تعمیر اجاق گاز

همه چیز درباره ی تعویض شیشه اجاق‌ گاز

اجاق‌های گاز شیشه‌ای زیبایی خاصی را به آشپزخانه‌ها می‌بخشند، اما برای حفظ زیبایی آن‌ها نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند. با داشتن اطلاعات درباره شیوه های نگهداری از اجاق‌های گاز شیشه‌ای می‌توانید اطلاعات مورد نیاز را برای مراقبت کردن از این نوع گازها را به دست آورید. اما با وجود تمام تلاش‌ها برای حفظ و نگهداری این محصولات، هنوز امکان این وجود دارد که شیشه اجاق‌گاز دچار شکستگی بشود. در این شرایط، چه کارهایی باید انجام بشود؟ و آیا تعویض شیشه‌ اجاق‌گاز امکان‌پذیر می باشد؟ در این مقاله از تعمیرگاه مجاز به پاسخ این پرسش‌ها و دیگر مورد های مرتبط پرداخته می‌شود.

در زمان شکستن شیشه اجاق گاز چه کارهایی باید انجام شود ؟

در هنگام شکستن شیشه اجاق‌گاز، در ابتدا باید خونسردی خود را حفظ کنید و شیر گاز دستگاه را قطع نمایید. احتمال وجود نشتی گاز در اتصالات لوله‌های داخلی گاز بر اثر شکستن شیشه وجود دارد که استفاده از اجاق‌گازی که شیشه آن شکسته است، ریسک بسیار خطرناکی خواهد بود.

در مرحله بعدی، باید با یک مرکز معتبر تامین و تعمیر شیشه‌های سکوریت حرارتی، جهت تعویض صفحه شیشه‌ای اجاق‌گاز، تماس بگیرید. قبل از برقراری تماس با مرکز مربوطه، بهتر است اطلاعات زیر را جمع‌آوری کنید تا بهترین گزینه مورد نیاز و مناسب با اجاق‌گاز شما را تعیین کنید:

1- محصول کدام شرکت و برند است؟

2-نوع اجاق‌گاز شیشه‌ای (رومیزی یا مبله) را مشخص کنید.

3- تعداد شعله‌ها (2 تا 5) و محل شعله پلوپز را مشخص کنید.

4- فاصله بین دو ولوم شعله را اندازه‌گیری نمایید (باید 5.5، 6 و یا 6.5 سانتی‌متر باشد).

5-ابعاد اجاق‌گاز خود را اندازه‌گیری نمایید (در صورت اجاق‌گاز رومیزی دارید، اندازه نهایی شیشه 1 تا 2 سانت بزرگتر از ابعاد قاب گاز خواهد بود).

پس از جمع‌آوری اطلاعات، شکل شماتیکی از گاز خود را ترسیم کنید و همراه با دیگر اطلاعات، به تیم تامین‌کننده شیشه ارسال نمایید. تکنسین‌های تیم با توجه به اطلاعات شما، شیشه‌ای را انتخاب کرده و تعویض آن را انجام خواهند داد.

تیم تعمیرگاه مجاز با داشتن سال ها سابقه در زمینه تعویض شیشه‌ای اجاق‌گاز، دارای بیشترین تنوع شیشه‌های سکوریت این نوع از اجاق‌گازها است و می‌تواند در بیش از 95 درصد شیشه مورد نیاز و متناسب با اجاق‌گاز شما را تامین نماید. برای اطلاع از موجودی شیشه مورد نظر خود، می‌توانید با سرویس کار های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی از طریق شماره های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ ارتباط برقرار کنید تا تکنسین‌های تعمیرگاه مجاز، مشاوره‌های مورد نیاز را برای شما ارائه بدهند.

قیمت تعویض شیشه اجاق‌گاز چقدر است؟

قیمت شیشه‌های یدکی بسته به مدل اجاق‌گاز، مواد اولیه، شرکت تولیدکننده، و چاپ و رنگ شیشه‌ها متفاوت است.

تیم تعمیرگاه مجاز با تمرکز بر ارائه با کیفیت‌ترین شیشه با مناسب‌ترین هزینه برای مشتریان عزیز در زمینه تعمیر اجاق گاز و انواع مشکلات آن مشغول به فعالیت است. در برخی موارد، شیشه‌های یدکی اجاق‌گاز ممکن است در دسترس نباشند، و در این حالت، می‌توانید از شیشه‌های یدکی مدل دیگری از اجاق‌گاز استفاده کنید. با این حال، به دلیل تفاوت مشخصات اجاق‌گازها، لازم است برخی اقلام دیگر نیز در اجاق‌گاز شما تعویض شوند. از جمله این اقلام می‌توان به چرب‌گیر و چدنی گاز اشاره کرد.

تیم تعمیرگاه مجاز، برای تأمین نمودن نیاز همشهریان گرامی، شیشه‌های سکوریت مقاوم به حرارت را به شکل روزانه به تمامی نقاط تهران ارسال می کند.

جهت استعلام گرفتن موجودی و قیمت شیشه اجاق‌گاز خود، می‌توانید با تکنسین های تعمیر اجاق گاز در ارتباط باشید، تکنسین‌های ما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در کمترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهند.

همچنین، مجموعه تعمیرگاه مجاز با داشتن تکنسین های مجرب در  زمینه تعویض شیشه‌ اجاق‌گاز ، آماده به کار در سر تا سر استان تهران می باشد.

همچنین، به مشتریان توصیه می‌شود که با توجه به اهمیت سرویس‌های دوره‌ای دستگاه اجاق‌گاز، برای انجام دادن این عملیات و تعمیرات اجاق گاز به تکنسین‌های مجرب و با سابقه ی مجموعه تعمیرگاه مجاز مراجعه کنند.

 همچنین اتصال مناسب به پریز برق آشپزخانه و حفظ فاصله مناسب از کابل برق از جمله مواردی هستند که به خوبی انجام نشده، ممکن است باعث بروز حوادث جبران‌ناپذیری شود.

در صورتی که شیشه یا صفحه اجاق‌گاز شما شکسته باشد، می‌توانید با متخصصین تعویض شیشه اجاق‌گاز رومیزی و فر دار تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. آن‌ها در اسرع وقت به منزل شما می‌آیند و نیازهای شما را بررسی و تعویض شیشه‌های اجاق‌گاز را انجام خواهند داد. همچنین، برای تعویض شیشه ی فر اجاق‌گاز نیز، اطلاعات لازم را به کارشناسان تعویض شیشه ی اجاق‌گاز رومیزی و فر دار ارائه دهید تا شیشه‌ی مناسب برای دستگاه اجاق‌گازتان تهیه شود

چند توصیه‌ی مهم در مورد نگه‌داری از اجاق‌گاز رومیزی و فردار

– اجتناب از قرار دادن ظروف قابلمه‌ی بزرگ و سنگین بر روی اجاق‌گازهای شیشه‌ای.

2- به هیچ عنوان به اجاق‌گاز شیشه‌ای ضربه ای وارد نکنید.

3- قرار دادن شیر گاز اصلی نزدیک به دستگاه اجاق‌گازتان کار مفیدی می تواند باشد،  تا در زمان احتیاج شیر را ببندید و از ورود گاز به داخل دستگاه جلوگیری کنید.

4- فقط  باید دستگاه اجاق‌گاز به شیر گاز متصل باشد و از اتصال آن به شیر مشترک با دیگر وسایل گازسوز اجتناب کنید.

5- استفاده کردن از لوله‌های فلزی جهت نصب دستگاه و متصل کردن آن به شیر اصلی، برای وسایل گازسوز نظیر اجاق‌گاز ثابت، بهتر می باشد.

6- هنگام خرید شلنگ فشار قوی برای اجاق‌گاز خود، طول این شلنگ بیش از 1.5 متر نباشد، زیرا بیش از این مقدار احتمال خطر وجود دارد.

7- از قرار دادن اجاق‌گاز جلوی پنجره پرهیز کنید تا یک وزش باد ساده شعله را خاموش نکند و گاز به همه‌جا پخش نشود.

8- اگر دستگاه اجاق‌گاز شما مجهز به شمعک نیست، ابتدا کبریت را روشن کنید و سپس دریچه‌ی گاز را باز کنید، تا گاز فضای کمی را اشغال نکند و انفجار کوچکی رخ ندهد.

تعویض شیشه اجاق گاز و تعمیر اجاق گاز در منزل

در زمان ترک یا شکسته شدن شیشه دستگاه اجاق‌گاز رومیزی و فردار، نگران حمل و انتقال دستگاه نباشید، زیرا متخصصین تعمیرگاه مجاز بدون انتقال دستگاه به محل خود، اقدامات لازم برای تعویض شیشه را انجام خواهند داد و می توانند تعمیرات اجاق گاز را در منزل انجام دهند .

هزینه‌ی تعویض شیشه‌ی اجاق‌گاز

این هزینه که برای تعمیر اجاق گاز در این مشکل پرداخت می کنید، به صورت مستقیم وابسته به نوع و مدل دستگاه اجاق‌گاز شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‌ی قیمت‌ها و انجام عملیات تعویض شیشه ی اجاق گاز، می‌توانید با تکنسین‌های با تجربه تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. آن‌ها به شما اطلاعات لازم را در مورد تعمیر اجاق گاز و تعویض شیشه ی اجاق گاز در اختیار خواهند گذاشت.

کلام آخر :

هر زمان که شیشه‌ی فر دستگاه اجاق‌گاز شما ترک و یا شکسته شود، می‌توانید با اعتماد به تعمیرگاه مجاز، اقدام به تعویض شیشه ی اجاق‌گاز خود کنید و خدمات با کیفیتی را در کوتاه‌ترین زمان دریافت کنید.

شما می توانید برای برقراری ارتباط با تعمیرگاه مجاز اجاق گاز، با شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید، و سفارش تعمیرات اجاق گاز خود را ثبت نمایید.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها