تعمیر لباسشویی حایر, تعمیر موتور لباسشویی حایر

تعمیر موتور لباسشویی حایر

تعمیر موتور لباسشویی حایر

نحوه تعمیر موتور لباسشویی حایر

امروزه ماشین های لباسشویی دچار مشکلات متفاوتی می شوند که یکی از سایع ترین این مشکلات، خرابی موتور لباسشویی حایر می باشد. در صورتی که موتور لباسشویی خراب شود، دیگر قطعات ماشین لباسشویی نیز دچار مشکل می شوند و از کار می افتند به همین دلیل شما نمی توانید از ماشین لباسشویی خود استفاده نمایید. توجع داشته باشید که بعد از خرابی موتور، اختلال در تخلیه، بروز ختلال لکتریکی، و بروز مشکل برای محفظه داخلی (دارم) رایج ترین مشکلات لباسشویی می باشد. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا با دلایل خرابی موتور و نحوه تعمیر موتور لباسشویی حایر آشنا شویم.

از آنجا که تعمیر موتور لباسشویی حایر یک امر تخصصی می باشد، توصیه ما به شما این است که با نشانه های خرابی موتور لباسشویی حایر آشنا شوید تا در صورتی که هر کدام از آن ها را مشاهده کردید با نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. اما توجه کنید در صورت بروز مشکل برای لباسشویی خود می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و از خدمات ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر استفاده نمایید.

تعویض و تعمیر موتور ماشین لباسشویی

تشخیص این مسئله که تعمیر موتور ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است یا خیر نیاز به بررسی عملکرد دستگاه و قطعات مرتبط با موتور دارد. علاوه بر این بررسی نشانه‌های مرتبط با خرابی موتور لباسشویی نیز کمک شایانی در تشخیص این مسئله می‌کند. پمپاژ نشدن آب و نچرخیدن ماشین، پمپاژ شدن آب و نچرخیدن ماشین، نچرخیدن ماشین و شسته نشدن لباس‌ها، خشک نشدن لباس‌ها و نیز بروز اشکال در هر چرخه از جمله نشانه‌هایی هستند که با مشاهده آنها می‌توان احتمال داد که موتور ماشین دچار خرابی شده است.

اگر که هر کدام از نشانه هایی که در قسمت بالا گفته شده است را در ماشین لباسشویی مشاهده کردید، ماشین لباسشویی را خاموش نمایید و برق بکشید، بعد از آن با مشاوران ما در نمایندگی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید. در هنگام گفتگو با مشاوران ما مشکل پیش آمده برای لباسشویی و نشانه هایی که مشاهده کردید را برای مشاوران ما بازگو نمایید. تعمیرکاران ما در اولین فرصت در محل مورد نظر شما حاضر می شوند و بعد از بررسی دستگاه به شما اعلام می کنند که امکان تعمیر موتور لباسشویی حایر وجود دارد یا باید این قطعه را در ماشین لباسشویی حایر تعویض نمایید.

نحوه عیب یابی و تعمیر موتور لباسشویی

اولین نکته که باید به آن توجه این است که بروز اشکال و خرابی موتور لباسشویی معمولا با صدایی وزوز مانند همراه است. این صدا معمولا هنگامی به گوش می رسد که موتور شروع به کار کردن می کند (در برخی از موارد دیده شده است که این صدا با بوی خفیفی شبیه سوختگی همراه می باشد). توجه داشته باشید که در صورت نچرخیدن آزادانه موتور محرک لباسشویی، باید برای تعویض این قطعه اقدام نمایید. اما در صورتی که موتور لباسشویی شما شروع به کار کردن نکند و صدایی مانند وزوز ایجاد کند، باید بدانید که موتور لباسشویی شما خراب شده است. برای اینکه از این موضوع مطمئن شوید، باید تسمه های محرک و پمپ ها را از موتور لباسشویی جدا نمایید و دوباره موتور را روشن نمایید.

در موتورهای لباسشویی که دارای دایرکت درایو یا بدون تسمه می باشند، باید پمپ کوپلینگ را از گیربکس جدا نمایید. در صورتی که شما روشن شدن موتوررا مشاهده می کنید، باید بدانید که مشکل لباسشویی از گیربکس یا پمپ آن می باشد. برای اینکه با دلیل خرابی آشنا شوید، باید به ترتیب پمپ و گیربکس را به موتور ماشین لباسشویی وصل و روشن نمایید. در صورتی که موتور ماشین لباسشویی با هر کدام از آن ها روشن نشد، باید برای تعویض آن قطعه در ماشین لباسشویی حایر اقدام نمایید. هنگامی که با موتور ماشین لباسشویی کار می کنید باید احتیاط کنید زیرا موتور لباسشویی دارای مدار الکتریی و قطعات متحرک می باشد.

تعمیر موتور لباسشویی حایرنوجه داشته باشید که در ماشین لباسشویی های اتوماتیم، موتور لباسشویی سبد را با تسمه به حرکت در بیاورد. اگر که ماشین لباسشویی شما روشن شد، باید مطمئن شوید که سبد لباسشویی آزادانه می چرخد و هیچ شی بین آن و دیگ لباسشویی گیر نکرده است. اما در صورتی که موتور لباسشویی کار نمی کند، می توانید با کارشناسان ما در مرکز نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی تماس بگیرید و در خواست خود را مبنی بر نیاز به سرویس و تعمیر موتور لباسشویی حایر ثبت نمایید.

نمایندگی مجاز حایر در تهران

این امکان وجود دارد که هنگام تعمیر موتور لباسشویی حایر ماشین لباسشویی شما با مشکلات دیگری روبرو شود اما اصلا نگران نباشید در این موار دشما عزیزان می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و با استفاده از خدمات تخصصی ما در زمینه تعمیر لباسشویی حایر مشکل خود را برطرف نمایید. همچنین در صورتی که هر کدام از قطعات شما در هنگام تعویض دچار مشکل شده است می توانید به نمایندگی تعمیرگاه مجاز مراجعه نمایید و قطعه اصلی را از نمایندگی تهیه فرمایید و جایگزین قطعه خرابی در لباسشویی حایر کنید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود در زمینه تعمیر موتور لباسشویی حایر می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین اقدام نمایید و یا می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید و مشکل خود را برطرف نمایید.

شماره تماس های نمایندگی تعمیرگاه مجاز جهت ثبت سفارش خرابی:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها