تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر, کد خطای لباسشویی حایر

کد خطا یا ارور ماشین لباسشویی حایر + راه حل رفع خطا

ارور ماشین لباسشویی حایر

با توجه به پیشرفت فناوری در صنعت تولید ماشین‌های لباسشویی حایر، تعمیر لباسشویی حایر هم به شکلی آسان‌تر انجام می‌شود. امروزه، افراد بیشتر به دنبال استفاده از لوازم خانگی هوشمند هستند و یکی از این لوازم خانگی، ماشین لباسشویی است. حایر یکی از تولیدکنندگان معروف در این زمینه است. در ماشین لباسشویی‌های قدیمی، برای عیب‌یابی و تعمیر این دستگاه، به دلیل عدم وجود ارور لباسشویی حایر و دیگر برند ها ،تعمیرکار باید تمامی قطعات را بررسی می کرد تا عیب ماشین لباسشویی را شناسایی کند.

اما در ماشین لباسشویی‌های جدید حایر، در هنگام آسیب دیدن این دستگاه، یک کد خطا نمایش داده می‌شود که با چراغ چشمک زدن نشان می‌دهد که یک قطعه خراب شده است. در برخی موارد، با خاموش و روشن کردن دستگاه می‌توان این مشکل را برطرف کرد، اما در برخی موارد نیاز به کمک یک تکنسین مجرب و با دانش بالا است. برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر در تهران، می‌توانید با مجموعه تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

ارورهای ماشین لباسشویی حایر

در  ماشین لباسشویی‌های قدیمی حایر، به جای نمایش کد خطا، چراغ‌های بر روی دستگاه چشمک می‌زنند و هر چشمک نشان‌دهنده یک ارور است. با بررسی و خاموش و روشن کردن هر کدام از چشمک‌ها، می‌توان آسیب دیدن یک قطعه را تشخیص داد. در ادامه به بررسی این مشکل می‌پردازیم و توضیح می‌دهیم که هر چشمک به چه مشکلی اشاره دارد.

ارور ماشین لباسشویی هایر کد 1

در این کد ارور، هیچ چراغی روشن یا خاموش نمی‌ گردد . در این مواقع، احتمال بسته نشدن درب بسیار زیاد است. درب ماشین لباسشویی را بررسی کنید و اگر لباسی بین درب باشد، آن را خارج کنید تا درب به خوبی بسته شود. اگر میکروسوئیچ درب آسیب دیده است و آهنربا وظیفه‌اش را به خوبی انجام ندهد، این قطعه را بررسی کنید. در برخی موارد ممکن است سوکت مربوط به درب ماشین لباسشویی از روی برد اصلی جدا شده باشد. اگر با بررسی تمامی این موارد مشکل برطرف نشد، حتماً به سراغ برد اصلی ماشین لباسشویی حایر بروید و این قطعه را بررسی کنید.

ارور ماشین لباسشویی حایر کد خطا 2

در ارور کد 2 لباسشویی هایر، ماشین لباسشویی در مدت یک دقیقه، پنل ماشین لباسشویی دو بار چشمک زده و بعد از ۴ ثانیه خاموش می‌شود. برای برطرف کردن این مشکل، مواردی که به تخلیه آب ارتباط دارند را بررسی کنید. در قدم اول، شلنگ تخلیه و فیلتر تخلیه را بررسی کنید و اگر در داخل آن‌ها گرفتگی وجود داشته باشد، آن را تمیز کنید. اگر ارور ماشین لباسشویی حایر بعد از این اقدام برطرف نشد،حتماً به سراغ پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بروید و آن را بررسی کنید. اگر این قطعه آسیب دیده باشد، آن را تعویض کنید. اما اگر این قطعه سالم باشد، باید برد اصلی را تعمیر کنید.

ارور لباسشویی حایر کد خطا 3

در این ارور، پنل جلویی ماشین لباسشویی حایر سه بار چشمک زده و در ۴ ثانیه خاموش می‌شود. برای برطرف نمودن این خطا، به سنسور حرارتی ماشین لباسشویی حایر بروید و این قطعه را بررسی کنید. همچنین پس از بررسی این موارد، حتماً برد اصلی ماشین لباسشویی حایر را تست نمایید.

ارور لباسشویی حایر کد خطا 4

ارور ماشین لباسشویی هایر با کد خطا 4 به این شکل است که چراغ‌ها در یک دقیقه چهار بار چشمک می‌زنند و سپس برای 4 ثانیه خاموش می‌شوند. این ارور نشانگر آسیب دیدن المنت است. اگر آب به خوبی گرم نشود یا بیش از اندازه گرم بشود، این ارور نمایش داده می‌شود.

ارور ماشین لباسشویی حایر کد خطا 5

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا 5 در این حالت بعد از 8 دقیقه، چراغ جلویی ماشین لباسشویی پنج بار چشمک می‌زند و برای مدت زمان 4 ثانیه خاموش می‌گردد. در این زمان مشکل مربوط به  آب ورودی ماشین لباسشویی می باشد. برای رفع این ارور، می‌توانید هیدرو استات و شلنگ ورودی آب را بررسی  کنید و همچنین فشار آب را نیز بررسی بکنید. احتمال این وجود دارد که شیر برقی آسیب دیده باشد.

ارور کد خطا 6 ماشین لباسشویی حایر

در این حالت پس از شش بار چشمک زدن به مدت 4 ثانیه خاموش می‌شود. برای رفع این ارور، باید برد اصلی و اتصالات مربوط به آن را بررسی کنید. ممکن است برد اصلی به دلیل آبریزی بر روی آن سوخته باشد.

 پیشنهاد ما برای تعمیر لباسشویی حایر در این کد خطا مشاوره با سرویس کاران تعمیرگاه مجاز ، نمایندگی حایر در تهران می باشد .

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا 7

اگر پنل ماشین لباسشویی شما هفت مرتبه چشمک بزند و سپس به مدت 4 ثانیه خاموش بشود، باید به سراغ بررسی موتور ماشین لباسشویی خود بروید و آن را بررسی کنید. ممکن است کانکتورهای آن و خود موتور سوخته باشد. پس از بررسی این موارد، حتماً باید برد اصلی را تست یکنید.

ارور لباسشویی هایر کد 8

در این حالت چراغ‌های پنل هشت بار چشمک می‌زنند و سپس به مدت 4 ثانیه خاموش می‌شوند. برای برطرف کردن این ارور، باید به هیدرو استات و شیر برقی بروید و این قطعات را بررسی کنید. همچنین، پس از تست این موارد، باید برد اصلی ماشین لباسشویی هایر را نیز تست کنید، زیرا احتمالاً مشکل در آبگیری دستگاه و یا تنظیم سطح آب وجود دارد. برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر در چنین مواردی باید به تکنسین های متخصص تعمیرات لباسشویی مراجعه کنید.

کد خطا PFE ماشین لباسشویی حایر

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا PFE، نمایش داده می‌شود که فیلتر تخلیه ماشین لباسشویی دچار گرفتگی و مانع تخلیه آب می‌شود یا آب به سختی از آن تخلیه می‌شود. برای رفع این ارور، باید فیلتر را باز کرده و تمیز کنید.

ارور ماشین لباسشویی حایر کد خطا UE

ارور لباسشویی حایر با کد خطا UE، زمانی نمایش داده می‌شود که بیش از حد لباس در داخل ماشین لباسشویی قرار بگیرد و باعث عدم توازن دستگاه شود. برای رفع این ارور، دستگاه را خاموش کرده و لباس‌ها را به اندازه ظرفیت در داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. در صورتی که لباس‌ها در هم پیچ خورده‌اند، باید آنها را باز کنید.

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد IB

ارور لباسشویی هایر با کد IB، نشانگر سوختن یا آسیب دیدن برد اصلی ماشین لباسشویی حایر است. برای رفع این ارور، باید این قطعه را تعمیر کنید. همچنین، توجه داشته باشید که تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر نیاز به تخصص دارد و بهتر است این کار توسط فرد متخصص صورت گیرد تا از وقوع آسیب های بیشتر و افزایش هزینه تعمیرات جلوگیری شود.

ارور لباسشویی OEحایر

این ارور ماشین لباسشویی هایر در زمانی نمایش داده می‌شود که عمل تخلیه آب به خوبی انجام نشود. برای رفع این ارور، به فیلتر تخلیه و شلنگ تخلیه آب ماشین لباسشویی مراجعه کنید و وضعیت این قطعات را بررسی کنید. در صورتی که گرفتگی وجود دارد، آن را برطرف کنید. اگر با این اقدامات مشکل ماشین لباسشویی برطرف نشد، حتماً به پمپ تخلیه ماشین لباسشویی بروید و این قطعه را تست کنید. توصیه می‌شود تمامی این موارد توسط یک تکنسین متخصص مانند کارشناسان تعمیرگاه مجاز، نمایندگی هایر در تهران برای تعمیر ماشین لباسشویی حایر انجام شود.

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا IE

این اروربه مشکلات مربوط به شیر برقی و آبگیری نامناسب اشاره دارد. برای رفع این ارور، باید به شیر برقی ماشین لباسشویی مراجعه کرده و وضعیت آن را بررسی کنید، زیرا وظیفه آبگیری به عهده آن است. اگر شلنگ ورودی دچار پیچ خوردگی شده باشد، عمل آبگیری با مشکل روبرو خواهد شد. در چنین مواقعی، بهتر می باشد، پمپ تخلیه و هیدرو استات ماشین لباسشویی حایر را نیز مورد بررسی قرار بدهید.

ارور ماشین لباسشویی حایرکد خطا LE

ارور لباسشویی هایر با کد خطا LE، نشانگر آسیب دیدن میکروسوئیچ درب است. اگر این قطعه آسیب دیده باشد، درب ماشین لباسشویی قفل نخواهد شد و دستگاه شروع به شستشو نخواهد کرد. برای رفع این مشکل، حتماً باید میکروسوئیچ و زبانه درب را بررسی بکنید. اگر مشکل از این دو قطعه نبود، به برد اصلی و سیم‌های متصل به آن و میکروسوئیچ مراجعه کرده و تعمیر ماشین لباسشویی حایر را انجام دهید.

ارور لباسشویی حایر کد E1

ارور ماشین لباسشویی حایرکد خطا E1، زمانی نمایش داده می‌شود که آب بیش از حد وارد ماشین لباسشویی شود. در این مواقع، ارور روی پنل نمایش داده می‌شود. برای رفع این مشکل، هیدرواستات را بررسی کنید. این قطعه وظیفه تنظیم سطح آب را بر عهده دارد و با آسیب دیدن آن، سطح آب افزایش یا کاهش می‌یابد. بر روی هیدرواستات یک پیچ تنظیم وجود دارد که با کمک آن، سطح آب را تنظیم کرده و تغییر می‌دهید.

ارور ماشین لباسشویی حایر کد خطا E2

این ارور نشانگر سرریز آب می‌باشد. برای رفع این ارور، هیدرواستات و شیر برقی را بررسی کنید و این دو قطعه را تست کنید.

ارور لباسشویی حایر با کد خطا E3

ارور لباسشویی حایر با کد خطا E3، زمانی نمایش داده می‌شود که سنسور دما به درستی وظیفه خود را انجام نمی‌دهد. در این مواقع، آب در ماشین لباسشویی گرم نمی‌شود و ارور نمایش داده می‌شود. برای رفع این ارور، بهتر است سنسور دما و المنت را بررسی کنید.

ارور ماشین لباسشویی حایرکد E4

ارور لباسشویی هایر کد خطا E4، زمانی نمایش داده می‌شود که ماشین لباسشویی در هنگام سیکل شستشو نشتی آب داشته باشد. برای رفع این ارور، باید تمامی قطعاتی که در ارتباط با آب قرار دارند، مانند پمپ تخلیه، شیر برقی، دیگ ماشین لباسشویی و خرطومی‌ها را بررسی کنید. برطرف کردن مشکل آبریزی ماشین لباسشویی حایر کاری تخصصی می باشد و بهتر است توسط یک تکنسین تعمیر لباسشویی بررسی و انجام بشود ،که این کار رامی توانید به کارشناسان تعمیرگاه مجاز بسپارید.

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا E5

این کد خطا زمانی نمایش داده می‌شود که اختلاف ولتاژ در ماشین لباسشویی حایر بیش از اندازه باشد. این ارور نشان دهنده فشار بر روی یک قطعه یا نوسان برق است.

ارور ماشین لباسشویی حایر کد خطا E6

این کد خطا زمانی در ماشین لباسشویی حایر نمایش داده می‌شود که اختلاف ولتاژ بسیار زیاد باشد. برای برطرف کردن این مشکل، حتماً باید موتور ماشین لباسشویی حایر را بررسی کنید. در صورتی که این قطعه سوخته باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

ارور ماشین لباسشویی حایر کدخطا E7

این کد خطا هنگامی نمایش داده می‌شود که موتور به اشتباه در جهتی بچرخد. برای برطرف نمودن این مشکل، حتماً موتور ماشین لباسشویی را تعمیر بکنید.

ارور ماشین لباسشویی حایر

ارور ماشین لباسشویی حایر با کد خطا CLRF

این کد خطا موقعی نمایش داده می‌شود که در ماشین لباسشویی خود بیش از حد مواد شوینده استفاده کنید. با توجه به این ارور، بهتر است مقدار مشخصی از مواد شوینده را استفاده کنید،

زیرا کف در داخل دیگ بیش از حد شده و مشکل هایی را مانند رسوب و آسیب رساندن به قطعات ماشین لباسشویی را ایجاد می‌کند.

ارور ماشین لباسشویی هایر کد خطا UNB

ارور ماشین لباسشویی حایر کد UNB، زمانی نمایش داده می‌شود که در داخل ماشین لباسشویی بیش از اندازه لباس بریزید و لباس‌ها در یک قسمت جمع شوند و تعادل ماشین لباسشویی را بهم بریزد. در این مواقع، شما این ارور را بر روی پنل ماشین لباسشویی خود مشاهده خواهید کرد.

تعمیرگاه مجاز نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در تهران

شما می توانید برای بر طرف کردن ارور ماشین لباسشویی حایر خود با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر در تهران یعنی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

می توانید با شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵_۲۲۷۳۷۵۶۶_۴۴۲۸۷۹۹۳_۳۳۸۱۲۶۸۶_۸۸۵۹۲۶۵۰ با ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها