تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی سامسونگ

علت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ چیست؟

علت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ چیست؟

علت اصلی تمیز نشستن ماشین لباسشویی و راه حل های کاربردی

 

چرا لباسشویی سامسونگ لباس ها رو تمیز نمیشوره؟ علت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ چیست ؟ این سوالات، سوال های بسیاری از کاربران است که اغلب از تکنسین های تعمیر لباسشویی سامسونگ می پرسند، این مشکل معمولا چند علت دارد در ادامه این مقاله از تعمیرگاه مجاز، مهم ترین علت های تمیز نشستن لباس در لباسشویی سامسونگ را برررسی خواهیم کرد.

پس اگر به این مشکل بر خورده اید، به شما توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز لباسشویی سامسونگ باشید.

دلایل تمیز نشستن البسه توسط ماشین لباسشویی سامسونگ چیست؟

به طور کلی، عللی مانند پر بودن بیش از اندازه لباسشویی، استفاده از تنظیمات شست و شوی اشتباه، کثیفی درون لگن، انسداد شلنگ یا فیلتر پمپ تخلیه می‌توانند از دلایل اصلی تمیز نشستن لباس در لباسشویی سامسونگ باشند.

  •  بیش از اندازه پر کردن لباسشویی سامسونگ

 

برخی افراد به منظور صرفه‌جویی و کاهش مصرف برق و آب، تمایل دارند که ماشین لباسشویی سامسونگ را بیش از حد پر کنند. این روش ممکن است به نظر بیاید که با کمترین مقدار شوینده، آب و برق، لباس‌های بیشتری را می تواند شستشو بدهد و یک ترفند کار آمد است، اما به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی سامسونگ این کار در واقع کارایی ماشین لباسشویی سامسونگ را کاهش می‌دهد.

هنگامی که دستگاه لباسشویی سامسونگ را بیش از اندازه پر می‌کنید، البسه داخل دیگ نمی‌توانند به راحتی حرکت نمایند و احتمال کمی وجود دارد که کثیفی و لکه‌ها از روی آن پاک بشوند.

برای بهره‌وری بهتر، اطمینان حاصل کنید که ماشین لباسشویی تان را بیش از ظرفیت آن پر نکرده‌اید. لگن لباسشویی نباید بیش از 75% ظرفیت خود پر باشد.

  • انتخاب تنظیمات شستشوی نادرست

 

اگر متوجه شدید که ماشین لباسشویی سامسونگ تان لباس ها را تمیز نمی‌شویید، امکان این وجود دارد که این مشکل به دلیل انتخاب چرخه شستشوی نادرست باشد.

 درصورتی که از یک چرخه شستشوی مشابه برای همه لباس‌ها استفاده می‌کنید، ممکن است نتیجه پس از شستشو جالب نباشد.

برای شستشو بهتر لباس‌ها، توصیه می‌شود که دکمه‌های ماشین لباسشویی را بررسی و کاربرد هر دکمه و آن فناوری شستشو را یاد بگیرید.

 درصورت نیاز، از منابعی مانند دفترچه راهنمای فیزیکی ماشین لباسشویی سامسونگ و مقالات مرتبط در وبسایت تعمیرگاه مجاز، همانند مقاله دفترچه راهنمای لباسشویی سامسونگ، می توانید استفاده بکنید.

 

علت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ چیست؟

 

  • کثیف بودن لگن لباسشویی

 

در زمان به وجود آمدن این مشکل، در اغلب موارد تکنسین های تعمیر لباسشویی سامسونگ، این سوال را می پرسند که آیا به یاد دارید آخرین بار چه زمانی لگن ماشین لباسشویی تان را تمیز کردید؟ اگر جواب سوال منفی است یا به یاد نمی‌آورید، امکان این وجود دارد که یکی از علت های تمیز نشستن لباس در ماشین لباسشویی سامسونگ همین مورد باشد.

در بعضی از مواقع حتی دستگاه لباسشویی سامسونگ احتیاج به تمیزکاری کلی دارد تا همه ی آلودگی ‌های که در طول زمان در آن جمع شده‌اند، از بین بروند.

برای تمیزکاری و جرمگیری کثیفی‌ها، به وسایلی نظیر سرکه سفید، اسفنج یا اسکاچ، و مسواک احتیاج دارید. در اولین مرحله ماشین لباسشویی تان را خالی کنید و بعد از آن مراحل زیر را به ترتیب انجام بدهید:

-دو فنجان سرکه سفید را درون ماشین لباسشویی ریخته و یک برنامه شستشو با آب گرم اجرا نمایید. سرکه قادر است باکتری‌ها و بوی نامطبوع را از بین ببرد.

– برای مرحله دوم، مقداری سرکه را با آب داغ در یک سطل مخلوط کرده و با یک عدد اسفنج و مسواک، تمامی گوشه‌ها و سوراخ‌های ماشین لباسشویی سامسونگ را پاک نمایید.

– برای مرحله سوم که آخرین مرحله است، یک برنامه شستشو با للگن خالی را با آب گرم اجرا نمایید، تا عملیات آبکشی نهایی انجام بشود. طبق توصیه های تکنسین تعمیرات لباسشویی سامسونگ بهتر است، هر شش ماه یکبار یا بین 50 تا 60 مرتبه استفاده از ماشین لباسشویی، جرمگیری لباسشویی سامسونگ را انجام بدهید.

شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با مرکز تخصصی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در ارتباط باشید.

  • انسداد شلنگ تخلیه

 

به نقل از تکنسین مجرب تعمیر لباسشویی، یکی از دلایل رایج تمیز نشستن لباس در لباسشویی سامسونگ می‌تواند این باشد که شلنگ تخلیه به دلیل مسدود شدن قادر به تخلیه درست نیست. این مشکل زمانی رخ دهد که لباس های پرزدار و یا مواد دیگر، مسیر شلنگ را مسدود می‌کنند.

جهت چک  کردن شلنگ تخلیه، آن را دستگاه از جدا کنید و  دنبال هر گونه موانع یا دلیل انسداد بگردید و آن را رفع نمایید.

در صورتی که شلنگ به نظر می‌رسد که صدمه دیده یا کهنه و قدیمی شده باشد، می بایستی شلنگ تعویض بشود تا لباسشویی سامسونگ به شکل درست تری بتواند عملیات تخلیه را انجام دهد.

طبق نظر تکنسین تعمیر تخصصی لباسشویی، اگر هیچ موانعی مشاهده نمی‌شود، شلنگ را مجددا وصل نمایید و به دنبال علت دیگری باشید.

  • علت تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ چیست؟

 

  • فیلتر تخلیه مسدود شده است

 

طبق نظر تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در صورتی که ماشین لباسشویی شما آب را به درستی تخلیه نمی‌کند و مشکل از شلنگ نیست، امکان این وجود دارد که قطعه فیلتر تخلیه علت این مشکل باشد.

موقعی که قطعه فیلتر پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ دچار انسداد می گردد، اجازه تخلیه آب به شکل درست صادر نمی شود و البسه شما به درستی شست و شو داده نمی‌شوند و همچنین ممکن است بوی نامطبوعی از آن‌ها نیز بیاید.

فیلتر ماشین لباسشویی سامسونگ توانایی جمع آوری اشیاء ریزی را همانند کلید ها، حلقه ها، زیپ، سکه و موارد این چنینی را دارد، و این کار با گذر زمان ممکن است تأثیر منفی بر عملکرد ماشین لباسشویی سامسونگ داشته باشند.

  • مشکل تمیز نشستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ تان رفع نشد؟

 

بهتر است با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید، چنانچه که ماشین لباسشویی سامسونگ شما همچنان به درستی شستشوی البسه شما را انجام نمی دهد، امکان این وجود دارد که مشکل حادی در دستگاه شما رخ داده باشد، که توانایی تشخیص، عیب یابی یا سرویس آن را ندارید.

تعمیرگاه مجاز، نمایندگی تعمیر لباسشویی سامسونگ در تهران می تواند، در اسرع وقت مشکل لباسشویی شما را حل کند، و همچنین برای تعمیرات انجام شده ضمانت 1 ماهه به شما ارائه کند، پس پیشنهاد می کنیم تا مشکل حاد تر نشده تلفن را بردارید و با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها