تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی گرنیه

عیب یابی کامل و جامع لباسشویی گرنیه

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز می‌خواهیم به عیب یابی لباسشویی گرنیه بپردازیم. مجموعه تعمیرگاه مجاز به صورت رسمی تعمیر لباسشویی گرنیه در تهران را انجام می‌دهد. ما با بهره‌گیری از تکنسین و کارشناسان مجاز تعمیر لباسشویی گرنیه، توانسته‌ایم تا رضایت مشتریان عزیز را در این زمینه به دست آوریم.

در ادامه، به مواردی که ممکن است دلیل عدم تخلیه آب لباسشویی گرنیه باشند، پرداخته‌ایم و راه حل هایی را جهت برطرف کردن هر کدام شرح داده‌ایم. باید به این نکته توجه داشته باشید که سرویس کار مجرب لباسشویی گرنیه که مهارت لازم را دارد، می‌تواند در تعمیر لباسشویی به شما کمک نماید.

صافی‌ها و شیلنگ‌های تأمین آب:

لباسشویی گرنیه برای تأمین آب از طریق شیلنگ‌های لاستیکی به شیر آب متصل می‌شود. در انتهای این شیلنگ‌ها و در محل اتصال به شیر، صافی‌ها یا فیلترهای کوچکی وجود دارند که برای پیشگیری از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل ماشین لباسشویی و شیر برقی، استفاده می‌شوند.

مشکل سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار: در لباسشویی گرنیه

سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی، که یک سوئیچ فشاری محسوب می شود، که می تواند ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل نماید. در صورتی که سوئیچ سطح آب دچار مشکل شده باشد، امکان این وجود دارد که جریان آب قبل از رسیدن به مقدار مناسب، از شیر برقی قطع شود و یا از همان اول این کار را انجام دهد که در این حالت باید تعویض گردد. برای برطرف کردن این مشکل می توانید از خدمات تعمیر لباسشویی گرنیه استفاده کنید. برای این کار می توانید از سفارش خود را در وبسایت تعمیرگاه مجاز ثبت نمایید.

عیب یابی تایمر یا برد الکترونیکی در لباسشویی گرنیه:

تایمر مکانیکی به صورت معمول در لباسشویی‌های گرنیه قدیمی استفاده می‌ شود و در لباسشویی هایی که در چند وقت اخیر تولید شده اند، و جدیدتر هستند به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می‌شود. تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به قطعه های گوناگون از جمله شیر برقی را بر عهده دار می باشد که در زمان مرحله آبگیری سیکل شست و شو این کار را انجام می‌دهد.

فشار آب:

شیر برقی ماشین لباسشویی گرنیه جهت عملکرد درست خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi احتیاج دارد. در نتیجه کم بودن فشار آب آشپزخانه در برخی موردها همانند منزل های آپارتمانی می‌تواند مشکل ساز شده و دلیل نیامدن آب داخل ماشین لباسشویی گرنیه شما باشد.

 در نهایت، جهت تعمیر لباسشویی و برطرف کردن مشکل تخلیه آب لباسشویی گرنیه، پیشنهاد می‌شود از خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی استفاده بکنید. این تعمیرکاران با تجربه و تخصص خود، مسائل مربوط به لباسشویی گرنیه را به راحتی تشخیص داده و توانایی تعمیرات لباسشویی گرنیه را در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند.

مشکلات مرتبط با تخلیه آب لباسشویی گرنیه ممکن است به علت مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی، مسدود شدن شیلنگ تخلیه، خرابی پمپ تخلیه آب و یا مسائل دیگر باشد. در هر یک از این حالات، راهکارهایی برای حل مشکل ارائه شده است:

مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی گرنیه:

برای رفع این مشکل، شما باید فیلتر پمپ را باز کنید و آن را به‌طور کامل تمیز کنید. با پاک‌کردن رسوبات و اجرام گوناگون موجود در فیلتر، پمپ لباسشویی گرنیه قادر به تخلیه آب می‌شود.

مسدود شدن شیلنگ تخلیه:

شیلنگ تخلیه لباسشویی گرنیه معمولاً به مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب می‌شود. اگر این شیلنگ به هر دلیلی مسدود شود، مانع تخلیه آب می‌شود. شما باید شیلنگ تخلیه را بررسی کرده و در صورت لزوم، آن را از اشیاء مسدود شده آزاد کنید. اگر قادر به انجام این کارنیستید، می توانید برای تعمیر لباسشویی گرنیه خود از سرویس کاران متخصص و مجرب با سابقه، مجموعه معتبر  تعمیرگاه مجاز استفاده کنید.

خرابی پمپ تخلیه آب:

در صورتی که پمپ تخلیه آب خراب شود، به دلیل شکستن پره‌های پمپ یا فرسایش، لباسشویی تخلیه نخواهد شد. در این حالت، تنها راهکار اصلاح این مشکل، تعویض پمپ تخلیه آب است که این مورد هم مانند تعمیر لباسشویی باید توسط تعمیرکار متخصص انجام گیرد.

مشکل خرابی برد یا تایمر لباسشویی گرنیه:

در ادامه مقاله عیب یابی تعمیر لباسشویی گرنیه، باید به این نکته اشاره کنیم که برد یا تایمر لباسشویی گرنیه به عنوان مغز لباسشویی عمل می‌کند و دستورات زمانی اجرای هر قطعه را صادر می‌کند. خرابی این برد یا تایمر می‌تواند، موجب اختلال در کارکرد دستگاه، تخلیه نشدن آب و مشکلات دیگری بشود. جهت تشخیص و برطرف شدن خرابی برد و تایمر لباسشویی گرنیه، نیاز به کمک تعمیرکار مجاز دارید.

علت لرزش لباسشویی گرنیه:

علت لرزش لباسشویی گرنیه می‌تواند بستگی به محل نصب دستگاه و نحوه قرار دادن لباس‌ها داشته باشد. برای یافتن علت لرزش ماشین لباسشویی و انتخاب روش مناسب برای تعمیر لرزش لباسشویی گرنیه، نیاز به تجربه و تخصص تعمیرکار، تعمیرگاه مجاز است. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی گرنیه یا تراز نبودن محل نصب ماشین لباسشویی می‌تواند از دلایل اصلی لرزش باشد. برای داشتن عملکرد بهتر و طول عمر بیشتر ماشین لباسشویی، تشخیص و رفع علت لرزش ضروری است.

جدا شدن وزنه‌های بالانس ماشین لباسشویی گرنیه:

وزنه‌های بالانس نقشی کلیدی در تعادل دستگاه دارند. جدا شدن این وزنه‌ها می‌تواند منجر به لرزش ماشین لباسشویی شود. برای رفع این مشکل، وزنه‌های جدا شده را به‌طور صحیح و با استفاده از راهنمایی‌های تعمیرکار، نمایندگی مجاز لباسشویی مجدداً نصب کنید.

معیوب شدن قطعات تعبیه شده در مخزن لباسشویی گرنیه:

تکان خوردن و لرزش دستگاه می‌تواند ناشی از آسیب دیدگی قطعات درونی مخزن لباسشویی گرنیه باشد. در این حالت، عیب‌یابی و تعمیر توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی گرنیه ضروری است.

معیوب شدن قطعه فولی علت لرزش لباسشویی گرنیه:

در ادامه مقاله عیب یابی لباسشویی گرنیه به معرفی قطعه فولی، که به عنوان فلکه آبکشی شناخته می‌شود میپردازیم، وظیفه تنظیم جریان برق را بر عهده دارد. خرابی این قطعه می‌تواند باعث لرزش دستگاه شود. برای رفع این مشکل، تعمیرکار نمایندگی گرنیه در تهران باید وضعیت این قطعه را بررسی و در صورت لزوم آن را تعمیر یا تعویض کند.

تراز نبودن دستگاه علت لرزش لباسشویی گرنیه:

نصب غیر اصولی دستگاه می‌تواند باعث تراز نبودن آن شود و به علت لرزش دستگاه منجر شود. تراز کردن ماشین لباسشویی توسط تعمیرکار مجاز و با استفاده از تجهیزات مناسب انجام می‌شود تا مشکل لرزش حل شود.

خرابی کمک فنر لباسشویی گرنیه و لرزش آن:

کمک فنرها در دستگاه لباسشویی گرنیه وظیفه کاهش لرزش را بر عهدهدارند. خرابی این قطعه می‌تواند لرزش دستگاه را افزایش داده و مشکلی ایجاد کند. تعمیر و تعویض کمک فنر را می توانید به تکنسین های نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی بسپارید شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس برقرار کنید، و اقدام به ثبت سفارش برای تعمیر ماشین لباسشویی گرنیه کنید.

نشتی آب از زیر لباسشویی گرنیه:

برای شناسایی نشتی و آبریزی در لباسشویی گرنیه، دستگاه را روشن کرده و یک سیکل شستشو را انتخاب کنید. سپس به دقت اطراف لباسشویی، به‌ویژه قسمت‌های پشتی و زیر آن، را بررسی کنید. از بررسی اطراف درب هم غافل نشوید. اگر آبریزی در ابتدای شستشو و در دقایق ابتدایی سیکل شستشو رخ دهد و سپس قطع شود، ممکن است نشتی آب به دلیل یکی از موارد زیر باشد:

1- شیلنگ تخلیه ماشین لباسشویی گرنیه:

شیلنگ‌های تخلیه و ورودی در لباسشویی‌ها نقش بسزایی در جلوگیری از نشتی آب دارند. این دو شیلنگ ممکن است از جمله علت های اصلی نشتی لباسشویی گرنیه باشند. باید اطمینان حاصل کنید که اتصالات این شیلنگ‌ها با شیلنگ‌های وان به درستی انجام شده باشد. همچنین، خراب شدن سوپاپی که ورودی این دو شیلنگ را به وان متصل می‌کند، می‌تواند باعث نشتی و آبریزی از لباسشویی شود. برای شناسایی دلیل نشتی آب از زیر لباسشویی، شیلنگ‌ها را بررسی کرده و به سیفون یا مونتاژ تزریق باطری، که اجزای سیستم ورودی آب به حساب می آیند، توجه کنید. برای انجام این امور تخصصی میتوانید با تکنسین های تعمیر لباسشویی گرنیه در منزل ارتباط برقرار کنید.

2- عیب یابی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی گرنیه:

در این بخش از مقاله عیب یابی لباسشویی گرنیه، به بررسی بخش پمپ تخلیه خواهیم پرداخت، برای خروج آب از داخل ماشین لباسشویی مسئول است و یکی از قسمت‌های مهم این دستگاه برقی است. نشتی آب از زیر لباسشویی ممکن است ناشی از خرابی پمپ تخلیه باشد. این پمپ به سه صورت تسمه‌ای، درایو مستقیم یا الکتریکی در لباسشویی‌ها به‌کار می‌رود و محل قرارگیری آن معمولاً در قسمت پایین و جلویی ماشین لباسشویی گرنیه است.

3-دریچه ورودی ماشین آب لباسشویی گرنیه:

دریچه ورود آب سرد و گرم به داخل لباسشویی را کنترل می‌کند و در قسمت پشت لباسشویی به‌صورت شیر قرار دارد و از طریق شیلنگ‌ها وارد دستگاه می‌شود. نشتی آب از اطراف درب لباسشویی ممکن است به دلیل خرابی دریچه ورودی آب اتفاق بیفتد. اطمینان حاصل کنید که لاستیک درب در حالت خوبی قرار دارد و از هرگونه فرسودگی، سوراخی یا پاره شدن جلوگیری کنید. همچنین قبل از بررسی این قسمت، اطمینان حاصل کنید که برق دستگاه قطع شده است.

4- برد الکترونیکی ماشین لباسشویی گرنیه:

برد الکترونیکی لباسشویی گرنیه از مجموعه‌ای از قطعات ریز و درشت، از جمله خازن‌ها و فیوزها تشکیل شده است. نوسانات غیرطبیعی در ورودی برق دستگاه می‌توانند باعث خرابی و سوختن قطعات برد الکترونیکی لباسشویی گرنیه شوند. همچنین، اگر دستگاه دچار عیب و نقصی شده و آب به داخل برد الکترونیکی نفوذ کند، قطعات در اثر اتصالی شدن می‌سوزند و برد لباسشویی گرنیه دیگر بلا استفاده می‌شود. همچنین، وقوع آتش‌سوزی در داخل لباسشویی گرنیه می‌تواند منجر به خرابی و سوختن برد الکترونیکی شود. بهتر است برای تعمیر برد الکترونیکی لباسشویی گرنیه، از قطعات اورجینال و با کیفیت استفاده کنید تا از خسارات ناشی از نشتی آب و خرابی‌های احتمالی جلوگیری شود. انجام این امور را که در دسته کارهای تعمیر تخصصی لباسشویی قرار می گیرد، را می توانید به مجموعه با سابقه و معتبر تعمیرگاه مجاز لباسشویی بسپارید.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها