شعب نمایندگی های تعمیرگاه مجاز در سراسر تهران و کرج

اولین موضوعی که بعد از خرابی لوازم خانگی ذهن هر مصرف کننده ای را درگیر می کند، پیدا کردن یک نمایندگی تعمیرات لوازم برقی نزدیک به محل زندگی خود می باشد. اما باید به این موضوع نیز دقت داشته باشید که این نمایندگی خدماتی با کیفیت بالا را نیز به شما عزیزان ارائه دهد. به همین دلیل در این مطلب قرار است با شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز در سراسر تهران و کرج و برخی از خدمات این نمایندگی آشنا شویم پس این مطلب را با دقت مطالعه نمائید.

برخی از خدمات تخصصی نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر یخچال در تهران

نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران و کرج، تعمیرات تخصصی انواع یخچال را به متقاضیان ارائه می دهد. این مرکز ضمن راه اندازی چند شعبه در اقصی نقاط تهران، روند سرویس دهی به پایتخت نشینان را سرعت بخشیده است. انواع مدل های یخچال اعم از ساید، کمبی، دوقلو و … در این بخش از نمایندگی تعمیرگاه مجاز در تهران، قابل تعمیر هستند. در صورت نیاز به تعمیر یخچال در تهران و کرج، کافی است با همکاران ما تماس بگیرید.

تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران

ساکن هر نقطه تهران که هستید می توانید برای تعمیر ماشین ظرفشویی خود با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران تماس بگیرید. پس از مدت کوتاهی و در اولین فرصت، تیم تعمیرات ماشین ظرفشویی در تهران به منزل شما آمده و تمامی اقدامات لازم برای رفع مشکلات این دستگاه را به انجام می رسانند. همکاران ما در خدمت شما هستند تا با تعمیر و تعویض قطعات و اجزای آسیب دیده، انواع ایرادات عملکردی ماشین ظرفشویی تان را به بهترین شکل برطرف کنند.

تعمیرات لباسشویی در تهران

برای تعمیر لباسشویی در تهران، می توانید با یکی از شعب نمایندگی تهران در شرق، غرب، جنوب و یا غرب تهران تماس بگیرید. همکاران ما تمامی مراحل عیب یابی و تعمیر انواع ماشن لباسشویی را با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز دنیا انجام می دهند.

حضور جمعی از مجرب ترین تکنسین های تعمیر لوازم خانگی در این مرکز و نظارت آنها بر مراحل تعمیر، سبب شده که مشکلات لباسشویی برطرف شده و عملکرد آن پس از تعمیر، به حالت عادی بازگردد. نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران ضمن اعزام کارشناس به آدرس شما، با کیفیت ترین خدمات تعمیراتی را به شما ارائه می دهد

شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی برای ارائه خدماتی با کیفیت و در مدت زمان کوتاه در در مناطق مختلف تهران نمایندگی زده است. همین موضوع باعث می شود که خدمات ما در کمترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت به شما عزیزان ارائه داده شود. در این قسمت از این مطلب قرار است با شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آشنا شویم.

شعبه شرق تهران

شما دوستان عزیزی که محل زندگی تان شرق تهران می باشد و هر کدام از لوازم خانگی شما از جمله: چای ساز، ماکروفر، یخچال، ظرفشویی، لباسشویی و….  دچار مشکل شده است می توانید به شعبه نمایندگی تعمیرگاه مجاز در شرق تهران مراجعه نمایید تا بتوانید از خدمات تخصصی این نمایندگی بهره مند شوید.

مناطق تحت پوشش شعبه شرق تهران نمایندگی تعمیرگاه مجاز

تهران نو، حشمتیه، وحیدیه، پیروزی، شمس آباد، نظام آباد، نارمک، گرگان، منصورآباد، تهرانپارس، نیروهوایی، کالاد، شهرک امید، مجیدیه، حکیمیه و ….

شعبه غرب تهران

در صورتی که هر کدام از لوازم خانگی شما دچار مشکل شده است، فرقی ندارد که مشکل این دستگاه جزئی یا کلی است. شما دوستان عزیز می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی این نمایندگی مشکل پیش آمده در دستگاه خود برطرف نمایید. تنها کافیست تا خرابی دستگاه خود را در شعبه غرب تهران نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ثبت نمایید.

مناطقی که تحت پوشش نمایندگی تعمیرگاه مجاز در غرب تهران هستند

پونک، جنت آباد، گیشا، تهرانسر، آریاشهر، طرشت، چیتگر، فردوس، شهر زیبا، آزادی، ستارخان، شهرک آپادانا، حصارک، کن ،شهرک اکباتان و ….

نمایندگی تعمیرگاه مجاز در جنوب تهران

در صورتی که محل سکونت شما در جنوب تهران است و یکی از لوازم برقی شما دچار مشکل شده است، تنها کافیست تا اچار خود را زمین بگذارید و تلفن خود را بردارید تا با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در جنوب تهران تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید. در ادامه با مناطق تحت پوشش جنوب تهران نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آشنا می شویم.

مشیریه، خراسان، شاپور، شوش، جوادیه، یاخچی آباد، آب منگل، خزانه فلاح، کاروان (رضویه) منیریه، خانی آباد نو، جی، یافت آباد، آذری، امیربهادر، شهرک مسعودیه، مولوی، دروازه غار، کشتارگاه، امیریه، خزانه، بخارایی، اتابک، افسریه، بازار تهران، سیروس و …

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی شمال تهران

یکی دیگر از شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز، شعبه شمال تهران این نمایندگی می‌ باشد. این شعبه نیز مانند شعبه های با همکاری تعمیرکاران متخصص افتتاح شده است تا خدماتی با کیفیت بالا را در زمینه تعمیر لوازم برقی به شما ارائه دهد.

تجریش، نیاوران، اقدسیه، پل رومی ظفر، درکه صاحبقرانیه، زعفرانیه، ولنجک، فرشته، گاندی، دزاشیب، شهرک غرب، اوین، دروس، مینی سیتی، زرگنده، آراج، جماران، دارآباد، محمودیه، آجودانیه، چیذر، قلهک، سوهانک، لویزان، داوودیه، کامرانیه، فرحزاد، الهیه، فرمانیه، باغ فردوس، جردن و … مناطقی هستند که در صورت بروز مشکل برای لوازم خانگی خود می توانید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را در این شعبه تعمیرگاه مجاز ثبت‌ نمایید.

برخی از ویژگی های تعمیرگاه مجاز

در ادامه این مقاله قرار است با برخی از ویژگی های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی آشنا شویم:

  • ارائه ی خدمات تعمیر و سرویس  در محل
  • عیب یابی، تعمیر و ترمیم تمامی محصولات لوازم خانگی
  • آموزش تعمیرات لوازم خانگی
  • ارائه بهترین و مطمئن ترین خدمت در حوزه تعویض قطعات برای تمامی لوازم خانگی شما
  • ارائه خدمات سرویس در محل برای تمامی محصولات از جمله یخچال، کولرگازی، تلویزیون، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، غذا ساز، کولر، پنکه، چای ساز، قهوه ساز، جاروبرقی و …

نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

در این مقاله با شعب نمایندگی تعمیرگاه مجاز و برخی از ویژگی های این کمپانی آشنا شدیم. در صورتی که نیاز به خدمات تخصصی در زمینه تعمیرات لوازم خانگی خود دارید تنها کافیست تا یکی از طریق یکی از روش های زیر اقدام نمایید.

شما دوستان عزیز می توانید در زمینه تعمیرات لوازم خانگی درخواست خود را از طریق همین صفحه به صورت ثبت سفارش آنلاین ثبت‌ نمایید‌‌‌ و منتظر بمانید تا همکاران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند و بعد از هماهنگی های لازم منتظر بمانید تا تعمیرکار متخصص در محل مورد نظر شما حاضر شود و به تعمیر لوازم خانگی شما بپردازد.

همچنین می توانید با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید.

  • ۲۲۷۳۷۵۶۶ – ۴۴۲۸۷۹۹۳ -021
  • ۸۸۵۹۲۶۵۰ – ۷۷۱۶۶۶۱۵ -021