تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی: کوچک، قدرتمند و مناسب برای هر خانه

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی: کوچک، قدرتمند و مناسب برای هر خانه

توجه " این شرکت فروش این محصول را ندارد "توجه

این مطلب صرفا جهت بررسی محصول لباسشویی مینی واش دوو میباشد و

این شرکت فروش این محصول را ندارد.

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی

 

در دنیای پر مشغله امروز، اهمیت راحتی و کارایی در امور خانگی بسیار زیاد شده است. طبق گزارشات تکنسین های تعمیر لباسشویی دوو، لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی و قابل نصب بر روی دیوار (مدل DWD-M221MB) یک دستگاه کوچک و قدرتمند برای نیازهای شستشوی لباس خانگی به شما ارائه می‌دهد.

 این دستگاه با ویژگی‌های منحصر به فرد برای ارائه شستشوی سریع و مؤثر برای انواع بافت‌ها طراحی شده است. در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، ویژگی‌ها و مزایایی که این دستگاه را به یک دستگاه بسیار کاربردی برای خانه‌های مدرن تبدیل کرده‌اند، را بررسی می کنیم، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

 

  • طراحی کوچک و ‌سبک

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی با توجه به حجم کوچکی طراحی شده است و با ابعاد 550mm×600mm×302mm و وزن 16.5 کیلوگرمی دارد، به خوبی در فضاهای کوچک یا محدود لباسشویی جا می‌شود، این دستگاه قابلیت نصب بر روی دیوار را دارد که با این قابلیت می توانید در فضای منزل خود صرفه جویی کنید و نوآوری جالبی در طراحی منزل خود داشته باشید. ” توجه داشته باشید که تعمیرگاه مجاز فروش این محصول را ندارد”

ظرفیت چندمنظوره و ظاهر زیبا

 

  • ظرفیت چندمنظوره و ظاهر زیبا

با ظرفیت 2 کیلوگرم، این دستگاه را می توان مناسب برای شستشوی البسه کوچک دانست، این دستگاه می‌تواند بافت‌های مختلف از جمله لباس‌های روزانه، لباس‌های نوزاد، بافت‌های حساس یا لباس‌های باکیفیت بالا را به‌راحتی شستشو بدهد، ظاهر زیبای رنگ سفید کرم این مینی واش، جذابیت خاصی به آن افزوده است.

 

  • مصرف آب و برق

ماشین لباسشویی Daewoo ادعا می کند که مصرف آب و برق آن نسبت به ماشین لباسشویی های معمولی 14 درصد کمتر است. این امر به دلیل استفاده از آب سرد و زمان شستشوی کوتاه تر است.

 

  • ظرفیت شستشو

ظرفیت شستشوی مینی واش دوو 2 کیلوگرم است، در حالی که ظرفیت شستشوی ماشین لباسشویی های معمولی معمولاً 6 تا 10 کیلوگرم است، بنابراین، ماشین لباسشویی مینی واش Daewoo برای خانواده های بزرگ مناسب نیست.

 

  • عملکرد قدرتمند و گزینه‌های شستشوی سریع:

با وجود ابعاد کوچک، دستگاه مینی واش دوو عملکرد قدرتمندی دارد، با سرعت چرخش 700 دور در دقیقه، این دستگاه اطمینان از شستشوی کامل و خشک شدن مؤثر لباس‌ها را می‌دهد، ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه شامل:

 

1 شستشوی روزانه: برای شستشوی سریع حوله‌ها، لباس‌های زیر، پیراهن‌ها و جوراب‌ها کارآمد است.

2-مراقبت از نوزاد: شستشوی آرام و کامل لباس‌های نوزاد با استفاده از بخار برای حفاظت از پوست حساس آنها.

3 شستشوی اقتصادی 15 دقیقه و شستشوی سریع: صرفه‌جویی در زمان با شستشوی 15 دقیقه با مصرف انرژی کمتر نسبت به ماشین‌های لباسشویی بزرگ.

4 شستشوی حساس: شستشوی ایمن برای لباس‌های حساس که نیاز به شستشوی دستی دارند.

 

 تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو

 

شما می توانید برای حل مشکل لباسشویی خود از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با مجموعه تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید. شما می توانید با خیال راحت تعمیر لباسشویی دوو خود را به تعمیرگاه مجاز بسپارید، به علت این که تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران، تعمیرات انجام شده را برای شما تا 30 روز ضمانت می کند.

 

گارانتی قابل اعتماد و بهره‌وری انرژی:

گارانتی قابل اعتماد و بهره‌وری انرژی:

 

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی، با یک گارانتی 2 ساله ارائه می‌شود، که از کیفیت و دوام آن اطمینان می‌یابید، این دستگاه با ولتاژ استاندارد 240 ولت و فرکانس 50 هرتز عمل می‌کند که از سازگاری با بیشتر خانه‌ها اطمینان می‌دهد. طراحی بهره‌ور انرژی این دستگاه کمک به صرفه‌جویی در قبض برق و کاهش آثار زیست‌محیطی می‌کند.

همچنین اگر که علاقه مند هستید در رابطه با فناوری های جدید لباسشویی دوو اطلاعات کسب کنید به شما پیشنهاد می کنیم، مقاله مقایسه لباسشویی دوو و پاکشوما از دیدگاه تکنسین تعمیر لباسشویی را مطالعه نمایید.

سخن پایانی

لباسشویی مینی واش دوو 2 کیلوگرمی با طراحی کوچک، عملکرد قدرتمند و راحتی که ارائه می‌دهد، به شما امکان می‌دهد تا روتین شستشوی خود را به یک تجربه جدید تبدیل کنید.

 با ویژگی‌های منحصر به فرد و ظرفیت چندمنظوره، این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا با انواع مختلف بافت‌ها سر و کار داشته باشید و همچنین در عین کارآیی بالا، در زمان و انرژی خود صرفه‌جویی کنید، اگر هر گونه سوال یا نظری در رابطه با این مدل مینی واش دوو دارید خوشحال میشویم آن را در قسمت نظرات با ما مطرح کنید.

این مطلب صرفا جهت بررسی محصول لباسشویی مینی واش دوو میباشد و این شرکت فروش این محصول را ندارد.

مطالب مرتبط

4.4 18 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانش
دانش
3 ماه قبل

سلام عزیزان دل من لباس شویی ندارم وتوان خریدشم ندارم کمکم کنید

الهه
الهه
3 ماه قبل

سلام باید چطور سفارش بدیم ؟

haniye
haniye
3 ماه قبل

قیمت چند؟

MEWEW
MEWEW
3 ماه قبل

فروش حضوری دارید؟

محیا
محیا
3 ماه قبل

چرا سایتتون درگاه پرداخت نداره برای خرید مینی واش؟؟؟

SAAAAAA
SAAAAAA
3 ماه قبل

?rang bandi haye dighash ro ham mojod darid

مادر
مادر
3 ماه قبل

خوب فروش ندارید چرا راجع بهش مطلب میذارید.
؟؟؟!!!!

حداقل بگید از کجا وچطور میشه خرید

م.س
م.س
1 ماه قبل

با سلام قیمت محصول چند می باشد و چند روزه ارسال می گردد؟