تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در تهران

حفظ و نگهداری از ماشین لباسشویی های سامسونگ، شما را کمتر به تعمیر یا تعویض قطعات این دستگاه نیازمند خواهد کرد. اما بر اثر اتفاقات مختلف و آسیبات احتمالی، این دستگاه پر مصرف نیاز به تعمیر پیدا خواهد کرد که تعمیرگاه مجاز یکی از این مراکز جهت تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران می باشد. برای آشنا شدن با نحوه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

مطالبی که در ادامه خواهید آموخت نتیجه سال ها تجربه ی تکنسین و تعمیرکاران مجرب تعمیرگاه مجاز می باشد که جمع بندی کرده و به صورت خلاصه وار این نکات ضروری و کاربردی را راجع به نحوه تعمیرات این دستگاه را در اختیار شما خواهیم گذاشت، تا خود شما هم بتوانید در صورتی که مشکل تخصصی برای دستگاه پیش نیامده، آن را رفع کنید. در این مقاله با:

مزیت های استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی

    •  ارائه ی ضمانت نامه 180 روزه (6 ماهه) پس از انجام تعمیرات
    • انجام تعمیر لباسشویی سامسونگ و تعویض قطعات آن در محل نصب دستگاه و در حضور خود شما
    • خدمات رسانی در تمامی روز های هفته، حتی روز های تعطیل
    • استفاده از قطعه های اورجینال و اصلی در تعویض یا قطعه ی معیوب
    • داشتن شعبات متعدد در سراسر تهران، در نتیجه خدمات رسانی سریع تر
    • پرداخت هزینه ها طبق نرخ تصویب شده در اتحادیه
    •  همکاری تعمیرکاران آموزش دیده و مجرب با مجموعه

    برقراری ارتباط با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی برای تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران تنها با یک تماس البته برای تعمیر این دستگاه ضروری و با کیفیت، میتوانید علاوه بر شماره هایی که در ادامه خواهیم گذاشت، از طریق پر کردن فرم هم می توانید از خدمات پس از فروش مجموعه ی نمایندگی مجاز استفاده کنید.

    شماره های تماس تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران 

    • شعبه ی شرق تهران : 77166615-021
    • شعبه ی غرب تهران : 44287993-021
    • شعبه مرکزی تهران : 88592650-021
    • شعبه جنوب تهران : 55810742-021
    • شعبه شمال تهران : 22737566-021

    خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تعمیرگاه مجاز

    در مجموعه ی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ، خدمات تخصصی و غیر تخصصی در انواع لباسشویی نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک سامسونگ اعم از : برطرف کردن نشتی آب، رفع روشن نشدن لباسشویی سامسونگ یا خاموش شدن بی دلیل آن، تعویض یا تعمیر قطعات معیوب، رفع برق دادن بدنه ی لباسشویی، تعمیر کلید های خراب و از کار افتاده، برطرف کردن مشکل نچرخیدن درام (دیگ) ماشین لباسشویی، حل لرزشات لباسشویی، نصب اصولی و استاندارد انواع ماشین لباسشویی، رفع صدا های نا به هنجار لباسشویی، تعویض یا تعمیر موتور ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر تخصصی دینام و بلبرینگ، عوض کردن قطعه های خراب و از رده خارج شده با نمونه های اصلی و اورجینال، تعمیر هیدروستات و … انجام میشود.

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی های سامسونگ به همراه برطرف کردن آن ها

  • نمایش کد های ارور در ماشین لباسشویی سامسونگ + رفع آن

در صورتی که مشکلی در قطعات داخلی و عملکرد آن ها در ماشین لباسشویی به وجود آمده باشد، دستگاه کد هایی را به عنوان هشدار به شما نشان می دهد که باید بتوانید معنی این کد ها را دانسته و برطرفشان کنید.

به منظور معنی کردن کد های نمایش داده شده و رفع کد خطا های لباسشویی سامسونگ می توانید روی لینک کلیک کنید و این مطلب را به صورت کامل بخوانید.

  • روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ +  رفع آن

روشن نشدن ماشین لباسشویی از مشکلات آزار دهنده برای همه افراد میباشد که در کار ما اختلال خواهد کرد، به همین دلیل در ادامه به علت روشن نشدن ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن میپردازیم.

اولین چیزی که میتواند باعث بروز این مشکل شود، ممکن است مربوط به پریزی که ماشین لباسشویی خود را به آن متصل کرده اید، باشد. برای برطرف کردن این مشکل کافیست دستگاه را به پریز دیگری متصل کنید.

ممکن است نمایشگر ماشین لباسشویی شما معیوب شده باشد که برای تعمیر آن باید از تعمیرگاه مجاز تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ بخواهید اینکار را برای شما انجام دهد.

ممکن است موتور ماشین لباسشویی شما به حالت نیم سوز در آمده باشد یا کاملا سوخته باشد که در هر حالت برای بررسی مشکلات موتور باید حتما از یک فرد متخصص کمک بگیرید.

تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ
  • لرزش ماشین لباسشویی سامسونگ + رفع آن

ماشین های لباسشویی سامسونگ به دلیل اینکه در برخی زمانبندی ها مانند تایم خشک کن، چرخشی با سرعت بالا دارند لرزش هایی نیز دارند اما برخی اوقات این لرزش ها شبیه به حرکت کردن در ماشین های لباسشویی است که در این وضعیت باید به بررسی علت لرزش زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن بپردازید.

ممکن است میزان لباسی که در ماشین لباسشویی خود قرار داده اید اندک باشد و این امر سبب ایجاد لرزش در ماشین لباسشویی شما گشته باشد برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید به حجم لباس های درون ماشین لباسشویی خود توجه نمایید.

ممکن است کمک های نگه دارنده دیگ ماشین لباسشویی شما از کار افتاده باشد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید از یک تعمیرکار ماشین لباسشویی سامسونگ بخواهید این قطعه را برای شما تعمیر نماید.

همچنین ممکن است تسمه کاهش حرکت دیگ در ماشین لباسشویی شما از کار افتاده باشد که با توجه به تخصصی بودن تعمیر این قطعه باید با یک نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی سامسونگ تماس برقرار کنید.

  • وجود سر و صدای زیاد در ماشین لباسشویی سامسونگ + رفع آن

ممکن است در شرایطی قرار گرفته باشید که صدای زیاد ماشین لباسشویی باعث آزار شما شده باشد، پس با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی علت صدای زیاد ماشین لباسشویی سامسونگ و نحوه رفع آن بپردازیم.

ممکن است ماشین لباسشویی خود را به درستی در محل خود قرار نداده باشید که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط باید اقدام به بررسی سطح زیری و اصلاح آن در صورت ناصاف بودن نمایید.

ممکن است از ماشین لباسشویی و صدایی شبیه به صدای هلیکوپتر بشنوید که برای برطرف کردن این صدا که مربوط به قسمت های داخلی دستگاه شما است باید از یک تعمیرکار مجرب ماشین لباسشویی سامسونگ کمک بگیرید.

ممکن است صدای ایجاد شده به دلیل وجود آسیب در مخزن شست وشوی ماشین لباسشویی شما باشد که برای برطرف کردن این مشکل نیز شما باید با یک نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ تماس برقرار کنید.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ
  • خدمات تعمیرگاه مجاز سامسونگ در این مناطق ارائه میشود:

    شمیرانات، الهیه، نیاوران، فرمانیه، کامرانیه، بلوار کاوه، سعدآباد، جماران، جمشیدیه، زعفرانیه، فرشته، تجریش، اقدسیه، آجودانیه، پاسداران، اندرزگو و …

    تهرانپارس، نارمک، رسالت، سید خندان، پیروزی، افسریه، آهنگ، حکیمیه، ارتش، لویزان، شیان، مسعودیه، تهران نو، حافظیه، وحیدیه و …

    انقلاب، میدان ولیعصر، فاطمی، یوسف آباد، مطهری، عباس آباد، میدان ونک، شیخ بهایی، شیراز، امیر آباد، کارگر شمالی، شهرک والفجر، شهر آرا، جلال آل احمد، شهرک آزمایش، گیشا و …

    صادقیه، ستارخان، توحید، مرزداران، بلوار فردوس، جنت آباد، شهرک راه آهن، دریاچه چیتگر، پونک، ستاری، شهران، شهرک اکباتان، تهرانسر، کن، شهر زیبا، سردار جنگل، آیت الله کاشانی و …

    منیریه، حافظ، شاهپور، نازی آباد، خانی آباد، جوادیه، راه آهن، انقلاب، آزادی، نواب، جمهوری، ولیعصر، قزوین، یافت آباد، شادآباد، امازاده حسن، مهرآباد، شهر ری، باقر شهر، ورامین، عبدل آباد و …

فرم ثبت سفارش

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها