تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

راهنمای کامل رفع اررو he1 لباسشویی سامسونگ

راهنمای کامل رفع اررو he1 لباسشویی سامسونگ

آشنا شدن با کد های خطا و ارورهای لباسشویی به شما کمک می نماید که در زمان رو به رو شدن با این مورد ها، به شکل سریع اقدامات مورد نیاز را انجام بدهید. تعمیرگاه مجاز به کاربران خود کمک می کند که چطور این اقدامات را انجام بدهند و در موردهایی که احتیاج به تعمیر لباسشویی سامسونگ باشد، هم مجموعه تعمیرگاه مجاز در خدمت شما می باشد. در این مطلب از تعمیرگاه مجاز، قصد داریم که در ارتباط با ارور he1 لباسشویی سامسونگ اطلاعات مفیدی به شما عزیزان بدهیم، پس تا انتهای مقاله با همراه باشید.

دستگاه ماشین لباسشویی از پر استفاده ترین وسیله های زندگی به حساب می آید، اما نسبتا قیمت بالایی دارد و تعویض کردن یک لباسشویی جدید به دلیل بی توجهی در نگه‌داری آن، هزینه‌های به مراتب زیادی دارد.

 جهت پیشگیری از خسارت های حاصل از صدمه دیدن و یا تعویض کردن قطعه های ماشین لباسشویی باید به ارورهایی که نمایش داده می شوند، توجه کنید. ارور he1 لباسشویی سامسونگ در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد. تعمیرگاه مجاز یکی از معتبرترین شرکت های تعمیرات لباسشویی سامسونگ است. این مجموعه با تمرکز کردن بر تعمیر قطعه های اصلی دستگاه‌ها همانند تعمیر لباسشویی از تعویض کردن بدون دلیل آن‌ها ممانعت به عمل می آورد و به همین علت عملکرد ماشین لباسشویی شما به صورت قبل باز می گردد، و از عمر مفید دستگاه شما کاسته نمی شود.

چه مواقعی اررو he1 لباسشویی سامسونگ ایجاد می‌شود؟

هر نوع کدخطا یا اروری که در وسیله های برقی نظیر لباسشویی ظاهر می‌شود نشانه ایجاد یک ایراد فنی می باشد، که قطعا هیچ‌کس از مشاهده آن خوشحال نمی‌ گردد. نکته ای که باید به آن توجه کنید این مورد است که باید بلافاصله بعد از دیدن این ارورها به آنها توجه کنید و برای رفع کردن آن ها اقدامات لازم را انجام بدهید. چنانچه به این ارورها توجه نکنید، امکان این وجود دارد که لباسشویی شما با مشکل های حاد و جدی تر روبرو شود و هزینه‌های بالاتری را جهت تعمیرات لباسشویی سامسونگ بپردازید.

 یکی از این کدهای خطا در لباسشویی‌ سامسونگ ارور he1  می باشد. آیا شما اطلاع دارید که این ارور در چه زمانی نمایش پیدا می کند؟

اگر که در لباسشویی خودتان، ارورhe1 لباسشویی را مشاهده نمودید، به این معنا می باشد، که ممکن است که قطعات هیتر یا گرم‌کن دستگاه به مشکل برخورده باشد. این کد خطا به علت های گوناگونی امکان دارد که رخ داده باشد.

رایج ترین علت های ارور he1 لباسشویی سامسونگ

  • امکان این وجود دارد که اتصال کوتاه در هیتر اتفاق افتاده باشد.
  • اتصال های لباسشویی دچار قطعی شده باشد.
  • ایجاد مشکل در سنسور NTC که به ماشین لباسشویی هیتر متصل می باشد.
  • نمایش این کد خطا به دلیل بیش از حد گرم کردن هیتر.

پس از نمایش ارور he1 در ماشین لباسشویی سامسونگ کدام مورد باید کنترل بشود؟

کد های خطا و ارورهایی که به مشکل هایی فنی لباسشویی ها ارتباط دارد، باید توسط سرویسکاران تعمیر لباسشویی مورد بررسی قرار بگیرند و ارورهای آن برطرف بشوند. در این زمان نباید کسانی که دانش فنی لازم را در این حوزه ندارند ، کاری را انجام بدهند و باید از تکنسین های حرفه‌ای در حوزه تعمیر لباسشویی سامسونگ کمک دریافت نمایید. در صورت ایجاد، ارور he1 در ماشین لباسشویی سامسونگ تعمیرکاران مجرب مورد های زیر را بررسی می کنند:

  •  بررسی آب هیتر یا گرم‌کن دستگاه ماشین لباسشویی
  • بررسی کردن عملکرد صحیح و پیوستۀ هیتر ماشین لباسشویی
  • بررسی  کردن سنسور دما یا ترمیستور ماشین لباسشویی که در بخش کنار هیتر قرار گرفته است، باید مورد بررسی قرار بگیرد که اندازه آن درست باشد.
  • بررسی کردن عملکرد درست میزان مقاومت قطعه ترمیستور لباسشویی که باید 27 اهم باشد. اگ که با این عدد یکسان نباشد باید لباسشویی عیب یابی بشود.
  • بررسی کردن اتصالات مرتبط با هیتر
  • مورد بررسی قرار دادن اتصالات سنسور دمایی ماشین لباسشویی
  • هیتر دستگاه که در بخش پایینی درام قرار دارد و اتصالات آن باید در این بخش بررسی بشود.

نحوه مورد بررسی قرار دادن دمای آب لباسشویی باید به این شکل باشد که در مدت زمان 20 دقیقه تا 30 دقیقه به دمای 50 درجه برسد. در صورتی که این توانایی را نداشته باشد، کد خطای he1 ماشین لباسشویی نشان داده می شود.

مشکل در سیستم هیدروستات لباسشویی

مشکل در سیستم هیدروستات لباسشویی

وجود مشکل در قسمت سیستم هیدروستات لباسشویی موجب به نمایش در آمدن کد خطای he1 در پنل نمایشگر لباسشویی سامسونگ می شود و می بایست بررسی بشود. علت خراب بودن سیستم هیدروست لباسشویی در بیشتر موارد، زمانی معلوم می شود که این سیستم بدون آب، کار می کند. سنسور سطح آب نام دیگر سیستم هیدروستات لباسشویی می باشد.

اگر که برای برطرف کردن مشکل سیستم هیدروستات لباسشویی احتیاج به کمک دارید، و یا احساس می کنید که دانش فنی یا تجربه لازم برای تعمیر این قطعه را ندارید، می توانید از تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید.

بررسی کردن برد کنترل اصلی ماشین لباسشویی

وجود خرابی در قطعه برد کنترل موجب می‌شود، ماشین لباسشویی توانایی این را نداشته باشد که ولتاژ مورد احتیاج برای هیتر را تأمین بکند یا سیگنال های ارسال شده از سمت سنسور را دریافت نماید، ارور he1 ماشین لباسشویی سامسونگ نشان پیدا می کند.

تکنسین های نمایندگی سامسونگ در تهران بعد از ارزیابی موارد لازم،  جهت عیب یابی ماشین لباسشویی و عیب یابی کردن کد خطای he1 ماشین لباسشویی سامسونگ، اتصال دستگاه را از برق قطع می کنند،  و مجددا بعد از گذشت 5 دقیق روشن می‌کنند. چناچه لباسشویی عیب یابی نشود و ارور آن رفع نگردد، ماشین لباسشویی به تعمیرگاه مجاز لباسشویی ارسال می شود و عیب یابی دستگاه در آن مکان انجام می شود.

 همچنین شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی سامسونگ، در تماس باشید، و تعمیرات خود را به آن ها بسپارید.

ارزیابی فنی قطعات در ارور he1 لباسشویی سامسونگ

نشانه‌های ارور he1 ماشین لباسشویی سامسونگ با پیدایش مشکل نقص فنی در عمل گرم نکردن آب یا خیلی داغ کردن آب می تواند خود را نشان ‌دهد. تکنسین‌های تعمیرگاه مجاز لباسشویی برای عیب‌یابی لباسشویی سامسونگ مورد های زیر را به شکل تخصصی و فنی مورد بررسی قرارمی دهند تا کد خطای he1 ماشین لباسشویی سامسونگ عیب‌یابی بشود:

خرابی هیتر لباسشویی سامسونگ

در زمان خرابی هیتر ماشین لباسشویی به شکل سریع کد خطای he1 یا he2 در پنل نمایشگر دستگاه ظاهر می‌شود. مشکل خراب بودن قطعه هیتر لباسشویی با پیدایش نقص فنی در مدار گرم‌کن خود را نشان می دهد. در این زمان آب در ماشین لباسشویی گرم نمی‌ گردد و البسه با آب سرد شست و شو داده می‌شوند. یک شکل دیگر از خراب شدن قطعه هیتر دستگاه ماشین لباسشویی برای موقع هایی می باشد که به دلیل خرابی هیتر، آب درون ماشین لباسشویی بسیار داغ می‌ گردد. سرویس کاران مجرب تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، توانایی حل این مشکل را با استفاده از وسیله مولتی متر و با اندازه‌گیری مقاومت دستگاه دارند.

نقص فنی در سیستم سیم کشی

از رایج ترین علت هایی که منجر به نمایش ارور he1 لباسشویی سامسونگ می‌گردد .خرابی و داشتن نقص فنی در مشکل های سیم کشی هیتر ماشین لباسشویی می باشد. اگر که به دلیل نوسان فرکانس برق و یا مشکل های دیگر سیم‌های ماشین لباسشویی سوخته باشند و یا شل شده باشند، ارور he1 لباسشویی سامسونگ در پنل نمایشگر لباسشویی نشان داده می‌شود. برطرف کردن مشکل صدمه دیدگی سیم‌های هیتر لباسشویی باید توسط کارشناس های تعمیر لباسشویی عیب یابی و برطرف بشود.

خراب شدن برد الکترونیکی

خراب شدن برد الکترونیکی

همان‌طور که قبلا عنوان شد دلیل ایجاد خطای he1 در ماشین لباسشویی سامسونگ، وجود مشکل در بخش هیتر و المنت دستگاه  لباسشویی می باشد. اما از علت های مهم دیگری که موجب ایجاد این ارور می‌شود باید به احتمال وجود مشکل در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی اشاره کنیم. اگر که اشکالی در سیستم مقاومت‌های برد و یا خازن های برد الکترونیکی به وجود آمده باشد، این مشکل ها با نمایش ارور he1 در ماشین لباسشویی برند سامسونگ هشدار خود را اعلام می‌ نماید.

بررسی ارور he2 لباسشویی سامسونگ

ارورهای he1 و he2 ماشین لباسشویی سامسونگ ارتباط مستقیمی با یکدیگر دارند. اگر که لباسشویی سامسونگ شما ارور he2 را نمایش  می‌دهد، علت به وجود آمدن این کد خطا مشابه ارور he1 به دلیل ایجاد نقص فنی در هیتر دستگاه می باشد، که موجب مشکل دار شدن سیستم جریان هوا در لباسشویی شده است. لباسشویی‌های شرکت سامسونگ که دارای ویژگی خشک‌کن یا بخار شور هستند، ممکن است ارور he2 را به دلیل نقص فنی نمایش بدهند.

در صورتی که نقص فنی در سنسور لباسشویی، هیتر و یا برد الکترونیکی، لباسشویی به وجود آمده باشد، پنل نمایشگر لباسشویی ارور he2 را نشان می‌دهد. جهت برطرف کردن این مشکل نیز باید شبیه به ارور he1 لباسشویی سامسونگ از تعمیرکار مجرب تعمیر لباسشویی سامسونگ برای عیب یابی و برطرف کردن مشکل لباسشویی درخواست کمک نمایید.

دیگر ارورهای رایج لباسشویی سامسونگ

 در این مقاله از تعمیرگاه مجاز لباسشویی به توضیح و علل پیدایش ارور he2 لباسشویی سامسونگ پرداختیم، اگر که تمایل دارید، در ارتباط با ارورهای دیگر لباسشویی سامسونگ اطلاعات کسب کنید، تکنسین های مجموعه در یک مقاله جامع و کامل به بررسی و تشریح علل هر کدام از این کدهای خطای لباسشویی سامسونگ پرداخته اند، که می توانید آن را مطالعه کنید.

تعمیرلباسشویی سامسونگ در منزل

تعمیرگاه مجاز مجموعه ای با سابقه درخشان و دارای تکنسین های مجرب و متخصص در زمینه تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران است.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی به تمامی مناطق 22 تهران و کرج امکان ارسال تکنسین را جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در منزل را دارد، شما می توانید، از طریق شماره تلفن های درج شده در سایت و یا فرم درخواست تعمیر، سفارش خود را برای تعمیر لباسشویی ثبت کنید، تا در اسرع وقت تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی با شما تماس بگیرند.

مطالب مرتبط

5 9 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها