تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر ارائه دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات مرتبط با این محصول به متقاضیان است. دارندگان انواع ماشین‌های لباسشویی حایر می‌توانند با بروز هر گونه اشکال و ناکارامدی در این دستگاه‌ها، با نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر را ثبت نمایند.

شایان ذکر است غالب سرویس های مرتبط با تعمیر لباسشویی حایر بصورت سرویس در محل ارائه می گردد زیرا ابعاد بالای این دستگاه امکان جابجایی و تحویل آن به تعمیرگاه را دشوار ساخته است. (مگر درشرایطی که امکان جداسازی قطعه معیوب و تحویل آن به تعمیرگاه وجود داشته باشد). برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، تعویض کمک، تعویض پمپ تخلیه، تعویض شیر برقی، سیم کشی، تعمیر دیگ و بلبرینگ و شفت و ….

خدمات نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌

  • تعمیر مشکل آبگیری های مکرر ماشین لباسشویی
  • تعمیر لباسشویی حایر و مشکل نشت آب در آن
  • تعمیر و تعویض شیر برقی لباسشویی
  • تعمیر مشکل گرم نشدن آب مخزن توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌
  • تعمیر لباسشویی حایر و مشکل کار نکردن آن با وجود آبگیری کردن آن
  • تعمیر مشکل عدم تخلیه آب کثیف ماشین
  • تعمیر مشکل آبکشی نکردن ماشین لباسشویی حایر
  • تعمیر مشکل لرزش شدید ماشین لباسشویی در حین آبکشی
  • تعمیر مشکل سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی
  • تعمیر تایمر ماشین لباسشویی توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌
  • آموزش تعمیر آب گرم و سرد ماشین لباسشویی و ….
  • تعویض محفظه دراور پودر
  • تعویض پمپ تخلیه توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌
  • تعویض فیلتر برق و نویزگیر لباسشویی
  • تعویض المنت هیتر لباسشویی حایر

 

تعویض المنت هیتر لباسشویی حایر

  • تعویض واشر درب ماشین لباسشویی
  • تعمیر مشکل حرکت نکردن ماشین بعد از کشیدن دکمه تایمر
  • تعمیر مشکل روشن نشدن ماشین لباسشویی با وجود روشن بودن چراغ
  • تعمیر مشکل درست کار نکردن لباسشویی (ماشین لباسشویی فقط آبگیری می کند و عملیات بعدی را انجام نمی دهد)
  • تعمیر مشکل وارد شدن آب به ماشین با وجود خاموش بودن ماشین لباسشویی

عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی حایر

در تمامی لوازم خانگی مورد استفاده، همیشه هستند اشکالاتی که در مقایسه با سایر اشکالات، رایج تر و پرتکرارتر هستند. کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ ، برخی از این پرتکرارترین‌های مرتبط با ماشین های لباسشویی را شناسایی کرده و روشهای رفع و تعمیر آنها را در بخش های آتی با شما در میان گذاشته‌اند. توصیه می شود در صورتی که مهارت تعمیر عیب ذکر شده در بخش زیر و البته سایر عیوب ماشین های لباسشویی را ندارید، از دستکاری دستگاه خودداری کرده و با یکی از مراکز رسمی و نمایندگی‌های تعمیرات حایر تماس بگیرید.

روشن بودن چراغ ماشین لباسشویی و کار نکردن آن:

در صورت بروز این اشکال، توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ آن است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

احتمال خرابی موتور تایمر:

برای اطمینان از این موضوع سیم‌های موتور تایمر را از تایمر باز نمایید و مستقیماً به برق بزنید. در صورت کار نکردن موتور نیاز به تعویض است.

احتمال خرابی چرخ دنده‌ها:

احتمال دیگر خرابی چرخ دنده هاست که سبب شده حرکت محور موتور به محور تایمر انتقال پیدا نکند در این شرایط نیز نیاز به تعویض است.

روشن نشدن چراغ ماشین لباسشویی و کار نکردن ماشین:

در صورت بروز این اشکال، توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ آن است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

احتمالاً پریز برق ندارد یا دوشاخه ماشین لباسشویی حایر خراب است: تعویض یا تعمیر کنید.

سیم‌های رابط یا کابل رابط معیوب است: آنها را تعویض کنید.

کلید قطع و وصل خراب است: نیاز به تعویض کلید قطع و وصل است.

اتصالات کابل رابط به ترمینال صحیح نیست: محل اتصالات هادی‌های کابل رابط در ترمینالها را بازدید نموده و در صورت مشاهده عیب آن را رفع کنید.

میکرو سویچ خراب است: هادی‌ها را از میکروسوچ باز کنید و توسط اهم متر قطع و وصل اهرم دستی آن ، وضعیت پلاتین‌های آن را مورد آزمایش قرار دهید. در صورت خرابی میکروسویچ آن را تعویض کنید. چنانچه زبانه قفل‌دار ، اهرم میکروسویچ را خوب فشار نمی‌دهد، نسبت به رفع عیب آن اقدام کنید.

 

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر تعمیرگاه مجاز

 

روشن بودن لباسشویی و عدم آبگیری دستگاه:

در صورت بروز این اشکال،  توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ آن است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

نبود آب در شیر تغذیه کننده:

از وجود آب شهری مطمئن گردید. این احتمال وجود دارد که اشکالی مانع جاری شدن جریان آب شده است.

خرابی تایمر:

خرابی تایمر نیز می تواند علت عدم آبگیری دستگاه باشد. اتصال شیر به تایمر را بررسی کنید. در صورت معیوب بودن، اشکال پیش آمده در آن را تعمیر نمایید.

کثیفی فیلتر ماشین لباسشویی:

این احتمال وجود دارد که کثیفی بی حد ماشین لباسشویی مانع ورود آب شده باشد. فیلتر ورودی شیر الکتریکی کثیف شده است. برای اطمینان از این مسئله شیر آب اصلی را ببندید. شیلنگ ورودی از شیر الکتریکی باز کنید. در صورت مشاهده کثیفی در توری شیر الکتریکی نسبت به پاکسازی اقدام نمایید.

خرابی هیدرواستات:

تجربه کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی حایر نشان داده است که خرابی هیدرواستات نیز می تواند مانع آبگیری دستگاه شود. برای اطمینان از وجود چنین اشکالی در دستگاه، پلاتین مربوط به شیر برقی را در هیدرواستات، با دمیدن در لوله ورودی آن، مورد بررسی قرار دهید. در صورت عدم رفع عیب هیدرواستات را تعویض کنید.

توقف ماشین لباسشویی در مرحله آبگیری:

در صورت بروز این اشکال،  توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ آن است که موارد زیر بررسی، تعویض و تعمیر گردند:

خرابی هیدرواستات:

حدس نخستین در صورت توقف ماشین لباسشویی حایر در مرحله آبگیری آن است که هیدرواستات ماشین خراب شده است و احتمالا پلاتین های مربوط به تغذیه موتور تایمر در هیدرواستات، وصل نمی‌گردند. برای رفع این اشکال می توان در لوله ورودی هیدرواستات دمید و عملکرد پلاتین های هیدرواستات را بررسی کرد. در صورت مشاهده اشکال در عملکرد هیدرواستات، احتمالا نیاز به تعویض این قطعه است.

خرابی چرخ دنده‌ها:

احتمالا دیگر کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌ آن است که چرخ دنده‌ها خراب شده باشند. در این شرایط با وجود آنکه موتور کار می کند، حرکت موتور به چرخ دنده اصلی تایمر انتقال نمی‌یابد. رفع این اشکال با تعویض چرخ دنده معیوب ممکن است.

قطعی سیم رابط هیدرواستات به موتور:

بروز این اشکال با تعویض سیم رابط قابل حل است.

خرابی موتور تایمر:

در اینصورت احتمال دارد کهموتور ماشین لباسشویی خراب باشد. رفع این اشکال با تعویض موتور امکانپذیر است.

توصیه کارشناسان نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر‌

اکیداً توصیه می شود تعمیرات ماشین لباسشویی حایر خود را صرفا به مراکز مجاز و استاندارد این حوزه بسپارید. زیرا عیب یابی دستگاه های لباسشویی برخلاف گذشته، نیاز به ترفندهای خاص خود دارد. ترفندهایی که تعمیرکاران بی‌تجربه و نابلد از آنها بی اطلاعند و چه بسا در بررسی های اولیه بلافاصله خواستار تغییر و تعویض قطعه معیوب باشند. این در حالی است که ممکن است با اندک دستکاری و تغییر تنظیمات پنل، امکان بهبود عملکرد لباسشویی وجود داشته باشد.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر یکی از مجموعه های فعال در حوزه تعمیر لباسشویی حایر است که در طول سالهای اخیر به دلیل ارائه خدماتی با کیفیت و البته همراه با ضمانت، بدل به انتخاب نخست تمامی کاربران گشته است. برخی از تخصصی ترین و رایج ترین سرویس های ارائه شده در مرکز تعمیرات لباسشویی حایر عبارتند از تعمیر و تعویض موتور ماشین لباسشویی، تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی، تعمیر و تعویض برد، بلبرینگ و شفت و ….

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها