تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

معرفی لباسشویی و خشک کن هوش مصنوعی سامسونگ GRANDE AI Bespoke

معرفی لباسشویی و خشک کن هوش مصنوعی سامسونگ GRANDE AI Bespoke

معرفی لباسشویی و خشک کن هوش مصنوعی سامسونگ

 

در این مطلب از مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ شما را با جدیدترین فناوری این شرکت یعنی ماشین لباسشویی و خشک کن هوش مصنوعی سامسونگ GRANDE AI Bespok آشنا خواهیم کرد، این لباسشویی یک لباسشویی هوشمند و شیک محسوب می شود. این دستگاه به طراحی مدرن و قابل سفارشی‌سازی شدن بر اساس نیازهای شما معروف است.

در ادامه مطلب از تعمیرگاه مجاز با ویژگی های این دستگاه بیشتر آشنا می شویم.

 

  • تنوع در نصب:

Bespoke Grande AI Washer & Dryer گزینه‌های نصب متنوعی را ارائه می‌دهد. مشتریان می‌توانند ماشین لباسشویی خود را به صورت عمودی، افقی یا جداگانه نصب کنند.

گزینه Onebody Top-Fit نیز با طراحی یکپارچه خود، جلوه زیبایی به فضای داخلی می دهد و با کاهش ارتفاع نصب تا 7 سانتی‌متر، ترکیبی هماهنگ با دیگر لوازم خانگی و مبلمان فضای داخلی را فراهم می‌کند.

 

  • کنترل آسان و همگانی:

مدل All-In-One Control به مشتریان این امکان را می‌دهد که از یک پنل کنترل واحد برای مدیریت ماشین لباسشویی و خشک کن هوشمند خود استفاده کنند. ترکیب هوش مصنوعی و طراحی منحصر به فرد این لباسشویی سامسونگ جلوه زیبایی به خانه شما می بخشد.

 

  • پیشرفت در تکنولوژی کاهش نویز:

با بهره‌مندی از فناوری کاهش نویز ارتقاء یافته و حسگرهای لرزش دو مرحله‌ای، این ماشین لباسشویی و خشک کن صدای آرامی را در زمان کارکرد دارد.

 

طراحی ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke

 

در دنیای امروز، که مفهوم فضای زندگی مدرن با تجهیزات هوشمند و مدل‌های زیبا همراه شده است، ماشین لباسشویی و خشک کن GRANDE AI Bespoke از Samsung با هدف ایجاد تجربه کاربری لذت بخش که هم استفاده از محصول کاربردی و هم فضای داخلی آن را در نظر می‌گیرد، طراحی شده است.

 

  • سازگار با محیط زیست

این محصول نه تنها زیباست بلکه با محیط ‌زیست نیز سازگار است. این لباسشویی با همکاری با برند لباس ورزشیPatagonia، فناوری پیشگامانه محیط زیستی جهت کاهش میکروپلاستیک‌ها در اثر شستشو را ارائه می‌دهد.

 طبق گزارش های تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، این دستگاه میزان انتشار میکروپلاستیک را تا 60 درصد کاهش داده و آسیب به پارچه را نیز تا 30 درصد کاهش می‌دهد.

استفاده از ماشین لباسشویی AI Bespoke منجر به کاهش میکروپلاستیک معادل 10 کارت اعتباری پلاستیکی در سال می‌شود.

با ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke سامسونگ، نه تنها به زیبایی فضای خود افزوده‌اید بلکه به حفاظت از محیط‌زیست نیز کمک کرده‌اید.

 

  • صرفه‌جویی در انرژی و آب

همچنین، با بهره‌مندی از فناوری AI Ecobubble، این دستگاه اجازه می‌دهد که با استفاده از آب خنک و بدون افزودن زمان چرخه اضافی، تا 70 درصد از مصرف انرژی را صرفه‌جویی کنید.

 

  • فناوری AI Dry: خشک‌کن هوشمند با کنترل دما و رطوبت

فناوری AI Dry در ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke سامسونگ، یک خشک‌کن سفارشی است که به طور هوشمندانه دما و رطوبت را در حین خشک کردن کنترل می‌کند. این ویژگی شما را مطمئن می کند که لباس‌ها به طور بهینه خشک شده و هیچ انرژی اضافی هدر نمی‌رود.

 

  • تجربه استفاده بی‌دردسر

این ماشین لباسشویی هوشمند تشخیص وزن و نرمی پارچه را در هر بار بارگیری انجام داده و به طور مداوم کیفیت شوینده را کنترل می‌کند، همچنین، با استفاده از فناوری Auto Dispense، مقدار مناسبی از مواد شوینده را استفاده می‌کند.

طبق نظر تکنسین های تعمیر لباسشویی استفاده از چرخه شستشوی هوش مصنوعی یا همان AI به کاربران این امکان را می‌دهد تا با حفظ منابع، لباس‌های خود را به طور کامل و ملایم بشویید و در عین حال مصرف انرژی و مواد شوینده خود را بهینه‌تر کنند.

 

  • احساس خشک شدن، احساس تمیزی

با ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke،تجربه استفاده از لباس‌های تمیز همراه با خشک شدن فوری فراهم شده است، پس از اتمام چرخه شستشو، درب دستگاه به طور خودکار باز می‌شود، و هوای تازه جایگزین هوای مرطوب و گرم داخل دستگاه می شود تا احساس تازگی در زمان پوشیدن لباس برای کاربران ایجاد شود.

 

  • مدیریت رطوبت

به نقل از تکنسین تعمیرات لباسشویی، خشک کن AI Bespoke با استفاده از سنسور خودکار رطوبت، رطوبت محیط اطراف را تشخیص داده و آن را بر اساس تنظیمات کاربر به صورت خودکار کنترل می‌کند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که میزان رطوبت را در اتاق خود مدیریت کرده و بهینه کنند.

 

  • ضمانت نامه موتور و کمپرسور

سامسونگ با ارائه ضمانت برای موتورها و کمپرسورهای دیجیتال اینورتر در ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke، نشان می‌دهد که این محصول را به دید یک سرمایه‌گذاری بلندمدت در نظر گرفته است و پشتیبانی مناسبی از این مدل لباسشویی ارائه خواهد داد، این ضمانت نامه علاوه بر مدیریت کارآمد زباله صنعتی، اعتماد کاربران را در طول زمان حفظ می‌کند.

معرفی لباسشویی و خشک کن هوش مصنوعی سامسونگ GRANDE AI Bespoke

 

  • خدمات پس از فروش

به نقل از تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی، شرکت سامسونگ با اعلام ضمانت برای موتورها و کمپرسورهای دیجیتال اینورتر، به کاربران اطمینان می‌دهد که در صورت نیاز، خدمات پس از فروش قابل ارائه خواهد بود.

 

مرکز تعمیرات لباسشویی سامسونگ

 

شما می توانید برای تعمیر لباسشویی سامسونگ، از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت سفارش تعمیرات خود را ثبت کنید، تا اپراتور های ما هماهنگی های لازم را با تکنسین مربوطه جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل یا محل شما انجام بدهند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی سامسونگ می توانید مقاله خطای SUD در لباسشویی سامسونگ چیست ؟ را مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی

 

با تکنولوژی‌های پیشرفته و گارانتی شرکت سامسونگ، ماشین لباسشویی و خشک کن AI Bespoke سامسونگ یک گزینه مطمئن و کارآمد برای مراقبت از لباس‌های شماست و شما با خرید این محصول جدید سامسونگ می توانید تجربه استفاده از یک لباسشویی کارآمد با فناوری هوش مصنوعی را داشته باشید.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها