تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی

حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی

در بعضی از مواقع امکان این وجود دارد که کمی پودر در جا پودری دستگاه لباسشویی باقی بماند و به مرور زمان در محفظه جا پودری رسوب نماید و همین موضوع تبدیل به مشکل شود. ما در این مقاله از تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی ال جی بعنوان یکی از  بهترین و با سابقه ترین مجموعه های تعمیر لباسشویی می خواهیم به بررسی موضوع علت حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی بپردازیم. علاوه بر این موضوع دلایل احتمالی که موجب ایجاد این مشکل می شود و روش رفع کردن این مشکل را عنوان خواهیم کرد.

مهمترین دلیل حل نشدن و باقی ماندن پودر در لباسشویی ال جی چیست؟

از رایج ترین دلایلی که امکان دارد موجب ایجاد، رطوبت در جا پودری لباسشویی ال جی بشود این است که، اگر محفظه جا پودری لباسشویی ال جی شما خیس شده باشد و شما درون آن دو مرتبه پودر بریزید،پودر ها ریخته شده بر روی هم انباشته شده و سفت می شوند و  داخل آن رسوب می کنند. همین موضوع باعث این امر می شود تا پودر به چرخه ی شست و شو وارد نشده و در قسمت جا پودری ماشین لباسشویی ال جی باقی بماند. اما این مسئله می تواند دلایل دیگری هم داشته باشد، که در ادمه این مطلب از تعمیرگاه مجاز آن را بررسی می نماییم.

بی کیفیت بودن ماده های شوینده

بر اساس تجربه و گفته تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، برخی از پودر های ماشین لباسشویی بی کیفیت، ممکن است که به شکل کامل و صحیح خاصیت حل شوندگی نداشته باشند. بهتر است که همیشه به این نکته توجه کنید که، پودر های شوینده را از اول عملیات شستشو یعنی پیش از، روشن نمودن لباسشویی درون جا پودری بریزید، تا زمانی بیشتری را جهت حل شدن داشته باشند.

میزان دمای آب

از دیگر علت هایی که ممکن است پودر در آب حل نشود و داخل جا پودری باقی بماند، به علت دمای آب می باشد. لازم است که این نکته مهم را عنوان کنیم که سازندگان ماده های شوینده مدعی هستند که که پودر های تولید شده در آب سرد و گرم  به آسانی حل می گردند و  میزان دمای آب در این عملیات موثر نیست. اما به نقل از تکنسین های تعمیرات لباسشویی ال جی باید بگوییم که حقیقت این است که، ماده های شوینده در دمای پایین  اصلا به خوبی و به شکل صحیح حل نمی شوند.

 چنانچه برای شست و شوی البسه خود از آب سرد استفاده می نمایید، امکان این وجود دارد که ماده شوینده در آب به آسانی حل نگردد و درون جا پودری شما باقی مانده باشد، مخصوصا اگر شما در مناطق سرد سیر زندگی نمایید،در نتیجه باید حواستان به میزان دمای آب باشد و همیشه تلاش نمایید تا از آب گرم استفاده  بکنید. علاه بر این شما می توانید جهت حاصل شدن نتیجه ی مناسبتر، در قدم اول پودر شوینده  را درون یک لیوان حل نمایید و بعد از آن به جا پودری اضافه نمایید. تبدیل کردن ماده های شوینده از حالت پودری جامد به حالت محلول و مایع موجب آسان تر شدن کارها می شود.

حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی

استفاده بیش از اندازه از مواد شوینده

طبق توصیه تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی، همیشه استفاده بیش از اندازه از ماده های شوینده کار درستی نمی باشد. مصرف بیش از حد مواد شوینده مشکل هایی را مانند: باقی ماندن پودر در جا پودری لباسشویی ، و  باقی ماندن مقداری پودر در لباس ها را می تواند در پی داشته باشد.

به شکل ساده تر بگوییم ، اگر که شما حتی به مقدار دو قاشق چای خوری، بیش تر از اندازه استاندارد از پودر استفاده نمایید، همین اندازه بسیار کم هم ممکن است که دچار مشکل بشود و موجب ایجاد شدن لکه و سفیدی در البسه شما بشود.

حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی

کثیف بودن جا پودری لباسشویی ال جی

اگر که جا پودری لباسشویی شما کثیف شده باشد، برای مثال گرد خاک، مواد معدنی، و یا ماده های شوینده ای که از پیش باقی مانده باشد، تمامی این ها موجب می شوند که پودر، درون جا پودری به صورت کامل و درست در جا پودری حل نشود. جهت پیشگیری از این مسئله بهتر می باشد که حداقل سالی یک مرتبه جا پودری را به صورت کامل بشویید تا پاکیزه بشود. جهت انجام این کار می توانید از سرکه سفید هم استفاده نمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید برای برطرف کردن مشکلات و تعمیر ماشین لباسشویی ال جی خود، از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعميرگاه مجاز در ارتباط باشید.

آب سخت

آب به خودی خود می تواند امکان تاثیرگذاری بر چگونه حل شدن پودر را داشته باشد. علاوه بر این موضوع آب نرم، راحت تر پودر  را در خود حل می نماید. افزون بر این  موارد آب سخت این توانایی را دارد که با ماده های شوینده واکنش نشان بدهد و رسوب های معدنی را که بر روی لباس باقی مانده است را ایجاد بکند.

این رسوب های باقی مانده امکان دارد که البسه شما را در چار مشکل بکنند. ماده های معدنی موجود در آب امکان دارد که مانع از حل شدن پودر بشود. و در این صورت پودر به شکل کامل در جا پودری باقی بماند و یا فقط مقدار کمی از پودر در آن حل بشود.

مصرف پودر لباسشویی در وقت نا مناسب

در ادامه مقاله حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی، از دیگر دلایل این مشکل می توان به  مرتکب اشتباه شدن در زمان اضافه کردن پودر در جا پودری اشاره کرد. به هیچ عنوان در زمانی که آب داخل دستگاه می باشد، پودر شوینده را به جا پودری اضافه ننمایید. طبق گفته ی تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی ،مناسب ترین وقت برای قرار دادن پودر در لباسشویی در زمان آغاز کار چرخه ی شست و شو می باشد.

مصرف مایعات شوینده به جای پودر دستگاه لباسشویی

به دلیل اینکه در بعضی از مواقع پودر های لباسشویی، در جا پودری لباسشویی ال جی به خاطر دلیل هایی که بالاتر عنوان کردیم باقی می مانند و همین موضوع به تدریج به لباسشویی صدمه میرساند و  می تواند باعث خرابی لباسشویی شما بشود. برای همین جهت پیشگیری از این مشکل و علاوه بر این برای صرفه جویی در انرژی و هزینه ها، شما میتوانید بجای پودر لباسشویی از مایعات شوینده جهت شست و شو استفاده نمایید.

مایع های شوینده در سالیان ابتدایی قرن بیستم ساخته شدند و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفتند.

این مایعات مانند ماده های شوینده پودری قدرت پاک کنندگی بالایی را دارند.

علاوه بر این رایج ترین مزیت ماده های شوینده مایع، ویژگی حل شوندگی آن ها در آب سرد و گرم  است. چنانچه در زمان شست و شو  استفاده از با پودر لباسشویی دچار مشکل شدید، حتما مایع های مخصوص شوینده لباسشویی را امتحان نمایید. ماده های شوینده مایع لباسشویی از قبل حل می گردند، در نتیجه لازم نمی باشد که نگران حل نشدن پودر در جا پودری لباسشویی ال جی باشید.

مطالب مرتبط

5 11 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شبنم
شبنم
5 ماه قبل

لباسشویی ارور se میده علت چیه؟