تعمیر اجاق گاز, تعمیر اجاق گاز اخوان

اجاق گاز اخوان یا اسنوا کدام یک را بخریم؟

از این دو کدومو انتخاب کنم

 اجاق گاز اخوان یا اسنوا رو انتخاب کنم؟

اجاق گاز اسنوا یا یا اخوان؟ کدام یک برای خرید بهتر است؟ در این مطلب از مرکز تخصصی تعمیر اجاق گاز اخوان، مقایسه ای کاملا منصفانه بین این دو برند مطرح خواهیم داشت، پیشنهاد می کنیم تا انتهای مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

برند اخوان

شرکت اخوان یک برند ایرانی باکیفیت و  پرفروش در بین دیگر برند های ایرانی می باشد که سابقه درخشانی در ساخت اجاق گاز دارد.

شرکت با سابقه اخوان در سال 1364 در کشورمان تاسیس شد و با توجه به نیاز های مردم به ساخت لوازم آشپزخانه توکار پرداخت.

برند اخوان با بهره بردن از دانش فنی بالای تکنسین های داخلی توانسته است که در این سال ها به یکی از بهترین شرکت های سازنده لوازم خانگی در کشورمان تبدیل بشود و افتخارات و جوایز بسیار زیادی را به دست آورد.

این برند در حال حاضر در توانسته است با ساخت بیش تر از 100 مدل از اجاق گازهای توکار و هودهای آشپزخانه تنوع بالا و قدرت انتخاب خوبی را به مشتریان  خود ارائه بدهد.

معرفی کامل برند اسنوا

همه ما از این موضوع اطلاع داریم که برند اسنوا یکی از برند های معتبر در حوزه تولید لوازم خانگی در کشورمان است، به علت این که، برند اسنوا در سوابق درخشان خود، این موضوع را به اثبات رسانده است که به غیر از دستگاه تلویزیون در هیچ دستگاه دیگری اقدام به مونتاژ هیچ دستگاهی نمی کند و همیشه در تلاش می باشد، که تمامی مراحل ساخت محصولات خود را به شکل انحصاری توسط برند خود تولید نماید، امکان این وجود دارد که خرده قطعات اجاق گاز برند اسنوا تولید شده در کشورهای دیگر باشد، اما ساختار کلی و اصلی دستگاه های اجاق گازهای اسنوا ایرانی می باشد.

شرکت اسنوا در سال 1384 در شهر اصفهان تاسیس شد، اسنوا از همان ابتدای کار خود با اهداف رقابتی در مقابل شرکت های مطرح و برند خارجی و در جهت جایگزینی با آن ها در منزل ایرانیان آغاز به فعالیت نمود.

از علت های رایجی که موجب محبوب شدن لوازم خانگی برند اسنوا در کشورمان شده است، می توان به استفاده این شرکت از فناوری های روز دنیا در کنار طراحی منحصر به فرد آن اشاره نمود، این نوآوری در لوازم خانگی اسنوا موجب می شود، که مشتریان احساس استفاده از محصولات برندهای خارجی را داشته باشند.

با گران تر شدن لوازم خانگی برندهای های معتبر خارجی و تحریم ها و عدم واردات اجاق گاز های خارجی، برند معتبر اسنوا هم مانند بسیاری از برندهای دیگر دامنه فعالیت خود را گسترده تر کرده است تا سود بیشتری را بتواند کسب کند و فروش بیشتری داشته باشد.

در کل می توان گفت که شرکت اسنوا یک برند معتبر ایرانی فوق العاده با کیفیت می باشد، که توانسته است با تولید لوازم آشپزخانه با کیفیت، رضایت و توجه مشتریان زیادی را جلب نماید.

مزایای اجاق گاز برند اخوان 

  • قیمت های مقرون به صرفه و مناسب
  • طراحی های چشم نواز
  • گارانتی معتبر تعمیرات اجاق گاز اخوان

معایب اجاق گاز برند اخوان

  • عدم ساخت دستگاه های اجاق گاز مبله با دوام
  • تنوع پایین در طراحی اجاق گاز ها
  • خدمات گران قیمت تعمیر اجاق گاز اخوان

از این دو کدومو انتخاب کنم

راه های ارتباطی با نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز اخوان

 

شما مشتریان گرامی میتوانید، جهت ارتباط با نمایندگی مجاز تعمیرات اجاق گاز اخوان از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی در ارتباط باشید.

مزایای اجاق گاز شرکت اسنوا

  • استفاده بهینه و کاربردی از فناوری های روز دنیا و ارائه آپشن هایی نظیر :
  •  صفحه نمایشگر
  • استفاده از دستورالعمل های پخت
  • قیمت تقریبا مقرون به صرفه اجاق گازهای این برند نسبت به رقبای داخلی و خارجی
  • گارانتی معتبر اسنوا
  • تنوع طراحی در محصولات
  • به کار بردن استیل ضد زنگ در بدنه اجاق گازهای برند اسنوا

معایب اجاق گاز اسنوا

 

  • طول عمر پایین ترموکوپول
  • بی کیفیت بودن فندک های برقی اجاق گازهای برند اسنوا

خدمات پس از فروش اجاق گاز اخوان یا اسنوا کدام یک بهتر است ؟

دستگاه های اجاق گاز برند اسنوا و اخوان در کشورمان نمایندگی تعمیر اجاق گاز اصلی را در شهرهای تهران و کرج را دارا می باشند.

با وجود نمایندگی تعمیر اجاق گاز اخوان و اسنوا و همچنین مرکز خدمات پس از فروش جای نگرانی وجود ندارد، و خیال شما می تواند بابت این موضوع راحت باشد.

اجاق گاز اخوان یا اسنوا کدام یک گران تر است؟

بر اساس بررسی های تکنسین تعمیرات اجاق گاز، قیمت های دستگاه اجاق گاز  اخوان کمی از اجاق گازهای برند اسنوا گران قیمت تر هستند.

کدام اجاق گاز عمر بیشتری می کند اخوان یا اسنوا؟     

به نقل از تکنسین های تعمیر اجاق گاز، می توان گفت که طول عمر اجاق گازهای هر دو برند تقریبا یکسان می باشد.

از این دو کدومو انتخاب کنم

هزینه های تعمیرات اجاق گاز اخوان و اسنوا

بر اساس نظرات تکنسین های تعمیرگاه مجاز اجاق گاز، هزینه های مرتبط با تعمیرات اجاق گاز برندهای اسنوا و اخوان تقریبا یکسان می باشد.

نظرات مشتریان در مورد اجاق گاز برند های اخوان و اسنوا

بر اساس بررسی های انجام شده در سطح اینترنت می توان عنوان کرد که، مشتریان از هر دوی این برندها رضایت داشته اند.

همچنین شما می توانید با پرس و جو از اطرافیان و یا کسانی که سابقه استفاده از این اجاق های گاز این دو برند را داشته اند، اطلاعات خوبی کسب نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله به بررسی مزایا و معایب و همچنین مقایسه بین دو برند معتبر سازنده اجاق گاز یعنی اسنوا و اخوان پرداختیم، شما می توانید با مطالعه این مقاله که به نقل از تجربیات تکنسین های تعمیر اجاق گاز می باشد، تصمیم بهتری را برای خرید اجاق گاز منزل خود بگیرید. علاوه بر این موارد گفته شده اگر که احساس می کنید، نیاز به اطلاعات بیشتری درباره این موضوع دارید می توانید مقاله آیا اجاق گاز اخوان ارزش خرید دارد ؟ را مطالعه نمایید.

همچنین شما می توانید تعمیر اجاق گاز اخوان یا هر برند دیگری را به تکنسین های مجرب تعمیرگاه مجاز بسپارید، تا تکنسین های مجموعه پس از انجام هماهنگی های لازم برای سرویس و یا تعمیر اجاق گاز اخوان در منزل شما حضور پیدا کنند.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها