تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

ActiveOxygen تکنولوژی جدید برای شستشوی بهداشتی لباس ها در لباسشویی بوش

فناوری جدید لباسشویی بوش  

 تکنولوژی جدید برای شستشوی بهداشتی لباس ها در لباسشویی بوش

 

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، ActiveOxygen Bosch یک فناوری جدید در ماشین های لباسشویی بوش است که به شما امکان این را می دهد که لباس های خود را حتی در دمای پایین تر از 20 درجه سانتیگراد به طور بهداشتی تمیز کنید.

این فناوری با تولید اکسیژن فعال، باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد و از لباس های شما در برابر آسیب محافظت می کند.

طرز کار ActiveOxygen فناوری جدید لباسشویی بوش  

آیا به دنبال یک ماشین لباسشویی هستید که لباس های شما را به صورت کاملا بهداشتی تمیز کند و در عین حال به آنها آسیب نرساند؟ اگر به دنبال لباسشویی ای هستید که این ویژگی را داشته باشد، توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی بوش به شماActiveOxygen Bosch  می باشد.

ActiveOxygen یک فناوری نوآورانه است که توسطWFK، موسسه تحقیقاتی آلمانی، گواهی شده است. این فناوری در دو مرحله عمل می کند:

 در مرحله اول، اکسیژن فعال در هنگام شروع چرخه شستشو به لباس ها اضافه می شود.

 در مرحله دوم، اکسیژن فعال در هنگام آبکشی نهایی دوباره به لباس ها اضافه می شود.

این دو مرحله باعث می شود تا اکسیژن فعال به طور کامل با باکتری ها و میکروب ها تماس پیدا کند و آنها را از بین ببرد.

ActiveOxygen  برای انواع لباس ها، از جمله لباس های ظریف مانند ابریشمی، پشمی و لباس زیر مناسب است، این ماشین لباسشویی همچنین برای لباس هایی که به طور منظم در تماس با مواد غذایی و حیوانات خانگی هستند، مانند لباس های کودکان و لباس های ورزشی، کاربردی می باشد.

 

فناوری جدید لباسشویی بوش  

ActiveOxygen تکنولوژی جدید برای شستشوی بهداشتی لباس ها در لباسشویی بوش

نحوه عملکرد فناوری ActiveOxygen ماشین لباسشویی بوش

ActiveOxygen  از طریق یک سیستم هیدروژن پراکسید تولید می شود. هیدروژن پراکسید یک ماده سفید کننده طبیعی است که به طور گسترده در صنایع مختلف، از جمله صنایع غذایی و دارویی، استفاده می شود.

در ماشین های لباسشویی ActiveOxygen بوش، هیدروژن پراکسید در یک محفظه جداگانه تولید می شود. سپس این هیدروژن پراکسید از طریق یک سیستمی همانند یک آب پاش به لباس ها اسپری می شود.

اکسیژن فعال موجود در هیدروژن پراکسید با باکتری ها و میکروب ها واکنش می دهد و آنها را از بین می برد. این اکسیژن فعال همچنین به از بین بردن بوهای نامطبوع کمک می کند.

مزایا استفاده ازلباسشویی بوش  ActiveOxygen

طبق نظر تکنسین های تعمیر لباسشویی، ماشین لباسشویی های برند بوش که دارای فناوریActiveOxygen  هستند مزایای متعددی دارند که عبارتند از:

 

تمیز کردن بهداشتی لباس ها در دمای پایین:

اکتیو اکسیژن به شما امکان این را می دهد که لباس های خود را حتی در دمای پایین 20 درجه سانتیگراد به طور بهداشتی تمیز کنید. این امر باعث صرفه جویی در انرژی و محافظت از لباس های شما در برابر آسیب می شود.

 

 از بین بردن باکتری ها و میکروب ها :

اکتیو اکسیژن باکتری ها و میکروب ها را از بین می برد و از شیوع بیماری ها جلوگیری می کند، این امر به ویژه برای افرادی که دارای سیستم ایمنی ضعیف هستند یا در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند، مهم است.

 

فناوری جدید لباسشویی بوش  

ActiveOxygen تکنولوژی جدید برای شستشوی بهداشتی لباس ها در لباسشویی بوش

از بین بردن بوهای نامطبوع:

ActiveOxygen  به از بین بردن بوهای نامطبوع از لباس ها کمک می کند، این ویژگی برای لباس هایی که به طور منظم در معرض مواد غذایی یا حیوانات خانگی قرار دارند، مفید می باشد.

معایب لباسشویی های ActiveOxygen

 

ماشین لباسشویی اکتیو اکسیژن بوش دارای چند عیب نیز است که عبارتند از:

 هزینه بالاتر:

ماشین های لباسشویی ActiveOxygen معمولاً از ماشین های لباسشویی معمولی گران تر هستند.

 

زمان خشک شدن طولانی تر:

 

ActiveOxygen  می تواند به لباس ها کمی آب اضافه کند، که می تواند زمان خشک شدن آنها را طولانی تر کند.

همچنین اگر که مایل هستید، در رابطه با لباسشویی های بوش اطلاعات بیشتری را کسب کنید می توانید مقاله درب فضایی یا سفینه ای لباسشویی بوش چیست؟ را مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی

 

ActiveOxygen  یک فناوری جدید و نوآورانه است که مزایای متعددی برای کاربران دارد. در این مقاله به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی به این موضوع اشاره کردیم که این فناوری به شما امکان را می دهد لباس های خود را حتی در دمای پایین 20 درجه سانتیگراد به طور بهداشتی تمیز کنید و از باکتری ها و میکروب ها محافظت کنید.

اگر به دنبال یک ماشین لباسشویی هستید که لباس های شما را به طور بهداشتی تمیز کند و در عین حال به آنها آسیب نرساند، لباسشویی های بوش دارای فناوری ActiveOxygen یک گزینه عالی برای شما است.

همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و  و فرم درخواست وبسایت تعمیرگاه مجاز با مرکز تعمیرات لباسشویی بوش در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 10 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جمشید
جمشید
30 روز قبل

فناوری ای که بتونه میکروب رو از ببین ببره واقعا معرکه است.