تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال

تعمیر یخچال در نمایندگی تعمیر یخچال

فرقی نمی کند که شما از یخچال قدیمی استفاده می‌کنید، یخچال فریزر دو قلو یا ساید بای ساید، در صورتیکه نیاز به سرویس یا تعمیرات یخچال دارید. می‌توانید درخواست خود را در همین صفحه ثبت کنید. در کم ترین زمان ممکن تکنسین یخچال با شما تماس می‌گیرد. پس از تماس، متخصص قیمت تعمیر یخچال فریزر را به صورت حدودی به شما اعلام می‌کند. در صورت توافق، تکنسین به محل مورد نظر مراجعه کرده و تعمیر یخچال در محل مورد نظر شما انجام می‌شود.

از آنجا که تعمیر یخچال نیاز به تخصص بالایی دارد و مشکلات یخچال هم به دوسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی میشوند که مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی میشود که برطرف کردن این مشکلات نیاز به تخصص بالایی ندارد و میتوانیم با کمی آشنایی با اجزا و مشکلات پیش پا افتاده از بروز مشکلات جدی جلوگیری کنید و برخی از مشکلات ساده را برطرف کنید . اما مشکلات غیر تخصصی شامل مشکلاتی میشود که برطرف کردن اینگونه مشکلات نیاز به تخصص بالایی دارد و در صورت نداشتن تخصص بالا نمیتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم ، در صورتی که یخچال شما دچار مشکلات تخصصی شده است میتوانید به نمایندگی تعمیر یخچال تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید .

بیشتر بدانید : تعمیر یخچال در خانه

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

نمایندگی تعمیر یخچال

دوستان عزیزی که در صرت بروز مشکلات تخصصی و جدی و یا در صورت خرابی قطعه دستگاه ، برای تعمیر ویا تعویض قطعه به دنبال نمایندگی تعمیرات یخچال هستند میتوانند به نمایندگی تعمیر یخچال تعمیرگاه مجاز مراجعه کنند و مشکل خود را برطرف کنند . نمایندگی تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب ، تکنسین های با تجربه ، مورد اعتماد و دوره دیده در زمینه تعمیر یخچال آماده ارائه بهترین خدمات به شما دوستان عزیز است . درضمن نمایندگی تعمیر یخچال در صورت خرابی قطعه ، قطعه اصلی و فابریک را جایگزین قطعه خراب می کند . در صورت نیاز میتوانید با نمایندگی تعمیر یخچال تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف کنید .

برخی از اجزای تشکیل دهنده یخچال

کمپرسور یخچال

کندانسور یخچال

شیر انبساط یخچال

اواپراتور(تبخیر کننده) یخچال

خط تعدیل کننده یخچال

فیلتر خشک کننده یخچال

مبدل های حرارتی یخچال

شیر سلونوئید یخچال

شیر فشار پشتی یخچال

تعمیر یخچال در نمیاندگی تعمیر یخچال

توجه : برای خرید فیلتر یخچال کلیک کنید 

مشکلات متداول یخچال و دلایل بروز آن ها

افتادگی درب یخچال

برفک زدن یخچال بدون برفک

بوی بد یخچال

نشت آب از یخچال

سرد نکردن آب سرد کن ساید بای ساید

دلیل افتادگی درب یخچال چیست

اگر درب یخچال به دشواری باز و بسته شده و موقع باز شدن آن، درب از حالت طبیعی خود خارج می‌شود، یعنی درب دچار افتادگی شده است. یکی از علت هایی که باعث خرابی و افتادگی درب یخچال می‌شود، سنگین بودن طبقات درب یخچال است. شکستگی یا خردگی واشر درب نیز، یکی دیگر از علت های تاثیرگذار است. تعمیر درب یخچال باید توسط تکنسین یخچال که یک فرد با تجربه است، انجام شود. در غیر این صورت ممکن است خرابی آن بیشتر شود.

برفک زدن یخچال بدون برفک

شل بودن لاستیک درب یخچال، معیوب بودن ترموستات و معیوب بودن تایمر دیفراست از مهم‌ترین علت های برفک زدن یخچال است. اگر مشکل ناشی از معیوب بودن لاستیک درب باشد. می‌توانید به راحتی آن را تعویض کنید ولی خرابی ترموستات و تایمر دیفراست باید توسط تکنسین متخصص یخچال برطرف شود.

یکی دیگر از علت هایی که می‌تواند منجر به برفک زدن یخچال شود، نصب یخچال در محل نامناسب و گرم است. بهتر است یخچال را در محل خنک و مناسب نصب کنید تا نور خورشید مستقیم به آن نخورد.

بوی بد یخچال

گذاشتن غذاها بدون درب و فاسد شدن موادغذایی در یخچال از عمده دلایل بوی بد این دستگاه است. برای جلوگیری از این مشکل، باید یخچال فریزر را به طور مداوم تمیز کنید. همچنین اقداماتی مانند گذاشتن درب غذا قبل از قرار دادن ظرف در یخچال و گذاشتن بوگیرهای طبیعی مانند قهوه می‌تواند از به وجود آمدن بوی بد در یخچال، جلوگیری کند.

نشت آب از یخچال

یکی دیگر از مشکلاتی که مشتریان برای تعمیر یخچال به تعمیرگاه مجاز مراجعه می‌کنند، مشکل نشت آب از یخچال است. این مشکل ممکن است به علت های مختلفی مثل گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر، وجود آشغال و موادغذایی در یخچال، ذوب نشدن برفک یخچال فریزر و دیفراست به وجود آید. برای حل این مشکل باید برای تعمیر ساید بای ساید یا یخچال خود با یک تکنسین تماس بگیرید.

سرد نکردن آب سرد کن ساید بای ساید

اگر آبسرد کن یخچال یا ساید بای ساید به درستی عمل نمی‌کند، می‌توان دلیل آن را در تنظیم نبودن ترموستات دمایی پیدا کرد. تنظیم نبودن ترموستات می‌تواند هم بر دمای یخچال و هم بر دمای آبسردکن تاثیر بگذارد. مواردی چون خرابی برد دیسپنسر آبسردکن و نرسیدن برق به قطعه نیز می‌تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد. برای حل این مشکل، لازم است از یک تکنسین یخچال کمک بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر

توجه : نمایندگی تعمیرات یخچال و خدمات آن
ارائه خدمات تعمیرات در 7 روز هفته

ما با خدمات ویژه خود به صورت هفتگی و در 7 روز هفته و بدون تعطیلی همراهتان خواهیم بود تا به محض بروز مشکلات برای لوازم خانگی شما علاوه بر برطرف کردن مشکلات فعلی آن، از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری کنیم.

نحوه ارائه خدمات دفترچه راهنمای یخچال

با استفاده از فرم درخواست، اطلاعات مربوطه را ثبت کنید تا کارشناسان ما برای مشاوره و بررسی دقیق و تعیین تکنسین مرتبط با دستگاه و مشکل مربوطه با شما تماس گیرند.

چرا مشتریان تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر یخچال خود انتخاب میکنند .

متخصصین مجرب

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیر یخچال  آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

سرعت بالا در تعمیر

از آنجا که تعمیرگته مجاز در مناطق مختلف دارای شعبه میباشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

تعمیر در منزل

کلیه تعمیرات در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده میشود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب میشود . متاسفانه بعضی از شرکت ها میگویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات را انجام می دهیم .

برای دیدن فیلم های آموزشی در زمینه تعمیر و نگهداری لوازم خانگی در اینستاگرام ما میتوانید روی لینک کلیک گنید .

هزینه تعمیر یخچال در نمایندگی تعمیر گاه مجاز چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوفت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمیتوان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی تعمیرگاه مجاز بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد

مطالب مرتبط

5 26 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ساحل
ساحل
1 سال قبل

سلام یخچال من ارور e1 میده ایرادش چی میتونه باشه؟

ازادی
ازادی
1 سال قبل

سنسور داخلی یخچال من یخ زده ممکنه مشکلی برای موتورش پیش نمیاره؟؟؟