تعمیر لباسشویی

دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی از نظر تکنسین

دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی

دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی

در بسیاری از مواقع مشتریان به تکنسین های تعمیر لباسشویی گزارش داده اند که آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز قصد داریم تا شما را با دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی آشنا کنیم و راه حل هایی را از نظر تکنسین برای رفع این مشکل ارائه کنیم، به شما پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

پیچ خوردن شیلنگ و دریچه ورودی یکی از دلایل نیامدن آب درون لباسشویی

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی بهی، از رایج ترین دلایل نیامدن آب داخل ماشین لباسشویی، پیچ خوردگی شیلنگ های ورودی آب است. اگر شیلنگ ها به هر دلیلی پیچ خورده باشند، جریان آب به داخل ماشین لباسشویی مسدود می شود. برای رفع این مشکل، کافی است شیلنگ ها را باز کرده و آنها را صاف کنید.

خراب شدن شیر برقی لباسشویی

شیر برقی یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی است که وظیفه کنترل جریان آب ورودی به دستگاه را بر عهده دارد. طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی حایر، اگر این قطعه دچار خرابی شود، آب به داخل ماشین لباسشویی وارد نمی شود.

 برای تشخیص خرابی شیر برقی، باید ولتاژ ورودی به آن را بررسی کنید. اگر ولتاژ ورودی وجود داشته باشد، اما آب وارد ماشین لباسشویی نمی شود، احتمالا شیر برقی خراب شده است. در این صورت باید شیر برقی را تعویض کنید.

به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل با تکنسین های تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه : دلایل رایج خرابی گیربکس ماشین لباسشویی ال جی + روش تشخیص

دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی

خراب شدن سوئیچ سطح فشار یا سوئیچ آب

قطعه سوئیچ سطح فشار یا سوئیچ آب، تشخیص سطح آب داخل ماشین لباسشویی را انجام می دهد. زمانی که این قطعه دچار مشکل بشود، ماشین لباسشویی نمی تواند تشخیص دهد که آب به اندازه کافی وارد دستگاه شده است. در نتیجه، آبگیری متوقف می شود.

به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی تامسون برای تشخیص خرابی سوئیچ سطح آب، باید آن را با یک مولتی متر تست کنید. اگر سوئیچ سطح آب سالم باشد، باید ولتاژ خروجی آن را داشته باشید. در غیر این صورت، سوئیچ سطح آب خراب شده است و باید آن را تعویض کنید.

بهتر است اگر که تجربه کافی برای تعویض یا تعمیر این قطعه را ندارید، این کار را به تکنسین های مجرب تعمیر تخصصی لباسشویی مجموعه تعمیرگاه مجاز بسپارید.

عیب یابی دلایل وارد نشدن آب گرم داخل دستگاه ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما آب گرم وارد نمی کند، طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی ایندزیت، ممکن است یکی از دلایل زیر وجود داشته باشد:

 خراب شدن کلیدها یا دکمه های انتخاب دما:

کلید های انتخاب دما وظیفه انتخاب دمای آب را بر عهده دارند. اگر این کلیدها دچار خرابی شوند، ممکن است آب گرم وارد ماشین لباسشویی نشود. برای تشخیص خرابی کلیدهای انتخاب دما، طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی باید آنها را با یک مولتی متر تست کنید.

 اگر کلیدها سالم باشند، باید ولتاژ خروجی آنها را داشته باشید. در غیر این صورت، کلیدها خراب شده اند و باید آنها را تعویض کنید.

 

اشکال در قطعه هیدروستات:

 هیدروستات برای تشخیص دمای آب کاربرد دارد، با مشکل دار شدن قطعه هیدروستات امکان این وجود دارد که آب گرم وارد ماشین لباسشویی نشود.

از آنجا که عیب یابی و تعمیر این قطعه یک امر تخصصی است، پیشنهاد می کنیم با سرویس کاران مجرب تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

 

 خرابی برد:

برد الکتریکی نقش بسیار مهمی را در ماشین لباسشویی ایفا می کند.

زمانی که برد خراب شود و یا از کار بیافتد، ممکن است آب گرم وارد ماشین لباسشویی نشود.

 جهت تشخیص خرابی برد الکتریکی، باید این قطعه را یک تکنسین تعمیرات لباسشویی مجرب بررسی نماید.

پیشنهاد مطالعه : بررسی ارور F23 لباسشویی بوش از دیدگاه تکنسین

 

دلیل نیامدن آب داخل لباسشویی

انسداد و گرفته شدن سوراخ های جا پودری

جاپودری یکی از قطعات مهم ماشین لباسشویی است که وظیفه توزیع پودر لباسشویی را بر عهده دارد. با مسدود شدن سوراخ های جاپودری، پودر لباسشویی به داخل مخزن آب وارد نمی شود و موجب می شود که آبگیری متوقف شود. برای رفع این مشکل طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی زیرووات، باید جاپودری را تمیز کنید.

کثیف شدن فیلتر ماشین لباسشویی یکی از دلایل نیامدن آب داخل لباسشویی

کاربرد فیلتر لباسشویی جلوگیری از ورود اشیاء خارجی همانند کلید و سکه و دیگر وسایلی که معمولا در جیب لباس ها جا می ماند، به داخل دستگاه لباسشویی است.

 مشخص است اگر که فیلتر ماشین لباسشویی دچار کثیفی بشود، جریان آب داخل ماشین لباسشویی انسداد پیدا خواهد کرد. جهت برطرف کردن این مشکل، باید فیلتر لباسشویی را به شکل تمیز بکنید.

راه حل های جلوگیری از مشکل نیامدن آب داخل لباسشویی

طبق نظر تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی، جهت جلوگیری  از نیامدن آب داخل ماشین لباسشویی، می توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • هر از چند گاهی شیلنگ های ورودی آب را بررسی کنید تا پیچ خورده نباشند.
  • هر از چند گاهی شیر برقی را با یک مولتی متر تست کنید تا مطمئن شوید که سالم است.
  • از تمیز کردن منظم فیلتر لباسشویی غافل نشوید.
  • اگر فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی کم است، از یک پمپ افزایش فشار آب استفاده کنید.
  • با انجام این اقدامات ساده، می توانید از بروز مشکل نیامدن آب داخل ماشین لباسشویی پیشگیری کنید.

 

پیشنهاد مطالعه : لباسشویی گرنیه بخریم ؟مقایسه لباسشویی های گرنیه با سایر برندها

 

تعمیرگاه مجاز لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما دچار مشکل نیامدن آب شده است، می توانید با کارشناسان تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل دستگاه شما را برطرف کنند.

 تکنسین های تعمیرگاه مجاز از سمت شرکت در پایان فرایند تعمیرات به شما ضمانت 30 روزه تعمیرات انجام شده را به همراه فاکتور هزینه ها ارائه می دهند.

برای تماس با تعمیرگاه مجاز، می توانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با نمایندگی تعمیر لباسشویی در ارتباط باشید.

همچنین می توانید از طریق سایت مجموعه تعمیرگاه مجاز درخواست آنلاین، تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله از تعمیرگاه مجاز اشاره شد، نیامدن آب داخل ماشین لباسشویی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. در برخی موارد، مشکل می تواند با انجام اقدامات ساده ای مانند صاف کردن شیلنگ ها یا تمیز کردن فیلتر لباسشویی برطرف شود.

 اما در برخی موارد دیگر، مشکل ممکن است ناشی از خرابی یکی از قطعات داخلی ماشین لباسشویی باشد. در این صورت، باید برای تعمیر ماشین لباسشویی با یک مجموعه معتبر نظیر تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا تکنسین ها مشکل را در اسرع وقت حل کنند.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها