تعمیر لباسشویی, تعمیرات لباسشویی الجی

تعمیرات لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی الجی

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی

ما برای آشنایی شما با روال تعمیر ماشین لباسشویی الجی LG ، این مقاله را آماده کردیم که بتوانیم تا حدودی مشکلات لوازم خانگی شما را در این زمینه برطرف کنیم. ما با شراکت داشتن با تکنسین های باتجربه و کارکشته در زمینه تعمیرات لباسشویی، هر آنچه که برای برطرف کردن مشکلات خود نیاز دارید را آماده کردیم. لازم به ذکر است که نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی، یک مجموعه کاملا تخصصی و حرفه ای است که تمامی فعالیت های خود از جمله سرویس و خدمات مربوطه به تعمیر انواع ماشین لباسشویی این برند را به مراجعه کنندگان ارائه می دهد.

تکنسین های ما با بکارگیری از تجهیزات توسعه یافته، به عیب یابی لباسشویی و برطرف کردن مشکل لباسشویی را انجام دهند. برای آشنا شدن با روال تعمیرات لباسشویی ال جی LG و شیوه استفاده از خدمات نمایندگی الجی تعمیرگاه مجاز، ادامه مقاله را مطالعه کنید.

تعمیر لباسشویی الجی در محل مورد نظر شما

از آنجا که تعمیر ماشین های لباسشویی، نیازمند تخصص بالا است پس ما نیاز به تکنسین با تجربه در این زمینه داریم. پس به همین دلیل آچارتان را زمین بگذارید، و به جای آچار تلفن خود را بردارید تا با تماس گرفتن با همکاران ما  در زمینه تعمیر لباسشویی الجی در محل خرابی دستگاه خود را گزارش دهید. تعمیرات لباسشویی موضوعی نیست که بتوان به راحتی آن را برطرف کرد و تعمیر این وسیله نیاز به تخصص بالایی. در صورت نداشتن تخصص کافی برای برطرف کردن مشکل اقدام کردن شما به تعمیر تنها باعث آسیب بیشتر در لباسشویی میشود.

ما با اعزام تعمیرکار لباسشویی الجی در محل مورد نظر شما این امتیاز ها را داریم که در صورت خرابی قطعه به جای اینکه دستگاه شما را جابجا کنیم قطعه معیوب را به کارگاه برده و پس از تعمیر قطعه خراب آن را به شما تحویل میدهیم که همین موضوع باعث میشود تا ما در کوتاهترین زمان خدمات خود را به شما ارائه دهیم. یکی دیگر از مزایای رقابتی ما هزینه تعمیرات لباسشویی الجی با کمترین قیمت است، که همین موضوع ما را از سایر مراکز تعمیراتی جدا میکند. همین موضوع باعث شده است که افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی الجی  LG washing machine repair را به همراه دارد.

 

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیرات تخصص ماشین لباسشویی ال جی توسط تعمیرگاه مجاز

نحوه ثبت سفارش برای تعمیر لباسشویی الجی در تعمیرگاه مجاز

  • شما دوستان عزیز میتوانید برای ثبث خرابی دستگاه خود به صورت 24 ساعت شبانه روز ثبت سفارش کنید.
  • بعد از ثبت خرابی دستگاه خود منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا بعد از هماهنگ کردن با شما بهترین تکنسین در سطح تهران را برای برطرف کردن مشکل به محل مورد نظر شما اعزام کنند.
  • همچنین شما دوستان عزیز میتوانید با تماس گرفتن با شماره های ثبت شده تعمیرگاه در وبسایت پس از شرح دادن خرابی دستگاه خود مشاوره رایگان کارشناسان مارا به همراه داشته ابشید.
  • بعد از مشاوره گرفتن از کارشناسان ما میتوانید هماهنگی های لازم را انجام بدهید تا تکنسین متخصص مربوط به مشکل شما به محل مورد نظر شما مراجعه کند و مشکل شمارا برطرف کنند.

هزینه تعمیر لباسشویی الجی

یکی از موضوعاتی که دقدقه تمامی مراجعه کنندگان است این است که هزینه تعمیرات لباسشویی چقدر میشود. تعمیرکاران ماشین لباسشویی الجی در تعمیرگاه مجاز، پس ازاینکه دستگاه را مورد بررسی قرار دادند و عیب آن را پیدا کردند هزینه تقریبی راه شما اعلام میکنند. قیمتی که تکنسین های ما اعلام میکنند با توجه به نوع و شدت خرابی قطعات اعلام میشود که در اولین مرحله تعین میکنند که دلیل ایراد موجود در لباسشویی چیست.

بعد از انجام دادن مراحل بالا، تعمیرکار متخصص مشخص میکند که برای برطرف کردن مشکل، چه اقداماتی باید انجام داد. تعمبر و یا تعویض هر کدام از قطعات هزینه مشخصی دارد و تصفیه کردن فیلترها هزینه زیادی ندارد. در صورتی هزینه تعمیرات لباسشویی الجی LG بالا میرود که یک یا چند قطعه باهم نیاز به تعمیر و یا تعویض پیدا کنند، زیرا در این شرایط، قیمت قطعه جدید نیز به هزینه تعمیرات لباسشویی الجی اضافه خواهد شد.

خدمات تخصصی و سرویس تعمیر لباسشویی الجی

تعمیرات تخصصی انواع لباسشویی اتوماتیک و غیر اتوماتیک الجی، تعمیر و تعویض قطعات خراب لباسشویی الجی، برطرف کردن ایرادهای عملکردی لباسشویی الجی، برطرف کردن مشکل نشتی آب لباسشویی الجی، برطرف کردن روشن نشدن لباسشویی الجی، برطرف کردن برق داشتن بدنه لباسشویی ال جی ، تصفیه کردن فیلترها و لوله های تخلیه لباسشویی الجی، برطرف کردن مشکل تمیز نشدن لباس ها، برطرف کردن لرزرش لباسشویی الجی، تعمیر کردن کلیدهای از کار افتاده، تعمیر هیدروستات لباسشویی الجی، برطرف کردن جوش آمدن آب در لباسشویی، از بین بردن صداهای غیر عادی لباسشویی، تعمیر تخصصی بلبرینگ و دینام لباسشویی الجی، تغویض و یا تعمیر لباسشویی الجی، در صورت تعویض قطعه ای از رده خارج از قطعه ای اصلی به جای آن استفاده میکنیم، نصب و راه اندازی مجدد لباسشویی به صورت درست، تعمیرات در محل مورد نظر شما و … مواردی که گفته شد برخی از خدمات تتخصصی است که ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی ارائه میدهیم.

برطرف کردن خطاهای ماشین لباسشویی الجی

یکی دیگر از خدمات ما در واحد تخصصی تعمیرات لباسشویی الجی، رفع ارورهای لباسشویی یا همان کدخطاهای لباسشویی الجی است. کد خطاهای انواع لباسشویی در واقع یک نوع هشدار هستند که وجود اختلال یا بروز مشکل در روند کاری آن ها را نشان می دهد.

معمولا لباسشویی ها وقتی کد خطا ارسال میکنند که درب لباسشوی بسته نشده است و یا یکی از عملکردهای لباسشویی به خوبی انجام نشده است. تعمیرکاران نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی به خوبی از این موضوع خبر دارند که هرکدام از کد خاطاها مربوط به کدام مشکل میشود و چگونه باید آن هارا برطرف کرد.

تعمیر شیر برقی لباسشویی الجی

شیر برقی در لباسشویی این وظیفه را بر عهده دارد که میزان آب ورودی به ماشین لباسشویی را حین شستشو کنترل میکند. شیر برقی های که در لباسشویی به کار رفته به دو دسته شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم تقسیم میشود اما امروزه لباسشویی های مدرن تهنا یک شیر برقی آب سرد دارند. (در این لباسشویی های مدرن آب گرم لازم برای شستشوی لباس ها از طریق شیربرقی تهیه نمیشود، آب گرم در این مدل توسط هیتر لباسشویی گرم میشود).

خرابی شیر برقی لباسشویی الجی معمولا برای شیر برقی سرد اتفاق میافتد زیرا این امکان وجود دارد که آب سرد در مسیر شیر برقی یخ بزند. در صورت بروز این مشکل آبی که در لوله ها وجود دارد یخ زده، منبسط میشود و به همین دلیل لباسشویی دچار نشتی در شیر برقی میشود. مراجعه کنندگان سرویس مربوط به این دستگاه میتوانند با مراجعه کردن به این مرکز و تماس گرفتن با واحد پشتیبانی نمایندگی تعمیرلباسشویی الجی، تخصصی ترین سرویس های تعمیرلباسشویی، فروش و تعمیر از جمله تعویض و یا تعمیر شیر برقی لباسشویی الجی را درخواست کنید.

تعمیر موتور لباسشویی الجی

یکی دیگر از مشکلات رایج که در لباسشویی های الجی، رخ می دهد خرابی موتور لباسشویی الجی است. در صورتی که موتور لباسشویی دچار خرابی شود هیچ کدام از اجزای داخلی لباسشویی نمیتوانند فعالیت کنند و همین موضوع باعث میشود که از دستگاه نتوان استفاده کرد. صدای وزوز در لباسشویی معمولا با خرابی در موتور همراه است. صداها معمولا وقتی هنگامی شنیده میشود که موتور شروع به کار کردن میکند. تشخیص دادن این مسئله که تعمیر موتور لباسشویی الجی امکان دارد یا نه، نیاز دارد که توسط یک تکنسین متخصص انجام شود، زیرا بررسی کردن این قطعات نیاز به تخصص بالایی دارد.

در صورت عدم چرخش لباسشویی و عدم شستشوی لباس ها، عدم خشک شدن لباس ها و بروز مشکل در چرخه ی شستشو نشانه ی ی این است که وتور لباسشویی دچار مشکل و یا نیم سوز شده است. تکنسین های متخصص ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی با بررسی ریز بینانه و عیب یابی تخصصی، عیب های مربوط به موتور لباسشویی الجی را شناسایی میکنند و مرحله ی تعمیر و یا تعویض موتور لباسشویی الجی بر اساس پارامترهای استاندارد را انجام دهند.

تعمیر برد لباسشویی الجی

از آنجا که برد لباسشویی الجی یکی از قطعات مهم در هر سیستم دیجیتالی بشمار میرود و در لباسشویی نیز به عنوان قلب تپنده لباسشویی شناخته میشود. و همین موضوع باعث میشود که در صورت خرابی برد لباسشویی تمامی برنامه های از پیش تعیین شده در لباسشویی مختل شوند. در صورت خرابی پنل جلویی لباسشویی و یا خاموشی ناگهانی لباسشویی در هنگام کار کرد نشان دهنده خرابی در بخش برد این دستگاه است. به همین دلیل گزینه نمایندگی مجاز الجی گزینه مناسبی جهت تعویض و یا تعمیر برد لباسشویی الجی است.

در ضمن کلیه مراحل مربوط به تعمیر لباسشویی ال جی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی توسط پارامتر استاندارد و اصولی انجام خواهد شد. این نمایندگی با همکاری با تکنسین های دوره دیده و با تجربه خود و استفاده کردن از قطعات اصلی در سیر تعویض فطعات لباسشویی، تمامی مشکلات فنی لباسشویی های الجی را با بالا ترین کیفیت برطرف میکند.

  • تعمیرات لباسشویی الجی در منزل

ریست کردن لباسشویی الجی

LG یکی از مرغوبترین و بهترین برند ها در تولید و طراحی انواع دستگاه های مدرن و کاربردی است. لباسشویی های الجی نیز از این محصولات شرکت الجی است که شامل این موضوع میشود و قابلیت بیار زیاد آن در سال های اخیر این دستگاه را به دستگاهی مدرن تبدیل کرده است. اما این امکان وجود دارد که این قابلیت ها دچار خرابی شوند. در برخی موارد بر اثر ولتاژ نا مناسب، لباسش بیش از اندازه و یا قطع و وصل شدن برق شهری، همین دلیل باعث میشود لباسشویی از ادامه کار باز مانده و متوقف میشود. در این مواقع یکی از راه حل های ساده برطرف مشکل ریست کردن لباسشویی الجی است که راه حل ساده ای برای راه اندازی دوباره لباسشویی است. البته به این موضوع توجه کنید که این روش در صورتی کاربردی است که مشکل دستگاه از آسیب ساختار قطعات آن نباشد.

در برخی از مدل های لباسشویی دکمه ریست تهیه شده است. در صورتی که لباسشویی شنا دارای دکمه ریست است میتوانید به راحتی با فشار دادن دکمه ریست دستگاه را ریست کنیم. در لباسشویی هایی که فاقد این دکمه هستند باید با استفاده کردن از کلیداتصال برق لباسشویی دستگاه را ریست کنید. در صورت مداوم بودن اختلالات لباسشویی بعد از ریست کردن آن، باید به فکر تعمیرات آن باشید. نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی آماده ارائه خدمات جهت بازیابی کامل کارکرد ماشین لباسشویی الجی است.

خدمات دیگر تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی ال جی

  • تعمیر ماکروفر ال جی
  • تعمیرظرفشویی الجی
  • تعمیر اجاق گاز الجی
  • تعمیر ساید ال جی
  • تعمیر جاروبرقی الجی
  • و…

تعمیر المنت لباسشویی الجی

وظیفه المنت لباسشویی الجی این است که آب موجود در دستگاه را برای شستشو گرم کند. شکل ظاهری این قطعه معمولا در تمامی دستگاه ها یکی است اما در توان این قطعه با توجه به قدرت لباسشویی که متفاوت است، در تمامی مدل ها فرق میکند. خرابی المنت ماشین لباسشویی، باعث میشود که آب گرم مورد نیاز در دستگاه تهیه نشود که همین موضوع باعث شسته شدن لباس ها به صورت بی کیفیت است. برای فهمیدن خرابی المنت با د به ارور ظاهر شده و یا خوب شسته نشدن لباس ها توجه کنیم.

شما مراجعه کنندگان گرامی در صورت نیاز به سرویس های مربوط با تعمیر انواع لباسشویی الجی میتوانید از طریق ذاه های ارتباطی ثبت شده در سایت با کارشناسان نمایندگی تعمیرات الجی تماس بگیرید. تکنسین های ما پس از تماس شما، هماهنگی لازم را انجام می دهند و جهت تعمیر لباسشوی در محل شما حضور پیدا میکنند.

تعمیر سوئیچ درب لباسشویی الجی

میکروسوئیچ ها همان سوئیچ درب لباسشویی، یکی از اصلی ترین اجزای لباسشویی است که با نقش امنیتی که دارد، باز و بسته بودن درب دستگاه را کنترل خواهد کرد. خراب بودن میکروسوئیچ لباسشویی الجی میتواند مانع از بسته شدن درب سیستم شود و همین موضوع باعث میشود کارایی کلی لباسشویی از بین برود.

برای اینکه بتوانیم میکروسوئیچ لباسشویی الجی را تعمیر کنیم، باید درب دستگاه را باز کنیم، لاستیک آن را جدا کنیم و پس از آن فنر بیرونی دور درب آزاد شود. در صورتی که خرابی در این قطعه از لباسشویی غیر قابل تعمیر باشد، تکنسین های ما در نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی آن را با نمونه مشابه این لباسشویی تعوض می نمایند تا عملکرد لباسشویی بازیابی شود.

تعمیر جاپودری لباسشویی الجی

جاپودری لباسشویی الجی خوشبختانه از آن قطعاتی است که در صورت خرابی، میتوان آن را تعویض و یا تعمیر کرد. خرابی هایی که پیش آمده در محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی الجی یه اسن دلیل است که این امکان وجود دارد در هنگام سیر شستشو دچار ساییدگی و یا پارگی یا دچار آلودگی های بیش از حد شود. در صورت بروز این مشکل باید نسبت به تعویض محفظه دراور گودر لباسشویی اقدام کرد و قطعه جدید را جایگزین قطعه خراب کنید.

در برخی از موارد دیده شده است که تعویض محفظه پودر لباسشویی الجی ضروری است زیرا در این قطعه نشتی وجود دارد. بهر است که کارهای مربوط به تعمیر و تعویض محفظه دراور پودر ماشین لباسشویی را به یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی واگذار کنید، این کار باعث میشود که دستگاه کیفیت نخستین خود را از دست ندهد و دچار خرابی های گذشته نشود. شما میتوانید تخصصی ترین خدمات مربوط به این بخش را از طریق تماس گرفتن با نمایندگی تعمیر لباسشویی الجی دریافت کنید و مشکل دستگاه خود را برطرف کنید.

سوالات متداول مراجعه کنندگان لباسشویی الجی

  • لباسشویی الجی به هنگام کار صدای گوش خراش و غیر عادی می دهد، دلیل بروز این مشکل چیست؟
  • دلیل عدم شستشوی لباس های درون دیگ لباسشویی الجی چیست؟
  • دلیل عدم خشک کردن لباس ها در لباسشویی الجی چیست؟
  • دلیل آبگیری نادرست لباس ها در لباسشویی الجی چیست؟
  • لباسشویی الجی به تازگی هنگام شستن لباس ها تکان میخورد دلیل تکان خوردن لباسشویی چیست؟

علت خاموش شدن ناگهانی لباسشویی ال جینحوه تعمیر لباسشویی الجی

اولین موضوع که در تعمیرلباسشویی الجی مهم است داشتن تخصصص بالا و مطلع بودن از فناوری بکار رفته در آن است. به عنوان مثال یک تکنسین متخصص به خوبی این موضوع با خبر است که لباسشویی های اتومات در محوری مشخص مخزن را به چرخش در میاورد تا با گذر آب از الیاف لباس ها با سرعت بالا، لباس ها شسته شوند.

به این موضوع توجه کنید که برای تعمیر لباسشویی الجی، به دلیل نوع سیستم و تکنولوژی خاص بکار رفته در آن حتما برای تعمیر شما نیاز دارید که تعمیرکار در محل شما حاضر شوند. پس به همین دلیل توصیه ما به شما این است که در صورت بروز مشکل برای لباسشویی الجی خود با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی الجی تماس گرفته تا پس از شرح دادن خرابی دستگاه خود در کوتاهترین زمان ممکنه تکنسین متخصص لباسشویی در محل مورد نظر شما حاضرشود و برای تعمیر لباسشویی اقدامات لازم را انجام دهد.

اهمیت تعمیر لباسشویی الجی

امروزه لباسشویی های موجود در بازار به دو نوع دسته مشتریان میرسد که یک نوع آن اتوماتیک و نوع دوم نیمه اتوماتیک است که نوع نیمه اتوماتیک به دو صورت دوقلو ( قسمت شستشوی لباس + قسمت خشک کن لباس ) و نوع ساده (سطلی ) برای مصرف کنندگان قابل تهیه است. یکی دیگر از موضوعات مهم در تعمیرات لباسشویی الجی این است که باید به مدل لباسشویی توجه کنیم. تعمیر ماشین لباسشویی شاید به ظاهر کاری پیچیده به چشم آید، ما در نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی الجی در تهران با داشتن تکنسین های متخصص در این زمینه تمامی مشکلات لباسشویی را برطرف می کنیم و خیال مراجعه کننده را از این موضوع راحت میکنیم.

ما با ارائه دادن سطح بالایی از خدمات ارائه شده خود در نمایندگی ال جی تعمیرگاه مجاز باعث این موضوع شده است این مجموعه را جزو یکی از مورد اعتماد ترین مجموعه ها شناخته شود. ما در تعمیرگاه مجاز بهترین مشاوره را برای تعمیرات به مشتریان ارائه میدهیم.

نحوه تمیز کردن ماشین لباسشویی الجی

برای تمیز کردن ماشین لباسشویی ال جی باید توجه بیشتری به قطعاتی همچون محفظه پودر لباسشویی، فیلتر لباسشویی، خلقه لاستیکی ماشین لباسشویی و محفظه داخلی لباسشویی داشته باشید. چرا که این امکان وجود دارد که در این قطعات آلودگی انباسته شوند بیشتر از این است که در دیگر قطعات انباشته شود.

برای مطلع شدن از روش خارج شدن محفظه پودر لباسشویی و تمیز کردن آن، توصیه ما به شما این است که به دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی الجی مراجعه کنید. برای دسترسی به فیلتر لباسشویی نیز میتوانید با مراجعه کردن به دفترچه رهنمای لباسشویی الجی تمیز کردن آن را شروع کنید. اما برای تمیز کردن حلقه لاستیکی که درب لباسشویی است،  توصیه ما به شما این است که پس از هر بار استفاده از لباسشویی این حلقه را با یک پارچه تمیز، خشک کنید.

یکی دیگر از قطعاتی که در تمیز کردن ماشین لباسشوی مهم است و باید برای تمیز کردن آن به آن توجه بسیار زیادی شود محفظه لباسشویی است. برای تمیز کردن محفظه داخلی و ضدعفونی کردن آن میتوانید از جوش شیرین و یا قرص های تمیز کننده لباسشویی استفاده کنید.

در صورت خرابی هر یک از قطعات لباسشویی الجی چه باید کرد؟

دوستان عزیزی که قطعات لباسشویی آن ها دچار مشکل شده است اصلا نگران نباشید. در صورتی که قطعات لباسشویی شما دچار مشکل شده است میتوانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل و قطعه مورد نظر خود را به صورت آنلاین سفارش دهید و یا میتوانید با شماره های ثبت شده تعمیرگاه مجاز بر روی وبسایت شماره گیری کنید و قطعه خود را تهیه کنید. در ضمن قطعاتی که در تعمیرگاه مجاز استفاده میشود قطعات اصلی و اورجینال دستگاه هستند.

خدمات تخصصی دیگر در زمینه تعمیرات لباسشویی الجی در تعمیرگاه مجاز

تعمیرات الجی در نمایندگی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی با داشتن تجهیزات پیشرفته و دستگاه های عیب یابی نوین، میتوانید به آسانی تمامی ایرادات در انواع محصولات الجی را شناسایی کند و برای برطرف کردن و برای بازسازی آن در مسیر درست آن قرار بگیرد. ما تمام تلاش خود را میکنیم تا بتوانیم در ارائه خدمات تعمیرات از تمامی رقبای خود پیشی بگیریم.

نمایندگی های تعمیرگاه مجاز الجی

مرکز نمایندگی تعمیرگاه مجاز الجی با داشتن کادری مجرب و تکنسین های متخصص در زمینه تعمیرات لوازم خانگی الجی ، فعالیتی وسیع و گسترده دارد. مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز جهت تعمیر و تعویض قطعات اصلی لوازم برقی الجی در کنار شما مراجعه کنندگان عزیز است.

مناطق تحت پوشش ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز ال جی

از آنجا که تعمیرگاه مجاز دارای شعب مختلف در مناطق مختلف است شما دوستان عزیز میتوانید در هرجای تهران که سکونت میکنید با ثبت سفارش خرابی دستگاه خود خرابی دستگاه خود را گزارش دهید و منتظر بمانید تا با هماهنگی های کارشناسان ما تکنسین مربوط را در محل خود داشته باشید و مشکل خود را برطرف کنید.

تجریش، نیاوران، ولنجک، اوین، سعادت آباد، الهیه، چیذر، دزاشیب، زعفرانیه، قلهک، دروس، اقدسیه، کامرانیه، درکه، سوهانک و…

جنت آباد، پونک، شهرک آزادی، ستارخان، آریاشهر، شهر زیبا، شهران، گیشا، چیتگر، شهرک غرب، طرشت، فردوس،شهرک اکباتان و…

تهران نو، تهرانپارس، نارمک، شهرک امید، شهرک زیتون، سرخه حصار، پیروزی، گرگان، وحیدیه، کالاد، شمس آباد، حکیمیه، نیروهوایی، پیروزی، مجیدیه، حشمتیه و…

مشیریه، مسعودیه، افسریه، خانی آباد نو، نازی آباد، نعمت آباد، یاخچی آباد، آذری، اتابک، خراسان، خرانه فلاح، خزانه بخارایی، مولوی و…

یوسف آباد، جمهوری، لاله زار، فاطمی، آرژانتین، آذربایجان، سهروردی، تخت طاووس، توحید، طالقانی و…

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها