تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

دلایل ایجاد بوی سوختگی لباسشویی آبسال

دلایل ایجاد بوی سوختگی لباسشویی آبسال

بوی سوختگی در ماشین لباسشویی آبسال

بررسی دلایل بوی سوختگی لباسشویی آبسال یکی از با اهمیت ترین مشکلاتی است که می بایستی به شکل فوری برطرف و بررسی بشود . بوی سوختگی لباسشویی آبسال نشان دهنده ی یک مشکلی جدی می باشد که نباید نادیده گرفته شود و باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر لباسشویی آبسال نمایید.

هنگامی که متوجه بوی سوختگی لباسشویی آبسال خود شدید، باید خیلی سریع، اولین کاری که انجام می دهید، لباسشویی آبسال را از پریز برق جدا بکنید و اگر که در تعمیر لباسشویی تخصص ندارید، بهتر می باشد جهت بررسی و برطرف کردن مشکل با تکنسین های تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید .

در ادامه در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، شما را با دلایل بوی سوختگی ماشین لباسشویی آبسال آشنا خواهیم کرد ، پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

  • خراب شدن تسمه علت بوی سوختگی لباسشویی آبسال

 تسمه قطعه ای است که موتور و دیگ لباسشویی را به هم وصل می کند و از دیگر وظایف و کاربرد های آن چرخاندن سبد در لباسشویی است .

زمانی که این قطعه دچار خرابی شود،  ممکن است که لباسشویی آبسال شما بوی سوختگی بدهد .

چنانچه بوی سوختگی لباسشویی شما همانند بوی لاستیک است و همچنین دیگ لباسشویی نیز کارنمی کند و ثابت مانده است به احتمال زیاد مشکل از تسمه لباسشویی آبسال شما می باشد. تسمه لباسشویی را مورد بررسی قرار بدهید و اگر که با هر یک از مورد های زیر برخورد کردید، باید تسمه خود را تعویض کنید.

  • تسمه به دیگ ساییده شده است .
  • تسمه لباسشویی آبسال شل شده است .
  • تسمه لباسشویی دچار خرابی و فرسودگی شده است .
  • خرابی در برد لباسشویی آبسال

برد را می توان مغز لباسشویی آبسال دانست، که خراب شدن برد یا تایمر می تواند عملکرد قطعه های دیگر را دچار مشکل نماید و دلیل بوی سوختگی در لباسشویی آبسال باشد. جهت بررسی، تعمیر یا تعویض برد، می توانید این کار را به تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی آبسال بسپارید .

برای مثال خرابی برد می تواند موجب سوختگی المنت بشود. در زمانی که آب داخل دیگ لباسشویی وجود ندارد، مثل زمان استفاده از خشک کن، المنت بیش از اندازه داغ می شود و موجب به وجود آمدن بوی سوختگی می شود .

همچنین شما می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در ارتباط با مشکل دیگ لباسشویی آبسال، مقاله نچرخیدن دیگ لباسشویی آبسال  را مطالعه نمایید.

  • خراب شدن لاستیک المنت

جهت آب بندی کردن المنت داخل دیگ از لاستیک استفاده می شود. اگر المنت بیش از حد داغ شود می تواند یکی از علت  های بوی سوختگی از ماشین لباسشویی باشد.

اگر متوجه بوی سوختگی از لباسشویی آبسال خود شدید، میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی آبسال در ارتباط باشید.

  • دلایل ایجاد بوی سوختگی لباسشویی آبسالخرابی در پمپ تخلیه لباسشویی آبسال

قطعه پمپ تخلیه حاوی موتور و تسمه میباشد که در زمان خرابی این قطعه به تسمه فشار بسیاری وارد می گردد و قطعه های داخلی داغ می شوند.

وظیفه پمپ تخلیه این است که ، آب را پس از شست و شو از لباسشویی خارج نماید . اگر که در زمان چرخه شست و شو یا انتهای چرخه، بوی سوختگی به مشامتان رسید، به احتمال زیاد پمپ تخلیه لباسشویی آبسال دچار مشکل شده است.

  • ایراد در سیم کشی و دوشاخه لباسشویی آبسال

در بعضی از مواقع ایراد در سیم کشی ، می تواند  یکی از دلایل بوی سوختگی لباسشویی آبسال باشد.

به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی آبسال، سیم کشی ماشین لباسشویی در کنار قطعه های دیگر قرار دارد که در زمان خرابی سیم کشی ممکن است، دچار صدمه بشوند .

برای این که قادر باشید راحتر منشا بو را پیدا کنید، باید اتصالات سوکت و فیوز ، کابل ها و دوشاخه را بررسی و اقدام به تعویض کردن آن نمایید .

بر اساس تجربیات تکنسین های تعمیرات لباسشویی آبسال خرابی در قسمت سیم کشی در دسته کم هزینه ترین مشکل های ماشین لباسشویی آبسال قرار دارد، اگر که در اسرع وقت این مشکل را برطرف نکنید، ممکن است این مسئله موجب صدمه دیدن بخش های دیگر دستگاه شود.

 

  • وجود مشکل در موتور ماشین لباسشویی آبسال

نیم سوز شدن ماشین لباسشویی آبسال یا سوختن موتور آن می تواند یکی از علت های استشمام بوی سوختگی از لباسشویی آبسال باشد.

مواردی که در ادامه بیان می شود، طبق نظرات سرویس کاران تعمیر تخصصی لباسشویی می تواند موجب سوختن موتور لباسشویی آبسال شود.

  • استفاده کردن بیش از حد،  از لباسشویی آبسال
  • پر نمودن بیش تر از ظرفیت مخزن لباسشویی آبسال
  • خراب شدن گلاید و کمک فنر لباسشویی آبسال

وظیفه گلاید و کمک فنر این است که ضربات دیگ را در زمان چرخش کنترل کنند . زمانی که گلاید و کمک فنر دچار خرابی شوند . لغزندگی و کارایی خودشان را از دست خواهند و کل فشار به سمت تسمه وارد می شود .

اگر که تصمیم به تعویض نمودن تسمه دارید، قبل از انجام هرکاری گلاید و کمک فنر را بررسی نمایید و در صورت خراب بودن یا مشکل داشتن آن را عوض کنید . به این علت که در صورت خرابی قطعات گلاید و کمک فنر ، پس از مدت زمانی دوباره تسمه دچار خرابی می شود .

 

  • دلایل ایجاد بوی سوختگی لباسشویی آبسالخراب شدن یاتاقان لباسشویی آبسال

در زمان چرخه شست و شو ، دیگ لباسشویی آبسال با سرعت زیادی می چرخد. در داخل دستگاه لباسشویی پایه های فلزی ای وجود دارد که دیگ بر روی آن ها می چرخد که به آن ها یاتاقان می گویند .

طبق گفته های تکنسین تعمیر لباسشویی آبسال، با گذشت زمان و به تدریج ممکن است یاتاقان ها خراب شوند و دیگ نتواند به شکل صحیح بچرخد و میان دیگ و یاتاقان اصطکاکی ایجاد شود که موجب ایجاد بوی سوختگی از لباسشویی آبسال شود . جهت برطرف کردن این مشکل باید یاتاقان ها را تعویض کنید .

نمایندگی لباسشویی آبسال در تهران

شما مشتریان گرامی می توانید، برای تعمیرات لباسشویی آبسال در تمامی مناطق تهران، با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، تکنسین های نمایندگی مجاز لباسشویی آبسال توانایی تعمیر دستگاه و رفع مشکل شما  در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند، و برای خدمات و تعمیرات انجام شده به شما گارانتی یک ماهه تعمیرات ارائه می دهند.

 شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 11 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها