ارورها, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

ارور E3 لباسشویی سامسونگ : راهنمای کامل رفع مشکل

ارور E3 لباسشویی سامسونگ

آشنایی با ارور E3 لباسشویی سامسونگ و راه حل آن

مشاهده ارور E3 بر روی صفحه نمایش لباسشویی سامسونگ شما می تواند به معنای بروز مشکلاتی در سیستم آبگیری دستگاه باشد. این ارور می تواند به دلایل مختلفی از جمله خرابی سنسور سطح آب، مشکل در شیر برقی ورودی آب، انسداد شیلنگ ورودی آب و یا ایراد در برد فرمان رخ دهد.

در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ، به بررسی کامل این ارور و ارائه راه حل های رفع مشکل به صورت گام به گام خواهیم پرداخت، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

دلایل بروز ارور  E3:

همانطور که اشاره شد، ارور E3 می تواند به دلایل مختلفی رخ دهد، در ادامه به برخی از رایج ترین این دلایل اشاره خواهیم کرد:

 

  •  خرابی سنسور سطح آب (هیدروستات)

سنسور سطح آب یا هیدروستات وظیفه اندازه گیری سطح آب داخل دیگ لباسشویی را بر عهده دارد. اگر این سنسور خراب شود، ممکن است به درستی عمل نکند و سطح آب را بیش از حد مجاز اندازه گیری کند. در این حالت، لباسشویی برای جلوگیری از سرریز شدن آب، فرآیند شستشو را متوقف می کند و ارور E3 ماشین لباسشویی سامسونگ را نمایش می دهد.

شما می توانید برای رفع این مشکل با تکنسین های تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

مشکل در شیر برقی ورودی آب

 

  • مشکل در شیر برقی ورودی آب

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، قطعه شیر برقی ورودی آب وظیفه کنترل جریان آب ورودی به لباسشویی را عهده دار می باشد، چنانچه این قطعه شیر برقی خراب بشود، ممکن است به طور کامل باز نشود و یا به طور کامل بسته نشود. در هر دو حالت، مشکلاتی در آبگیری لباسشویی ایجاد خواهد شد و ارور E3  لباسشویی سامسونگ به نمایش در خواهد آمد.

برای حل این مشکل شیر برقی را با اهم‌متر تست و در صورت خرابی تعویض کنید.

  • انسداد شیلنگ ورودی آب

اگر شیلنگ ورودی آب به هر دلیلی مسدود شود، آب به درستی وارد لباسشویی نمی شود و طبق تجربیات تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ شما با ارور E3 مواجه خواهید شد. انسداد شیلنگ می تواند به دلیل وجود جرم و رسوب، اشیاء خارجی و یا خمیدگی شیلنگ رخ دهد.

  • ایراد در برد فرمان

 برد فرمان لباسشویی وظیفه کنترل و فرماندهی سایر اجزای دستگاه را بر عهده دارد. اگر این برد دچار مشکل شود، ممکن است به درستی عمل نکند و به سایر اجزای دستگاه، از جمله سنسور سطح آب و شیر برقی ورودی آب، فرمان های اشتباه ارسال کند. در این حالت نیز کدخطای  E3لباسشویی سامسونگ نمایش داده خواهد شد.

  • فیلتر ورودی آب

 انسداد فیلتر ورودی آب می‌تواند جریان آب را محدود کند و باعث فعال شدن سنسور هیدروستات و نمایش ارور E3 شود. برای رفع این مشکل، فیلتر را به طور کامل تمیز کنید.

  • شیلنگ هیدروستات

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، خم شدن، پیچیده شدن یا مسدود شدن شیلنگ هیدروستات می‌تواند به ارسال سیگنال‌های نادرست به برد فرمان و بروز ارور E3 منجر شود.

برای رفع این مورد می بایستی شیلنگ را به دقت بررسی و در صورت نیاز تعویض کنید.

 

کاسه نمد و بلبرینگ

  • کاسه نمد و بلبرینگ

آسیب دیدن کاسه نمد و بلبرینگ می‌تواند باعث نشتی آب و در نتیجه، فعال شدن سنسور هیدروستات و نمایش ارور E3 شود. تعمیر این بخش نیاز به تخصص و مهارت دارد و باید توسط تکنسین مجرب انجام شود.

مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ

مرکز تعمیر لباسشویی سامسونگ

در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی خود، می‌توانید با تعمیرگاه مجاز تماس گرفته و یا از طریق فرم درخواست تعمیر در وب سایت ما، درخواست خود را ثبت کنید.

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ شرق تهران:

  • شماره تلفن: 77166615-021
  • محدوده خدمات: نارمک، تهرانپارس، رسالت، حکیمیه، پیروزی، افسریه و…

 

 نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ غرب تهران:

  • شماره تلفن: 44287993-021
  • محدوده خدمات: پونک، مرزداران، سردار جنگل، شاهین شمالی و جنوبی، شهران، آیت الله کاشانی، صادقیه، شهر زیبا و…

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ شمال تهران:

  • شماره تلفن: 22737566-021
  • محدوده خدمات: نیاوران، دزاشیب، پاسداران، فرمانیه، ازگل، ارتش، تجریش، زعفرانیه، قیطریه، چیذر، اختیاریه، قلهک، ظفر، میرداماد، جردن، نوبنیاد، شریعتی، الهیه، گاندی و…

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ جنوب تهران:

  • شماره تلفن: 33812686-021
  • محدوده خدمات: یوسف آباد، فاطمی، ولیعصر، جمهوری، انقلاب، آزادی، نازی آباد، خزانه، بریانک، شهرری و…

 

تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ در مرکز تهران:

  • شماره تلفن: 88592650-021
  • محدوده خدمات: ولیعصر، انقلاب، جمهوری، فردوسی، حافظ، امام خمینی، حسن آباد، بهارستان، لاله زار، ناصر خسرو، سعدی، منوچهری، جمهوری و…

سخن پایانی

امیدواریم با مطالعه این مطلب، اطلاعات لازم برای رفع ارور E3 در لباسشویی سامسونگ را کسب کرده باشید. در صورت عدم موفقیت در حل مشکل، می‌توانید با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید و از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ توسط تکنسین‌های مجرب و متخصص بهره‌مند شوید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لباسشویی سامسونگ مقاله علت قطع شدن صدای زنگ ماشین لباسشویی سامسونگ  را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 4 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moien83
Moien83
20 روز قبل

سایتون عاولیع خیلی کمک کرد

آخرین ویرایش 20 روز قبل توسط Moien83