تعمیر اجاق گاز

6 راه حل جهت رفع مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز

6 راه حل جهت رفع مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز

روش های رفع گرفتگی شعله اجاق گاز

بدون شک امروزه دستگاه اجاق گاز را می توان در دسته لوازم حیاتی منزل قرار داد، این وسیله کاربرد بسیاری در زندگی روزمره ما دارد، با این حال، امکان دارد که در دراز مدت یا در طول استفاده از این دستگاه با مشکلاتی مواجه شوید، که یکی از این مشکلات رایج، مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز می باشد. طبق نظر تکنسین های تعمیر اجاق گاز این مشکل می تواند عملکرد اجاق گاز را تحت تأثیر قرار دهد. در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به بررسی 6 راه جهت رفع مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز می‌پردازیم تا شما بتوانید به راحتی از اجاق گاز خود استفاده کنید، پس به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز اجاق گاز باشید.

1استفاده از آب جوش یا سرکه:

اگر شعله گاز شما با گرفتگی مواجه شده است، طبق نظر تکنسین تعمیر اجاق گاز اخوان، اولین راه حل می‌تواند استفاده از آب جوش یا سرکه باشد. آب جوش به عنوان یک ماده چربی زدا طبیعی می‌تواند کمک کند تا رسوبات و آلودگی های موجود در سوراخ‌های شعله گاز را پاک کنید.

 همچنین، از سرکه نیز می‌ توانید به عنوان یک مواد شوینده قوی برای این کار استفاده کنید. کافی است یک قاشق سرکه را با یک لیوان آب مخلوط کرده و این محلول را در سوراخ‌های شعله گاز ریخته و تمیز کنید.

2استفاده از مایع ظرفشویی:

بر اساس توضیحات تکنسین تعمیر اجاق گاز لوفرا، مایع ظرفشویی نیز می‌تواند یک راهکار موثر برای رفع گرفتگی شعله گاز باشد.

 با تهیه یک محلول آب گرم با مقدار کمی مایع ظرفشویی، می ‌توانید شعله گاز را تمیز کنید. این مواد شوینده به خوبی رسوبات چربی و سایر کثیفی ها را از بین می ‌برند و شعله گاز را به حالت اولیه باز می ‌گردانند.

6 راه حل جهت رفع مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز

مرکز تخصصی تعمیر اجاق گاز در تهران و کرج

مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز، دارای مراکز تعمیر زیادی در تمامی نقاط شهرهای تهران و کرج می باشد.

شما می توانید برای تعمیر ارزان اجاق گاز خود همراه با گارانتی تعمیرات 1 ماهه، از شماره تلفن های درج شده در سایت و یا فرم درخواست تعمیر موجود در وسایت سفارش تعمیرات اجاق گاز را ثبت کنید، تا اپراتور های ما هماهنگی های لازم را با سرویس کار مجرب جهت تعمیر اجاق گاز در منزل یا محل شما انجام بدهند.

3استفاده از جوش شیرین:

به نقل از تکنسین تعمیر اجاق گاز الگانس، جوش شیرین یک ماده طبیعی و موثر برای رفع گرفتگی سوراخ‌های شعله گاز است.

 با تهیه یک محلول آب گرم حاوی چند قاشق جوش شیرین، می ‌توانید آن را در سوراخ ‌های شعله گاز پخش کنید.

 این روش به خوبی از گرفتگی ناشی از رسوبات کلسیم و مواد دیگر جلوگیری می‌ کند و طبق تجربه تکنسین های تعمیر اجاق گاز، موجب عملکرد بهتر دستگاه شما و افزایش طول عمر آن می شود.

4استفاده از محلول آمونیاک:

طبق توضیحات تکنسین تعمیر اجاق گاز نف، آمونیاک نیز یکی از مواد مفید برای پاکسازی سوراخ ‌های شعله گاز می ‌باشد.

با تهیه یک محلول آب گرم با افزودن چند قاشق آمونیاک، می‌ توانید این محلول را در سوراخ ‌های شعله گاز استفاده کنید.

تکنسین های تعمیرات اجاق گاز بر این باور هستند که این روش به خوبی گرفتگی و آلودگی‌ های مختلف شعله را پاکسازی می ‌کند و شعله گاز را به حالت عادی عملکرد خود باز می ‌گرداند.

6 راه حل جهت رفع مشکل گرفتگی شعله اجاق گاز

5- استفاده از فوم های شوینده سطوح:

به نقل از تکنسین تعمیر تخصصی اجاق گاز، از فوم شوینده‌ های سطوح خانگی نیز می‌ توانید برای رفع گرفتگی شعله گاز اجاق گاز استفاده کنید.

 فوم های شوینده ‌عملکرد بسیار خوبی بر روی سطوح سخت و سوراخ‌های شعله گاز اجاق گاز دارند و طبق نظر تکنسین تعمیر اجاق گاز بیشل، با استفاده از این شوینده ها می توانید از پاکسازی کامل شعله های اجاق گاز مطمئن شوید.

 

6-تمیزی و نگهداری منظم  از اجاق گاز:

راه حلی که تکنسین تعمیر اجاق گاز تکنو گاز، برای جلوگیری از گرفتگی شعله گاز به شما پیشنهاد می کند، تمیزی و نگهداری منظم از اجاق گاز می باشد، این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

 طبق توصیه تکنسین نمایندگی مجاز تعمیر اجاق گاز، پس از هر بار استفاده از دستگاه، بهتر است سطوح شعله گاز را با یک پارچه نرم تمیز کنید و رسوبات باقی‌ مانده را از بین ببرید.

کلام پایانی:

با انجام یک یا ترکیبی از راه حل های خانگی عنوان شده در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، می‌توانید به راحتی گرفتگی شعله گاز خود را رفع کنید و از عملکرد بهینه اجاق گاز خود لذت ببرید.

 در پایان بهتر است مجددا به این نکته مهم اشاره کنیم که باید توجه داشته باشید که تمیزی دوره‌ای اجاق گاز باعث افزایش عمر مفید آن و کاهش رسوبات و آلودگی های شعله اجاق گاز می‌شود، بنابراین بهتر است از تمیزی و نگهداری منظم اجاق گاز خود غافل نشوید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم، برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مشکلات رایج اجاق گاز، مقاله مهم ترین علت های کار نکردن فندک اجاق گاز + راه حل تعمیر را مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها