تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر

راهنمای تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر

راهنمای تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر

 تعمیر برد لباسشویی حایر

در صورتی که ماشین لباسشویی حایر شما نیاز به تعمیر برد داشته باشد، باید به مراکز تخصصی مراجعه کنید. تعمیرات برد الکترونیکی لباسشویی حایر بهتر است توسط  تکنسین های حرفه ای تعمیر لباسشویی حایر انجام شود.

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، به شرح مراحل تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی حایر خواهیم پرداخت. همچنین، در مورد هزینه‌های مربوط به این نوع تعمیرات نیز توضیحاتی خواهیم داد.

روش های تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی حایر:

 مراجعه به مرکز تخصصی

برای انجام دادن تعمیرات برد لباسشویی حایر، باید به تعمیرگاه مجاز لباسشویی مراجعه بکنید. تعمیرات برد باید توسط تکنسین‌های متخصص انجام بشود. تعمیرگاه مجاز، در زمینه تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی حایر فعالیت می‌کند و آماده ارائه خدمات به شماست. شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی حایر در ارتباط باشید.

تعمیر برد لباسشویی حایر در منزل

ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که،  آیا تعمیر برد در منزل نیز انجام می‌شوند؟ باید در جواب این سوال گفت که بله، تعمیرات برد لباسشویی حایر در منزل امکان پذیر است.

 تکنسین‌های تعمیرات لباسشویی حایر در سریع‌ترین زمان ممکن به محل شما می‌آیند و پس از عیب‌یابی، هزینه تعمیرات را به شما اطلاع می‌دهند. برد معیوب به کارگاه تعمیرات منتقل می‌شود و پس از چند روز کاری تعمیر می‌شود و مجدداً در محل نصب می‌شود.

همچنین اگر که به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با عیب یابی لباسشویی این برند هستید، می توانید، مقاله عیب یابی لباسشویی حایر را مطالعه نمایید.

نحوه تشخیص قابل تعمیر بودن برد

تشخیص قابل تعمیر بودن برد ماشین لباسشویی حایر نیازمند بررسی توسط تکنسین متخصص تعمیر لباسشویی حایر است. در برخی موارد، با تعویض یا تعمیر برخی قطعات، برد مجدداً کار می‌کند و نیازی به تعویض آن نیست. اما در صورت سوختن یا نیم‌سوز شدن برد، تعمیرات ممکن نیست و باید برد تعویض شود.

 تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر

راهنمای تعمیر برد الکترونیکی ماشین لباسشویی حایر

برد الکترونیکی لباسشویی حایر ممکن است به دلیل عوامل مختلفی خراب شود. مهم‌ترین این عوامل عبارتند از:

نوسانات برق:

 تغییرات ناگهانی در فشار برق می‌توانند منجر به سوختن برد شوند. این برد دارای قطعات حساسی مثل خازن‌ها است که حتی با تغییرات کوچک در فشار برق ممکن است آسیب ببینند. برای پیشگیری از این مشکل، بهتر است ماشین لباسشویی حایر را به یک محافظ متصل کنید.

ورود آب:

اگر آب وارد ماشین لباسشویی شود، ممکن است باعث شود که برد آسیب ببیند. در اکثر موارد، ورود آب به دلیل خرابی قطعات داخلی اتفاق می‌افتد و باعث اتصال مدارهای برد می‌شود. در صورتی که برد سوخته باشد، تعمیر آن ممکن نیست و باید تعویض شود.

حجم زیاد لباس:

قرار دادن لباس‌های بیش از حد در دستگاه ممکن است باعث ایجاد فشار زیادی شود که موجب خرابی برد یا قطعات دیگر شود. تکنسین های تعمیر لباسشویی، همواره توصیه می کنند از ظرفیت ماشین لباسشویی به میزان مناسب استفاده کنید.

مراحل تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر

1- قبل از هر انجام کاری ، دو شاخه ماشین لباسشویی را از برق جدا کنید.

2-برای دسترسی به برد، صفحات و پنل‌های محافظ را باز کنید.

3- تمام پیچ‌ها را با دقت باز کنید. سپس صفحات و اتصالات را با احتیاط جدا کنید.

4- اگر برد از دستگاه جدا نشد، دو مرتبه اتصالات را بررسی نمایید و سپس پنل را به آرامی به جلو بکشید.

5- برد حاوی قطعات مختلف است که باید به دقت بررسی شوند. در صورت احتیاج، می بایستی قطعات خراب را توسط تکنسین تعمیر لباسشویی، تعمیر یا تعویض کنید.

6- در اکثر موارد، خازن‌ها و فیوزها علت اصلی خرابی برد هستند. در صورت سوختن، آن‌ها را باید تعمیر یا تعویض کنید.

7-اگر که برد، دچار سوختگی شده باشد، باید آن را تعویض کرده و برد جدید را نصب بکنید.

آی سی برد لباسشویی حایر قابل تعمیر است؟

 تعمیر برد ماشین لباسشویی حایر

آی سی، به عنوان یکی از قطعات حیاتی در برد الکترونیکی، نقش مهمی دارد و می‌توان آن را قلب برد لباسشویی حایر دانست. در صورت خراب شدن آی سی، امکان تعمیر کردن این قطعه وجود ندارد. زیرا برنامه‌ریزی و برنامه‌دهی مجدد آی سی نیاز به توانمندی‌های خاص دارد و تنها سازندگان اصلی و تکنسین های حرفه ای تعمیرات لباسشویی حایر قادر به انجام این کار هستند.

نقشه برد لباسشویی حایر

نقشه برد لباسشویی حایر دارای نمادها و نشانه‌هایی است که تکنسین‌ها از آن استفاده می‌کنند تا تعمیرات را انجام دهند. برخی از نمادهای اصلی در نقشه برد لباسشویی حایر عبارتند از:

مقاومت:

مقاومت در نقشه برد می‌تواند به دو صورت نمایش داده شود؛ به صورت زیگزاگ یا دو پایه کشیده شده به بیرون. در نقشه‌های بین‌المللی، ممکن است مقاومت به صورت یک مستطیل تو خالی نمایش داده شود.

باتری:

قطعه باتری نیز به شکل خط های موازی نامتوازن در نقشه برد دستگاه ماشین لباسشویی حایر رسم شده است.

نماد مدارهای مجتمع یا آی سی:

مدارهای مجتمع یا آی سی در نقشه برد به صورت یک مستطیل نشان داده می‌شود که پایه‌هایی از اطراف آن خارج می‌شوند. برای هر پایه، یک عدد و عملکرد مشخص می‌شود.

نکات مهم در تعمیر برد لباسشویی حایر

 

تعمیر لباسشویی حایر یک کار تخصصی محسوب می شود و نیاز به تخصص دارد. اگر قصد انجام این کار را دارید، به نکات زیر توجه کنید:

– ایمنی را در تمام مراحل تعمیر لباسشویی رعایت نمایید.

– از تعمیر کردن لباسشویی متصل به برق پرهیز بکنید.

– در حین تعمیرات از دستکش کار استفاده بکنید.

– در حین تعمیرات لباسشویی به دستگاه فشار اضافه وارد نکنید.

– از ابزار مناسب و وسایل ایمنی استفاده بکنید.

هزینه برد تعمیر ماشین لباسشویی حایر

هزینه تعمیر برد لباسشویی حایر به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، از جمله نوع خرابی برد. همچنین، قیمت قطعات مختلف نیز هر روز ممکن است تغییر کند. برای اطلاع دقیق از هزینه‌ها، بهتر است با کارشناسان تعمیر تخصصی لباسشویی ما تماس بگیرید.

شما می توانید از طریق شماره تلفن های درج شده و یا فرم درخواست تعمیر موجود در سایت، جهت تعمیر ماشین لباسشویی حایر با تعمیرگاه مجاز لباسشویی حایر در تهران، در ارتبط باشید. اپراتورهای تماس ما در ساعات اداری ، تمامی روزها، حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی شما هستند و هماهنگی های لازم را  با تکنسین مربوطه ، برای تعمیر لباسشویی حایر در منزل شما را انجام می دهند.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها