تعمیر جاروبرقی, تعمیر لوازم خانگی

قالی شور هنریچ مدل HTR8848: یک انتخاب هوشمندانه برای نظافت فرش و مبلمان

قالی شور و مبل شور هنریچ مدل HTR8848

قالی شور و مبل شور هنریچ مدل HTR8848

شستشوی فرش و مبلمان یکی از کارهای پرزحمت و زمان‌بر است که معمولاً ترجیح می‌دهیم آن را به قالیشویی بسپاریم، اما با وجود قالی شورهای خانگی، این کار دیگر آن‌قدرها هم سخت و زمان‌بر نیست. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لوازم برقی، قصد داریم به نقد و بررسی قالی شور هنریچ مدل HTR8848 بپردازیم و ببینیم که آیا این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای نظافت فرش و مبلمان شما باشد یا خیر؟ پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

قالی شور هنریچ مدل HTR 8848 یکی از محصولات جدید و پرفروش این برند آلمانی است که به تازگی وارد بازار ایران شده است. این دستگاه یک فرش شور و مبل شور دو کاره است که با قابلیت‌های متنوع و عملکرد قدرتمند خود، به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شده است.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر لباسشویی

مشخصات فنی قالی شور هنریچ :

بر اساس توضیحات تکنسین تعمیر لوازم خانگی، فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل HTR8848 یک دستگاه دوکاره است که هم برای شستشوی فرش و هم برای شستشوی مبلمان قابل استفاده است.

این دستگاه دارای توان مصرفی 800 وات است و به مخزن آب 2.5 لیتری مجهز است. همچنین، دارای یک مخزن پایینی برای جمع‌آوری آب کثیف است.

مشخصات کامل این دستگاه به شرح زیر می باشد:

  • کشور مبدا برند : آلمان
  • مونتاژ : چین
  • مخزن 2.5 لیتری
  • دارای مخزن پایینی مخزن آب کثیف
  • قالی شور
  • مبل شور
  • دارای قابلیت تنظیم درجه
  • توان مصرفی 800وات
  • امکان استفاده از شوینده
  • دارای540 روز ضمانت معتبر شرکتی

بررسی عملکرد فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل HTR8848

بررسی عملکرد فرش شوی و مبل شوی هنریچ مدل HTR8848

قالی شور هنریچ مدل HTR8848 عملکرد بسیار خوبی دارد و می‌تواند به‌خوبی فرش و مبلمان شما را تمیز کند، برس‌های چرخان این دستگاه با قدرت مکش بالایی که دارند، حتی کثیفی‌های سرسخت را هم از بین می‌برند.

همچنین طبق توضیحات تکنسین تعمیر لوازم برقی، وجود مخزن آب کثیف باعث می‌شود که آب کثیف از فرش و مبل جدا شود و به مبلمان و فرش شما منتقل نشود.

نکته قابل توجه در رابطه با این دستگاه این است که می تواند تا حدودی همانند طی برقی نیز برای شما عمل کند، یعنی این که شما می توانید کثیفی های سطحی منزل خود را همانند گرد و غبار را با این دستگاه تمیز نمایید، قالی شور هنریچ توانایی جمع کردن و خشک کردن کامل آب ریخته شده بر روی سطوح سرامیکی و پارکت را دارا می باشد.

البته باید به این نکته توجه کنید که این دستگاه طی برقی محسوب نمی شود و نباید انتظار از بین بردن لکه های سر سخت و قدیمی را از آن داشته باشید.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر اجاق گاز

بررسی تخصصی ویژگی های فرش شور و مبل شور هنریچ مدل  HTR8848  

بررسی تخصصی ویژگی های فرش شور و مبل شور هنریچ مدل  HTR8848  

فرش شور و مبل شور هنریچ مدل HTR8848 یکی از محصولات باکیفیت و پرفروش این برند آلمانی است. این دستگاه با بهره گیری از ویژگی های زیر، می تواند انتخاب مناسبی برای نظافت فرش و مبلمان باشد:

  • برس های چرخان:

 برس های چرخان این دستگاه، با حرکت در جهت های مختلف، به تمیز شدن عمقی فرش و مبلمان کمک می کنند.

  • توان مصرفی مناسب:

 توان مصرفی 800 وات این دستگاه، باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود.

  • ظرفیت مخزن مناسب:

 ظرفیت مخزن آب 2.5 لیتری این قالی شور، برای شستشوی یک فرش 9 متری

کافی است.

  • قابلیت تنظیم درجه:

 این دستگاه دارای 5 درجه تنظیم قدرت مکش است که به کاربر امکان می دهد، قدرت مکش دستگاه را متناسب با نوع فرش و میزان کثیفی آن تنظیم کند.

  • امکان استفاده از شوینده:

این دستگاه قابلیت استفاده از شوینده را دارد که به افزایش قدرت پاک کنندگی آن کمک می کند.

  • گارانتی معتبر :

این محصول دارای گارانتی 540 روز تعمیرات است، و شما می توانید در صورت بروز خرابی و یا مشکل برای دستگاه، در این بازه زمانی از خدمات تعمیر این دستگاه استفاده نمایید.

مقایسه با محصولات مشابه:

قالی شور هنریچ مدل HTR8848 در مقایسه با سایر محصولات موجود در بازار، قیمت مناسبی دارد. همچنین، از نظر عملکرد و کیفیت ساخت هم در سطح بالایی قرار دارد، برای مثال فرش شور و مبل شور هنریچ مدل HTR8848 از نظر ویژگی ها و قابلیت ها، با محصولات مشابهی مانند فرش شور مولن قابل مقایسه است.

 این دستگاه از نظر قدرت مکش، از فرش شور مولن بهتر است،همچنین از نظر ظرفیت مخزن و توان مصرفی، بهتر از آن می باشد.

خدمات تعمیرگاه مجاز : تعمیر لوازم خانگی برقی

خرید قالی شور هنریچ مدل HTR8848

خرید قالی شور هنریچ مدل HTR8848

جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام موجودی و  خرید فرش شور و مبل شور هنریچ مدل HTR8848 می توانید از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی

در صورت احتیاج به نصب، تعمیر و سرویس کلیه لوازم خانگی مانند : تعمیر قطعه ریز، تعمیر لباسشویی و تعمیر اجاق گاز و… می توانید با شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ تماس حاصل نمایید، یا می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر وبسایت با مجموعه در ارتباط باشید، تا کارشناس های  ما هماهنگی های لازم را با شما انجام دهند. مجموعه تعمیرگاه مجاز امکان این را دارد، که هر زمانی که شما نیاز داشته باشید، تکنسین متخصص تعمیر ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی را به سرعت به منزل شما اعزام نماید تا تعمیرات لوازم خانگی شما را با گارانتی 30 روزه و قیمت مناسب انجام بدهند.

علاوه بر این موارد، شما نیازی به انتقال دادن دستگاه خود به تعمیرگاه لوازم خانگی نخواهید داشت، به دلیل این که مجموعه تعمیرگاه مجاز خدمات تعمیر لوازم خانگی در منزل را برای شما مشتریان گرامی فراهم کرده است.

سخن پایانی:

قالی شور هنریچ مدل HTR8848 یک محصول باکیفیت و کاربردی است که می‌تواند به شما در نظافت فرش و مبلمان کمک کند، این دستگاه دارای توان مصرفی 800 وات، مخزن آب 2.5 لیتری و برس‌های چرخان قدرتمند است و می‌تواند به‌خوبی حتی کثیفی‌های سرسخت را از بین ببرد.

 همچنین، وجود مخزن آب کثیف باعث می‌شود که آب کثیف از فرش جدا شود و به مبلمان شما منتقل نشود. در مجموع، اگر به دنبال یک قالی شور با عملکرد خوب و قیمت مناسب هستید، قالی شور هنریچ مدل HTR8848 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
melika
melika
3 ماه قبل

چرا قیمت نزدید پس ؟

Moo7t7
Moo7t7
3 ماه قبل

سلام، چه رنگ هایی داره این قالی شور؟

سارا
سارا
3 ماه قبل

قالی شور هنریچ چه مایعی باید داخلش ریخت برای تمیزکاری؟

جمالی
جمالی
21 روز قبل

این محصول موجود هست؟