تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی کنوود, تعمیر لوازم خانگی

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود

تعمیر لباسشویی کنوود در تعمیرگاه مجاز

تعمیر لباسشویی کنوود توسط متخصصین مجرب نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود در سریع ترین زمان ممکن و با تضمین بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی کنوود ارائه می شود.

لازم به ذکر است که همه ی قطعات استفاده شده جهت تعمیر لباسشویی کنوود توسط تیم تعمیرگاه مجاز، اصل و اورجینال می باشد و اینکه خدمات تعمیر ماشین لباسشویی کنوود در سراسر تهران توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی به شما دوستان عزیز ارائه می شود.

” جهت ارتباط راحت تر با مرکز تعمیرات لباسشویی کنوود روی لینک کلیک کنید “

امتیازات استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرگاه مجاز برای شما:

  1. حضور تعمیرکار در کوتاه ترین زمان ممکن به محل و رفع مشکل شما
  2. تعمیر لباسشویی کنوود در محل نصب آن بدون خروج از منزل شما
  3. ارائه خدماتی با کیفیت با استفاده از قطعات اصلی و مرغوب
  4. دادن برگه گارانتی 6 ماهه جهت ارائه ی خدمات تعمیر لباسشویی کنوود
  5. حضور همه روزه ی تعمیرگاه مجاز جهت خدمات رسانی به شما عزیزان
  6. کاهش هزینه ها به علت عدم جابجایی دستگاه

ایرادات رایجی که لباسشویی کنوود Kenwood را درگیر می کنند به همراه توضیحات کلی:

برودت و نشتی آب از لباسشویی کنوود

عوامل زیادی همچون پاره شدن یا شل شدن شلنگ های ورودی و خروجی، فرسایش لاستیک دور درب، استفاده از مواد شوینده بیش ازحد مجاز و خرابی وان می توانند موجب نشت آب از لباسشویی شوند.
تمامی مشکلات پیش آمده توسط تعمیرکاران تعمیرگاه مجاز قابل حل هستند، اما در صورت اطمینان از خرابی وان، باید به فکر خرید کردن یک لباسشویی جدید باشید.

ساطع شدن بوی بد و زننده از لباسشویی کنوود

از اولین دلایلی که بوی زننده ای را ایجاد میکند، رشد باکتری ها می باشد، چرا که محیط تاریک و مرطوب لباسشویی شرایط رشد هر نوع باکتری را ایجاد می کند و موجب جرم بستن دستگاه می شود.
به همین دلیل پس از هر بار استفاده باید درب آن را باز بگذارید تا هوا در جریان باشد و لاستیک دور درب را نیز با یک دستمال تمیز خشک کنید. همچنین می توانید با جرمگیر، جرم های ایجاد شده را پاک کنید.

برای خرید جرمگیر از تعمیرگاه مجاز، روی لینک کلیک کنید.

عدم تخلیه آب از لباسشویی کنوود

عواملی مانند معیوب بودن پمپ، پاره شدن شلنگ تخلیه، استفاده ی بیش از حد از پودر ها، گیر کردن البسه ی کوچک مانند جوراب در پمپ تخلیه و … مانع تخلیه شدن آب میشوند.
در صورتی که لباسشویی کنوود شما هم با این مشکل مواجه شد، می توانید با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در ارتباط باشید و مشکل خود را حل کنید.

روشن نشدن لباسشویی کنوود

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رسیدن جریان برق به ماشین لباسشویی را چک کنید. گیر کردن سوئیچ یا مشکل در مدار تایمر از دلایل دیگر روشن نشدن لباسشویی کنوود می باشند. ممکن است درب لباسشویی باز مانده باشد یا قسمتی از میکروسوئیچ درب دچار ایراد شده باشد و درب کامل بسته نشود که در این صورت فرمان روشن شدن، صادر نخواهد شد.
اگر با رعایت موارد فوق، باز هم مشکلتان ادامه داشت، می توانید از نیروی متخصص تعمیرگاه مجاز درخواست بررسی و تعمیر لباسشویی کنوود را داشته باشید.

لرزش زیاد در لباسشویی کنوود

اولین اقدامی که جهت نلرزیدن لباسشویی باید انجام دهید، تراز کردن جای آن است.
پر کردن بیش از حد سبد لباسشویی یا تراز نبودن لباس ها در سبد هم می توانند این مشکل را ایجاد کنند. فروسوده بودن لنت ها و کمربند ها نیز دلیل دیگر لرزش لباسشویی کنوود هستند.
جهت تعویض کمربند ها و لنت ها می توانید روی تعمیرگاه مجاز کنوود حساب کنید و درخواست خود را با پر کردن فرم و یا تماس تلفنی ثبت کنید.

جهت خواندن برنامه های شستشو در لباسشویی کنوود، روی لینک کلیک کنید.

کد های ارور مربوط به لباسشویی کنوود

کد های ارور مربوط به لباسشویی کنوود

کد های ارور مربوط به لباسشویی کنوود

نمایش ارور E-1 در ماشین لباسشویی کنوود

این کد بسته نشدن درب دستگاه را گزارش می دهد.

اگر ایراد از قسمت میکروسئیچ درب باشد، باید آن را تعویض کنید. همچنین درب دستگاه را به صوری ببندید که صدای بسته شدن آن را بشنوید.

نمایش ارور E-2  لباسشویی کنوود

این کد پایین بودن سطح آب در لباسشویی کنوود را گزارش می دهد.

برای رفع این کد باید مطمئن شوید که فشار آب شهری مناسب باشد و اگر مشکل حل نشد، نیاز به بررسی هیدروستات دستگاه خواهد بود.

نمایش ارور E-3  لباسشویی کنوود

این کد خرابی یا مسدود شدن پمپ دستگاه را به شما هشدار می دهد.

برای رفع این کد باید فیلتر پمپ را پاک کنید و بشویید. اگر فیلتر مشکل داشت، بهترین کار تعویض آن خواهد بود.

نمایش ارور E-6 لباسشویی کنوود

این کد آسیب دیدن موتور را گزارش می دهد.

اگر این کد را دیدید باید بدانید که موتور آسیب دیده و حتما باید بررسی و تعمیر آن را به تکنسین های تعمیرگاه مجاز بسپارید.

نمایش ارور E-7  لباسشویی کنوود

این کد پیکربندی لباسشویی را با خطا تشخیص داده.

برای رفع این کد باید تعمیرکار، مونتاژ دستگاه را بررسی کند.

این کد ها قسمتی از ارور های مربوط به لباسشویی کنوود بودند، برای مشاهده ی ارور های بیشتر روی لینک کلیک کنید و مقاله کد خطا های لباسشویی کنوود را مورد مطالعه قرار بدهید.

برنامه های شستشوی لباسشویی کنوود

برنامه های شستشوی لباسشویی کنوود

راهنمای کامل برنامه ها و تنظیمات انواع لباسشویی کنوود

kenwood یکی از برند های محبوب در زمینه تولید انواع لوازم برقی و کاربردی است که امروزه در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد. این برند در اصل از ایتالیا شروع به فعالیت کرد و امروزه محصولات آن در 44 کشور جهان به فروش می رسند. همچنین بخش مهمی از محصولات این برند در کشور هایی مانند ترکیه، چین، پاکستان و دیگر مناطق تولید و به بازار جهانی عرضه می گردد. یکی از مهم ترین محصولات این برند، ماشین لباسشویی کنوود است.

قطعا به دنبال پیشرفت هایی که در صنایع مختلف علمی اتفاق افتاد، مدل های جدید تر، با امکانات بهتری به بازار معرفی شدند.

نکات مهم در استفاده از لباسشویی کنوود

طول عمر دستگاه های الکتریکی به صورت مستقیم به نحوه نگهداری و استفاده شما بر می گردد. اگر شما با کارکرد و تنظیمات آن ها آشنایی داشته باشید، دیگر به تعمیر لباسشویی کنوود احتیاج پیدا نمی کنید و تا مدت ها می توانید از دستگاهتان استفاده کنید. در نتیجه باید با بخش های مختلف انواع ماشین لباسشویی کنوود و کارکرد هر یک آشنا شوید.

به همین منظور ما قصد داریم در این بخش تمامی نکات مهم و تنظیمات آن را با شما به اشتراک بگذاریم.

معرفی برنامه های شست و شوی لباسشویی کنوود

برنامه های شست و شوی مختلفی در انواع لباسشویی کنوود طراحی شده اند که هریک برای نوعی از لباس ها و نیاز مخاطب طراحی شده اند. شما می توانید با استفاده از برنامه مناسب موقعیت، هم عمر مفید لباس هایتان را بیشتر کنید و هم از تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود تا حد زیادی جلوگیری نمایید.

شستوشوی cotton

در این برنامه که مخصوص لباس های کتان، نخی و دستمال های سفره به کار می رود، برنامه شست و شو به گونه ای تنظیم می شود که آسیبی به بافت لباس ها و پارچه های حساس نرسد. با توجه به نیازی که دارید، می توانید یکی از انواع شست و شوی cotton را برای تمیز کردن لباس های زیر، حوله ها و پارچه های نخی و کتان انتخاب کنید.

90 درجه

در این دما لباس ها کاملا ضد عفونی می شوند و شما می توانید تا 7 کیلوگرم لباس و پارچه را داخل محفظه بریزید. مدت زمان این برنامه حدودا 200 دقیقه طول می کشد که می تواند هرگونه آلودگی را از لایه ها خارج کند و لباس را مانند روز اول تحویل دهد. این شست و شو در محفظه شماره 2 انجام می شود.

60 درجه

وقتی برنامه شست و شوی لباسشویی کنوود را روی کتان درجه 60 می گذارید، دمای آن روی 60 درجه سانتی گراد تنظیم می شود و 165 دقیقه طول می کشد تا روند کار به اتمام برسد. این عملیات در محفظه های شماره 1 و 2 قابل انجام است. شما مجاز هستید تا 7 کیلو گرم پارچه را طی روند شست و شو در دستگاه بریزید.

اکو درجه 60

بار لباس ها در این نوع هم حداکثر 7 کیلو گرم است و لباس ها را در همان دمای شصت درجه تمیز می کند. اما 205 دقیقه زمان نیاز دارد و تمامی عملیات در محفظه شماره دو انجام می شود.

برنامه شست و شوی اکو 20 درجه

در این نوع برنامه شما لباس های حساسی مانند نخ و لباس های زیر یا حوله که کثیفی زیادی ندارند را برای ضد عفونی شدن و تمیزی بیشتر داخل دستگاه می ریزید. شما کجاط هستید نهایتا 3.5 کیلوگیرم لباس را داخل محفظه بریزید و اگر می خواهید فقط حوله هایتان را بشویید، بهتر است نهایتا 2 کیلو گرم را مد نظر قرار دهید. این برنامه با دمای پایین یعنی 20 درجه سانتی گراد، به مدت 98 دقیقه لباس ها را در نهایت سلامت و پاکیزگی به شما تحویل می دهد. شست و شوی 20 درجه در محفظه دوم دستگاه ها قابل انجام است.

برنامه شست و شوی easy care

در این نوع برنامه لباس هایی که کمتر کثیف شده اند و بافت حساس و ظریفی دارند، شسته می شوند. حداکثر باری که می توانید در یک دور شست و شو بریزید، 3.5 کیلو گرم است که در آن از محفظه دوم مواد شوینده استفاده می شود. معمولا لباس هایی مانند جوراب، لباس زیر و لباس های حساس را برای این برنامه انتخاب می کنند. در این نوع برنامه شست و شو با دمای 40 درجه سانتی گراد انجام می گیرد و حدودا 91 دقیقه طول می کشد.

برنامه شست و شوی wool

این برنامه به شما اجازه می دهد تا حداکثر بتوانید 2.5 کیلو لباس را داخل ماشین لباسشویی بریزید. دمای این برنامه روی 30 درجه سانتی گراد پایه ریزی شده است و 50 دقیقه طول می کشد تا روند شست و شو انجام بگیرد. این برنامه تنها برای لباس های پشمی است. برای تمیز کردن لایه های ضخیم چنین پارچه هایی از مواد شوینده محفظه دوم استفاده می شود.

برنامه شست و شوی allergy safe

پوست کودکان بسیار حساس است و در سنین پایین تر دائما نیاز است لباس ها را به صورت دائم بشویید. دما، ماده شوینده و نحوه شستن اهمیت زیادی در حفظ بافت لباس ها و طول عمر آن ها دارد. در نتیجه با وجود چنین برنامه ای، می توانید مطمئن شوید که لباس کودکتان به بهترین شکل شسته می شود. برای تمیز کردن در این برنامه از مخزن دوم مواد شوینده استفاده می شود و روند آن 180 دقیقه طول می کشد.

برنامه rinse only

گاهی پیش می آید که لازم است یک لباس را با دست بشویید و یا کثیفی فقط در بخشی از آن ایجاد شده است. در این مواقع کافیست برنامه مورد نظر را انتخاب کنید تا طی 42 دقیقه، لباس ها به بهترین شکل پاک شوند.

برنامه شستشوی spin only

پیش می آید که لباس هایی را با دست شسته اید و یا برای خشک شدن آن ها عجله دارید، در چنین مواقعی از این برنامه برای خشک کردن لباس های شسته شده استفاده می کنند. در عرض 17 دقیقه لباستان کاملا خشک می شود و می توانید از آن استفاده نمایید. شما می توانید حداکثر 7 کیلو گرم لباس را در مخزن لباسشویی بریزید.

برنامه hand wash یا delicate

میزان بار مجازی که در این برنامه می توانید از آن استفاده کنید، 2.5 کیلوگرم است که برای لباس های حساسی که با برچسب شست و شوی دست ارائه می شوند، به کار می رود. اگر لباس پارچه و یا دوخت مخصوصی داشته باشد، چنین عنوانی در تگ آن ذکر می شود و این برنامه شست و شو که 100 دقیقه وقت نیاز دارد، می تواند به راحتی بدون هیچگونه آسیب دیدگی، لباس های حساس شما را با استفاده از محفظه شماره دو شوینده تمیز کند. دمای آن روی 30 درجه سانتی گراد است.

برنامه شست و شوی sportwear

لباس های ورزشی عموما متفاوت هستند و تنها به خاطر عرق کردن آن ها را می شویید. این برنامه مخصوص لباس های ورزشی است که به شما اجازه می دهد تا 3 کیلو گرم لباس را در محفظه لباسشویی بریزید و آب را در 30 درجه سانتی گراد تنظیم می کند. این برنامه شست و شو 79 دقیقه طول می کشد. در آن از مخزن دوم مواد شوینده استفاده می شود.

شما می توانید با در نظر گرفتن اینکه کدام برنامه شست و شو برای لباس و پارچه مورد نظر شما مناسب است، هم عمر لباس هایتان را تضمین کنید و هم از تعمیر لباسشویی کنوود تا حد زیادی جلوگیری خواهد کرد.

تعمیرات ماشین لباسشویی کنوود قدیمی در تعمیرگاه مجاز

اگر ماشین لباسشویی کنوود قدیمی دارید و دستگاه شما دچار مشکل شده است، شما نیاز به تعمیرکار لباسشویی کنووود دارید. اما نه هر تعمیرکاری، تنها و تنها متخصص شما باید از نمایندگی تعمیرات لباسشویی کنوود باشد تا با داشتن اطلاعات و آگاهی کامل به رفع عیب آن بپردازد.
تعمیرات لباسشویی های کنوود قدیمی نیاز به تخصص دارد که حتما باید توسط تکنسین های حرفه‌ ای و با استفاده از قطعات اورجینال و اصلی خود لباسشویی انجام گیرد. تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی در تهران، خدمات عیب یابی و تعمیر لباسشویی کنوود در محل را به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

راه های ارتباطی با تعمیرگاه مجاز

تماس با تعمیرکاران متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی کنوود به شماره تماس های 22737566 و 88592650 امکان پذیر خواهد بود تا خدمات تعمیرات لباسشویی کنوود شما در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. همچنین می توانید فرم مربوطه را با اطلاعات خواسته شده پر کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

ما در اینستاگرام تعمیرگاه مجاز ویدیو هایی را در جهت آموزش نگه داری و تعمیرات لوازم خانگی برای شما بارگزاری کرده ایم که شما با کلیک بر روی لینک می توانید آن ها را مشاهده کنید.

مطالب مرتبط: تعمیر لباسشویی

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه ی تعمیر لباسشویی کنوود کلیک کنید.

مطالب مرتبط

5 33 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضایی
رضایی
2 سال قبل

سلام لباسشویی کنوود دارم مدت 8 سالی هست که کار میکنه الان اززیرش آب می آید ضمنا”دریچه تخلیه رابررسی کرده ام وهمچنین درب بالایی رابازکرده لوله های آب وتخلیه را بررسی کرده هیچکدام نشتی ویا سوراخ نمی باشند لذا بعدازاتمام کارلباسشویی از بلند کرده ومشاهده نمودم که روی سنگ وزنه پایین آب هست لطفا”راهنمایی فرمایید البته از محمودآباد تماس گرفته ام باتشکر

vip_admin
مدیر
2 سال قبل
پاسخ به  رضایی

سلام این آبریزی با توضیحاتی که دادین میتواند از دو قسمت باشد ۱_ شلنگ اتصال از زیر جاپودری به دیگ ۲_ لاستیک دور درب ماشین لباسشویی، این ۲ قسمت را با دقت بررسی کنید . در غیر این صورت با خدمات تعمیر لباسشویی تعمیرگاه مجاز تماس حاصل نمایید.

اشکانی
اشکانی
1 سال قبل

سلام خدمت شما من جرمگیری رو برای لباسشوییم انجام دادم اما بازم مخزن جا پودریم آب کمی داخلش میاد مشکلشو چطور حل کنم؟

vip_admin
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  اشکانی

https://tamirgahmojaz.com/%d8%ac%d8%b1%d9%85-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d9%88-%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%a8-%d8%b2%d8%af%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%84%d8%a8%d8%a7%d8%b3%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/
امکان داره جرم گیری لباسشویی را به خوبی انجام داده اید با مطالعه کردن این مقاله می توانید لباسشویی خود را جرم گیری کنید.

علی
علی
1 سال قبل

سلام وقتتون بخیر باشه
لباسشویی کنوود قطعاتش و برای فروش شما دارید؟

vip_admin
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  علی

دقیقا چه قطعه ای مد نظرتون هست

زینب
زینب
1 سال قبل

سلام خدمت شما من درب لباسشویی کنوودم شکسته شما این قطعه رو برای فروش دارین؟ از کجا باید سفارش بدم

vip_admin
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  زینب

سلام برای موجودی درب لباسشویی کنوود باید با نمایندگی تماس بگیرید

بنایی
بنایی
1 سال قبل

ممنون از پرسنل عالیتون

vip_admin
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  بنایی

ممنون از انتخاب شما

Hedayat
Hedayat
1 سال قبل

سلام وقت بخیر لباسشویی کنوود لاستیکه دور درش خراب شده چقدر میشه درستش کنم؟

vip_admin
مدیر
1 سال قبل
پاسخ به  Hedayat

سلام
برای اطلاع از قیمت لاستیک دور درب می توانید با شماره های شرکت تماس بگیرید

قاسم
قاسم
8 ماه قبل

تعمیر لباسشویی کنوود رو تعمیرگاه مجاز برای جاجرود هم انجام میده ؟

حسنی
حسنی
8 ماه قبل

چرا لباسشویی کنوود دائما آب می‌گیرد و مخزن را لبریز می‌کند؟