تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

کامل ترین بررسی عملکرد ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble

لباسشویی Samsung Ecco Bobble

 ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble

هنگامی که تصمیم به خرید یک ماشین لباسشویی جدید می‌گیرید، ممکن است به دنبال یک مدل با عملکرد برجسته باشید. در اینجا در مورد عملکرد Samsung Ecco Bobble صحبت خواهیم کرد. ممکن است که شما هم با این مدل ماشین لباسشویی آشنا شده باشید و آن را برای خرید انتخاب کرده باشید. در ادامه این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ به بررسی عملکرد برجسته این ماشین لباسشویی خواهیم پرداخت.

سهولت استفاده:

یکی از نکات برجسته در مورد Samsung Ecco Bobble که همواره تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ به آن اشاره دارند این است، که استفاده از آن بسیار ساده است. این ماشین لباسشویی گزینه‌های مختلفی برای شستشو ارائه می‌دهد، از شستشوی روزانه گرفته تا شستشوی فوق‌العاده شدید و مراقبت از انواع مختلف لباس‌ها مانند کودکانه، ملافه‌ها، لباس‌های نرم، پشمی، مصنوعی، پنبه و غیره. انواع این گزینه‌ها به شما امکان این را می‌دهند که برای هر نوع لباسی که می‌خواهید بشویید، بتوانید تنظیمات مناسبی را انجام دهید.

تنظیمات شستشو:

با توجه به نیازهای شما، می‌توانید تنظیمات مختلفی را انتخاب کنید. می‌توانید درجه حرارت آب، تعداد دفعات شستشو، سرعت چرخش و حتی گزینه‌هایی برای لباس‌های بسیار کثیف و پنبه‌های خشک‌شده را انتخاب کنید. این تنظیمات به شما این امکان را می‌دهند که لباس‌های خود را بهترین شکل ممکن بشویید و کار راحتی را، در از بین بردن لکه‌های سرسخت داشته باشید.

انتخاب تنظیمات ایده‌آل

بر اساس تجربه تکنسین های تعمیر لباسشویی تصمیم گیری درباره این که از کدام تنظیمات ویژگی استفاده کنید، به شدت به ویژگی‌های محیطی و شرایط خاص شست و شوی لباس در منطقه‌ی شما وابسته می باشد. میزان کثیفی لباس‌ها، زمانی که آن‌ها در داخل ماشین لباسشویی باقی می‌مانند، و سرعت شستشو نقش مهمی در تصمیم‌گیری شما دارند.

ممکن است که حدوداً سه هفته طول بکشد تا به طور کامل با چرخه‌های مختلف آشنا شوید و به تطبیق آنها با نوع لباس‌هایتان بپردازید. طبق گفته تکنسین های تعمیر لباسشویی سامسونگ ،Ecco Bobble سامسونگ عملکرد بسیار خوبی در شستشوی لباس‌های پنبه‌ای دارد، همچنین در موارد شستشوی لباس های روزانه عملکرد نسبتا مناسبی را ارائه می دهد. اما اگر تعداد لباس‌های کمی دارید که خیلی کثیف نیستند، این مدل ماشین لباسشویی عالی عمل خواهد کرد. اما برای لباس‌های کودکان با لکه های زیاد ، احتیاج به یک چرخه شست و شوی موثر‌تر خواهید داشت.

مزایا در مصرف آب:

عملکرد ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble  با وزن تقریباً یکسان هر مرتبه شروع به کار می نماید و میزان آب مورد نیاز برای شست و شو را محاسبه می‌نماید. این ویژگی عالی برای صرفه‌جویی در مصرف آب و حفظ محیط زیست است. علاوه بر این سرویس کاران تعمیر تخصصی لباسشویی متوجه شده اند، که حجم کمی از لباس‌ها در این مدل لباسشویی بسیار بهتر شسته می‌شوند، به علت این که به آب اجازه می‌دهد در اطراف هر لباس حرکت کند و به راحتی شستشو را انجام دهد. همچنین، نیازی به دمای بالای آب نیست و حباب‌های مایع شستشو لکه‌ها را از بین می‌برند.

سر و صدا:

عملکرد ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble در زمان شستشو بی‌صدا می باشد، اما یک نکته ای که ممکن است شما را سوپرایز و یا حتی عصبی کند، موسیقی پایانی این دستگاه لباسشویی می باشد که بعد از پایان چرخه شست و شو پخش می‌شود. خوشبختانه، با نگه‌داشتن دکمه‌های شستشو و چرخاندن آنها برای مدت 3 ثانیه (که در جلوی دستگاه قرار دارد) می‌توانید این ویژگی را خاموش نمایید.

لباسشویی Samsung Ecco Bobble

آپشن قفل کودک ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble

اگر که به یاد داشته باشید، لباسشویی های قدیمی دارای ویژگی آپشن قفل کودک نبودند، اما در حال حاضر اکثر ماشین های لباسشویی دارای این ویژگی هستند و  لباسشویی Samsung Ecco Bobble نیز در گروه این لباسشویی ها قرار می گیرد که شما می توانید با فعال کردن این ویژگی از رخ دادن اتفاق های ناگوار پیشگیری نمایید. البته باید عنوان کرد که تنها عیب این آپشن ، گزینه ی خاموش کردن دستگاه می باشد، اگر که در حین زمان شست و شو دکمه پاور فشار داده شود ، لباسشویی از کار می افتد و  خاموش می گردد و شما می بایستی همه ی فرآیند شستشو را دوباره از نو شروع نمایید.

بررسی عملکرد ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble در دماهای مختلف

بر اساس گزارش تکنسین های تعمیرات لباسشویی سامسونگ درب کوچکی در بخش بالای درب این مدل لباسشویی قرار گرفته شده است و زمانی که دمای شست و شو به زیر 50 درجه برسد ، امکان این وجود دارد که در زمان شست و شو این درب باز شود.

اگر که به دنبال تمیز کردن و شستشوی لباس های روزانه و یا دستمال مرطوب و یا حتی پوشک هستید بهتر است در این ماشین لباسشویی از دمای آب 20 درجه استفاده نمایید.

لباسشویی Samsung Ecco Bobble

نمایندگی مجاز برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران :

شما می توانید برای تعمیرات لباسشویی سامسونگ در مدل های مختلف از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ در ارتباط باشید و سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت اپراتور های مجموعه با شما تماس بگیرند و هماهنگی های لازم را با شما و تکنسین مربوطه برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل را انجام دهند.

سخن پایانی

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز به بررسی عملکرد ماشین لباسشویی Samsung Ecco Bobble پرداختیم و به صورت کلی خرید این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم، همانطور که در متن مقاله عنوان شد، سرویس کاران و تکنسین های فنی تعمیر تخصصی لباسشویی نظر مثبتی نسبت به این مدل ماشین لباسشویی داشتند و بر این باور هستند، که با توجه به آپشن های مختلف چرخه ها و برنامه های شستشوی متنوع، قفل کودک و امکانات دیگر ، این مدل لباسشویی می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد، و با خیال راحت و بدون دغدغه از آن استفاده کنید. همچنین از قابلیت های دیگر این دستگاه می توان به کیفیت بالای این ماشین لباسشویی اشاره کرد، که این ویژگی موجب می شود تا شما زود به زود برای تعمیر لباسشویی خود دست به جیب نشوید و بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

مطالب مرتبط

5 4 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها