تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟

ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟

یکی از سوال های متداولی که بیشتر کاربران از تکنسین های تعمیر لباسشویی بوش می پرسند،  این سوال است که ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟

برای پاسخ دادن به این سوال لازم می باشد تا در نخستین مرحله در ارتباط با نکات مهمی نظیر مقایسه لباسشویی بوش و ال جی بنابر نظرات خریداران و مصرف کنندگان ماشین های لباسشویی این دو برند به شما اطلاعاتی بدهیم.

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز به موضوع های با اهمیتی اشاره میکنیم، که در بین این موضوعات به معرفی شرکت ال جی، معرفی شرکت بوش، تفاوت لباسشویی بوش و ال جی از لحاظ قیمت، مقایسه بین موتور لباسشویی بوش و ال جی، و مواردی از این قبیل اشاره می کنیم.

معرفی شرکت ال جی

یکی از برند های بسیار پرطرفدار و پرفروش در کشورمان، شرکت معتبر و با سابقه ال جی می باشد. این شرکت در رتبه بندی کمپانی های معتبر لباسشویی در ایران رتبه دوم را در اختیار دارد، و از پر تقاضا ترین برند های بازار محسوب می شود. از مهم ترین مشخصات این برند می توان به کیفیت بالای آن اشاره کرد. قیمت لباسشویی برند لباسشویی ال جی در بازار کشورمان با توجه به نوسانات بازار ارز، قیمت ثابتی ندارد،اما می توان گفت قیمت ماشین لباسشویی های این برند به صورت میانگین 3 تا 4 برابر قیمت لباسشویی های داخلی می باشد. با توجه به نظرها و بررسی های انجام شده از مصرف کنندگان این محصول می توان عنوان کرد که تعداد زیادی از افرادی که لوازم خانگی برند ال جی را خریداری کرده اند، از خرید خود رضایت دارند، به خصوص در ماشین های لباسشویی این شرکت این موضوع صدق می کند، که در زمان استفاده از آن در طولانی مدت، دفعات کمی مجبور به تعمیر لباسشویی خود شده اند.

معرفی شرکت بوش

شرکت بوش یکی از تولید کننده های معتبر دستگاه ماشین لباسشویی است، که موفق شده است، رضایت تعداد زیادی از کاربران را به دست آورد.

لباسشویی برند بوش به علت عملکرد مناسب و خوبی که داشته اند، در بین پر طرفدارترین لباسشویی ها مورد استفاده قرار می گیرند. اما باید به این نکته اشاره کرد که قیمت محصولات لوازم خانگی بوش مقدار کمی بالاتر از رقبا هست و برای بعضی از افراد یک نوع کالای لوکس محسوب می شود.

همچنین می توان این موضوع را عنوان کرد که در اغلب موارد خریداران این لباسشویی رضایت کامل را از خرید خود داشته اند و دفعات کمی مجبور به تعمیر لباسشویی بوش خود شده اند.

مقایسه ماشین لباسشویی بوش و ال جی بر اساس نظر کاربران

 لباسشویی بوش بهتر است یا لباسشویی ال جی؟ هر دو این لباسشویی ها حاوی آپشن های خاصی می باشند، که توانسته اند،رضایت مصرف کنندگان خود را جلب کنند. می توان عنوان کرد که در اکثر موارد کاربران از هر دو برند محصولات راضی بوده اند.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش و ال جی از نظر قیمت

از لحاظ قیمتی هر دو برند تقریبا دارای قیمت های یکسان هستند. علاوه بر این مدل های هر لباسشویی در این شرکت حاوی قیمت های مجزا از یکدیگر هستند. باید این نکته را عنوان کرد که این دو شرکت به علت این که برندهای خارجی می باشند، قیمت های بالاتری را  نسبت به لباسشویی هایی داخلی دارند.

مقایسه موتور لباسشویی بوش و لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟
ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟

در این روزها انتخاب وخرید لباسشویی از لحاظ موتور که دارای دو مدل تسمه دار و بدون تسمه می باشند، امری سخت محسوب می شود و علت تفاوت قیمت این دو موتور به متفاوت بودن در نوع کارایی، کیفیت شست و شو، میزان طول عمر، مصرف انرژی، مقدار لرزش و سر و صدای دستگاه به همراه کمتر کردن مصرف انرژی می باشد.

نختسین مرتبه ماشین ال‌ جی بود، که تولید لباسشویی بدون تسمه را شروع کرد. ماشین آلات و به تدریج شرکت های دیگر نیز از این ویژگی استفاده کرده اند.

کمپانی بوش از نوع موتور ماشین لباسشویی بدون تسمه هم استفاده کرده است. در نتیجه می توان گفت که اگر نیت خرید لباسشویی را دارید، این دو شرکت از لحاظ کیفیت موتور و استفاده از فناوری جدید در آن با همدیگر برابری می کنند. لازم به ذکر است که سیستم موتور تسمه صدای بیشتری تولید می کند.

مقایسه ظاهری ال جی و بوش

به صورت کلی لباسشویی ها حاوی سه مدل درب هستند، که شامل درب جلو، مدل درب از بالا و یا مدل درب دوقلو هستند، که هر یک بر اساس احتیاج مشتری ویژگی های مخصوص به خود را دارند.

 اما یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید لباسشویی درب از جلو می باشد، افزون بر آن بر اساس تحقیقات، نمایندگی مجاز لباسشویی، پرفروش ترین مدل لباسشویی هم در بازار مربوط به این لباسشویی است و اکثر مردم استفاده از این دستگاه را انتخاب می نمایند. با استفاده از فناوری های جدید در این لباسشویی تمامی سفارشات و ماشین لباسشویی ها به صورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و  همچنین میزان استفاده آب آن کمتر از مدل های دیگر است.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش و ال جی

برند های بوش و ال جی به علت این موضوع که هیچ گونه نمایندگی درون کشور ندارند، خدمات بعد از فروش هم ارائه نمی دهند و همین دلیل موجب شده تا مشتریان از این آپشن برند سازنده محروم شوند.

با این حال،نگران نباشید،برای تعمیر لباسشویی بوش خود، می توانید به تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و از خدمات این مجموعه در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش بهره مند شوید.

سر و صدای لباسشویی بوش بیشتر است یا ال جی؟

سر و صدای لباسشویی بخشی از عملکرد این دستگاه می باشد، و برای شست و شوی لباس های خود مجبور به تحمل این سر و  صدا هستید.

 به هیچ عنوان لباسشویی ای که بی سر و صدا باشد را نمی توان یافت.

 اما یک سوال مهم را می توان در این زمان مطرح کرد که، کدام لباسشویی کم سر و صداتر است؟

همانگونه که در مقایسه موتور بین این دو شرکت عنوان کردیم سیستم موتوری که به صورت تسمه باشد، صدای زیادتری را ایجاد می کند و این می تواند به این معنا باشد که دستگاه لباسشویی بوش در زمان کار صدای بیشتری را تولید می کند. اگر که حاوی موتور تسمه ای باشد، اما بر اساس گزارش های تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی ، فناوری های لباسشویی های جدید برند بوش به اندازه ای قدرتمند می باشد، که با وجود داشتن موتور تسمه ای، این  سر و صدا به شکل عجیبی کاهش پیدا می کند و با اطمینان می توان مطرح کرد که از لحاظ تولید سر و صدا تفاوت چندانی با ال جی ندارد.

امکان این وجود دارد که در بعضی از مدل های جدید و موجود در لباسشویی برند ال جی، لرزش ها و صداهایی را مشاهده کنید و به همین علت می باشد که نمی توان با قاطعیت گفت که سر و صدای لباسشویی کدام یک  کمتر می باشد. همچنین شما می توانید برای برطرف کردن مشکل سر و صدای زیاد لباسشویی و تعمیرات لباسشویی بوش خود با شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید، تا سرویس کار در اسرع وقت برای تعمیر لباسشویی بوش در منزل شما ارسال شود.

اگر که علاقه مند هستید در ارتباط با این مشکل اطلاعات بیشتری داشته باشید، ما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، در یک مقاله جامع و کامل به علت سر و صدای لباسشویی پرداخته ایم، که می توانید آن را مطالعه نمایید.

آیا قطعه های لباسشویی بوش و ال جی در کشور موجود است؟

با توجه به این نکته که لباسشویی بوش و ال جی در کشورهای خارجی ساخته می شود، امکان این وجود دارد که در صورت خرابی قطعه های لباسشویی به سختی پیدا شوند، شما می توانید این کار را به سرویس کاران مجرب تعمیرگاه مجاز لباسشویی بسپارید.

تفاوت مصرف انرژی لباسشویی ال جی و بوش

ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی؟

در ادامه مقاله ماشین لباسشویی بوش بخریم یا ال جی به بررسی تفاوت مصرف انرژی لباسشویی ال جی و بوش می پردازیم.

پر فروش ترین مدل های جدید هر دو شرکت به علت استفاده از اینورترها و موتورهای پله ای کم مصرف محسوب می شوند و محتوی رتبه های A، A+ و A++ می باشند. استفاده از این نوع موتورها موجب کمتر کردن استفاده از انرژی می شود. استفاده از آب و برق و کیفیت شست و شو نیز بالاتر است،در نتیجه چناچه اگر که قصد خرید لباسشویی را دارید، می توانید بر روی این دو برند محبوب و معتبر حساب ویژه ای باز کنید.

فناوری‌ های شست و شوی لباسشویی ال جی بهتر است یا بوش؟

هر دو شرکت سازنده محتوی فناوری های شست و شوی مختلفی هستند که متناسب با نیاز شما می باشد. بسته به مدل لباسشویی که از برند های بوش یا ال جی خریداری می کنید، فناوری های مختلفی را در پنل لباسشویی مشاهده خواهید کرد.

 اما به صورت کلی می توان به این نکته اشاره کرد که تعداد برنامه های شست و شوی لباسشویی بوش کمی بیشتر از ماشین ال جی می باشد.

 در نتیجه می توان گفت بسته به مدل لباسشویی بوش یا ال جی به صورت معمول سرعت چرخش دیگ یکسان و قابلیت خشک شدن لباس ها هم یکسان می باشد.

آیا بوش و ال جی نمایندگی رسمی در ایران دارند؟

در زمان های گذشته برندهای بوش و ال جی دارای نمایندگی رسمی در کشورمان بودند، اما با اعمال تحریم ها، امروزه هیچ گونه نمایندگی رسمی برای این دو برند در ایران وجود ندارد و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی که خدماتی را نظیر تعمیر تخصصی لباسشویی را انجام می دهند، وظیفه تعمیرات لوازم خانگی این دو برند را عهده دار می باشند.

امکانات ماشین لباسشویی بوش و ال جی

در آخر برای جواب دادن به این پرسش که لباسشویی بوش بخریم یا ال جی، باید به خصوصیات و امکانات هر دو برند توجه نمایید تا انتخابی با اطمینان و عالی را داشته باشید.

لباسشویی بوش حاوی قابلیت هایی نظیر تنظیم زمان فناوری شروع شست و شو (Time Delay)، فناوری شست و شوی سریع (Mixed Load)، برنامه شست و شوی قدرتمند برای یک ساعت Power Wash 60، و همچنین سیستم بهینه سازی انرژی و زمان ،نمایشگر دیجیتال، در بیش ترین سرعت موتور 1600 دور در دقیقه، 16 نوع فناوری لکه بری جهت نابودی لکه از لباس های سنگین در فناوری های شست و شو، امکان افزودن لباس در زمان کار، سیستم تشخیص سطح دستگاه، فناوری اسپری آب سه بعدی برای نفوذ بهتر آب به لباس، محفظه ضد لرزش، فناوری شست و شوی زنگ پایان و … می باشد.

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی بوش خود با مجموعه تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

مجموعه تعمیرگاه مجاز لباسشویی آماده خدمات رسانی در تمامی مناطق تهران و کرج به شما مشتریان گرامی می باشد، شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت و همچنین فرم درخواست تعمیر، سفارش خود را برای تعمیرات لباسشویی بوش ثبت کنید، تا کارشناسان مجرب تعمیرگاه مجاز لباسشویی، در اسرع وقت هماهنگی های لازم را برای تعمیر لباسشویی با شما انجام دهند.

مطالب مرتبط

5 13 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
امیرمحمد
امیرمحمد
10 روز قبل

ال جی دوست دارم بخرم ولی واقعا شک دارم که ال جی های تو بازار اصل هستن یا فیک شما سر در میارید بپرسم تلفنی؟