تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی پاکشوما

چرا لباسشویی پاکشوما تمیز نمیشوره؟

چرا لباسشویی پاکشوما تمیز نمیشوره؟

چرا ماشین لباسشویی پاکشوما تمیز نمیشوره؟

لباسشویی پاکشوما یکی از برندهای محبوب و پرطرفدار در ایران است. با این حال، ممکن است مانند هر ماشین لباسشویی دیگری، با مشکل تمیز نشستن لباس‌ها مواجه شوید. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی پاکشوما، به بررسی دلایل احتمالی این مشکل و راه حل‌های آن می‌پردازیم.

پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

دلایل تمیز نشستن لباسشویی پاکشوما

دلایل تمیز نشستن لباسشویی پاکشوما

به جرات می توان گفت که کامل ترین دلایل تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی پاکشوما را می توانید در این مقاله از مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی پاکشوما پیدا کنید، پیشنهاد می کنیم با دقت زیاد هر کدام از موارد زیر را مطالعه کرده و از رخ دادن مجدد این مشکل جلوگیری نمایید.

1-تنظیمات اشتباه

  • انتخاب برنامه شستشوی نامناسب

هر برنامه شستشو برای نوع خاصی از لباس و میزان کثیفی آن طراحی شده است. انتخاب برنامه نامناسب می‌تواند باعث عدم تمیز شدن کامل لباس‌ها شود.

  • تنظیم دمای نامناسب

دمای آب باید با توجه به نوع لباس و لکه‌ها تنظیم شود. طبق نظر و تجربیات تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی پاکشوما، دمای خیلی پایین یا خیلی بالا می‌تواند به کیفیت شستشو آسیب برساند.

  • تنظیم سرعت چرخش دیگ نامناسب

 سرعت چرخش دیگ باید با توجه به نوع لباس تنظیم شود. سرعت خیلی بالا می‌تواند به لباس‌ها آسیب برساند و سرعت خیلی پایین می‌تواند باعث عدم تمیز شدن کامل لباس‌ها شود.

2- عدم رعایت حجم لباس

پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی می‌تواند باعث عدم چرخش صحیح لباس‌ها و عدم تمیز شدن کامل آنها شود. همچنین، لباس‌های بیش از حد می‌توانند به موتور و دیگ ماشین لباسشویی آسیب برسانند.

3- نوع و مقدار نامناسب مواد شوینده

  • استفاده از مواد شوینده نامناسب

مواد شوینده باید با توجه به نوع لباس و ماشین لباسشویی انتخاب شوند. استفاده از مواد شوینده نامناسب می‌تواند باعث ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی و عدم تمیز شدن لباس‌ها شود.

  • استفاده بیش از حد از مواد شوینده

به نقل از سرویس های با تجربه مرکز تعمیر لباسشویی، باید به این نکته مهم اشاره کرد که استفاده بیش از حد از مواد شوینده نه تنها باعث تمیزتر شدن لباس‌ها نمی‌شود، بلکه می‌تواند باعث ایجاد رسوب در ماشین لباسشویی و عدم تمیز شدن لباس‌ها شود.

4-کثیفی فیلتر و مخزن لباسشویی

فیلتر لباسشویی باید به طور مرتب تمیز شود تا از انسداد آن و عدم تخلیه صحیح آب جلوگیری شود، مخزن لباسشویی نیز باید به طور مرتب تمیز شود تا از ایجاد رسوب و کپک جلوگیری شود.

معیوب بودن محفظه پودر لباسشویی

5- معیوب بودن محفظه پودر لباسشویی

طبق توضیحات تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی، محفظه پودر لباسشویی ممکن است به مرور زمان معیوب شده و به درستی مواد شوینده را به داخل آب حل نکند.

این امر می‌تواند باعث عدم تمیز شدن کامل لباس‌ها شود. بنابراین به شما توصیه می کنیم از طریق تکنسین های تعمیر لباسشویی مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی این قطعه را تعویض یا تعمیر نمایید.

6- عملکرد ناقص هیتر و المنت لباسشویی

برای مورد آخر نیز بهتر است بدانید که هیتر و المنت لباسشویی وظیفه گرم کردن آب را دارند. چنانچه هیتر یا المنت معیوب باشد، آب به اندازه کافی گرم نمی‌شود و این امر می‌تواند باعث عدم تمیز شدن کامل لباس‌ها در لباسشویی پاکشوما شود.

همچنین به شما توصیه می کنیم چنانچه علاقه مند هستید تا درباره مشکلات لباسشویی پاکشوما اطلاعات بیشتری داشته باشید مقاله تعمیر پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما را مطالعه نمایید.

شماره تلفن های نمایندگی مجاز پاکشوما

تعمیرگاه مجاز با تیمی از متخصصان مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدمات سرویس و تعمیرات لباسشویی شما در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به همراه ضمانت 1ماهه تعمیرات می باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما شرق تهران

  • شماره تلفن 77166615-021
  • محدوده خدمات نارمک، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، پیروزی، افسریه و…

 نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما غرب تهران

  • شماره تلفن 44287993-021
  • محدوده خدمات پونک، مرزداران، سردار جنگل، شاهین شمالی و جنوبی، شهران، آیت الله کاشانی، صادقیه، شهر زیبا و…

 نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما شمال تهران

  • شماره تلفن 22737566-021
  • محدوده خدمات نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاریه، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، الهیه، گاندی و…

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما جنوب تهران

  • شماره تلفن 33812686-021
  • محدوده خدمات یوسف آباد، فاطمی، ولیعصر، جمهوری، انقلاب، آزادی، نازی آباد، خزانه، بریانک، شهرری و…

تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما در مرکز تهران

  • شماره تلفن 88592650-021
  • محدوده خدمات ولیعصر، انقلاب، جمهوری، فردوسی، حافظ، امام خمینی، حسن آباد، بهارستان، لاله زار، ناصر خسرو، سعدی، منوچهری، جمهوری و…َ

راه‌حل‌های مشکل تمیز نشستن لباسشویی پاکشوما

راه‌حل‌های مشکل تمیز نشستن لباسشویی پاکشوما

  • تنظیم صحیح برنامه شستشو، دما و سرعت چرخش دیگ با توجه به جنس و میزان کثیفی لباس‌ها
  • بررسی و تعمیر یا تعویض هیتر و المنت لباسشویی در صورت معیوب بودن
  • عدم پر کردن بیش از حد ماشین لباسشویی
  • استفاده از مواد شوینده مناسب و باکیفیت به مقدار کافی
  • تمیز کردن منظم فیلتر و مخزن لباسشویی
  • بررسی و تعمیر یا تعویض محفظه پودر لباسشویی در صورت معیوب بودن
سخن پایانی

همانطور که مشاهده کردید، دلایل متعددی می‌توانند باعث تمیز نشستن لباسشویی پاکشوما شوند. در بیشتر موارد، با بررسی تنظیمات، رعایت حجم لباس، استفاده از مواد شوینده مناسب و تمیز کردن فیلتر و مخزن لباسشویی می‌توان مشکل را حل کرد.

اما اگر مشکل با راه‌حل‌های بالا حل نشد، احتمالاً مشکل از معیوب بودن یکی از قطعات ماشین لباسشویی است. در این صورت، باید با یک تعمیرکار مجرب تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما تماس بگیرید.

تعمیرگاه مجاز با استفاده از تکنسین‌های مجرب و متخصص و با استفاده از قطعات یدکی اصل، می‌تواند مشکل ماشین لباسشویی شما را به طور کامل و اصولی حل کند.

همین امروز با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید تا از خدمات تخصصی تعمیر ما بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط

5 3 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
هدیه تیگی
هدیه تیگی
30 روز قبل

👏👏👏