تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

سیستم Active Over flow لباسشویی بوش: محافظی هوشمند در برابر سرریز شدن آب

سیستم Active Over flow لباسشویی بوش: محافظی هوشمند در برابر سرریز شدن آب

سیستم Active Over flow لباسشویی بوش

لباسشویی‌ها از جمله لوازم خانگی ضروری در هر خانه‌ای هستند که به طور مداوم با آب سروکار دارند، اما گاهی اوقات، ممکن است به دلیل نقص فنی یا خطاهای انسانی، شاهد سرریز شدن آب از لباسشویی باشیم. این اتفاق نه تنها می‌تواند به لباس‌ها و لوازم منزل شما آسیب برساند، بلکه می‌تواند منجر به هدر رفتن آب و افزایش هزینه‌های شما نیز شود.

خوشبختانه، شرکت بوش با ارائه سیستم Active Over flow در لباسشویی‌های خود، راه‌حلی هوشمندانه برای این مشکل ارائه کرده است. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش، به بررسی عملکرد و مزایای این سیستم خواهیم پرداخت، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

عملکرد سیستم  Active Over flow

 

سیستم Active Over flow از یک سنسور شناور و یک شیر برقی برای جلوگیری از سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی استفاده می‌کند، سنسور شناور در قسمت پایین دیگ لباسشویی قرار گرفته و سطح آب را به طور مداوم رصد می‌کند.

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، هنگامی که سطح آب از حد مجاز فراتر رود، سنسور شناور فعال می‌شود و به شیر برقی سیگنال می‌فرستد.

 شیر برقی نیز به سرعت بسته می‌شود و جریان آب ورودی ماشین لباسشویی را قطع می‌کند، به این ترتیب، از سرریز شدن آب از لباسشویی جلوگیری می‌شود و از آسیب به لباس‌ها، لوازم منزل و همچنین هدر رفتن آب جلوگیری می‌شود.

 

مزایای سیستم  Active Over flowلباسشویی بوش

مزایای سیستم  Active Over flowلباسشویی بوش

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، استفاده از سیستم Active Over flow در لباسشویی‌های بوش مزایای متعددی دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • جلوگیری از سرریز شدن آب:

 مهم‌ترین مزیت این سیستم، پیشگیری کردن از سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی است. این امر نه تنها از آسیب به البسه و لوازم منزل شما پیشگیری می نماید، بلکه می‌تواند از هدر رفتن آب و افزایش هزینه‌های شما نیز جلوگیری کند.

  • افزایش طول عمر ماشین لباسشویی:

 طبق نظر تکنسین های مجرب تعمیر ماشین لباسشویی بوش، سرریز شدن آب می‌تواند به مرور زمان به قطعات داخلی ماشین لباسشویی آسیب برساند و طول عمر آن را کاهش دهد.

 سیستم Active Over flow با جلوگیری از سرریز شدن آب، به افزایش طول عمر ماشین لباسشویی شما کمک می‌کند.

  • ایجاد آرامش خاطر:

با وجود سیستم  Active Over flowلباسشویی بوش، می‌توانید با خیال راحت از ماشین لباسشویی خود استفاده کنید و نگران سرریز شدن آب از آن نباشید. این ویژگی بسیار جذاب و کاربردی به خصوص برای افرادی که در آپارتمان زندگی می‌کنند یا در خانه تنها هستند، بسیار حائز اهمیت است.

سیستم Active Over flow لباسشویی بوش شما خراب شده؟

نگران نباشید! تعمیرگاه مجاز با سابقه درخشان در تعمیرات لباسشویی بوش، آماده رفع مشکل سیستم Active Over flow شما در سریع‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت است.

مشکل Active Over flow می‌تواند به دلایل مختلفی مانند خرابی سنسور شناور، گرفتگی شلنگ تخلیه یا نقص در سیستم کنترل اتفاق بیفتد.

تکنسین‌های متخصص تعمیرگاه مجاز با بررسی دقیق و عیب‌یابی اصولی، مشکل شما را به طور کامل برطرف می‌کنند.

مزایای تماس با تعمیرگاه مجاز:

  • تکنسین‌های باتجربه و دارای گواهی‌نامه معتبر
  • استفاده از قطعات یدکی اورجینال و باکیفیت
  • عیب‌یابی دقیق و اصولی
  • قیمت‌های منصفانه و متناسب با نرخ مصوب
  • ضمانت خدمات و تعمیرات 1 ماهه
  • پاسخگویی سریع
  • حضور در محل شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن جهت تعمیر لباسشویی بوش در منزل

برای تماس با تعمیرگاه مجاز ، می‌توانید از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در سایت یا شماره های زیر اقدام کنید:

۰۲۱-۲۲۷۳۷۵۶۶  ۰۲۱-۷۷۱۶۶۶۱۵ ۰۲۱-۴۴۲۸۷۹۹۳  ۰۲۱-۳۳۸۱۲۶۸۶

نکاتی برای استفاده از سیستم  Active Over flowلباسشویی های بوش

در ادامه این مقاله از مرکز تعمیر بوش نکاتی را برای استفاده از این فناوری بیان خواهیم نمود که باید در زمان استفاده از این فناوری به آن ها توجه کنید.

1-تمیز کردن مرتب سنسور شناور  

سنسور شناور باید به طور مرتب تمیز شود تا بتواند به درستی عمل کند. برای تمیز کردن سنسور، از یک پارچه نرم و مرطوب استفاده کنید.

2-استفاده از شوینده‌های مناسب

طبق تجربیات مهندسین تعمیر لباسشویی استفاده از شوینده‌های نامناسب می‌تواند منجر به کف کردن بیش از حد و سرریز شدن آب از ماشین لباسشویی شود، از شوینده‌های مخصوص لباسشویی استفاده کنید و به مقدار توصیه شده در دستورالعمل استفاده کنید.

3-قرار دادن لباس‌ها به طور صحیح در لباسشویی

 اگر لباس‌های خود را به طور صحیح در ماشین لباسشویی قرار ندهید، ممکن است در حین شستشو جابجا شوند و باعث سرریز شدن آب شوند، لباس‌های خود را به طور مساوی در دیگ لباسشویی پخش کنید و از پر کردن بیش از حد آن خودداری کنید.

 

در صورت بروز مشکل با سیستم Active Over flow چه باید کرد؟

 

4-در صورت بروز مشکل با سیستم Active Over flow چه باید کرد؟

اگر با سیستم Active Over flow لباسشویی خود مشکل دارید، ابتدا باید دفترچه راهنمای کاربر را بررسی کنید تا ببینید آیا راه حلی برای مشکل شما وجود دارد یا خیر.

اگر در دفترچه راهنمای کاربر ماشین لباسشویی بوش خود راه حلی پیدا نکردید، می‌توانید با یک تکنسین مجرب تعمیرات لباسشویی تماس بگیرید.

 

سخن پایانی

در این مقاله از مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی بوش، به بررسی سیستم Active Over flow  لباسشویی‌های بوش و مزایای آن پرداختیم. همچنین نکاتی را برای استفاده صحیح از این سیستم ارائه کردیم.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد،نظرات و پیشنهادات خود را در مورد این مقاله و تجربه های خود را در رابطه با استفاده از این فناوری با ما در میان بگذارید.

همچنین می‌توانید برای مطالعه مقالات بیشتر در زمینه فناوری های لباسشویی بوش مقاله تکنولوژی Vario Drum لباسشویی بوش: گامی نوین در شستشوی لباس را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها