تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

 راهنمای کامل برطرف کردن ارور IE در لباسشویی ال جی

راهنمای کامل برطرف کردن ارور IE در لباسشویی ال جی

علت و راه حل رفع ارور IE در لباسشویی ال جی

در این مطلب از مجموعه تعمیرگاه مجاز، به بررسی دلایل و راه‌حل‌های برطرف کردن، ارور IE در لباسشویی ال جی می‌پردازیم. در نتیجه، در صورت ظاهر شدن ارورخطای IE بر روی پنل نمایشگر لباسشویی، این مطلب از مجموعه تعمیرگاه مجاز، که مرکز تعمیر لباسشویی ال جی است، به شما کمک خواهد کرد تا دلیل و راه حل این مشکل را درک و آن را به آسانی برطرف کنید.

علت های رخ دادن ارور IE در لباسشویی ال جی

این ارور به معنی عدم ورود آب به دستگاه ماشین لباسشویی ال جی است. اگر این خطا روی صفحه نمایش دستگاه شما ظاهر شود، به این معناست که آب ورودی به ماشین لباسشویی به مشکل برخورده است. و همچنین زمانی که در صفحه پنل نمایش ماشین لباسشویی ال جی خطای IE ظاهر می‌شود، این موضوع می تواند نشان دهنده عدم پر شدن صحیح و به موقع دیگ ماشین لباسشویی با آب باشد. به عبارت دیگر، در مدت زمان تعیین‌شده، دیگ ماشین لباسشویی به سطح آب مورد نیاز نرسیده است.

نمایندگی تعمیر تخصصی لباسشویی ال جی

کدخطا IE در لباسشویی ال جی، ممکن است به علت های مختلفی از جمله مشکلات دریچه ورودی آب، خرابی شیلنگ تخلیه، انسداد شیلنگ آب، عدم باز شدن دریچه‌های آب روی دستگاه، یا مشکلات در سیم‌کشی رخ دهد. شما می توانید برای تعمیر لباسشویی و برطرف کردن هرکدام از مشکلات عنوان شده با نمایندگی مجاز لباسشویی از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس بگیرید و سفارش تعمیر لباسشویی خود را نزد اپراتور ها ثبت کنید، تا تکنسین های متخصص مجموعه تعمیرگاه مجاز با شما در اسرع وقت تماس بگیرند، و هماهنگی های لازم را جهت تعمیرات لباسشویی ال جی با شما انجام دهند.

 علت های رایج کدخطای IE در ماشین لباسشویی ال جی

در ادامه به‌طور کامل به بررسی علت های رایج کدخطای IE در ماشین لباسشویی ال جی می‌پردازیم و نیز راه‌حل‌هایی را برای رفع این خطا ارائه می‌دهیم.

یخ‌زدن شیر آب ورودی لباسشویی:

  • یخ‌زدن شیر آب ورودی لباسشویی:

در مناطق سردسیر، خطوط آب ممکن است یخ بزنند و باعث مشکل در تأمین آب دستگاه شوند.

  • بسته بودن یکی از دو شیر آب سرد یا گرم:

بسته بودن یا عدم باز شدن کامل شیر آب سرد یا گرم نیز می‌تواند به این خطا منجر شود.

  • آسیب دیدگی شیلنگ‌های ورودی آب:

 شیلنگ‌های ورودی آب ممکن است دچار آسیب شده باشند و باعث اختلال در تأمین آب شوند.

  • مسدود شدن فیلتر‌های ورودی آب:

 فیلتر‌های ورودی آب کثیف شده و انسداد شده باشند که باعث کاهش جریان آب ورودی می‌شود.

  • کم بودن فشار آب ورودی:

فشار آب ورودی به دستگاه ممکن است کم باشد که تأمین آب کافی را برای دیگ ماشین لباسشویی به‌طور صحیح امکان‌پذیر نمی‌کند.

  • عدم هم‌خوانی شیلنگ‌های ضد نشتی با لباسشویی:

 شیلنگ‌های ضد نشتی استفاده شده با دستگاه ممکن است با دیگر اجزای دستگاه هم‌خوانی نداشته باشند. در نتیجه، هر یک از این دلایل می‌توانند باعث پیدایش ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی شما شوند. جهت تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود و رفع این مشکل می توانید از تکنسین های مجرب و متخصص مجموعه تعمیرگاه مجاز کمک بگیرید. در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز لباسشویی به بررسی دیگر مشکلاتی که ممکن است، موجب ایجاد ارور IE در ماشین لباسشویی ال جی بشوند، به صورت کامل می پردازیم.

مهم ترین علت های مرتبط با کدخطای IE لباسشویی ال جی

  • آسیب دیدگی شیلنگ‌های ورودی آب

امکان این وجود دارد که این مشکل مرتبط با آسیب دیدگی شیلنگ‌های ورودی آب باشد. در برخی مواقع، شیلنگ‌های ورودی آب می‌توانند خم شده یا دچار آسیب شوند. عواملی مانند سختی آب منطقه یا رسوبات می‌توانند نیز تأثیرگذار باشند و سبب عدم ورود مناسب آب به دستگاه می‌شوند. در صورت پیچ‌خوردگی شیلنگ‌ها، لازم است آن‌ها را به دقت صاف کنید. همچنین، اگر شیلنگ‌ها دچار آسیب دیدگی یا پارگی شده باشند، باید آن‌ها را جایگزین کنید.

مشکل رایج دیگری که ممکن است، موجب این ارور بشود مشکلات مرتبط با مسدود شدن فیلتر‌های ورودی آب در ماشین لباسشویی می‌ باشد.

 

  • مسدود شدن فیلتر های ورودی لباسشویی

بر اساس نظرات تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی می توان عنوان کرد که اگر فیلتر‌های ورودی آب کثیف یا مسدود شده باشند، جریان آب به درستی تأمین نمی‌شود و این ممکن است منجر به نمایش ارور IE در پنل نمایشگر دستگاه شود. جهت برطرف کردن این مشکل، لازم است فیلترهای ورودی را به صورت دقیق بررسی کنید و در صورت لزوم تمیز  کرده یا تعویض نمایید.

  •  کم بودن فشار آب ورودی به ماشین لباسشویی

از راه حل های این مشکل برای رفع ارور  IE این است که ابتدا، شیر آب خانگی را ببندید و سپس شیلنگ‌های ورودی آب را از دستگاه جدا کنید. یک سطل را آماده کنید تا آب باقی‌مانده در شیلنگ‌ها جمع‌آوری شود. سپس، فیلترهای ورودی را که روی شیرهای ماشین لباسشویی قرار دارند، بررسی کنید. مطمئن شوید که هیچ گونه رسوب یا ذرات معلقی بر روی آن‌ها وجود ندارد. اگر فیلترها مسدود یا کثیف باشند، آن‌ها را به دقت تمیز کنید یا به‌جای آن‌ها از فیلترهای تازه استفاده کنید.

همچنین، در صورتی که فشار آب منزل کاهش یافته باشد، دستگاه به‌صورت آرام و با فشار کمی آب دریافت می‌کند و در نتیجه ارور IE ظاهر می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، فشار آب ورودی را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که حداقل با فشار ۲۰ PSI عمل می‌کند. همچنین، محل نادرست شیر ورودی آب یا متراژ طولانی شیلنگ نیز می‌توانند باعث کاهش فشار آب و نمایش ارور IE در ماشین لباسشویی شوند.

  •  عدم هم خوانی شیلنگ های ضد نشتی استفاده شده با دستگاه

نکته مهم این است که هم‌خوانی نداشتن شیلنگ‌های ضد نشتی با دستگاه نیز می‌تواند باعث ایجاد ارور IE شود. در صورت استفاده از شیلنگ‌های نامناسب، دستگاه نمی‌تواند به‌درستی آب را جذب کند. به همین دلیل، انتخاب شیلنگ مناسب برای دستگاه بسیار حائز اهمیت است.

همچنین اگر که تمایل دارید، اطلاعات بیشتری در ارتباط با ارورهای دیگر لباسشویی ال جی اطلاعات کسب کنید، می توانید، مقاله کد خطای لباسشویی ال جی را مطالعه کنید.

سخن پایانی

در نتیجه، برای رفع ارور IE در لباسشویی ال جی، اقدام به بررسی تمام عوامل عنوان شده نمایید. اگر با اکه انجام دادن موارد بالا ارور لباسشویی برطرف نشد، ممکن است مشکل از برد دستگاه باشد که باید توسط تکنسین تعمیرات لباسشویی ال جی بررسی و تعمیر شود. بهتر است در صورت عدم تخصص کافی، تعمیر لباسشویی را به تکنسین های مجموعه واگذار کنید.به دلیل این که امکان دارد مشکلات لباسشویی خود را بدتر کنید و هزینه های زیادتری را برای تعمیر لباسشویی خود ایجاد کنید. تعمیرگاه مجاز به غیر از تمامی مناطق تهران امکان ارسال تکنسین را برای تعمیر لباسشویی در کرج را نیز دارد، و شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و فرم درخواست تعمیر در سایت،سفارش تعمیرات لباسشویی خود را ثبت کنید، تا تکنسین های ما جهت تعمیر لباسشویی ال جی در منزل شما حضور پیدا کنند.

مطالب مرتبط

5 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها