تعمیر لباسشویی, تعمیر لوازم خانگی

تحلیل مشکل ثابت ماندن تایمر لباسشویی از دیدگاه 8 تکنسین

تحلیل مشکل ثابت ماندن تایمر لباسشویی از دیدگاه 8 تکنسین

نحوه برطرف کردن ثابت ماندن تایمر لباسشویی از دیدگاه 8 تکنسین

در دنیای پیشرفته امروزی، استفاده از دستگاه ‌های خانگی هوشمند از جمله ماشین‌ های لباسشویی برای تسهیل زندگی روزمره به شدت افزایش یافته است. اما همانند هر وسیله‌ ای لباسشویی نیز، ممکن است با مشکلات فنی مواجه شود. طبق گزارش های تکنسین های تعمیر لباسشویی، یکی از مشکلات رایج در ماشین‌های لباسشویی، ثابت ماندن تایمر است.

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به بررسی علت این مشکل و اهمیت رفع آن می‌پردازیم، پس به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز لباسشویی باشید.

ثابت ماندن تایمر لباسشویی مشکل بزرگی محسوب می شود؟

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، برای درک بهتر اهمیت ثابت ماندن تایمر لباسشویی، لازم است نقش این قطعه حیاتی در عملکرد ماشین لباسشویی را در نظر بگیریم.

 تایمر مسئول هماهنگ‌ سازی بین حسگرها و قطعات دیگر ماشین با موتور و پمپ است. بدین ترتیب، ثابت ماندن تایمر می ‌تواند به عنوان یک زنگ خطر برای سلامت دستگاه در نظر گرفته شود.

1- خراب شدن سوپاپ درب ماشین لباسشویی

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، از بین علت های رایج ثابت ماندن تایمر، خرابی سوپاپ درب لباسشویی یکی از اصلی ‌ترین عوامل است.

 سوپاپ، یک قطعه کوچک است که به میکروسوئیچ‌ های درب متصل است و در زمان بسته شدن درب، دستور از میکروسوئیچ به آن ارسال می‌شود. بر اساس نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی سامسونگ، در صورت خرابی این قطعه، اتصال جریان برق به موتور و شروع برنامه شست و شو قطع می‌شود.

تحلیل مشکل ثابت ماندن تایمر لباسشویی از دیدگاه 8 تکنسین

2- خراب شدن میکروسوئیچ ماشین لباسشویی

بر اساس نظر تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، میکروسوئیچ‌ های درب نقش اصلی در باز و بسته شدن درب دستگاه را دارند. هر خرابی در این سوئیچ‌ها می‌تواند علت ثابت ماندن تایمر باشد.

 به نقل از تکنسین های تعمیرات لباسشویی بوش بررسی و تعویض میکروسوئیچ ‌ها با استفاده از مولتی‌متر می‌تواند به رفع این مشکل کمک کند.

3- تعمیرگاه مجاز لباسشویی در تهران

شما می توانید برای حل مشکل خرابی تایمر لباسشویی و دیگر مشکلات لباسشویی خود از طریق شماره تلفن‌ های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی تهران در ارتباط باشید.

شما می توانید با خیال راحت تعمیر لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز بسپارید، به علت این که تعمیرگاه مجاز، تعمیرات انجام شده را برای شما تا 1 ماه گارانتی می کند.

4- جلو نرفتن تایمر به دلیل خرابی هیدروستات

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی دوو، هیدروستات کنترل ‌کننده سطح آب دستگاه می ‌باشد و در صورت خرابی این قطعه، امکان این وجود دارد که تایمر به درستی از وضعیت ظرفیت آب در دستگاه مطلع نشود.

بر اساس گزارشات سرویس کاران تعمیر ماشین لباسشویی دوو، این مشکل می تواند باعث عدم شروع برنامه شست و شو و ثابت ماندن تایمر بشود.

5- ثابت ماندن تایمر به دلیل خرابی پمپ تخلیه

بر اساس نظر سرویس کار تعمیر لباسشویی آبسال، پمپ تخلیه نقش مهمی در مراحل مختلف شست و شوی لباس ‌ها دارد.

 خرابی یا اشکال در عملکرد پمپ تخلیه می ‌تواند، موجب عدم اجرای مراحل تخلیه آب و شروع مراحل بعدی شست و شو بشود و ممکن است شما را به دردسر بندازد، برای برطرف کرن این ایراد می توانید از تکنسین های تعمیرات لباسشویی، تعمیرگاه مجاز در خواست کمک کنید.

6-خراب شدن موتور تایمر دستگاه ماشین لباسشویی

موتور تایمر کنترل‌کننده حرکت تایمر است،طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی ایندزیت در صورت خرابی این قطعه، تایمر به درستی حرکت نخواهد کرد.

 بررسی دقیق و تعمیر موتور تایمر توسط تکنسین حرفه ای و مجرب تعمیر تخصصی لباسشویی می‌تواند این مشکل را برطرف کند.

تحلیل مشکل ثابت ماندن تایمر لباسشویی از دیدگاه 8 تکنسین

 

7-خراب شدن دکمه تایمر ماشین لباسشویی

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی پاکشوما، دکمه تایمر، وابسته به برند دستگاه، ممکن است به دلیل ساییدگی و فرسودگی ثابت مانده و ارتباط آن با تایمر قطع بشود.

 تعویض یا تعمیر این دکمه می‌ تواند به رفع مشکل کمک بکند.

8- جلو نرفتن تایمر به علت خراب شدن شیر برقی لباسشویی

تکنسین های تعمیر لباسشویی، معتقد هستند که شیر برقی در مرحله آبگیری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی فریجیدر، خراب شدن این شیر ممکن است، باعث عدم تامین آب مورد نیاز برای شست و شو بشود و تایمر امکان این را نداشته باشد به درستی عمل بکند.

همچنین به شما توصیه می کنیم که برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع مقاله علت حرکت نکردن تایمر لباسشویی ال جی، را مطالعه نمایید.

 

سخن پایانی

در نهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که، ثابت ماندن تایمر لباسشویی نشانه مشکلات جدی در دستگاه لباسشویی می باشد، که نیاز به تخصص تکنسین مجرب تعمیرات لباسشویی دارد.

 بر طرف کردن به موقع این مشکلات نقش اساسی در حفظ عملکرد بهینه و طول عمر ماشین لباسشویی ایفا می‌ کند.

همچنین اگر که با مطالعه این مقاله و عیب یابی دستگاه خود نتوانستید، مشکل لباسشویی خود را برطرف نمایید، به شما پیشنهاد می کنیم، تعمیر تخصصی لباسشویی خود را به سرویس کاران متخصص و با تجربه تعمیرگاه مجاز بسپارید، تکنسین های تعمیرگاه مجاز توانایی حل مشکل و تعمیر لباسشویی را با قیمت منصفانه و در کوتاه ترین زمان ممکن را دارند.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
setare
setare
5 ماه قبل

مرسی از مقاله خوبتون