تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی, تعمیر لباسشویی بکو

ماشین لباسشویی ال جی بهتره یا بکو؟

لباسشویی ال جی بهتره یا بکو؟

لباسشویی ال جی بهتره یا بکو؟

امور منزل در بسیاری از مواقع می تواند وقت گیر باشد و تبدیل به یک معضل برای خانم های خانه دار شود، خبر خوب این است که شما می توانید با لباسشویی های نسل جدید به راحتی امور مربوط به شست و شو را انجام دهید و در وقت و انرژی خود صرفه جویی نمایید. در این مطلب از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی قصد داریم به مقایسه دو برند مشهور و معروف ماشین های لباسشویی یعنی ال جی و بکو بپردازیم و به این پرسش پاسخ دهیم که لباسشویی ال جی بهتره یا بکو؟ پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

ویژگی های لباسشویی ال جی

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی، دستگاه های ماشین های لباسشویی  ال جی دارای فناوری های جدیدی نظیر TurboWash می باشند که مدت عملیات شست و شو را تا مدت زمان 20 دقیقه بدون کمتر کردن و پایین آوردن عملکرد کاهش می دهد. افزون بر این موارد، تکنولوژی DirectDrive برند ال‌جی صدا و لرزش را به کمترین میزان ممکن کاهش می دهد و به غیر از این موارد عملکرد بهینه شست و شو را ارائه می‌ نماید.

دستگاه های لباسشویی برند ال‌جی به شکلی ساخته شده‌اند که حتی جهت شستشو البسه خیلی کثیف نیز، کیفیت شستشوی فوق العاده ای را ارائه می دهند، موتورهای قدرتمند و تکنولوژی شستشوی جدید این دستگاه ها چرخه شست و شوی عالی را تضمین می نماید. افزون بر این موارد، لباسشویی برند ال‌جی عملکرد شستشوی ثابتی را با استفاده از فناوری AI DirectDrive به شکل خلاقانه خود حفظ می‌ نماید که خود دستگاه می تواند تنظیمات را بر حسب نوع اندازه بار و نوع پارچه تنظیم نماید.

ویژگی های لباسشویی بکو

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، دستگاه لباسشویی برند بکو از لحاظ عملکرد نمره قابل قبولی را می گیرند و فناوری های جدیدی نظیر سطح آب، توزیع‌کننده‌های اتوماتیک ماده های شوینده و تنظیمات جدید لکه‌زدایی را ارائه می‌ نماید. این فناوری ها به مشتریان این برند این اجازه را می دهد که تجربه شست و شوی خوبی را با تنظیم کردن ویژگی های مورد نظر خود داشته باشند.

ماشین لباسشویی های برند بکو  معمولا به دلیل عملکرد بهینه خود شناخته می شوند، و توانایی این را دارند که به صورت تاثیرگذاری لکه ها را از بین ببرند و نتایج شست و شوی قابل توجهی را ارائه بدهند. به طور مثال تکنولوژی AquaTech Beko می تواند نفوذ آب را به شکل سریع تر ممکن کند تا در نهایت نتیجه بهتری از شست و شو را بتوانید داشته باشید.

مقایسه فناوری های شستشوی ال جی و بکو

مقایسه فناوری های شستشوی ال جی و بکو

طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی، هر دو شرکت با ارائه دادن فناوری های شست و شوی گوناگون و  آپشن های مناسب برای نوع های مختلف پارچه، راحتی مشتریان خود را در اولویت قرار می‌دهند.

همچنین باید اشاره کرد که ماشین لباسشویی های برند ال جی استاندارد های صرفه جویی در مصرف انرژی را دنبال می نمایند و حاوی گواهینامه انرژی استار می باشند. مزیتی که موتور Inverter DirectDrive این دسته از ماشین لباسشویی ها دارند موجب می شود که مصرف انرژی را کاهش دهد و در نهایت قبض های برق را کمتر نماید. همچنین تکنولوژی SmartThinQ ال جی امکان نظارت و کنترل کردن از راه دور، بهینه سازی عملکرد لباسشویی و کمتر هدر رفتن آب را فراهم نماید. لباسشویی های بکو با طراحی خلاقانه و تکنولوژی ‌های پیشرفته خود، بهره‌وری انرژی را در اولویت قرار می‌دهند.

فناوری های منحصر به فرد لباسشویی های ال جی و بکو

فناوری های منحصر به فرد لباسشویی های ال جی و بکو

موتور اینورتر ProSmart لباسشویی های برند بکو، استفاده از انرژی را تا حدود 50٪ کمتر می نماید و علاوه بر ایتن مورد شست و شوی قدرتمند و کارآمد را ارائه می نماید. درام Aquawave Beko لباسشویی بکو این اجازه را به شما می دهد تا  کیفیت شستشوی ویژه ای را تجربه نمایید. از لحاظ نوآوری، برند های ال‌جی و بکو به صورت مداوم فناوری‌ های جدیدی را معرفی می‌ نماید تا از رقبا جلوتر بمانند.

تکنولوژی های پیشرفته ماشین لباسشویی ال‌جی، نظیر هوش مصنوعی، سیستم تشخیص هوشمند، و اتصال به اینترنت تجربه شست و شوی یکپارچه و عیب‌یابی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به غیر از این موارد، تکنولوژی TrueSteam لباسشویی ال‌جی به شکل موثر ماده های حساسیت‌زا و چروک‌ها را از روی البسه پاک می‌ نماید و آن ها را پاک تر کند.

از سمت دیگر،  لباسشویی برند Beko چند سالی است که بر فناوری ‌های خلاقانه ای همانند SteamCure تمرکز می نماید که چین و چروک و بو را کمتر می کند و نیاز به اتو کشیدن را از بین می‌برد، تکنولوژی ActiveFoam Beko نفوذ بهتر ماده های شوینده را تضمین می نماید و در نهایت عملکرد شست و شو را بهبود می دهد.

مرکز تعمیر لباسشویی ال جی

در صورت نیاز به تعویض بلبرینگ لباسشویی ال جی خود، می‌توانید با تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست تعمیر در وب سایت ما، درخواست خود را ثبت کنید.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی شرق تهران:

  • شماره تلفن: 77166615-021
  • محدوده خدمات: نارمک، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، پیروزی، افسریه و…

 

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی غرب تهران:

  • شماره تلفن: 44287993-021
  • محدوده خدمات: پونک، مرزداران، سردار جنگل، شاهین شمالی و جنوبی، شهران، آیت الله کاشانی، صادقیه، شهر زیبا و…

 

 نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی شمال تهران:

  • شماره تلفن: 22737566-021
  • محدوده خدمات: نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاریه، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، الهیه، گاندی و…

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی جنوب تهران:

  • شماره تلفن: 33812686-021
  • محدوده خدمات: یوسف آباد، فاطمی، ولیعصر، جمهوری، انقلاب، آزادی، نازی آباد، خزانه، بریانک، شهرری و…

 

تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در مرکز تهران:

  • شماره تلفن: 88592650-021
  • محدوده خدمات: ولیعصر، انقلاب، جمهوری، فردوسی، حافظ، امام خمینی، حسن آباد، بهارستان، لاله زار، ناصر خسرو، سعدی، منوچهری، جمهوری و…

سخن پایانی

در نهایت می توان گفت که، هر دو برند لوازم خانگی ال‌جی و بکو دستگاه های ماشین‌های لباسشویی با کیفیتی را تولید می کنند که نیازهای گوناگون مشتریان را برآورده می‌ نمایند.

در نهایت، انتخاب بین ماشین لباسشویی ال‌جی و بکو به نیازهای شخصی، بودجه و انتظارات مورد نظر شما وابسته است. با این وجود، هر دو برند معتبر ال جی و بکو شست و شوی باکیفیت را ضمانت می دهند و خیال مشتریانی را که در پی یک لباسشویی خوب هستند را راحت می کنند.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی ال جی مقاله  را  گران ترین لباسشویی ال جی در ایران  را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 4 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها