تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی دوو

نکات مهم و کاربردی برای شستشوی کفش‌ها در لباسشویی دوو

راهنمای شستن کتانی در لباسشویی دوو

راهنمای شستن کتانی در لباسشویی دوو

افرادی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهند، حتما به تمیزی کفش‌های خود نیز توجه می‌کنند. تمیزی کفش‌ها تأثیر غیر قابل انکاری بر استایل و تیپ افراد دارد. البته شست و شوی کفش‌ و یا کتانی ها کاری آسان نیست و زمان بر است، به خصوص اگر رنگ آن سفید باشد یا جنس کفش‌ها، جنس مخصوصی باشد. با این وجود نگران نباشید، توصیه کارشناسان مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو به شما این است که، شستشوی کفش‌های خود را به لباسشویی برند دوو بسپارید.

در ادامه این مقاله از تعمیرگاه مجاز شما را با نکات و تکنیک های مورد نیاز جهت شست و شوی کفش‌ها در  لباسشویی دوو آشنا می کنیم.

چه نوع کفش‌هایی را می‌توان با ماشین لباسشویی دوو شست؟

به نقل از تکنسین های تعمیرات لباسشویی دوو، بیشتر لباسشویی‌های برند دوو قابلیت شستشوی بیشتر کفش‌ها را دارند.

 با این حال برای پیشگیری از هرگونه آسیب به کفش‌ها، حتما در قدم اول بررسی کنید که آیا امکان این را دارید که آنها را با ماشین لباسشویی تمیز کنید یا خیر؟

طبق توصیه تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی دوو، کفش‌هایی که از جنس چرم، نوبوک، جیر و وینیل هستند، نباید به هیچ عنوان با لباسشویی دوو شسته شوند.

 پیشنهاد می شود این مدل از کفش‌ها را با دست و ماده های شوینده پاک کنید یا پاک کردن آن ها را به مغازه های خشکشویی واگذار نمایید، به علت این که آب و دمای بالا ممکن است، صدمه شدیدی به آن ها می تواند برساند.

در اغلب موارد، کفش‌های اسپرت و کتانی ها که جنس آن ها پلاستیکی، پنبه، پلی استر و کتان است، را می‌توانید با لباسشویی شست و شو دهید.

شما باید از فناوری شست و شوی Cotton جهت شست و شوی کفش‌های کتانی و پنبه‌ای و از فناوری شست و شوی Synthetic جهت شستن کتانی هایی از جنس پلی استر و الیاف مصنوعی استفاده کنید.

البته مهندسین مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی دوو در تهران، به شما این توصیه می کنند، که با جستجو کردن مطمئن شوید، یا در زمان خرید کفش از فروشنده بپرسید یا حتی با چک کردن برچسب داخل کفش و روی جعبه که آیا کفش شما قابلیت شست و شو در لباسشویی را دارد یا نه؟

برای مثال، بر روی برچسب تمام کتانی های رانینگ و پیاده‌روی اسکچرز، درج شده است که تمامی این کتانی ها (به غیر از مدل هایی که رویه یا قسمت‌هایی که دارای جنس چرم می باشند)، قابلیت شست و شو در لباسشویی برند دوو را دارا می باشند.

همچنین باید به این نکته توجه کنید که در بعضی از مدل های دیگر از کتانی ها یا کفش ها، به طور واضح و مشخص عبارت Do not machine wash درج شده است ، این عبارت به این معناست که این مدل کتانی یا کفش را نمی توان با لباسشویی دوو شست و شو داد، همچنین به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی دوو ، بر روی برچسب‌های این کفش ها، دمای مناسب شستشو نیز درج شده است ، که به صورت معمول دمای ۳۰ درجه می باشد.

راهنمای شستن کتانی در لباسشویی دوو

آماده‌سازی کفش‌ها جهت شست و شو در لباسشویی

اگر مطمئنید که می‌توانید کفش‌های خود را با ماشین لباسشویی دوو شستشو دهید، باید مراحل آماده‌سازی کفش را برای این کار انجام دهید.

طبق نظرات تکنسین تعمیرات لباسشویی دوو، اکثر ماشین‌های لباسشویی برای شستشوی لباس‌ها طراحی شده‌اند و برای شستشوی کفش‌ها نیاز به آماده‌سازی دارند. بنابراین، قبل از شروع به کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • پاکسازی کفش‌ها:

 هر چه کفش‌ها تمیز تر باشند، بهتر شسته خواهند شد. با استفاده از مسواک قدیمی یا برس‌های مخصوص کفش، گل و لای آن‌ها را از بین ببرید. همچنین کف کفش‌ها را به دقت تمیز کنید.

  • جدا کردن کفی و بندها:

طبق توصیه تکنسین تعمیر لباسشویی، کفی کفش‌ها را از آن جدا کنید و با دست شست و شو بدهید تا فرم خود را از دست ندهند.

جهت حذف بو و لکه‌های تیره روی کفش‌ها، می‌توانید یک روز پیش از شست و شو کمی جوش شیرین درون کفش و روی لکه‌ها بریزید. این کار تاثیر فوق العاده ای در حذف بو و پاک کردن لکه‌ها دارد. بهتر است قبل از شست و شو، کفش‌ها را آبکشی کنید.

3-استفاده از کیسه خاص:

مرحله بعدی که طبق توصیه تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی، باید انجام دهید این است که کفش‌ها را همراه با بندهای آن داخل کیسه‌های مخصوص قرار دهید. این کیسه‌ها معمولاً دارای توری و زیپ هستند. اگر کیسه مخصوص ندارید، از کیسه نازک پارچه‌ای یا کیسه زیپ‌دار بهتر است برای این کار استفاده کنید. باید کیسه را با نخ یا بند نایلونی محکم ببندید تا کفش‌ها هنگام شستشو از آن خارج نشوند.

4-جلوگیری از صدا و آسیب:

جهت پیشگیری از سر و صدای اضافه، می‌توانید کفش یا کتانی را به همراه چند تکه حوله قدیمی داخل دیگ لباسشویی قرار بدهید.

همچنین اگر که می خواهید در رابطه با شست و شوی کتانی در لباسشویی اطلاعات بیشتری به دست آورید، پیشنهاد تعمیرگاه مجاز به شما، مطالعه مقاله شستن کتونی در لباسشویی آبسال است .

راهنمای شستن کتانی در لباسشویی دوو

تنظیمات لباسشویی دوو جهت شستن کتانی

به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی دوو، در مرحله بعد، کفش‌ها را باید به همراه کیسه‌هایشان در ماشین لباسشویی دوو قرار دهید. حتما از تنظیمات مناسب برای شستشوی کفش‌ها استفاده کنید:

  • درجه حرارت آب: حتماً دمای آب را بر روی ۳۰ درجه تنظیم کنید. آب داغ ممکن است به کفش‌ها آسیب بزند و موجب تغییر حالت آن‌ها شود.
  • سرعت خشک‌کن: سرعت خشک‌کن را بر روی حالت ملایم قرار دهید. سرعت زیاد ممکن است تعادل ماشین لباسشویی را به‌هم بزند.
  • شوینده: از مایع شوینده مخصوص شستشوی کفش‌ها استفاده کنید. صابون و پودر لباسشویی برای این‌کار مناسب نیستند، زیرا ممکن است روی کفش‌ها لکه‌های سفیدکی ایجاد کنند.
  • نرم‌کننده: برای شستشوی کفش‌ها نیازی به استفاده از نرم‌کننده نیست.
  • آبکشی آخر: در پایان طبق توصیه تکنسین تعمیرات لباسشویی، دستگاه را روی حالت آبکشی با زمان کم (گزینه Rinse+) تنظیم کنید تا مواد شوینده به‌طور کامل از کفش‌ها بشویند.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو

 

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی، ارائه دهنده خدمات تعمیر لباسشویی دوو در تهران و کرج با ضمانتنامه 1 ماهه است، شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی دوو در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 6 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ناهید
ناهید
4 ماه قبل

لباسشویی من خیلی گرونه، شستن کتونی لباسشوییم رو خراب نکنه؟؟؟

همایون
همایون
12 روز قبل

تو لباسشویی کلا کتونی نندازید کتونی خراب میشه