تعمیر تخصصی لباسشویی, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

روش درست شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

روش درست شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

روش شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

شست و شوی پرده در لباسشویی ، جزء مراقبت‌های ضروری برای حفظ یک محیط تمیز و زیبا در خانه محسوب می‌شود. اما بسیاری از افراد اطلاعاتی نسبت به روش صحیح شست و شوی پرده در لباسشویی بوش یا دیگر برندها را ندارند.

در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش، به توضیح نحوه شستشوی صحیح پرده در ماشین لباسشویی بوش می‌پردازیم، البته شما نکات گفته شده در این مطلب را می توانید برای دیگر برندها استفاده نمایید.

 با رعایت این نکات بسیار ساده، امکان این را دارید که خودتان، پرده های خود را در لباسشویی برند بوش بشویید و هیچ نیازی به خشکشویی نداشته باشید.

پس به شما پیشنهاد می کنیم، تا انتهای این مطلب همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

چرا بهتر است پرده را با لباسشویی بوش شستشو دهیم ؟

طبق نظر تکنسین های تعمیرات لباسشویی بوش، استفاده از ماشین لباسشویی بوش برای شست و شوی پرده‌ها، روشی آسان و کارآمد برای از بین بردن گرد و غبار، کثیفی ها و لکه‌ ها می باشد.

 در قیاس با شست و شوی دستی یاخشکشویی ها، با استفاده از دستگاه لباسشویی بوش برای شست و شوی پرده ها، می توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

 همچنین از مزیت دیگر شست و شوی پرده با لباسشویی بوش می توانیم به افزایش طول عمر پرده ها اشاره کنیم.

روش درست شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

روش درست شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

مراحل آماده‌سازی پرده‌ها برای شستشو با لباسشویی بوش

1-جدا کردن لوازم جانبی: طبق توصیه سرویس کاران تعمیر لباسشویی، قبل از شستشو، قلاب، حلقه و سایر لوازم جانبی را از پرده جدا کنید.

2- بررسی برچسب مراقبت: دستورالعمل‌های شستشو مرتبط با نوع پرده را در برچسب آن بررسی نمایید.

3- آماده‌سازی پرده‌ های طرح دار برای شستشو: چنانچه، دارای پرده های ظریف یا با طرح خاص هستید، بهتر است پرده های خود را در یک کیسه لباس‌شویی قرار بدهید تا در زمان شست و شو در دستگاه دچار آسیب نشوند.

تنظیمات مناسب ماشین لباسشویی بوش برای شستشوی پرده:

برای رسیدن به بهترین نتیجه، برنامه ماشین لباسشویی را بر روی چرخه ملایم یا ظریف تنظیم نمایید. جهت پیشگیری از چروک شدن یا رنگ پریدگی، بهتر است از آب سرد استفاده نمایید و سرعت چرخش را در حداقل قرار دهید.

استفاده کردن از شوینده مناسب شست و شوی پرده:

استفاده از شوینده مناسب برای پارچه‌ های پرده بسیار حائز اهمیت است. از شوینده ملایم و مناسب برای پرده‌های خود استفاده کنید و از استفاده از سفیدکننده یا ماده های شیمیایی قوی پرهیز نمایید.

طبق نظر تکنسین های تعمیر لباسشویی بوش، این اقدامات باعث حفظ سلامت الیاف پرده و جلوگیری از تغییر رنگ آنها می‌شود، بهتر است دستورالعمل‌های موجود در برچسب را دقیقاً رعایت نمایید.

قرار دادن پرده‌ها در لباسشویی بوش:

حتماً اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی به طور بسیار زیاد پر نشده باشد. قرار دادن پرده ها به شکل بیش از حد، درون لباسشویی می‌تواند باعث درست تمیز نکردن پرده ها یا ایجاد چین و چروک در پرده‌ها بشود.

اگر پرده‌های زیادی دارید که قصد شست و شوی آنها را دارید، می توانید پرده های خود را به صورت جداگانه یا در دسته‌های کوچک تر شست و شو بدهید تا از تمیز شدن کامل پرده های خود مطمئن شوید.

نکاتی برای شستشوی پرده با جنس پارچه های مختلف:

پرده‌های شفاف: طبق توضیحات متخصصین تعمیر لباسشویی بوش، بهتر است از یک کیسه شست و شوی نازک یا روبالشی جهت مراقبت از پرده‌های شفاف و نازک استفاده نمایید.

پرده‌های پنبه‌ای: بهتر است برای شست و شوی پرده های پنبه ای، چرخه شست و شوی ملایم را انتخاب نمایید، بهتر است چرخه شست و شو با سرعت بالا را به منظور پیشگیری از ایجاد چین و چروک انتخاب نکنید.

پارچه‌های مصنوعی: از دمای پایین برای جلوگیری از آسیب ناشی از گرما استفاده نمایید.

پرده‌های دارای آستر: حتما چک کنید، که آیا می‌توانید آستر را برای شست و شوی جداگانه بردارید یا نه ؟

پرده‌های سیاه: بعضی از پرده‌های سیاه رنگ حاوی آستر مخصوصی می باشند که احتیاج به مراقبت مخصوص به خود را دارند. نکات توصیه شده تولید کننده را جهت پیشنهاد های شست و شوی پرده با لباسشویی بوش بررسی نمایید.

پرده‌های توری: پرده ‌هایی که جنس توری دارند، دارای جنس ظریفی می باشند و می بایستی با احتیاط کامل باید با آن ها رفتار کنید.

 لطفا در نظر داشته باشید که طبق توصیه تکنسین های تعمیر لباسشویی بوش، پرده ها را در یک کیسه لباسشویی یا رو بالشی قرار بدهید تا در زمان فرآیند شست و شوی پرده با لباسشویی بوش از آن‌ ها مراقبت نمایید.

شستن پردهای توری در لباسشویی بوش

روش درست شست و شوی پرده در لباسشویی بوش

پرده‌های مخملی: پرده‌های مخمل احتیاج به مراقبت ویژه دارند. در برخی از مورد ها، تمیز کردن خشک امکان دارد، گزینه ایمن تری باشد.

پرده‌های گلدوزی دوزی  شده یا دارای منجوق:

 این جنس از پرده ‌ها بیشتر حاوی تزئینات ظریفی می باشند که امکان دارد، در شست و شوی پرده با دستگاه  لباسشویی بوش صدمه ببینند.

جهت مطمئن شدن از ماندگاری این جنس پرده ها پیشنهاد می‌شود، تمیز کردن آن ها را به خشکشویی ها بسپارید.

خشک کردن پرده‌ ها:

طبق توضیحات تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی، بعد از چرخه شست و شو، پرده‌ها را خیلی سریع از ماشین لباسشویی خارج کنید تا از چروک شدن زیاد جلوگیری شود.

پرده‌ها را به آرامی تکان دهید تا چروک‌های حاصل شده از شست و شو از صاف شود.

حتما دقت کنید که پرده ها را نکشید یا آن ها را پیچ و تاب ندهید، تا از آسیب به پارچه جلوگیری شود.

پرده‌ها را خیلی سریع جهت خشک شدن در هوا آویزان بکنید.

اتو زدن یا بخار دادن:

اگر پرده‌ها دارای چین و چروک‌های زیاد می باشند، احتمال این وجود دارد که نیاز به اتو زدن داشته باشند.

پیش از آنکه اتو زدن را آغاز بکنید، راهنمای شست و شوی پرده را که معمولا در برچسب آن وجود دارد، بررسی نمایید و اطمینان حاصل کنید، از اینکه اتو برای پارچه خطری ندارد.

از درجه حرارت کم اتو استفاده نمایید و پشت پرده را اتو بکنید.

جهت پیشگیری از قرار گرفتن در معرض حرارت مستقیم، پارچه‌ را میان اتو و پرده قرار بدهید.

بعد از خشک شدن پرده‌ها و برطرف شدن چین و چروک ‌ها، آن ها را دو مرتبه آویزان بکنید. از کشیدن پارچه خودداری کنید و پیش از آویزان کردن چک بکنید که همه قلاب‌ ها یا حلقه ‌ها به شکل ایمن وصل شده باشند.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش

شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی بوش در ارتباط باشید.

همچنین به شما پیشنهاد می کنیم، اگر که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری در ارتباط با شست و شوی پرده ها هستید، می توانید مطلب شست و شوی پرده در لباسشویی ال جی را مطالعه نمایید.

 

مطالب مرتبط

5 11 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مریم
مریم
5 ماه قبل

سلام از کجا میشه متوجه شد لباسشویی بوش آلمان بهتره یا بوش ترکیه؟