تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی اسنوا, تعمیر لباسشویی دوو

لباسشویی دوو بخرم یا اسنوا؟

لباسشویی دوو بخرم یا اسنوا؟

ماشین لباسشویی دوو بهتره یا اسنوا ؟

در بعضی از موارد ممکن است، در زمان خرید لباسشویی بین برندهای معتبری مانند، دوو و اسنوا مردد شوید و سوالاتی نظیر لباسشویی دوو بهتره یا اسنوا؟ برای شما پیش بیایید،  ما امروز قصد داریم که برای پاسخ به این پرسش، در این مقاله از تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی دوو، موضوعات مختلفی را مورد بررسی قرار دهیم که در این بین  به نکته های مهم قبل از خرید ماشین لباسشویی، آپشن های لباسشویی اسنوا، ویژگی های لباسشویی دوو  و مقایسه ماشین های لباسشویی دوو و اسنوا از نظر کاربرد و نظرات مشتریان اشاره خواهیم داشت، پس تا انتهای مقاله با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی همراه باشید.

نکات طلایی پیش از خرید ماشین لباسشویی

لباسشویی از آن دسته لوازمی محسوب می شود که باید آن را چند سال یکبار، در صورت امکان تعویض کرد. در نتیجه توجه به کیفیت و کاربرد لباسشویی اهمیت بالایی دارد. جهت خرید این دستگاه، به نکات طلایی که در ادامه توسط تکنسین های تعمیر لباسشویی عنوان می شود، توجه کنید:

چه بودجه ای برای تهیه ماشین لباسشویی در نظر گرفته اید؟

آیا تعداد اعضای خانواده خود را در زمان خرید لباسشویی در نظر گرفته اید؟

فناوری های شستشو تا چه اندازه برای شما مهم می باشد؟

آیا فناوری های بیشتر و جدیدتر لباسشویی در زمان خرید برای شما مهم است؟

خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر تخصصی لباسشویی تا چه اندازه برای شما اهمیت دارد؟

امکانات لباسشویی اسنوا

از امکانات و آپشن های لباسشویی اسنوا، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در  آب و برق
  • شستشو فوق العاده عالی و بدون لک البسه
  • سر و صدای فوق‌ العاده کم و بدون لرزش
  • قیمت مقرون به صرفه
  •  شست و شو در زمان کم
  • فناوری های مختلف شست و شو جهت شست و شوی انواع پارچه
  • دارای دفترچه راهنمای فارسی
  • نصب سریع و خدمات پس از فروش قابل قبول
  • دارای نمایندگی تعمیرات تخصصی لباسشویی

لباسشویی دوو بخرم یا اسنوا؟

آپشن های ماشین لباسشویی دوو

برند دوو، که یک برند کره ای است در کشور ایران دارای نمایندگی مجاز لباسشویی می باشد. در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز، به معرفی ویژگی ها و آپشن های ماشین لباسشویی دوو می پردازیم:

  • دارای فناوری های ضدعفونی البسه
  • قفل کودک ماشین لباسشویی
  • شست و شوی سریع
  • دارای ویژگی نظافت اتوماتیک
  • سیستم شست و شوی سیکلون
  • شست و شوی چرخشی

 

ارزش خرید لباسشویی اسنوا از نظر تکنسین تعمیر لباسشویی

سوالی که اکثرا مشتریان در زمان خرید از فروشگاه ها و نمایندگی مجاز لباسشویی دوو یا اسنوا می پرسند این است که چرا باید لباسشویی های خود را از این برندها انتخاب کنند؟

از آنجایی که لباسشویی دوو یک برند موفق در سطح جهان محسوب می شود و در کشورمان طرفدارهای زیادی دارد و تقریبا همه با این برند آشنایی دارند، در این بخش بیشتر به معرفی لباسشویی اسنوا می پردازیم.

 برند اسنوا در سالیان اخیر به علت تحریم ها و تولید محصولات با کیفیت پیشرفت چشمگیری را داشته است، از رقبای خارجی و اصلی محصولات این برند، شرکت های سامسونگ و ال جی در کشورمان محسوب می شوند.

  بر اساس نظرات تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، آخرین فناوری های این برند، شست و شوی فوری، داشتن موتور بدون تسمه، سیستم ضد گشتاور، قابلیت ایجاد حباب و تشخیص هوشمند ارور اشاره نمود.

 البته برخی کارشناسان تعمیرات لباسشویی ،  قیمت بالای لباسشویی این برند را نقطه ضعف این شرکت می دانند، به این علت که معتقدند با توجه به استفاده از قطعه های چینی و مونتاژ این قطعات در داخل کشور نباید قیمت لباسشویی اسنوا در رده قیمت برندهایی مانند سامسونگ و ال جی باشد.

 از سمتی لرزش و صدای لباسشویی اسنوا در زمان خشک کن یکی دیگر از مشکل هایی است که کاربران به آن اشاره می کنند.

لباسشویی دوو بخرم یا اسنوا؟

مقایسه لباسشویی دوو یا اسنوا بر اساس نظرات کاربران

مردم نظرات مختلفی را درباره لباسشویی اسنوا می دهند. بعضی از خریداران از کیفیت شست و شو و خشک کن البسه، لباسشویی اسنوا رضایت کافی را دارند و عده ای دیگر از خریداران از سر و صدای این لباسشویی شکایت دارند.

کیفیت خدمات پس از فروش و خدمات تعمیر لباسشویی برند ایرانی اسنوا به علت قیمت و تنوع گاهی حتی با برند های ال جی و برند سامسونگ مقایسه می شود.

همچنین کارشناسان تعمیر لباسشویی و خریداران لباسشویی این برند، متعقد هستند که این برند عملکرد فوق العاده خوبی در این زمینه دارند و بیشتر خریداران از خرید این لباسشویی رضایت داشته اند.

نکته مهم: تکنسین هایی که امور تعمیر تخصصی لباسشویی را انجام می دهند، هشدار می دهند که محصولات دوو را با کیفیت اورجینال خریداری کنید، و به تقلبی یا اورجینال بودن لباسشویی برند دوو دقت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم مطلب تشخیص لباسشویی دوو اصل از تقلبی را مطالعه نمایید.

تفاوت قیمت لباسشویی دوو و اسنوا

لباسشویی برند اسنوا از لحاظ قیمتی، قیمت های مقرون به صرفه تری دارد.

 لباسشویی برندهای اسنوا و دوو اختلاف قیمت قابل توجهی دارند، که علت اصلی این اختلاف ایرانی بودن ماشین لباسشویی های اسنوا است، به همین علت قیمت لباسشویی های برند اسنوا نسبت به برند دوو کمتر می باشد.

آیا برندهای دوو یا اسنوا دارای نمایندگی رسمی در ایران هستند؟

در سالیان گذشته برند رسمی دوو، نمایندگی های رسمی زیادی را در ایران داشت،  اما امروزه هیچ نمایندگی رسمی برند دوو، در کشورمان وجود ندارد و شرکت معتبری مانند تعمیرگاه مجاز وظیفه تعمیرات لوازم خانگی برند دوو را عهده دار می باشند.

اما برند اسنوا دارای نمایندگی رسمی در تمامی نقاط کشورمان می باشد و می توانید از نمایندگی های خدمات پس از فروش و نمایندگی تعمیر تخصصی لباسشویی این برند استفاده نمایید.

خدمات پس از فروش دوو و اسنوا

مشکل های گوناگونی در ارائه خدمات پس از فروش لباسشویی دوو در ایران وجود دارد. این برند کره ای در ایران ، مرکز خدمات پس از فروش ندارد و همین موضوع موجب شده تا برند اسنوا در این قسمت عملکرد بهتری داشته باشد و در صورت ایجاد مشکل می توانید از خدمات پس از فروش برند اسنوا استفاده نمایید.

 غیر از برند دوو، می توان گفت که تقریبا تمامی برنده های خارجی در داخل ایران نمایندگی رسمی ای ندارند. برند های اسنوا و دیگر شرکت های معتبر ایرانی دارای خدمات پس از فروش می باشند و در صورت مشکل پیدا کردن دستگاهتان می توانید برای تعمیر لباسشویی با نمایندگی تعمیرات رسمی لباسشویی این برند ها تماس بگیرید.

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی دوو در تهران و کرج

مجموعه تعمیرگاه مجاز، سابقه بسیار زیاد و درخشانی در تعمیر لوازم خانگی دارد، این مجموعه تعمیرات لباسشویی دوو را با ارائه ضمانت نامه 1 ماهه تعمیرات را انجام می دهد.

شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو در تهران و کرج در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 6 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها