تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

 لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه کدام یک بهتر است ؟

لباسشویی بوش آلمان و ترکیه

مقایسه لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه

در این مطلب از تعمیرگاه مجاز به یکی از سوالات رایج مشتریان در رابطه با اینکه لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه کدام یک بهتر است و یا چه تفاوت هایی دارند،صحبت خواهیم کرد، پس تا انتهای مطلب همراه مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش باشید.

نکات مهم خرید لوازم خانگی

انتخاب ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی در این زمان برای خریداران فوق العاده سخت و دشوار شده است و به علت هزینه های بسیار بالای محصولات لوازم خانگی و علاوه بر آن تنوع زیادی که در لوازم خانگی وجود دارد، خرید را برای مشتریان سخت کرده و در اغلب مواقع موجب سردرگم شدن افراد می شود.

اما باید گفت که مشتریان حق دارند که در خرید محصولات لوازم خانگی کمی گیج بشوند، باید با عرض تاسف عنوان کرد که در وضعیت کنونی جامعه و حضور داشتن افراد متقلب در حوزه فروش لوازمی مانند لباسشویی و دیگر لوازم خانگی، جای تعجبی ندارد که باید با دقت و تحقیق بسیار زیادی خرید لوازم خانگی را انجام بدهیم و به صحبت های هر فرد یا فروشنده اعتماد نکنیم.

به نقل از سخنان تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی، محصولات بوش، یکی از محصول های پرطرفدار نزد مشتریان است، این شرکت به خصوص در تولید لباسشویی، عملکرد فوق العاده داشته و توانسته رضایت مشتریان را تا حد بسیار زیادی جلب کند،  برای مثال در رابطه با صحبت های بالا اگر که دستگاهی مثل لباسشویی بوش را با کیفیت پایین خریداری کنید و آن را به صورت اورجینال تهیه نکرده باشید، ممکن است که هزینه های بسیار زیادی را برای تعمیر لباسشویی بوش صرف کنید .

تعمیرگاه لباسشویی بوش

تعمیرگاه لباسشویی بوش

مجموعه تعمیرگاه مجاز لباسشویی، در خدمت شما مشتریان عزیزان است، شما می توانید  از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با  مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی در تماس باشید، اپراتور های ما در اسرع وقت، هماهنگی های لازم را با شما و سرویس کار لباسشویی، برای حضور و تعمیر لباسشویی بوش در منزل شما انجام خواهند داد.

انجام به موقع تعمیرات و سرویس لوازم خانگی بسیار مهم است و دارای اهمیت بالایی می باشد، چرا که لوازمی مانند لباسشویی،یخچال و اجاق گاز، لوازمی نیستند که به راحتی بتوان آن ها را تعویض نمود و در اکثر مواقع تا سالیان سال در خانه ها از آن ها استفاده می کنند و سرویس و یا تعمیر نکردن به موقع این وسایل تا مدت زیادی می تواند، اثرات منفی خود را در زندگی روزمره شما بگذارد.

انتخاب بین ماشین‌های لباسشویی بوش آلمان و ترکیه

یکی از پرسش‌های مهم مشتریان عزیز در تعمیرگاه مجاز این است که محصولات بوش آلمان بهترند یا بوش ترکیه؟ ما تلاش کرده‌ایم تا به شما پاسخی ساده و جامع بدهیم تا در انتخاب و خرید لوازم خانگی شما را همراهی کنیم و بتوانیم برخی از مشکلات شما را در زمان خرید برطرف کنیم.

حال می‌پردازیم به این پرسش: ماشین لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه کدام یک بهتر است؟

در ابتدا باید ذکر کنیم که شرکت بوش در سال ۱۸۸۶ توسط آقای روبرت بوش در آلمان (شهر اشتوتگارت) تأسیس شد. در آغاز تأسیس، بوش تنها یک کارگاه ساده بود که در آن به تعمیر تلفن‌ها، لوازم برقی و موارد مشابه می‌پرداخت. این شرکت پس از گذشت زمان به یک شرکت بزرگ و معتبر تبدیل شد که در کشورهای مختلفی همچون: اسپانیا، لهستان، کره، ترکیه و … دارای کارخانجات پیشرفته است.

با توجه به اینکه در کشور ترکیه، هزینه‌های کاری و حمل و نقل نسبت به کشور آلمان کمتر است، ماشین لباسشویی بوش ترکیه به نسبت نسخه آلمان قیمت مناسب‌تری دارد.هر دوی این محصولات باید در نهایت توسط تکنسین های آلمانی تأیید شوند. اما نکته ای که باید گفت این است که تقریبا همه افراد لباسشویی ساخت آلمان را ترجیح می دهند، اما آیا واقعاً لباسشویی برند بوش ، از دو کشور متفاوت تفاوت چشمگیری دارد؟

 لباسشویی بوش آلمان یا ترکیه کدام یک بهتر است ؟

تفاوت‌های بین ماشین‌های لباسشویی بوش ساخت ترکیه و آلمان

بررسی‌های تکنسین های فنی و مجرب تعمیرات لباسشویی بوش، نشان می‌دهد که تفاوت‌های اساسی بین ماشین‌های لباسشویی بوش ساخت ترکیه و آلمان در دو زمینه اصلی زیر مشخص است:

1-امکانات و برنامه‌ها:

 لباسشویی بوش ساخت ترکیه نسبت به نسخه آلمان دارای امکانات و برنامه‌های کمتری است.

2-سطح صدا:

 صدای ماشین لباسشویی بوش ساخت ترکیه نسبت به نسخه آلمان بیشتر است. به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی بوش، به جز این دو عامل، سایر ویژگی‌ها از جمله مصرف انرژی و کیفیت عمومی در هر دو نسخه به طور مشابهی عمل می‌کند. بدین ترتیب، نگرانی در مورد کیفیت ماشین لباسشویی بوش به دلیل ساخت ترکیه یا آلمانی بودن آن معنی ندارد.

مهم‌ترین نکته برای مشتریان عزیز این است که محصولات بوش را از منابع رسمی و اورجینال تهیه کنند. برای اطمینان بیشتر از اصالت محصول، می‌توانید به وب‌سایت بوش به آدرس www.bosch-home.com مراجعه کرده و مدل دستگاه خود را وارد کنید تا با تصویر دستگاه اورجینال مقایسه شود.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی بوش در تهران و کرج

چنانچه دستگاه لباسشویی بوش شما، دچار مشکل و یا ایراد شد و یا به هر علتی نیاز به تعمیر لباسشویی بوش در تهران و کرج داشتید، می توانید همه روزه و حتی در ایام تعطیل با شماره تلفن های درج شده در سایت تعمیرگاه مجاز و یا فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت با این مجموعه در ارتباط باشید. همچنین اگر که شما عزیزان به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این موضوع هستید، می توانید مقاله تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی را در وبسایت تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مطالعه نمایید.

مطالب مرتبط

5 7 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها