تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

بررسی ارور End در لباسشویی ال‌ جی + راه حل برطرف کردن

ارور End در لباسشویی ال‌ جی

علت پیدایش ارور End لباسشویی ال جی

 

در لباسشویی های برند ال‌ جی که جدیدا تولید شده اند، نمایشگرهای LCD و LED وجود دارند که اطلاعات گوناگونی را به کاربران نمایش می‌دهند. اما در بعضی از اوقات بر روی همین صفحه های نمایشگر، کدهای خطایی نشان داده می‌شوند که مشتریان را نگران می کنند. کدخطی End از رایج ترین این خطاها می باشد. در ادامه این مقاله از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی خدمات قصد داریم به شما توضیح دهیم که علت های نمایش ارور End در لباسشویی ال‌ جی چه مواردی است و چطور می توان این ارور را برطرف کرد. بنابراین اگر که به این ارور برخورد کردید و یا دوست دارید تا اطلاعات بیشتری درباره این موضوع کسب کنید، تا انتهای مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

چگونگی ظاهر شدن ارور End

 

در لباسشویی ال‌ جی کدخطای End به روش های گوناگونی نمایش داده می‌شود. بر اساس نظرات تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی، این کدخطا با ظاهر شدن نوشته End بر روی پنل نمایشگر و صدای پایان برنامه شستشو خود را نشان می‌دهد.

 در شرایط معمولی با خاموش شدن دستگاه کد نمایش داده شده، پاک می شود و لباسشویی برای شستشوی بعدی خود را آماده می‌ کند.

 اما در برخی از مواردی پیش می آید که ارور End بر روی صفحه نمایش باقی مانده و لباسشویی هیچ عملی را انجام نمی دهد. در این شرایط میبایستی دلیل نمایش کد خطا بررسی شود و مراحل به صورت خاصی انجام بشود که در ادامه با آن‌ها آشنا می شوید.

علت های به وجود آمدن ارور END  در لباسشویی ال جی

 

در شرایط معمول نباید کدخطای End بر روی پنل نمایشگر ماشین لباسشویی ال‌ جی شما ظاهر شود. اما هنگامی که این ارور بر روی پنل نمایشگر ظاهر می‌شود، یعنی لباسشویی در بخش ‌های مختلفی به مشکل برخورده است. برای همین نباید به سادگی از مسئله عبور کنید، به دلیل این که ممکن است در آینده با هزینه های گزاف و سرسام آور تعمیرات لباسشویی ال جی روبرو شوید.

در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز، شما را با دلایل به وجود آمدن این ارور آشنا خواهیم کرد.

ارور End در لباسشویی ال‌ جی

  • خرابی مادربرد

در لباسشویی های جدید ال‌ جی یک قطعه برد الکترونیکی موجود می باشد که به دیگر قطعه ها نظیر سنسورها، پمپ‌ها، صفحه کلید، نمایشگر، موتور و شیرهای برقی متصل می باشد. در موردهایی که برد لباسشویی دچار مشکل می شود، کد خطای End در لباسشویی ال‌ جی به نمایش در می آید.

علاوه بر این در مورد های بسیاری اشکال در برد اصلی، اشکالی جزئی می باشد و تنها با ریست کردن لباسشویی این خطا رفع می شود. اما در زمانی که برد دستگاه صدمه میبیند، باید از تکنسین های حرفه ای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی کمک بخواهید.

  • اشکال در سنسورها

بر اساس تجربیات تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی سنسورها نیز می توانند یکی از عامل های به وجود آمدن ارور End در لباسشویی ال‌ جی باشند. سنسورهای گوناگونی که در لباسشویی شما موجود هستند، ممکن است که در برخی مواقع اطلاعات اشتباهی را برای برد اصلی ارسال کنند. به همین علت لباسشویی در زمان نمایش Error End جلوی ادامه کار را می‌گیرد.

 البته در لباسشویی های که در سالیان اخیر تولید شده اند، سیستم هوشمندی وجود دارد که مشکل های به وجود آمده در دستگاه با سنسورهای مختلف به وسیله پیغام های مخصوصی نمایش می دهند.

 البته باید به این نکته اشاره کرد که خطای برد اصلی، عیب در سنسورها هم معمولا با ریست نرم افزاری رفع می شوند.

  • قطع شدن سیم‌های رابط بین بخش ‌های مختلف دستگاه

بدیهی می باشد که بخش های گوناگون لباسشویی برند ال‌ جی شما با سیم‌های رابط به یکدیگر وصل شده‌اند. هنگامی که تنها یکی از سیم‌ها شل یا قطع بشود، کدخطای End بر پنل نمایشگر ظاهر می شود.

با رخ دادن این اتفاق دیگر ریست کردن مشکل را نمی تواند رفع کند. شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در ارتباط باشید.

ارور End در لباسشویی ال‌ جی

  • وارد شدن رطوبت به داخل دستگاه

زمانی که کدخطای End در لباسشویی ال‌ جی در بعضی از مواقع به نمایش در می آید و خود به خود رفع می‌شود، به احتمال زیاد رطوبت از داخل یا خارج به لباسشویی نفوذ کرده است.

لطفا به این موضوع توجه نمایید که اگر این کدخطا را بعد از شستشوی آشپزخانه یا کف منزل مشاهده کردید، احتمال این وجود دارد که رطوبت از محیط بیرونی به داخل لباسشویی نفوذ کرده و باید دقت خود را در زمان تمیزکاری خانه خود افزایش بدهید. اگر که نشتی از داخل باشد، می بایستی با سرویس کاران با تجربه، تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، تا تعمیر لباسشویی را برای شما انجام دهند.

  • ایراد در نرم افزار

تکنسین های تعمیرات لباسشویی ال جی، رایج ترین علت پیدایش ارور End در لباسشویی ال‌ جی را باگ‌های نرم افزاری میدانند.

البته خبر خوش این است که مشکل این ارور، با  انجام دادن یک ریست نرم افزاری ساده رفع می شود.

  • روش جلوگیری از نمایش ارور End

اگر که ارور End در لباسشویی ال‌ جی تا به حال برای لباسشویی شما  ظاهر نشده است و می‌خواهید از پیدایش  این ارور جلوگیری کنید، می توانید با رعایت کردن یکسری نکات ساده‌ از این اتفاق جلوگیری کنید. در این قسمت این مقاله تکنسین های نمایندگی ال جی در تهران به شما نکات طلایی ای را آموزش خواهند داد.

  • استفاده از محافظ برق

همانگونه که در ابتدای مطلب عنوان کردیم، خراب شدن قطعه برد اصلی و سنسورها از مهمترین عوامل به وجود آمدن ارور End می باشند.

نوسان های برق یکی از رایج‌ ترین علت هایی است که به این قطعه ها خسارت زیادی را  می‌زنند. به همین علت باید با استفاده از محافظ برق با کیفیت جلوی نوسان های برق را بگیرید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ارور های لباسشویی ال جی، مقاله راهنمای کامل برطرف کردن ارور IE در لباسشویی ال جی را مطالعه نمایید.

  • نگهداری صحیح بر اساس دستورالعمل های تولیدکننده

تلاش کنید که پیشنهادات و دستورالعمل های شرکت ال جی را  را در زمان استفاده از دستگاه لباسشویی برند ال جی خود فراموش نکنید.

 پیش از آغاز عملیات شست و شو مقدار بار لباس‌ها را کنترل بکنید تا به لباسشویی فشار زیادی وارد نگردد. علاوه بر موارد عنوان شده از دستکاری غیر اصولی تنظیمات و شست و شوی قسمت‌های خارجی با آب خودداری کنید.

اقدام صحیح در زمان گیر کردن ارور End در لباسشویی ال‌ جی

چنانچه با انجام عملیات ریست لباسشویی، همچنان کد خطای End در لباسشویی ال‌ جی از بین نرفت، هیچ کار دیگری را جهت برطرف کردن ارور انجام ندهید. در این شرایط تنها کافی است که با تکنسین های با تجربه در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی ال‌ جی تماس بگیرید،  تکنسین های مجرب و کاربلد، مجموعه معتبر تعمیرگاه مجاز، در اسرع وقت تعمیر لباسشویی ال جی در منزل شما را با پایین ترین قیمت انجام می دهند.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها