تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

قفل کودک یکی از آپشن های ویژه ماشین لباسشویی محسوب می شود، که می توان با فعال کردن این آپشن از خطرات ماشین لباسشویی برای خردسالان پیشگیری کرد . ما در این مطلب از تعمیرگاه مجاز روش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک لباسشویی الجی را برای شما شرح خواهیم داد،بنابراین اگر که به دنبال کسب اطلاعات در ارتباط با قفل کودک لباسشویی ال جی هستید، با نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی تا انتهای مقاله همراه باشید.

فناوری قفل کودک چیست؟

بر اساس گزارش تکسنین های تعمیر لباسشویی ال جی، دستگاه های این برند  مانند دیگر برندها از فناوری قفل کودک استفاده می کنند. چنانچه آپشن قفل کودک فعال باشد، تمام دکمه های دستگاه لباسشویی به غیر از دکمه پاور غیر فعال می شوند و از کار می افتند. این موضوع به این علت می باشد که احتمال صدمه رسیدن به لباسشویی توسط افراد خردسال به حداقل برسد. به همین علت، هنگامی که آپشن قفل کودک لباسشویی ال جی روشن باشد و دستگاه شست و شوی لباس ها را به اتمام رسانده باشد، درب دستگاه باز نمی شود و برای دسترسی داشتن به مخزن  لباسشویی باید قفل کودک را غیرفعال کنید.

دلیل باز نشدن درب لباسشویی ال جی در این زمان پیشگیری از شست و شوی لباسها  توسط خردسالان می باشد و اگر که درب لباسشویی باز بشود، امکان این وجود دارد که کودکان وارد مخزن ماشین لباسشویی بشوند، و این امر منجر به بروز حادثه بشود .

آپشن قفل کودک لباسشویی ال جی در اصل نوعی محافظت در مقابل صدمه دیدن می باشد. همان گونه که قبلا عنوان کردیم، زمانی که این آپشن فعال باشد، تنها دکمه پاور فعال می ماند.

 قفل کودک حتی زمانی که لباسشویی خاموش و یا  روشن می شود یا  هنگامی که سیم برق از برق جدا و یا وصل شده است ،روشن و فعال باقی می ماند. این آپشن از کودکان در مقابل گیر افتادن در، درون ماشین لباسشویی مراقبت می کند. به غیر از این مورد، این آپشن از صدمه دیدن در افراد کهن سال و یا افرادی که به آلزایمر ابتلا دارند، پیشگیری می کند.

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

روش فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

قفل کودک یک آپشن محافظ به حساب می آید، که برای پیشگیری از تغییر دادن یا دستکاری کردن تصادفی توسط خردسالان انتخاب می شود. این آپشن صفحه کلید را قفل می نماید و تمامی دکمه ها به غیر از دکمه پاور را غیرفعال می کند. گزینه قفل کودک لباسشویی ال جی تنها زمانی به کار می رود که دستگاه لباسشویی روشن باشد. طبق توصیه تکنسین های تعمیرات لباسشویی ال جی باید برای فعال کردن این ویژگی اقدامات زیر را انجام بدهید.

  • در قدم اول باید لباسشویی را روشن بکنید و برنامه شستشو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
  • بعد از انتخاب کردن برنامه شست و شو، دکمه شروع را فشار بدهید.
  • دکمه مخصوص را برای سه ثانیه فشار بدهید و آن را نگه دارید.
  • بعضی از مدل های لباسشویی ال جی حاوی دو دکمه جهت قفل کودک هستند که می بایست هر دو دکمه را به صورت همزمان فشار بدهید و سه تا پنج ثانیه فشار بدهید.
  • به محض شنیدن یک بوق، CL روی پنل نمایشگر ظاهر می شود.
  • در این موقع قفل کودک فعال شده است و همه ی کلیدهای لباسشویی غیرفعال شده و تنها دکمه پاور فعال باقی می ماند.

چطور بفهمیم که قفل کودک در لباسشویی برند ال جی فعال شده است؟

 

آموزش فعال و غیر فعال کردن قفل کودک ماشین لباسشویی ال جی

با فعال شدن آپشن قفل کودک لباسشویی برند الجی، کد CL روی پنل نمایشگر لباسشویی ال جی به نمایش در می آید. در نتیجه در صورت دیدن کد CL برروی پنل نمایشگر لباسشویی برند ال جی، آن را با خطا یا خطاهایی که در زمان بروز مشکل در لباسشویی برند ال جی بر روی پنل نمایشگر داده می شود، اشتباه نگیرید CL یک ارور نمی باشد، بلکه به کدی گفته می شود که نشان دهنده فعال شدن قفل کودک ماشین لباسشویی برند ال جی می باشد.

 برای غیر فعال کردن این کد و همچنین غیر فعال کردن قفل کودک در ماشین لباسشویی برند ال جی می بایستی روش باز کردن قفل کودک در لباسشویی ال جی را یاد بگیرید، که در ادامه این مطلب از تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی به آن اشاره کرده ایم.

روش غير فعال كردن قفل كودک لباسشويي ال جی

آیا تا کنون برای شما پیش آمده است که روی لباسشویی خود قفل کودک را فعال کنید و نتوانید و یا بلد نباشید قفل آن را باز بکنید؟

 بیشتر دستگاه های لباسشویی برند ال جی حاوی دکمه قفل کودک می باشند. جهت باز کردن قفل کودک در لباسشویی ال جی، فقط لازم است که مراحل زیر را انجام بدهید:

  • دکمه قفل کودک را بر روی دکمه های لباسشویی ال جی خود پیدا بکنید.
  • 15 دقیقه صبر نمایید تا قفل کودک غیر فعال بشود.
  • در این زمان پبغام  CL از صفحه نمایش پاک می شود.
  • اگر که این پیام حذف نشد، دو مرتبه این مرحله ها را تکرار بکنید و در صورت حل نشدن مشکل، این احتمال وجود دارد که مشکل از قطعات لباسشویی  باشد.

همچنین شما می توانید برای انجام این امور از تکنسین های تعمیر لباسشویی کمک بگیرید، برای برقرای ارتباط با این تکنسین ها می توانید، از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تماس بگیرید، تا اپراتور ها در اسرع وقت هماهنگی های لازم را با شما جهت تعمیر لباسشویی ال جی در منزل انجام بدهند.

روش فعال و غیرفعال کردن قفل کودک در لباسشویی قدیمی ال جی

در لباسشویی های قدیمی برند ال جی با پنل کاربری ساده،آپشن قفل کودک به شکل مستقیم بر روی آن نیست و می بایستی به صورت غیرمستقیم فعال بشود. در اغلب مواقع و در بیشتر مدل های قدیمی جهت فعال کردن قفل کودک ال جی می توانید،این قابلیت را در تنظیمات لباسشویی با چند ثانیه نگه داشتن دکمه های temp و option فعال کنید. البته باید به این نکته توجه کرد که در بعضی از مدل های قدیمی دستگاه لباسشویی ال جی، دکمه کوچکی ما بین دکمه های rinse و wash قرار گرفته است که به آپشن قفل کودک معروف می باشد. در نتیجه، جهت فعال کردن این آپشن در تنظیمات، آن را برای مدت زمان چند ثانیه فشار دهید و نگه دارید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

مجموعه تعمیرگاه مجاز ، با داشتن سال ها سابقه درخشان و کارنامه ای موفق در زمینه تعمیر تخصصی لباسشویی، انجام دهنده تعمیرات لوازم خانگی شما عزیزان در تمامی مناطق تهران و کرج می باشد ، شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر در سایت، با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید، و سفارش تعمیر لباسشویی ال جی خود را ثبت کنید، تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم با سرویس کار مربوطه انجام بشود.

مطالب مرتبط

5 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدری نشان
حیدری نشان
5 ماه قبل

لباسشویی بست آبکشی نمیکنه مدلش هم قدیمیه باید چیکار کنم؟