تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی زیرووات

نقد و بررسی ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT

نقد و بررسی ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT

بررسی لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT

ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT یکی از محصولات جدید این شرکت ایتالیایی است که طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی زیرووات با ظرفیت 9 کیلوگرم و رتبه انرژی ++A به بازار عرضه شده است، این ماشین لباسشویی دارای موتور اینورتر، دور موتور 1400، و 14برنامه شستشو می باشد.

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به بررسی این مدل پرفروش و پرطرفدار لباسشویی زیرووات می پردازیم، بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تاریخچه شرکت سازنده لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT

تاریخچه شرکت سازنده لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT

زیرووات یک شرکت ایتالیایی لوازم خانگی است که در سال 1949 تاسیس شد. این شرکت در ابتدا به تولید ماشین لباسشویی مشغول بود و در سال‌های بعد به تولید سایر لوازم خانگی مانند یخچال‌فریزر، کولر گازی، و جاروبرقی نیز روی آورد. زیرووات یک شرکت پیشرو در زمینه‌ی تکنولوژی لوازم خانگی است. این شرکت از فناوری‌های پیشرفته‌ای مانند موتورهای اینورتر، برنامه‌های شستشو هوشمند، و سیستم‌های تصفیه آب در محصولات خود استفاده می‌کند. زیرووات محصولات خود را در بیش از 60 کشور جهان به فروش می‌رساند. این شرکت در ایران نیز محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند و طرفداران زیادی دارد.

معرفی برنامه های شستشوی لباسشویی زیروات مدل IZ-1493 WT

شستشوی سریع 14 دقیقه‌ای، شستشوی لباس‌های رنگی، شستشوی لباس‌های سفید، شستشوی لباس‌های پشمی، شستشوی لباس‌های حساس، شستشوی لباس‌های ورزش جزو برنامه های اصلی شستشوی این ماشین لباسشویی هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده و بر اساس گزارش های تکنسین های تعمیر لباسشویی، برنامه های دیگری مانند: شستشوی لباس‌های کثیف، شستشوی لباس‌های حجیم، شستشوی لباس‌های نخی، شستشوی لباس‌های ظریف، شستشوی لباس‌های کودکان، از دیگر فناوری های شستشوی لباس این دستگاه لباسشویی محسوب می شوند.

  • طراحی و امکانات

ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT طراحی ساده و مدرنی دارد، این ماشین لباسشویی دارای ابعاد 608559 سانتی‌متر و وزن 70 کیلوگرم است. این ابعاد و وزن برای یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم مناسب است.

 

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی زیرووات از جمله امکانات این ماشین لباسشویی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  •  موتور اینورتر:

 موتور اینورتر نسبت به موتورهای معمولی دارای مزایای زیادی از جمله مصرف انرژی کمتر، صدای کمتر، و طول عمر بیشتر است.

  • دور موتور 1400:

 دور موتور 1400 برای یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم مناسب است و باعث می‌شود لباس‌ها با کیفیت بالایی شسته شوند.

  •  شستشوی سریع 14 دقیقه‌ای:

این برنامه برای شستشوی سریع لباس‌های کم‌چرک مناسب است.

  •  شستشوی لباس‌های رنگی:

 این فناوری لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT برای شستشوی لباس‌های رنگی طراحی شده است و از آسیب دیدن رنگ لباس‌ها پیشگیری می‌کند.

  •  شستشوی لباس‌های سفید:

این برنامه برای شستشوی لباس‌های سفید به کار می رود و از زرد شدن لباس‌های سفید جلوگیری می‌کند.

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT :

ویژگی های ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT :

 

بر اساس گزارش سرویس کارهای تعمیرات لباسشویی زیرووات، این ماشین لباسشویی دارای امکانات دیگری از جمله شستشو با تاخیر، سیستم لکه‌بری، اضافه کردن لباس حین کار، قفل کودک، سیستم تصفیه آب، سیستم ضد لرزش، و سیستم ضد نشت است.

 طبق گزارش تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات، مدل IZ-1493 WT عملکرد مناسبی دارد. این ماشین لباسشویی لباس‌ها را با کیفیت بالایی می‌شوید و از آسیب دیدن آن‌ها جلوگیری می‌کند.

موتور اینورتر این ماشین لباسشویی باعث می‌شود این دستگاه با صدای کمتری کار کند. صدای این ماشین لباسشویی در هنگام شستشو و خشک‌کن به ترتیب 54 و 72 دسی‌بل است.

دور موتور 1400 این دستگاه موجب می‌شود که لباس‌ها با کیفیت بالایی شسته شوند. این دور موتور می تواند لباس‌ها را به خوبی آبکشی نماید و چروک کمتری ایجاد کند.

  • قیمت

در زمان نگارش و انتشار این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی، قیمت ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT در بازار ایران حدود 20میلیون تومان است. این قیمت برای یک ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم و امکانات بالا نسبتا مناسب است.

نمایندگی تعمیر لباسشویی زیرووات در تهران

اگر ماشین لباسشویی برند زیرووات شما دچار مشکل شده است، بهترین مرکز تخصصی برای تعمیر آن تعمیرگاه مجاز  می باشد.

تعمیرکاران متخصص و مجرب تعمیرگاه مجاز با استفاده از قطعات اورجینال، ماشین لباسشویی شما را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیر خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت خدمات تعمیر لباسشویی زیرووات، می توانید از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید.

 

سخن پایانی

ماشین لباسشویی زیرووات مدل IZ-1493 WT یک محصول با کیفیت و مناسب است که برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه‌ی مناسبی است. این ماشین لباسشویی دارای موتور اینورتر، دور موتور 1400، و 14 برنامه شستشو است و عملکرد مناسبی دارد.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها