تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی گرنیه

راهنمای استفاده از برنامه های شستشوی لباسشویی گرنیه

جدیدترین و کامل ترین آموزش استفاده از برنامه های شستشوی لباسشویی گرنیه

جدیدترین و کامل ترین آموزش استفاده از برنامه های شستشوی لباسشویی گرنیه

متنوع بودن برنامه‌های شستشوی ماشین لباسشویی گرنیه از مزیت های مهم این ماشین لباسشویی است که انتخاب برنامه‌های مختلف برای شستن لباس‌ها با جنس و نوع متفاوت را آسان می‌کند. در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران، به بررسی راهنمای برنامه‌های شستشو در ماشین لباسشویی گرنیه خواهیم پرداخت.

بررسی کلیدهای ماشین لباسشویی گرنیه

 لباسشویی گرنیه حاوی برنامه‌های مختلف شستشو است و تنوع بالایی دارد، بنابراین انتخاب برنامه‌ای که بهترین شستشو را برای لباس‌های مختلف ارائه می‌دهد، بسیار آسان خواهد بود. بهتر می باشد برنامه‌ای که با جنس و نوع لباس‌ها همخوانی دارد را انتخاب کنید، به این علت که این کار منجر به صرفه‌جویی در انرژی و شستشوی بهتر لباس‌ها خواهد شد. در ادامه این مقاله از تعمیرگاه مجاز، مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی ، به بررسی کلیدها و علامت‌های گوناگون  لباسشویی گرنیه خواهیم پرداخت.

برنامه شستشوی Delay در ماشین لباسشویی گرنیه

چنانچه مایل هستید، شستشوی لباس‌هایی که درون ماشین لباسشویی ریخته‌اید را به زمان دیگری موکول کنید و تاخیر در شستشوی آنها ایجاد کنید، می‌توانید از برنامه Delay استفاده کنید. با تنظیم زمان شستشوی لباس‌ها تا ۲۴ ساعت آینده، ماشین لباسشویی براساس زمان تعیین شده شروع به کار خواهد کرد و عملیات شستشو را شروع می‌کند.

جدیدترین و کامل ترین آموزش استفاده از برنامه های شستشوی لباسشویی گرنیه

برنامه شستشوی Spin در ماشین لباسشویی گرنیه و نحوه کارکرد آن

برای تعیین سرعت چرخش لباس‌ها در ماشین لباسشویی گرنیه از برنامه Spin استفاده می‌شود. این برنامه جهت تنظیم سرعت و دور موتور ماشین لباسشویی استفاده می‌شود. با افزایش سرعت چرخش، لباس‌ها سریع‌تر شسته می‌شوند، اما همزمان مصرف انرژی نیز بیشتر خواهد بود.

برنامه شستشوی Child Lock یا قفل کودک در لباسشویی گرنیه

برای جلوگیری از تغییر تنظیمات برنامه توسط کودکان و دیگر افراد در حین شستشو، می‌توانید از برنامه Child Lock یا سیستم قفل کودک استفاده کنید. با فشردن این دکمه، تمامی برنامه‌ها غیرفعال می‌شوند و هیچ کدام از آنها کار نخواهند کرد.

برنامه شستشوی Cold Wash در لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

اگر می‌خواهید لباس‌ها را با آب سرد شستشو دهید، می‌توانید از برنامه Cold Wash استفاده کنید. این برنامه برای شستشوی لباس‌ها با آب سرد طراحی شده است. شستشوی لباس‌ها با آب سرد منجر به حفظ کیفیت پارچه و صرفه‌جویی در مصرف انرژی می‌شود.

دکمه Reset در ماشین لباسشویی گرنیه

در صورتی که برنامه‌های ماشین لباسشویی به هم ریخته باشد یا برنامه ای که انتخاب کرده‌اید متوقف شده است، می‌توانید با استفاده از دکمه Reset تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانید.

فناوری شستشوی Higher Water Level و عملکرد آن

جهت تعیین کردن سطح آب در لباسشویی گرنیه، می توانید از دکمه Higher Water Level استفاده نمایید. این برنامه به شما امکان می‌دهد سطح آب را در ماشین لباسشویی تنظیم کنید. با استفاده از این برنامه، می‌توانید به شستشوی انواع خاصی از لباس‌ها بپردازید. بنابراین، برای حصول به بهترین نتیجه در شستشو، باید برنامه مناسب را برای شستن لباس‌ها انتخاب کنید.

برنامه Cotton لباسشویی گرنیه

برای شستن لباس‌هایی که جنس آنها نخ یا کتان است، امکان این وجود دارد که از برنامه Cotton استفاده کنید. اگر لباس‌های شما از جنس پنبه و یا کتان هستند، بهتر است از این برنامه برای شستن آنها استفاده کنید. استفاده از هر برنامه ای برای شستن لباس‌های نخی به غیر از برنامه Cotton می‌تواند به بافت پارچه را آسیب برساند. برای استفاده از برنامه Cotton در ماشین لباسشویی گرنیه، ابتدا لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی قرار دهید، سپس مقدار مناسبی از پودر شوینده را درون محفظه قرار دهید. در صورت نیاز به استفاده از نرم‌کننده، آن را در محفظه مخصوص خود قرار دهید. سپس دکمه Power را فشار دهید. با استفاده از ولوم برنامه، برنامه Cotton را انتخاب کنید و پس از آن دکمه Start را فشار دهید تا ماشین لباسشویی چرخه شستشو را آغاز کند.

فناوری شستشوی Mix در ماشین لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

با انتخاب فناوری شستشوی  Mix در ماشین لباسشویی گرنیه، می‌توانید انواع مختلفی از لباس‌ها با جنس‌های متفاوت را با هم شستشو دهید. این برنامه بیشتر برای شستن لباس‌های روزمره مناسب است. شما می‌توانید انواع لباس‌ها را با توجه به رنگ و جنس آنها درون ماشین لباسشویی قرار داده و برنامه Mix را انتخاب کنید.

 برای استفاده از برنامه Mix، لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی قرار داده و پس از آن، مقدار مناسبی از پودر شوینده را با استفاده از ولوم برنامه انتخاب کنید. سپس دکمه Start را فشار دهید تا ماشین لباسشویی چرخه شستشو را آغاز کند.

فناوری شست و شوی Quick Wash در ماشین لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

اگر لباس‌ها کثیفی زیادی ندارند و می‌خواهید آنها را به سرعت شست و شو دهید، می‌توانید از برنامه Quick Wash استفاده کنید. شستشو با برنامه Quick Wash با سرعت بالا و در مدت زمان کوتاه انجام می‌شود. برای شروع برنامه Quick Wash در ماشین لباسشویی گرنیه، لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی قرار دهید و مقداری پودر شوینده در محفظه مخصوص قراردهید. با استفاده از ولوم برنامه، برنامه Quick Wash را انتخاب کنید و سپس دکمه Start را فشار دهید تا چرخه شستشو آغاز شود.

برنامه شستشوی Rinse/Spin در لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

اگر می‌خواهید لباس‌ها را فقط آبکشی کنید، باید از برنامه Rinse/Spin استفاده کنید. اگر لباس‌های شما کثیفی زیادی ندارند و فقط نیاز به آبکشی دارن در این برنامه، لباس‌ها تنها آبکشی می‌شوند و سپس خشک می‌شوند و به شما تحویل داده می‌شوند.

برنامه شستشوی Pre Wash در ماشین لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

برای شستن لباس‌های بسیار کثیف که می‌خواهید آنها را درون ماشین لباسشویی قرار دهید، بهتر است از برنامه Pre Wash استفاده کنید تا لباس‌ها قبل از شستشوی اصلی خیس بشوند. این برنامه تاثیر خوبی در تمیزکردن لباس‌ها دارد ، زیرا قبل از شستشو، لکه‌ها بهتر از روی لباس پاک می‌شوند و مواد شوینده بهتر وارد لکه‌های مقاوم می‌شود.

جدیدترین و کامل ترین آموزش استفاده از برنامه های شستشوی لباسشویی گرنیه

برنامه Wool لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

برای شستن لباس‌های پشمی، استفاده از برنامه Wool مناسب است. در نظر داشته باشید که حجم لباس‌هایی که درون ماشین لباسشویی قرار می‌دهید، نباید بسیار زیاد باشد. پس از قرار دادن لباس‌ها درون ماشین لباسشویی، مقدار مناسبی از پودر شوینده و نرم‌کننده را درون محفظه مخصوص قرار داده و سپس با استفاده از ولوم برنامه، برنامه مورد نظر را انتخاب کنید تا ماشین لباسشویی شروع به کار کند و برنامه را اجرا کند. این برنامه از دفرمه شدن و گشاد شدن لباس‌های پشمی جلوگیری می‌کند.

برنامه Delicate در ماشین لباسشویی گرنیه

برای شستن لباس‌هایی که جنس آنها نازک و حساس است، می‌توانید از برنامه Delicate استفاده کنید. این برنامه به راحتی لباس‌های نرم و حساس را شسته و به بافت آنها هیچ آسیبی وارد نمی‌کند. می‌توانید انواع لباس‌ها را با جنس و رنگ مختلف درون ماشین لباسشویی قرار داده و با استفاده از ولوم برنامه، برنامه Delicate را انتخاب کنید. سپس با فشار دادن دکمه Start، ماشین لباسشویی چرخه شستشو را آغاز خواهد کرد.

برنامه شستشوی Synthetic در ماشین لباسشویی گرنیه و عملکرد آن

برای شستن لباس‌هایی که جنس آنها از الیاف مصنوعی است، می توانید از برنامه Synthetic استفاده کنید. اگر تیشرت یا بلوز شما از جنسی غیر از نخ بوده و الیاف مصنوعی دارد، می‌توانید به سادگی آن را با استفاده از برنامه Synthetic شستشو دهید. برای استفاده از این برنامه، لباس‌ها را درون ماشین لباسشویی قرار داده و مقدار کافی از پودر شوینده درون محفظه بریزید.

تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران

شما می توانید جهت تعمیر لباسشویی گرنیه خود ، از کارشناسان تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید ، سرویس کاران تعمیرگاه مجاز می توانند تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه را در کمترین زمان و با قیمت مناسب انجام بدهند .

جهت برقراری ارتباط با مجموعه تعمیرگاه مجاز می توانید با شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید و درخواست تعمیرات لباسشویی گرنیه خود را ثبت کنید.

جمع بندی

ماشین لباسشویی گرنیه حاوی برنامه های گوناگون برای شست و شوی لباس ها می باشد. شما امکان این را دارید که بر اساس جنس پارچه و نوع آن برنامه مناسب برای شست و شو را انتخاب بکنید تا هم به بافت پارچه صدمه ای وارد نگردد و هم در مصرف انرژی صرفه جویی بشود. اگر که هر گونه پرسشی در ارتباط با ماشین لباسشویی گرنیه دارید می توانید آن را در بخش کامنت ها مطرح نمایید. کارشناسان تعمیرگاه مجاز لباسشویی در اسرع وقت پاسخ شما را خواهند داد.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mina3
mina3
12 روز قبل

مقاله خوبی بود