تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

نکات طلایی برای تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال

دستگاه لباسشویی یکی از موضوعات مهمی است که نیاز به توجه دارد. جلوگیری از آلودگی و بوی نامطبوع، از مشکلاتی است که ممکن است برای دستگاه لباسشویی پیش آید. به همین دلیل توصیه می‌شود که بطور منظم دستگاه لباسشویی را بررسی و ضدعفونی کنید. برای ضدعفونی کردن دستگاه لباسشویی می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. در این مقاله از تعمیرگاه مجاز به بهترین روش ها برای تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال اشاره می‌کنیم و شما را با روش‌های مؤثر برای تمیز کردن لباسشویی آبسال آشنا می‌کنیم. پس اگر به دنبال روش های تمیز کردن لباسشویی آبسال هستید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بهترین روش‌های تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال:

استفاده کردن از قرص و پودر جرم‌گیر:

بر اساس نظر تکنسین های تعمیر لباسشویی آبسال استفاده از پودر جرم‌گیر و قرص، از روش‌های کاربردی و موثر جهت جرم‌گیری کردن و تمیز کردن ماشین لباسشویی به شمار می‌آید. فضای داخلی لباسشویی به علت وجود آب، همواره مرطوب و نم‌دار می‌باشد که این امر احتمال جذب آلودگی‌ها و باکتری‌ها و جرم و رسوب گرفتن دستگاه را بیشتر می‌ کند.

همچنین بر اساس توصیه تکنسین های تعمیرات لباسشویی آبسال با استفاده از قرص جرم‌گیر، ماشین لباسشویی را به راحتی می‌توانید تمیز کنید. برای این کار، محفظه داخلی لباسشویی را خالی کنید و سپس پودر شوینده را داخل جا پودری قرار دهید. در ادامه، برنامه شستشوی دستگاه را اجرا کنید. درجه دمای آب را نیز برای بهترین جرم‌گیری در بازه 70 تا 90 درجه سانتی‌گراد تنظیم کنید. این روش علاوه بر جرم‌گیری، بوی نامطبوع از محفظه داخلی لباسشویی را نیز از بین می‌برد.

تمیز کردن ماشین لباسشویی با استفاده از محلول جوش شیرین و سرکه:

محلول جوش شیرین و سرکه، از روش‌های اقتصادی و در عین حال تاثیر گذار برای رسوب‌زدایی و تمیز نمودن لباسشویی آبسال محسوب می شود. ترکیب این ماده ها در سریع‌ترین بازه زمانی انواع میکروب‌ها و بوی بد لباسشویی آبسال را از بین می‌برد و دیگر شما به این علت نیازی به تعمیر لباسشویی آبسال نخواهید داشت.

برای تهیه این محلول کاربردی، ابتدا حدود نصف پیمانه جوش شیرین را با آب مخلوط کنید و سپس در محفظه دستگاه ریخته و بعد از آن حدود یک پیمانه سرکه را به آن اضافه کنید. سپس برنامه شستشوی لباسشویی را آغاز کنید. پس از تمام شدن فرآیند شستشو و خاموش شدن لباسشویی، با استفاده از یک اسفنج نرم و تمیز، درب و محفظه لباسشویی را خشک بکنید.

ترکیب جوش شیرین و اسید سیتریک

از دیگر روش‌های تمیز کردن لباسشویی آبسال، استفاده از ترکیب اسید سیتریک و جوش شیرین است. این ترکیب جهت نابودی رسوب های به وجود آمده از صابون و آب و کپک و بوی نامطبوع، جز بهترین ماده های شوینده محسوب می‌ گردد.

برای استفاده از این روش کارشناس های نمایندگی مجاز لباسشویی توصیه می کنند، برنامه شستشوی لباسشویی را بر روی شستشوی طولانی‌مدت با دمای بالا تنظیم کنید و سپس حدود ۲/۱ پیمانه جوش شیرین و یک پیمانه اسید سیتریک را در محفظه داخلی دستگاه اضافه کنید. سپس برنامه شستشو را آغاز کنید. این روش از رشد و گسترش کپک و رسوبات جلوگیری می‌کند و دستگاه را به بهترین حالت تمیز می‌کند.

نکته مهم: پس از انجام هر یک از روش‌های فوق، حتماً لاستیک دور درب لباسشویی را خشک کنید تا از ایجاد کپک و تولید بوی نامطبوع در محفظه داخلی دستگاه جلوگیری شود.

اصول مهم تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال

تمیز کردن دستگاه لباسشویی یکی از مسائل اساسی است که باید به آن توجه کرد تا بوی بد و عفونت‌های ناشی از آلودگی در دستگاه جلوگیری شود. برای جلوگیری از این مشکلات و حفظ بهداشت ماشین لباسشویی، و عدم نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی آبسال به چند اصل مهم نیاز داریم که باید به آن‌ها توجه کنیم.

تمیز کردن لاستیک دور درب دستگاه

لاستیک دور درب یکی از نقاط حساس در ماشین لباسشویی است که همواره با آب، رطوبت و مواد شوینده در تماس است. عدم نظافت و تمیز کردن این ناحیه می‌تواند باقی ماندن رسوبات و ایجاد کپک در اطراف لاستیک را به دنبال داشته باشد. جهت تمیز کردن لاستیک دور درب، می‌توان از سرکه، ماده های شوینده و اسفنج نرم استفاده کرد.

تمیز کردن جا پودری

محفظه جا پودری نیز باید به طور منظم تمیز شود. برای تمیز کردن این بخش در قدم اول را آن را خارج بکنید و سپس با استفاده کردن از ماده های شوینده ملایم یا سرکه و اسفنج نرم نسبت به تمیز کردن آن اقدام کرد. بعد از تمیز کردن، محفظه جا پودری را به محل اولیه خود برگردانید.

تمیز کردن محفظه داخلی لباسشویی

نظافت محفظه داخلی دستگاه نیز بسیار مهم است ، ما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به شما پیشنهاد می کنیم که به تمیز کردن این بخش اهمیت زیادی بدهید، و می‌تواند از بخش های مهم جهت تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال تلقی شود. محفظه داخلی دستگاه به علت تماس مستقیم با لباس‌ها، منشأ اصلی جذب باکتری و تولید بوی نامطبوع می‌باشد. استفاده از پودر و قرص جرم‌گیر و محلول جوش شیرین و سرکه در ضدعفونی کردن این بخش بسیار تاثیرگذار می باشد.

تمیز کردن فیلتر لباسشویی

فیلتر ماشین لباسشویی محل تجمع قسمت‌های جداشده از لباس‌ها مانند دکمه، مو و پرز می‌باشد. به منظور جلوگیری از مسدود شدن و گرفتگی فیلتر، مناسب است که فیلتر دستگاه را به صورت ماهیانه و با استفاده از مواد شوینده تمیز کنید، جهت تعمیر لباسشویی آبسال در منزل، می توانید با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید.

علل بوی بد ماشین لباسشویی آبسال

طبق گفته تکنسین هایی که تعمیر تخصصی لباسشویی را انجام می دهند،علل بوی بد و نامطبوع از ماشین لباسشویی می‌تواند به دلیل اشتباهات در استفاده از دستگاه باشد.

نگهداری لباس‌های خیس برای دراز مدت در محفظه داخلی لباسشویی، بستن درب لباسشویی بعد از تمام شدن عملیات شستشو، خشک نکردن لاستیک دور درب و انجام ندادن سرویس و تعمیرات لباسشویی آبسال به صورت سالیانه و تمیز نکردن فیلتر، از مهم‌ترین علل بوی بد ماشین لباسشویی آبسال محسوب می‌شود. همچنین، خارج نکردن لباس‌ها علاوه بر تولید بوی نامطبوع و رشد قارچ‌ها، ممکن است مشکلات پوستی و آلرژی برای مصرف‌کننده ایجاد کند. همچنین، عدم تمیز کردن جا پودری دستگاه در دراز مدت، می‌تواند منجر به تولید بوی بد بشود و ممکن است که شما به همین علت مجبور به تعمیر لباسشویی آبسال بشوید.

تمیز کردن ماشین لباسشویی آبسال + بهترین روش ها رفع بوی بد لباسشویی آبسال:

برای رفع بوی بد و رسوب‌های لباسشویی، بهترین راهکارها عبارتند از:

  • جلوگیری از نگهداری لباس‌ها در دستگاه به مدت طولانی بعد از شستشو
  • باز گذاشتن درب لباسشویی پس از هر بار شستشو تا هوای مناسب در دستگاه جریان داشته باشد.
  • استفاده از شوینده‌های با کیفیت و استاندارد برای شستشوی لباس‌ها
  • نصب رطوبت‌زدای یا فن تهویه در نزدیکی دستگاه
  • تمیز کردن محفظه داخلی دستگاه با استفاده از پودر و قرص جرم‌گیر و محلول جوش شیرین و سرکه.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی آبسال در تهران

تمیز کردن و ضدعفونی کردن ماشین لباسشویی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. با رعایت اصول مهمی که در این مقاله بیان شد، می‌توان بوی بد و عفونت‌ها را از ماشین لباسشویی دور نمود.  همچنین شما می توانید برای تعمیر لباسشویی آبسال خود با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید و سفارش تعمیر لباسشویی خود را ثبت نمایید، تا تکنسین های تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

5 12 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها