تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی بوش

تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

روش تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

با توجه به اینکه لباسشویی ها از پر مصرف ترین و اصلی ترین لوازم برقی در هر خانه ی امروزی هستند، مبتوان گفت تهیه بهترین لباسشویی که مناسب با نیاز ما باشد یک قدم مهم برای خرید آن به شمار می آید. همانطور که میدانید لباسشویی های بوش از بهترین برند های موجود در بازار هستند که به علت شهرت نامی که دارند ممکن است بعضی افراد سودجو اقدام به فروش لباسشویی بوش تقلبی کنند. پس اینکه شما روش تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی را بدانید بسیار به نفع شما خواهد بود تا از حیله ی افراد سودجو در امان بمانید.

در ادامه راجع به برند بوش توضیحاتی را خواهیم داد تا بتوانید در تهیه لباسشویی بوش راحت تر تصمیم بگیرید. گرچه تحقیق در مورد لباسشویی که قصد خرید آن را دارید از اولین قدم های خرید است و برند نام آشنایی مانند بوش که از بالاترین کیفیت ها تولید شده نیازی به تحقیق نیست، اما اگر نتوانید لباسشویی اصلی بوش را شناسایی و تهیه کنید، کلاه بزرگی بر سرتان رفته که در دراز مدت متوجه آن خواهید شد. چرا که لباسشویی های اصلی بوش با استفاده از بالاترین کیفیت و تکنولوژی های روز طراحی شده اند تا بیشترین میزان رضایت مشتریان را داشته باشند. در صورتی که در رابطه لباسشویی های بوش تقلبی همچین مواردی وجود ندارد.

آشنایی برند بوش

برند بوش یک شرکت بین المللی میباشد که از 10 برند مطرح دنیا می باشد و در حال حاضر در حوزه ی طراحی، ساخت و فروش تجهیزات و محصولات مهندسی فعالیت میکند که در شهر گرلینگن آلمان تاسیس شد و نزدیک به 150 است که فعالیت خود را آغاز کرده. اگرچه محل تولید و ساخت محصولات برند بوش در اصل در کشور آلمان می باشد اما در 50 کشور مختلف دیگری نیز مثل ترکیه، خط تولید دارد. اما تقاضای بالای مردم برای خرید محصولات این برند باعث شده تا محصولات تقلبی این برند توسط افراد سودجو به بازار وارد شود.

نام اصلی شرکت بوش به نام بناینگذار این برند یعنی رابرت بوش نامگذاری شده است که در مناطق مختلف جهان با نام بوش شناخته میشود.
کمپانی بوش در آلمان در زمینه های مختلفی از جمله: ابزار آلات کارگاهی و فناوری صنعتی، لوازم خانگی، موبایل و ساخت و ساز در حال فعالیت است که در تمامی این زمینه ها نیز از نام های شناخته شده به شمار میرود و در قسمت لوازم خانگی، لوازمی مانند ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و … را تولید میکند‌.

سهام شرکت بوش، در سال 1996 بین بنیاد رابرت بوش و خانواده ی بوش تقسیم شد که 92% این سهام در اختیار موسسه غیر انتفاعی رابرت بوش قرار دارد و سود حاصل از آن را صرف کارهای انسان دوستانه می‌ کند.

به چه روش هایی لباسشویی بوش اصلی را از تقلبی تشخیص دهیم؟

از معروف ترین مناطقی که میتوان لوازم برقی خارجی مانند لباسشویی بوش اصلی را در آنجا تهیه کرد، شهر بانه می باشد که یکی از معروف‌ ترین شهر های مرزی در ایران است. قیمت خرید پایین تری که محصولات بوش در این منطقه دارد باعث میشود تا برای خرید از این شهر بیشتر ترغیب شوید. البته باید بدانید پایین تر بودن قیمت لوازم خانگی بوش در این شهر به این علت است که این لوازم زیر نظر نمایندگی بوش وارد بانه نمی‌ شوند و شامل گارانتی نیستند که در قیمت خرید نهایی تاثیر میگذارد.

استقبال بالای افراد در خرید و استفاده از لباسشویی های بوش باعث شده تا برخی افراد سودجو مارک بوش را بر روی بدنه ی لباسشویی تقلبی بچسبانند و یا با استفاده از شابلون، برند بوش را بر روی لباسشویی حک کنند. طبق آمار هایی که تا به الان دریافت شده، مشخص شده که بالغ بر 95 درصد از لباسشویی‌ های بوش خریداری شده از بانه، لباسشویی بوش اصلی نبوده‌ اند.

