تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی حایر, تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی حایر

تعمیر لباسشویی حایر

نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی حایر در تهران و کرج

لباسشویی های حایر با استفاده از تکنولوژی بالا و به روزی تولید می شوند که تعمیر لباسشویی حایر را هم ملزم به استفاده از دانش روز کرده که در تعمیرگاه مجاز این امر تحقق یافته و متخصصین تعمیرات لباسشویی حایر در تعمیرگاه مجاز بهترین خدمات خود را با استفاده از دانش روز به شما ارائه خواهند کرد. لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی حایر توسط تیم تعمیرگاه مجاز، اصل و اورجینال می باشند و اینکه نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی حایر، خدمات تعمیر را در سراسر نقاط تهران ارائه می کند.

برای خرید جرم گیر لباسشویی حایر از فروشگاه تعمیرگاه مجاز کلیک کنید.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه مجاز حایر

چنانچه نیاز به حضور تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر Haier در محل یا منزل خود را دارید، کافیست از طریق راه های ارتباطی زیر اقدام نمایید:

تاریخچه محصولات خانگی حایر

شرکت لوازم خانگی حایر شرکت حایرHaier تهران در سال 1368 با نام اولیه سپید گاز با هدف تولید اجاق گاز تاسیس و در سال 1378، با هدف تولید لباسشویی به حایر تهران تغییر نام داد. این مجموعه به عنوان قدیمی ترین عضو از کارخانجات گروه صنعتی انتخاب و بعنوان دیگر، مادر شرکت های گروه صنعتی انتخاب از همان ابتدا با هدف رشد، تکنولوژی و بدست آوردن دانش فنی روز دنیا با شرکت حایر چین بصورت مشترک و تحت لیسانس این شرکت شروع به تولید لباسشویی دوقلو کرد. که در طول 4 سال به غیر از لباسشویی دوقلو، خط تولید لباسشویی اتوماتیک را نیز راه اندازی کرد و این محصول را به بازار لوازم خانگی عرضه کرد.

تعمیر لباسشویی حایر

تعمیر لباسشویی حایر

قطعات ماشین لباسشویی حایر

در صورت نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی حایر، باید با قطعات مهم و عملکردی آن آشنا شوید. در ادامه مطلب تعمیر لباسشویی حایر، تمامی قطعات را توضیح می‌دهیم و وظیفه هر قطعه در داخل ماشین لباسشویی حایر را تشریح می‌کنیم. توجه داشته باشید که در همه برندهای ماشین لباسشویی، یک مغز کار (تایمر در ماشین‌های قدیمی و برد الکترونیکی در ماشین‌های جدید) به عنوان کنترل‌کننده عملکرد ماشین استفاده می‌شود و قطعات دیگر، به دستورات این مغز کار عمل می‌کنند.

  • موتور ماشین لباسشویی:

 این قطعه به عنوان قلب ماشین لباسشویی، عمل شستشو را انجام می‌دهد. اگر موتور آسیب ببیند، دیگر آبکش در داخل دیگ حرکت نمی‌کند و لباس‌ها تمیز نمی‌شوند. در صورت نیاز به تست و تعمیر موتور لباسشویی حایر در تهران، می توانید با نمایندگی مجاز لباسشویی در ارتباط باشید.‌

  • پمپ تخلیه:

این قطعه به عنوان یکی از قطعات اصلی ماشین لباسشویی محسوب می‌شود. اگر پمپ در داخل ماشین لباسشویی وجود نداشته باشد، آبهای باقیمانده در داخل آن تخلیه نمی‌شود. در صورت نیاز به تعمیر لباسشویی حایر و عدم تخلیه آب، حتماً پمپ تخلیه را بررسی کنید.

  • هیدرواستات:

در ادامه مطلب تعمیر لباسشویی حایر  به معرفی هیدرواستات می پردازیم، که یکی دیگر از قطعات مهم لباسشویی است.  این قطعه با استفاده از شلنگی که به قسمت انتهایی دیگ ماشین لباسشویی حایر متصل می‌شود، آبگیری را تنظیم می‌کند. در صورتی که ماشین لباسشویی بیش از حد آب می‌گیرد، می‌توانید این قطعه را بررسی کنید.

  • میکروسوئیچ:

این قطعه یک کلید امنیتی برای درب ماشین لباسشویی حایر است. اگر این قطعه به درستی عمل نکند، درب باز نمی‌شود یا بسته نمی‌شود. در صورتی که درب ماشین لباسشویی بسته نشود، سیکل شستشو آغاز نمی‌شود و برای رفع این مشکل، باید میکروسوئیچ را بررسی کنید.

  • المنت یا هیتر:

این قطعه در داخل دیگ قرار داده می‌شود و برای گرم کردن آب در دیگ برای شستشوی بهتر لباس‌ها استفاده می‌شود. اگر این قطعه در ماشین لباسشویی حایر شما فعال نباشد، می‌توانید ترمیستور و المنت را با استفاده از اهم‌متر بررسی کنید.

  • ترموستات:

این قطعه میزان گرمای آب را در ماشین لباسشویی کنترل می‌کند. در صورتی که گرما بیش از حد باشد، ترموستات می‌تواند المنت را از مدار خارج کند تا جلوی آسیب دیدن لباس‌ها را بگیرد.

  • شیر برقی:

 این قطعه در سیکل شستشو نقش مهمی دارد. با عبور جریان برق، آبگیری در ماشین لباسشویی آغاز می‌شود. در صورت آسیب دیدن این قطعه، ماشین لباسشویی آب را نمی‌گیرد و سیکل شستشو بدون آب، بی‌معنی است.

برای رفع این مشکل، حتماً شیر برقی را بررسی کنید. در صورت خرابی جهت تعمیر این قطعه و تعمیرات لباسشویی حایر می توانید با مجموعه معتبر و با سابقه تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

تعمیر موتور لباسشویی حایر

تعمیر موتور لباسشویی حایر

نکات مهم جهت نگهداری بهتر ماشین لباسشویی حایر:

  • بعد از اتمام شستشو و کار با ماشین لباسشویی، درب لباسشویی حایر را باز گذاشته و لاستیک دور درب را با یک دستمال خشک بکنید.
  • در شستشوی لباسها در ماشین لباسشویی حایر، ظرفیت ماشین را رعایت کنید و نه بیشتر از ظرفیت و نه کمتر.
  • ریختن لباسها با ظرفیت زیاد یا کمتر از حد، می‌تواند به قطعات ماشین آسیب برساند و ممکن است بعد از گذشت مدت زمانی مجبور به تعمیرات لباسشویی حایر بشوید.
  • اگر تعداد زیادی لباس برای شستشو دارید، توجه کنید که استفاده متوالی و پشت سرهم از ماشین لباسشویی ممکن است، موجب داغ شدن قطعات و صدمه به آنها شود. در این حالت، بین هر مرحله شستشو، یک یا دو ساعت فاصله بگذارید.
  • جهت پیشگیری از لرزش ماشین لباسشویی حایر، آن را در مکانی صاف و تراز قرار دهید تا در زمان شستشو و خشک کردن لرزش پیدا نکند.
  • حداقل یک بار در سال، ماشین لباسشویی حایر را جرم‌گیری کنید تا دستگاه لباسشویی حایر شما به بوی بد دچار نشود.

 اگر که با وجود رعایت کردن نکات بالا، لباسشویی شما دچار مشکل شده است، می توانید با نمایندگی لباسشویی حایر در تهران تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید، تا تکنسین های تعمیر لباسشویی حایر در اسرع وقت به منزل شما اعزام شوند.

مشکلات متداول در ماشین لباسشویی حایر

  • درب لباسشویی حایر بسته نمیشود.
  • ماشین لباسشویی حایر بیش از اندازه میلرزد.
  • ماشین لباسشویی حایر روشن نمی شود و از کار افتاده است.
  • لباسشویی حایر چکه میکند و آب پس میدهد.
  • بدنه ی لباسشویی حایر برق دار شده است.
  • آب ماشین لباسشویی حایر به درستی تخلیه نمی شود.

علت بسته نشدن درب لباسشویی حایر:

بسته نشدن درب لباسشویی حایر می تواند از مشکلات جزئی مانند گیر کردن یک شیء بین درب رخ بدهد تا مشکلات اساسی در قسمت میکروسوئیچ عوامل دیگری که مانع بسته شدن درب لباسشویی می شوند عبارتند از: خراب بودن زبانه، بیش از حد پر بودن سبد لباسشویی، شکسته شدن دستگیره، پاره بودن لاستیک عایق، خراب بودن برد و … .

اگر وجود یک جسم خارجی مانع بسته شدن درب شود، خودتان به راحتی می توانید آن را رفع کنید، اما اگر مشکلات دیگر باعث این اتفاق بود، می توانید از تکنسین های مجرب تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی درخواست تعمیر لباسشویی حایر را داشته باشید.

جهت خواندن برنامه های شستشوی لباسشویی حایر، کلیک کنید.

برنامه های شستشوی لباسشویی حایر

برنامه های شستشوی لباسشویی حایر

علت لرزش بیش از حد لباسشویی حایر:

تراز نبودن دستگاه، پر بودن یا خالی بودن بیش از حد سبد لباسشویی، تنظیم نبودن پایه ها، رعایت نکردن فاصله از دیوار پشتی و … می توانند موجب لرزش در لباسشویی حایر شوند.
در برخی مواقع نیز، به علت شروع کار، لباسشویی دچار لرزش میشود و پس از دور گرفتن سبد، لرزش آن هم متوقف می شود. در مجموع سعی کنید نکاتی که باعث این اتفاق می شوند را رعایت کنید، اما اگر همچنان این اتفاق رخ می داد، با برقراری تماس، از تعمیرگاه مجاز درخواست نیرو جهت بازدید و تعمیر را داشته باشید.

علت روشن نشدن ماشین لباسشویی حایر:

خراب بودن سیستم برق کشی، موتور و برد دستگاه از مهمترین دلایل روشن نشدن لباسشویی حایر می باشد.
از دلایل دیگر، برق نداشتن پریز، خراب بودن مجموعه ی کلید، دفرمه شدن دوشاخه، خراب بودن میکروسوییچ و قطعی در اتصالات آن می توانن باعث روشن نشدن لباسشویی حایر شوند.
در هر صورت روشن نشدن لباسشویی حایر یک مشکل تخصصی می باشد که باید توسط تکنسین های مجرب و آموزش دیده بررسی شود، به این منظور با ما در تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ارتباط باشید.

علت برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی حایر:

برق داشتن بدنه ی لباسشویی حایر می تواند به علت متصل نبودن سیم ارت به لباسشویی، خراب بودن سیستم برق کشی، نشت برق در قسمت خازن پارازیت گیر و سوختن موتور رخ بدهد.
اگر بدنه ی ماشین لباسشویی شما برق دار شد سریعا با تعمیرگاه مجاز لوازم برقی تماس بگیرید تا مشکل پیش آمده را در سریع ترین زمان ممکن برایتان حل کنیم.

علت چکه کردن و نشت آب از لباسشویی حایر:

دلایلی مانند پاره بودن شلنگ تخلیه یا ورودی، شل شدن بست درب، به درستی مونتاژ نشدن درب دیگ یا دیگ، خارج شدن لاستیک دور درب از جای خود و … نشتی آب را به دنبال دارند.
برای عیب یابی دقیق و رفع مشکل پیش آمده می توانید از تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی درخواست نیروی متخصص را داشته باشید.

علت تخلیه نشدن آب از لباسشویی حایر:

اصلی ترین دلیل تخلیه نشدن آب از لباسشویی حایر، خراب بودن پمپ تخلیه می باشد.
البته گرفتگی یا پیچ خوردگی در قسمت شلنگ تخلیه، مسدود بودن محل تخلیه آب، گیر کردن پروانه ی پمپ تخلیه بر اثر پیچیدن نخ و کرک، رعایت نکردن ارتفاع مجاز60 الی 100 سانتی متر برای مسیر تخلیه و … نیز می توانند مانع تخلیه شدن آب شوند.
اگر با این مشکل در لباسشویی مواجه شدید می توانید از تعمیرگاه مجاز درخواست نیرو جهت تعمیر لباسشویی حایر را داشته باشید.

برای استفاده از دفترچه راهنمای لباسشویی حایر می توانید روی لینک کلیک کنید.

کدخطای لباسشویی حایر

کدخطای لباسشویی حایر

ارور های مختلف در ماشین لباسشویی حایر

این کد ایراد در ترمیستور دستگاه را نشان می دهد.

جهت رفع این کد باید ترمیستور را مورد بررسی قرار بدهید.

این کد وجود ایراد در قسمت المنت لباسشویی حایر را هشدار می دهد.

جهت رفع این کد باید المنت لباسشویی را بررسی کنید تا اگر نیاز بود اقدام به تعویض آن کنید.

این کد، خطایی را در فیلتر تخلیه به شما هشدار می دهد.

جهت رفع این کد باید فیلتر تخلیه را از جای خود دربیاورید و آن را تمیز کنید.

این کد به شما هشدار می دهد که شیر تخلیه آب دچار ایراد شده است.

برای رفع این کد حتما پمپ تخلیه را بررسی کنید تا در صوت گرفتگی آن را تمیز کنید یا اگر لازم بود آن را تعویض کنید.

این کد نشتی آب را در دستگاه نشان می دهد.

جهت رفع این کد جاپودری، لاستیک دور درب و اتصالات زیر لباسشویی را بررسی کنید تا اگر ایرادی بود آن را برطرف کنید.

این کد به شما اخطار می دهد که موتور در جهت اشتباهی می چرخد.

جهت رفع این کد باید از نیروهای متخصص تعمیرگاه مجاز درخواست بازدید از دستگاه و تعمیر آن را داشته باشید.

برای مطالعه دیگر کد های ارور در لباسشویی حایر و نحوه ی برطرف کردن آن ها روی لینک کلیک کنید.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی حایر در تهران

اگر ماشین لباسشویی شما دارای برگه گارانتی شرکتی باشد و تاریخ آن نیز نگذشته باشد در صورت بروز هرگونه مشکلی می تواند به شما کمک کند، تا بتوانید از مزایا و تعهداتی که نمایندگی رسمی حایر در قبال محصولات و تعمیر لباسشویی حایر دارد استفاده کنید و با تماس با دفتر مرکزی حایر از این خدمات بهره‌ مند شوید.

اما اگر به هر دلیلی از جمله اتمام تاریخ گارانتی یا گم‌ شدن برگه ی گارانتی نمی توانید از خدمات پس از فروش حایر بهره ‌مند شوید، می ‌توانید با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی حایر تماس گرفته و پس از مطرح کردن مشکل پیش آمده با همکاران ما، بهترین خدمات را جهت سرویس یا تعمیر لباسشویی حایر دریافت کنید.

تعمیر ماشین لباسشویی حایر در محل سکونت:

 از دیگر خدمات مجموعه تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی می توان به تعمیرات و ارائه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی حایر در محل سکونت شما اشاره کرد. با بهره‌گیری از تعمیرکاران مجرب و آموزش‌دیده خود، خدمات تعمیر لباسشویی حایر در منزل را با استفاده از قطعات اصلی ارائه می‌دهیم.

  • با تعمیر لباسشویی حایر، احتیاجی به حمل و نقل دستگاه ندارید و در حین حمل و نقل، دستگاه صدمه نمی‌بیند.
  • با تعمیر در محل شما، هزینه‌های تعمیرات دستگاه را صرفه‌جویی می‌کنید، زیرا دستگاه را جابجا نمی‌کنید.
  • با تعمیر در محل، شما نظاره گر امور انجام شده خواهید بود.
  • بعد از به اتمام رسیدن تعمیرات لباسشویی حایر در منزل ، تکنسین یک فاکتور صادر می‌کند که در آن تمامی خدمات توضیح داده شده و خدمات تعمیر لباسشویی برای مدت 180 روز ضمانت می‌شود.

 خدمات پس از فروش لباسشویی حایر:

بعد از خرید کردن ماشین لباسشویی حایر، مناسترین روش جهت نصب و راه‌اندازی دستگاه تماس با نمایندگی لباسشویی حایر در تهران است. با انجام این کار، از نصب و راه‌اندازی، لباسشویی حایر شما گارانتی می‌شود.

 با وجود این که به علت عدم حضور مستقیم نمایندگی حایر در تهران، این کار ممکن نمی باشد. در هنگام فروش، فروشنده یک نمایندگی را به شما معرفی می‌کند که از خدمات آنها استفاده کنید. اما اگر که از خدمات این نمایندگی‌ها راضی نیستید، می‌توانید با مجموعه تعمیرگاه مجاز لباسشویی حایر تماس بگیرید تا تعمیرکاران ما به شما خدمات تعمیر تخصصی ماشین لباسشویی حایر  را با ضمانت 180 روزه انجام دهند.

تعمیرکار ماشین لباسشویی حایر:

تعمیر ماشین لباسشویی حایر یک فرآیند تخصصی است که نیازمند تکنسینی با تجربه است. در صورت بروز خرابی در ماشین لباسشویی حایر، بهترین راه حل اقدام به تعمیر آن در اسرع وقت است. برای این منظور، می‌توانید با نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی حایر تماس بگیرید.

استفاده از خدمات این نمایندگی مجاز لباسشویی مزایای خاصی دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.

  • در تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی حایر، از قطعات اورجینال همان مدل لباسشویی برای تعویض قطعات استفاده می‌شود.
  • ارسال سریع تعمیرکار جهت تعمیر لباسشویی حایر در منزل یکی از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی حایر در تهران است.
  • عیب‌یابی و تشخیص صحیح از مراحل مهم تعمیرات لباسشویی حایر است که باید توسط یک تکنسین تعمیر لباسشویی حایر مجرب و مختصص انجام بشود.
  • تعمیرات لباسشویی حایر با قیمت‌های منصفانه در این نمایندگی انجام می‌شود و این قیمت‌ها مطابق با استانداردهای اتحادیه است.
  • تعمیرات ماشین لباسشویی حایر در تهران، در محل سکونت شما انجام می‌شود..

باید به این نکته توجه داشته باشید که تکنسین تعمیر لباسشویی حایر از سمت نمایندگی وظیفه دارد که بعد از انجام تمامی خدمات، آن‌ها را به مدت 180 روزه گارانتی کند و در صورت بروز مشکل، تمامی خدمات را به صورت رایگان رفع بکند.

 

مطالب مرتبط

5 30 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
18 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدری
حیدری
1 سال قبل

سلام مطالب بسیار مفید و آموزنده هستند ممنون🌹

پریناز
پریناز
1 سال قبل

سلام لباسشویی حایر تو کرج هم نمایندگی تعمیرات دارید؟

سروش
سروش
1 سال قبل

سلام ممنون از خدمات سریع و به موقع

پوران
پوران
1 سال قبل

تعمیر لباسشویی دوقلو هم انجام میدید؟؟

سامان
سامان
8 ماه قبل

تعمیر لباسشویی حایر رو تعمیرگاه مجاز برای شهر کرج هم انجام میده؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  سامان

بله خدمات اعزام تعمیرکار و نمایندگی مجاز در شهر کرج رو هم داریم

samir
samir
8 ماه قبل

چقدر لباس می توانیم داخل ماشین لباسشویی بریزیم؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  samir

در ماشین لباسشویی هایی که دربشان از بالا باز می شود تا جایی که در بالای همزن قرار بگیرند و در لباسشویی هاییکه دربشان از رو به رو باز می شود ، تا آنجایی پر کنید که نیاز نباشد لباس ها را فشار بدهید که داخل ماشین جا بشوند.

amirmohammad
amirmohammad
8 ماه قبل

هزینه های تعمیرات حایر  چجوری و بر چه اساسی تعیین میشن نرخ اتحادیه داره؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
8 ماه قبل
پاسخ به  amirmohammad

تکنسین قبل از شروع به کار با توجه به شرایط دستگاه، هزینه احتمالی را به شما اعلام خواهد کرد و در صورت تایید شما اقدام به تعمیرات می‌نماید. در ضمن هزینه تعمیرات را بعد از پایان تعمیرات و تست دستگاه پرداخت خواهید کرد. تمامی هزینه‌های پرداختی شما طبق تعرفه و تحت نظارت تعمیرگاه مجاز می باشد.

sarina
sarina
8 ماه قبل

تعمیرات لباسشویی حایر در کدوم منطقه های تهران انجام میشه ؟

الماس
الماس
6 ماه قبل

ماشین لباسشویی حایر دارم گرم نمیشه از چی میتونه باشه؟

تعمیرگاه مجاز
مدیر
6 ماه قبل
پاسخ به  الماس

در صورت خرابی ترموستات و تایمر، خرابی شیر برقی و وجود مشکل در شیلنگ آب گرم، شاهد گرم نشدن آب در لباسشویی خواهیم بود.

تعمیرگاه مجاز
مدیر
15 روز قبل

خوشحالیم که براتون مفید واقع شده