تعمیر لباسشویی

معرفی 10 برند برتر لباسشویی های ایرانی و خارجی

معرفی 10 برند برتر لباسشویی های ایرانی و خارجی

در بازار امروزه لوازم خانگی، انواع مختلفی از ماشین‌های لباسشویی با کیفیت‌ها و ویژگی‌های گوناگون وجود دارند. از این رو، پیشنهاد می‌شود که پیش از انجام خرید ماشین لباسشویی، با انواع برندها و ویژگی‌های منحصر به فرد آن‌ها آشنا شوید. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی، بهترین برندهای ماشین لباسشویی را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌های مهم آن‌ها را برای شما توضیح می دهیم، پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

لباسشویی های ایرانی

 

1-برند پاکشوما

 

یکی از بهترین برندهای ماشین لباسشویی ایرانی، برند پاکشوما می‌باشد. طبق نظر تکنسین فنی تعمیرات لباسشویی، این برند دستگاه های لباسشویی را به صورت مقرون به صرفه و با کیفیت بالا تولید می کند.

 ویژگی های پاکشوما:

لباسشویی‌های اتوماتیک پاکشوما، تمام مراحل شستشو و خشک کردن را به صورت خودکار انجام می‌دهند.

 مدل‌های نیمه اتوماتیک یا لباسشویی دو قلو نیز دارای ویژگی‌های منحصر به فردی هستند.

2- برند جی پلاس

 

بر اساس گزارش سرویس کاران تعمیر ماشین لباسشویی، برند جی پلاس زیر نظر شرکت گلدیران فعالیت می‌کند و از قطعات با کیفیت بالا برای تولید ماشین لباسشویی استفاده می‌کند.

قابلیت های لباسشویی جی پلاس:

 

لباسشویی‌های جی پلاس دارای رتبه A در مصرف انرژی هستند.

قابلیت های مهم ماشین لباسشویی های جی پلاس شامل موتور اینورتر، قابلیت ضد عفونی کردن لباس، سیستم خشک کن، قابلیت افزودن لباس در حین شستشو، شستشو در شب و از بین بردن لکه می‌باشد.

3-برند دوو

 

طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی دوو، لباسشویی های این شرکت چندسالی است که در ایران تولید یا مونتاژ می شود و برند دوو  را یکی از برندهای برتر ماشین لباسشویی ایرانی می توان دانست که محصولات متنوعی را تولید می‌کند.

ویژگی‌های برجسته:

 مدل‌های مختلف با ظرفیت‌های متفاوت از 6 تا 9 کیلوگرم را ارائه می‌دهد.

 ویژگی‌های دستگاه‌های دوو شامل زمان شستشوی کمتر، شستشو با حباب و بخار، قفل کودک، و برنامه‌های شست و شوی متنوع می‌باشد.

4-برند سام الکترونیک

 

برند سام الکترونیک نیز از برندهای معتبر در زمینه تولید ماشین لباسشویی است.

طبق نظر تکنسین تعمیرگاه مجاز لباسشویی، این برند بهترین تولید کننده ماشین لباسشویی های دوقلو می باشد.

 

ویژگی های لباسشویی سام الکترونیک:

 

 محصولات این برند تنها به صورت مدل‌های درب از جلو تولید می شوند.

 ویژگی‌های بارز این ماشین‌ها شامل برنامه‌های شست و شوی متنوع، موتور اینورتر، قفل کودک و قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو می‌باشد.

5 برند اسنوا

 

برند اسنوا با ماشین لباسشویی‌های با کیفیت و قدرتمند خود، جزو محبوب‌ترین برندها در حوزه ساخت لباسشویی محسوب می‌شود.

ویژگی‌های برجسته:

 

ماشین‌های اسنوا از ویژگی‌هایی چون موتور اینورتر کم سر و صدا، سیستم اسپری اب و مواد شوینده، سیستم ضد چروک و آبکشی شرعی بهره می‌برند.

 همچنین به نقل از تکنسین تعمیرات لباسشویی، لباسشویی های اسنوا دارای امکاناتی چون قفل کودک، اضافه کردن لباس در حین شستشو، نمایشگر ال ای دی و سیستم حباب ساز نیز می‌باشند.

معرفی 10 برند برتر لباسشویی های ایرانی و خارجی6-لباسشویی برند ایکس ویژن

 

طبق نظر مهندسین فعال در حوزه ساخت و یا تعمیر تخصصی لباسشویی، ماشین لباسشویی برند ایکس ویژن با ویژگی‌های بی‌نظیر خود به عنوان یکی از محصولات برتر در بازار حوزه ماشین‌های لباسشویی شناخته می‌شود.

 

ویژگی‌های برجسته:

 

 تولید داخلی این محصول نه تنها کیفیت را بالا می‌برد بلکه از لحاظ قیمت نیز به مشتریان ارزان‌تر ارائه می‌شود.

 ویژگی‌های بارز این برند شامل ظرفیت‌های مختلف، برنامه‌های متنوع شست و شو، دارا بودن صفحه نمایش ال‌ای دی، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو و غیره می‌باشند.

7-برند امرسان

 

برند امرسان با داشتن ویژگی‌هایی چون امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو، مصرف انرژی پایین و کاهش صدا و لرزش در مدل‌های خود، به عنوان یکی از برندهای معتبر در تولید لوازم خانگی شناخته می‌شود. محصولات این برند با ظرفیت‌های مختلف 8، 9، 10، 11 و 12 کیلوگرم تولید می‌شوند و می‌توانید بسته به نیاز و تعداد افراد خانواده، از میان این ظرفیت‌ها انتخاب کنید.

این محصولات دارای ویژگی‌هایی چون اد واش، داشتن پنل نمایشگر ال‌ای دی، ورودی آب سرد و گرم مجزا، قابلیت خشک کن بدون چروک و مصرف کم انرژی می‌باشند. همچنین در اغلب موارد لباسشویی های برند امرسان به علت نکات گفته شده توسط خانواده های که نفرات زیادی را دارند خریداری می شود.

همچنین شما می توانید  از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰  و یا فرم درخواست تعمیر موجود در سایت با مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی در تهران و کرج در تماس باشید، اپراتور های ما در اسرع وقت، هماهنگی های لازم را با شما و تکنسین های فنی لباسشویی، جهت حضور و تعمیر لباسشویی در منزل شما را انجام خواهند داد.

بهترین برند‌های لباسشویی خارجی

ال جی (LG)

 

طبق گزارش تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، ماشین‌های لباسشویی ال جی با ویژگی‌هایی نظیر امکان شست‌وشو با بخار، صدای کم و لرزش کم، قابلیت اضافه کردن لباس حین شست‌وشو ( اد واش )، و با دارا بودن ویژگی‌های ضد آلرژی برای البسه نوزاد به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها شناخته می‌شوند.

این ماشین‌ها همچنین برنامه‌های متنوعی برای تنظیم دما، زمان و ویژگی‌های مختلف شست‌وشو دارند.

ال جی با توجه به قابلیت‌های منحصر به فرد، به مشتریان قیمت های ارزان‌تری را نسبت به برندهای دیگر ارائه می‌دهد. این ماشین‌ لباسشویی ها در ظرفیت‌های مختلف از 5.5 تا 17 کیلوگرم عرضه می‌شوند.

معرفی 10 برند برتر لباسشویی های ایرانی و خارجی

ماشین لباسشویی برند بوش (Bosch)

 

ماشین‌های لباسشویی بوش با ویژگی‌هایی مانند داشتن برنامه شست‌وشوی برای البسه ظریف، سیستم ضد لرزش، مصرف کم آب، کمتر کردن مدت زمان شست‌وشو، و برنامه‌های متنوعی مثل فناوری Magic Filter، قفل کودک، و شست‌وشو با بخار، جذابیت خاصی دارند.

 به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی بوش، ماشین‌ لباسشویی های این برند دارای سنسورهای سنجش وزن لباس هستند که به اندازه‌ی وزن لباس‌ها، میزان آب را تنظیم می‌کنند.

 این برند همچنین دارای ویژگی تشخیص خودکار میزان مواد شوینده مصرفی است. این ویژگی به معنای این است که ماشین به تعداد لباس، مواد شوینده مصرفی را تنظیم می‌کند، در نتیجه مواد شوینده شما به هدر نمی روند و باقی مانده آن ها در جا پودری قرار می گیرد .

نکته : اگر که علاقه مند هستید در رابطه با لباسشویی های برند ایندزیت اطلاعاتی را مانند کیفیت و یا مشکلات رایج و نمایندگی تعمیر آن کسب کنید، به شما مطالعه مقاله تعمیر لباسشویی ایندزیت را پیشنهاد می کنیم.

سامسونگ (Samsung)

 

ماشین‌های لباسشویی سامسونگ از ویژگی‌هایی نظیر تکنولوژی شست‌وشو با حباب، برنامه اختصاصی Smart Check، قابلیت شست‌وشوی لکه‌های خون، شست‌وشوی سریع Turbo Wash، و شست‌وشو با بخار برخوردار هستند.

همچنین به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ، دستگاه های این برند، امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو را دارند.

 این لباسشویی ها دارای برنامه‌های متنوعی برای تنظیم دما و زمان و انجام ویژگی‌های مختلف شست‌وشو هستند. سامسونگ یک برند کره‌ای با سابقه‌ای طولانی در تولید لوازم خانگی است و همواره لباسشویی هایی را با امکانات خاص و با کیفیت بالا عرضه می کند.

سخن پایانی

 

در این مقاله از تعمیرگاه مجاز به معرفی 10 برند برتر لباسشویی های ایرانی و خارجی پرداختیم،  نکته ای باید به آن توجه کنید این است که، عواملی مانند بودجه و نیازهای شما نیز در انتخاب شما برای خرید بهترین لباسشویی تأثیرگذار هستند. به عنوان مصرف‌کننده، شما می‌توانید از میان این برندها و مدل‌ها بهترین گزینه را برای خانواده‌تان انتخاب کنید.

همچنین اگر که دستگاه لباسشویی خارجی یا ایرانی شما نیز به تعمیر داشت، شما می توانید با نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران و کرج یعنی تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، تا تعمیرات شما در اسرع وقت به همراه ضمانت نامه 30 روزه تعمیرات انجام شود.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ترانه
ترانه
17 روز قبل

جای امرسان باید آاگ می بود خیلی خفنه

آخرین ویرایش 17 روز قبل توسط ترانه