تعمیر لباسشویی بوش در تهران

مهمترین روش های تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی

  • ظاهر دستگاه

خوشبختانه اولین چیزی که میتوان به آن توجه کرد، ظاهر دستگاه است چرا که هیچ محصول تقلبی، کپی برابر اصل نمی‌ شود و یک خریدار هوشمند می‌ تواند با کمی تحقیق و دسترسی به اینترنت و جستجو در گوگل، مدل های لباسشویی بوش اصلی را از تقلبی تشخیص دهد. مقایسه کردن ظاهر دستگاه یکی از ساده‌ ترین و متداول‌ ترین روش‌ های تشخیص محصولات و لباسشویی بوش اصلی از تقلبی است.
برای این کار تنها کافی است تا مدل لباسشویی بوش مورد نظر  را در گوگل جستجو کرده و تمام جزئیات آن را با لباسشویی بوش موجود در بانه یا مکان هایی که مطمئن به اصل بودن دستگاه نیستید، مقایسه کنید. در صورت متوجه شدن هرگونه تفاوت ظا‌هری در لباسشویی مد نظر و عکس لباسشویی اصلی موجود در اینترنت باید بدانید که دستگاه تقلبی و غیر اصلی است و از خرید آن صرف نظر کنید.

تفاوت های ظاهری لباسشویی در قسمت های زیر قابل مشاهده خواهد بود:

  • شکل و جنس درب لباسشویی
  • تعداد برنامه های شستشو
  • محل قرار گیری و تعداد دکمه‌ ها
  • جهت باز شدن درب دستگاه
  • محل قرارگیری مانیتور
  • اندازه و ابعاد ماشین لباسشویی
  • وجود استیکر یا برچسب‌ های اضافهی روی سطح لباسشویی
  • ظرفیت دیگ شستشو
  • حداقل و حداکثر دور خشک کن موتور
  • کد E-Nr و کد شناسایی محصول

اگر با مقایسه کردن ظاهر لباسشویی بوش باز هم در اصلی یا تقلبی بودن آن تردید دارید می‌ توانید از روش دومی که الان میگوییم، کمک بگیرید.
باید بدانید تمام لواز‌م های برقی بوش داری کدی به نام E-Nr یا همان E-Number هستند که شماره مدل دستگاه را به شما اعلام میکند. علاوه بر کد گفته شده، کد دیگری نیز به نام FD وجود دارد که تاریخ تولید آن را نشان می‌ دهد.
برای شناسایی و تشخیص لباسشویی بوش اصلی از تقلبی با استفاده از دو کد گفته شده، کافیست تا  مراحل پایین را دنبال کنید:
اول کد E-Nr و FD را از روی دستگاه پیدا کنید، البته این دو کد در صورت معمول داخل درب لباسشویی نوشته شده است. در اینجا باید بگوییم در صورتی که این دو کد را پیدا نکردید، مطمئن باشید که لباسشویی مورد نظرتان تقلبی است.

تعمیر لباسشویی بوش در محل

اگر کد های E-Nr و FD ماشین لباسشویی بوش را یافتید، در قدم بعدی باید وارد سایت رسمی کمپانی بوش شوید و کد ها را در سایت وارد کنید.
در صورتی که کد ها صحیح باشند، مدل ماشین لباسشویی به همراه تصاویر دستگاه برای شما نمایش داده می‌ شود.
پس از آن ظاهر و مشخصات داده شده را با لباسشویی مورد نظرتان مقایسه کنید.
در صورت درست بودن کد و شباهت ظاهری کامل دستگاه با عکس موجود در سایت رسمی بوش، دستگاه مورد نظر شما اصل می باشد.

  • نداشتن کارتن

یکی از ساده ترین روش های فرچش اجناس تقلبی نداشتن بسته بندی شرکتی و کارتن می باشد. پس توجه داشته باشید که اگر با فروشنده ای روبرو شدید که دلیل نداشتن کارتن را پارگی در هنگام حمل و نقل بیان کرد، بدانید که این موضوع یکی از روش های کلاهبرداری برای فروش اجناس تقلبی می باشد. پس دقت داشته باشید که هنگام خرید از انتخاب اجناس فاقد کارتن و بسته بندی اجتناب کنید.

  • برچسب و لوگوهای رو دستگاه

از شایع ترین روش های فروش اجناس تقلبی می توان به، چسباندن لوگو و مارک های تقلبی بر روی دستگاه اشاره کرد. حتماً باید این موضوع توجه داشته باشید که مارک‌ های اصلی شرکت بوش به هیچ عنوان با ناخن کنده نمی‌شوند؛ بنابراین داشتن لوگو را دلیل بر اصل بودن ماشین لباسشویی خود قرار ندهید و توجه داشته باشید که برند بوش، پرچم کشور خود را به عنوان لوگو روی محصولات خود نصب نمی‌کند.
در اولین‌ اقدام برچسب‌های مدل و سریال را مورد بررسی قرار دهید. توجه داشته باشید که باید دو برچسب یکسان روی کارتن و بدنه ماشین لباسشویی وجود داشته باشد. برچسب ها را باهم مقایسه کنید و تز یکسان بودن آن ها مطمئن شوید. بعد از مدل ماشین لباسشویی را در اینترنت سرچ نمایید و بعد از مقایسه این دو از اینکه این محصول از تولیدات شرکت بوش است اطمینان حاصل کنید.

  • ارزانی بیش از حد ماشین لباس‌شویی

همانگونه که از قدیم هم گفته شده است هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. از آنجا که برند بوش از کیفیت بالایی برخوردار می باشد، قیمت نسبتاً بالایی نیز دارد. در صورتی که با اجناس ارزان‌تر از حد نرمال مواجه شدید، به احتمال زیاد نشان از تقلبی بودن آن جنس است.

تشخیص لباسشویی بوش اصلی
  • دقت به فناوری‌های دستگاه

برای تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی، راه های مختلفی وجود دارد. به عنوان مثال، بررسی کردن فناوری های لباسشویی بوش که با برچسب روی دستگاه نشان داده شده‌اند. ماشین لباسشویی بوش دارای فناوری متفاوتی می باشد که یکی از این فناوری‌ها نمایش شستشوی 360 درجه است. از وجود این ویژگی در فناوری ماشین‌های لباسشویی مطمئن شوید، زیرا این از ویژگی‌های برند بوش است.

  • گارانتی

آسان‌ترین راه برای تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی تهیه محصولات از مراکز مجاز و با گارانتی اصلی می باشد. در خرید لوازم خانگی گارانتی و پشتیبانی اهمیتی به مراتب بیشتر از محصولات صوتی و تصویری دارد.

در این مقاله با نحوه تشخیص لباسشویی بوش اصل از تقلبی آشنا شدیم، اما در صورتی که پس از تهیه کردن لباسشویی بوش اصل، دستگاه شما دچار مشکلات مختلفی شد. می توانید در اولین اقدام به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی بوش مشکل پیش آمده را برای دستگاه خود برطرف نمایید. برای ثبت‌ سفارش در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی بوش تنها کافیست تا با یکی از شماره های نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و یا از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین درخواست خود را در زمینه تعمیرات لباسشویی بوش ثبت نمایید ‌.

شماره تماس نمایندگی های تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش تعمیر لباسشویی بوش:

77147330_44287993_77166615_88592650_22737566(021)

آشنایی با نحوه تشخیص لباس شویی بوش اصل

نکات پایانی:

اگر قصد خرید لباسشویی بوش از بانه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که در هنگام خرید این دستگاه به مغازه‌های معتبری مراجعه کنید که تمامی لوازم برقی آن اصل بوده و از فروش اقلام تقلبی خودداری می‌ کنند. چنانچه وسیله های برقی تقلبی دیگری در آن مغازه موجود بود بهتر است که به خریدار اعتماد نکنید و از خرید خود از این مرکز صرف نظر کنید. زیرا فروشنده‌ ای که اصول اخلاقی در  فروش لوازم برقی اصل را زیر پا گذاشته است ممکن است ادعای دروغی برای اصل بودن لباسشویی بوش داشته باشد و با ترفند های فروشندگی خود شما را به خرید آن ترغیب کند.

اگر از اصل بودن لباسشویی بوش در بانه مطمئن نیستید و قرار است استرس این مورد را داشته باشید، بهتر است مقدار بیشتری هزینه کنید و آن را از نمایندگی رسمی بوش خریداری کنید تا بتوانید با خیال راحت از آن استفاد کنید. چرا که پس از گذشت مدتی، نیاز به تعمیر لباسشویی بوش اصلی خود پیدا خواهید کرد که تامین قطعات اصلی آن در تعمیرگاه مجاز و دیگر مراکز خدماتی مجاز راحت تر خواهد بود.

در آخر نیز این نکته را به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بیش‌ از حدی بی‌ دلیل نیست. برای همین باید توجه کنید که اگر فروشنده ای، ماشین لباسشویی بوش را با قیمتی بسیار پایین تر از قیمت بازار به شما پیشنهاد داد باید به اصل بودن آن شک کنید.

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

5 1 رای
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها