تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

راهنمای جامع شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

راهنمای جامع شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

راهنمای شست و شوی لباس کودک در ماشین لباسشویی ال جی

امکان این وجود دارد که تعداد زیادی از افراد در رابطه با پوشیدن یکسری از لباس ها حس بهتری داشته باشند و به عبارت دیگر روی آن لباس حساس باشند و به همین علت برای آن ها بسیار مهم است که شست و شوی این لباس ها به درستی انجام شوند و لباس در فرایند شست و شو آسیبی نبیند. اما  زمانی که از البسه کودکان صحبت می شود، این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند  و می بایستی به نکته های زیادی در زمان شسشت و شوی آن توجه بکنیم، همانند پاکیزه شدن کامل لباس، نابودی لکه‌ها، نرم بودن آن بعد از شست و شو، پیشگیری از صدمه رسیدن به لباس‌ها و  موارد دیگر

به علت اینکه افراد زیادی در رابطه با شیوه شست و شوی صحیح لباس بچه‌گانه و شست و شوی درست لباس نوزاد سوال داشته‌اند، در این مطلب از نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در مورد روش شستشوی البسه نوزاد و کودک صحبت خواهیم نمود، پس تا انتهای مطلب همراه مجموعه تعمیرگاه مجاز باشید .

شاید شما قصد داشته باشید که لباس کودک  یا نوزاد را با دست و یا در لباسشویی ال جی خود بشویید، به هر حال جهت شست و شوی لباس کودک باید به به یکسری از موارد توجه بکنید، به علت این که در عملیات شست و شو، طول عمر بیشتر لباس و بهتر تمیز شدن آن تاثیرگذار می باشد. در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی این موارد را عنوان خواهیم کرد.

راهنمای جامع شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

نکات مهم شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

نختسین موردی که باید مطرح کنیم و تکنسین های تعمیرات لباسشویی ال جی به آن تاکید زیادی دارند،  این است که به شوینده ای که استفاده می کنید، توجه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که باید از مواد شوینده‌ی مناسب استفاده نمایید، که بعد از شست و شو دچار حساسیت‌ نشوید و همچنین باید به تاریخ انقضای آن هم دقت کنید تا نگذشته باشد.

افزون بر موارد عنوان شده بهتر است، که از مواد شوینده‌ بدون آنزیم که بوی زیادی هم ندارد استفاده بکنید. به علت این که ممکن است مواد شوینده در لباسشویی ال جی شما باقی بمانند، اگر که میخواهید اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید، می توانید مقاله  علت باقی ماندن مواد شوینده در لباسشویی ال جی را مطالعه نمایید.

  • جهت شست و شوی البسه کودکان از سفیدکننده و نرم‌کننده‌هایی که امکان دارد حساسیت‌‌زا باشد استفاده نکنید.
  • طبق توصیه تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی ال جی بهتر است ،جهت شست و شوی لباس کودک، سعی کنید که با برنامه‌ریزی پیش بروید و تلاش کنید که آن ها را در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت شست و شو بدهید. به هیچ عنوان صبر نکنید تا بعد از کثیف شدن البسه آن ها را شست و شو بدهید.
  • به فرایند آبکشی کردن لباس‌های کودکان و نوزادان توجه ویژه ای داشته باشید، به علت این که ، اگر مواد شوینده یا کثیفی بر روی البسه باقی بماند، امکان این وجود دارد، که برای پوست بدن آن ها حساسیت ایجاد بشود. در واقع پوست بدن خردسالان حساس‌تر از افراد بزرگسال است و در صورتی که لباس ها به خوبی آبکشی نشود، ممکن است به آلرژی دچار شوند.
  • یکی دیگر از ترفند های شستشوی لباس کودکان در لباسشویی ال جی آن است که لباس کودکان را همزمان با البسه بزرگسالان برای شست و شو درون لباسشویی قرار ندهید، به علت حساس تر بودن بدن و لباس کودکان و نوزادان سعی کنید تا آن ها را جدا بکنید و به شکل جداگانه شست و شو بدهید.
  • به دستورالعمل شستشوی پارچه قرار گرفته بر روی لباس دقت نمایید و بر اساس پیشنهادهای عنوان شده بر روی برچسب، شست و شو را انجام بدهید. برای کسب اطلاعات درباره برنامه مناسب شستشوی برای هر نوع لباس می توانید، مقاله برنامه های شست و شوی لباسشویی ال جی را مطالعه نمایید.
  • دمای مناسبی را جهت شست و شوی لباس کودکان انتخاب نمایید و به علت این که لباس برای کودک و یا نوزاد می باشد، دمای آب را برای شست و شو بالا نبرید، برای این که امکان این وجود دارد به بافت پارچه صدمه وارد نماید.
  • جهت نابودی هر نوع لکه ای از راهنما و دستورالعمل های مرتبط با شستشوی آن نوع لباس استفاده کنید، و همچنین پیش از این که لباس را درون لباسشویی ال جی بگذارید، لکه را تا حدودی پاک بکنید.
  • اگر که لباس نوزاد یا کودک را به تازگی خریداری کرده‌اید، توصیه ما به شما این است، که قبل از پوشیدن آن را شست و شو بدهید، به علت این که شما از روش نگهداری آن تا هنگام خرید اطلاعی ندارید و در صورت کثیف بودن، امکان این  وجود دارد که برای کودک و یا نوزاد شما شما حساسیت ایجاد کند.
  • جهت خشک کردن لباس کودکتان آن را در هوای آزاد قرار بدهید.

برای شست و شو دادن البسه باید از فناوری درست و متناسب با آن لباس استفاده بکنید،به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی، این فناوری در لباسشویی های برند ال جی  بسته به مدل آن امکان دارد که یکی از گزینه‌های زیر باشد:

  • Baby care
  • Baby wear
  • Kids wear
  • Baby steam care (شست و شوی لباس کودک به همراه بخار)

راهنمای جامع شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

دمای مناسب برای شست و شوی لباس کودک در لباسشویی ال جی

دمای آب مناسب جهت شست و شوی البسه کودک نیز دمای 40 یا 60 درجه می باشد، مگر این که لباس دچار کثیفی به خصوصی باشد و نیاز دارد تا با دمای آب بالاتری شست و شو داده شود. در این مورد هم می‌توانید به برچسب و  نماد ‌های شست و شوی لباس توجه نمایید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

شما مشتریان گرامی می توانید، برای تعمیر لباسشویی ال جی خود با شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس حاصل نمایید، یا از طریق فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید، تا اپراتور های تعمیرگاه مجاز در کوتاه ترین زمان ممکن ، تکنسین های مربوطه را برای انجام تعمیر لباسشویی ال جی در منزل با شما هماهنگ کنند.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها