تعمیر لباسشویی

لباسشویی هوشمند چیست؟ + معرفی 7 برند برتر

لباسشویی هوشمند چیست؟ + معرفی 7 برند برتر

اگر کلمه لباسشویی هوشمند تا به حال به گوشتان خورده باشد، احتمالا دوست دارید اطلاعاتی را بدانید، در رابطه با این که کدام برند ها بهترین هستند و هزینه خرید لباسشویی های هوشمند چقدر است، ما در این مقاله از تعمیرگاه مجاز، مجموعه ای که همواره در زمینه تعمیر لباسشویی عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان داده است به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

به چه وسلیه ای لباسشویی هوشمند می گویند؟

 

لباسشویی های هوشمند به وسیله هایی گفته می شود که امکان این را دارند که به شبکه وای فای خانگی یا هات اسپات موبایل شما متصل بشوند دقیقاً همانند لوازم هوشمند دیگر نظیر تبلت ، موبایل،اندروید باکس ، کامپیوتر و…

به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی، بعد از متصل شدن لباسشویی به شبکه اینترنت، توانایی این را دارید که لباسشویی خود را به صورت ریموت و یا از راه دور با استفاده از اپلیکیشن های موبایلی یا تبلت به وسیله دستیار های هوشمند مانند Alexa یا google assistantتنظیم و کنترل نمایید.

البته باید به این نکته اشاره کنیم، که برای استفاده از لباسشویی های هوشمند حتما نیازی به داشتن گوشی های هوشمند ندارید، و می توانید از آن خیلی راحت به صورت معمولی استفاده کنید. در نتیجه ، اگر که کودک و همسر شما از جدیدترین مدل های گوشی دنیا استفاده می کنند ، اما شما همچنان وفادار به نوکیای قدیمی خود هستید، و نهایت استفاده شما از تکنولوژی

انجام بازی Snake” “یا همان مار بازی خودمان هست، باز هم می توانید به سادگی از این لباسشویی استفاده کنید و مانند یک لباسشویی ساده از عملکرد آن بهره ببرید.

لباسشویی هوشمند چیست؟ + معرفی 7 برند برتر

ویژگی های منحصر به فرد لباسشویی های هوشمند:

 

لباسشویی های هوشمند ، حاوی تعداد زیادی از قابلیت های منحصر به فرد دیگر باشند ، برای مثال:

شما امکان شروع کردن و متوقف کردن فرایند شستشو با استفاده از برنامه های موبایلی و یا دستیار هوشمند کنترل از راه دور را دارا می باشید .

یا در مورد دیگر، ظرفیت های لباس شویی ها امکان دارد که از 6 تا 12 کیلوگرم متغیر باشند. بیشتر مدل ها ظرفیت بار لباسشویی را تعیین کرده و بر روی بدنه حک می کنند و یا آن را داخل دفترچه راهنما ذکر می کنند ،و بر اساس آن  از آب و انرژی مناسب برای فرایند شست و شو بهره می برند.

لباسشویی های هوشمند این ویژگی را دارند که بار لباسشویی را وزن کنند و اندازه مواد شوینده را متناسب با آن تنظیم و اضافه نمایند.

سیستم عیب یابی لباس شویی های هوشمند قادر هستند معایبی را که لباسشویی دارد و اموری نظیر تعمیرات لباسشویی و نکات نگهداری آن را که احتیاج به انجام دارند شناسایی کنند و خیلی سریع از طریق اپلیکیشن های وصل شده به اطلاع شما برسانند.

امکان دانلود برنامه های اضافه

 

همچنین به نقل از تکنسین های مرکز تعمیر لباسشویی در تهران، ماشین لباس شویی های هوشمند، امکان دانلود برنامه های اضافه را برای داشتن تجربه کاربری بهتر را دارا می باشند، از جمله این برنامه ها می توان به شست و شو با بخار و چرخه ای برای تمیز کردن بهتر لباس ها و گزینه حافظه و ثبت برای ذخیره کردن برخی از برنامه های پرکاربرد، و تنظیمات بیشتر مرتبط با شست و شو،  اشاره کرد.

 نمایش مصرف انرژی

 

با استفاده از این برنامه های هوشمند می توانید، مقدار مصرف انرژی لباسشویی خود را در تایم های مورد نظر را می توانید بررسی بکنید.

رعایت نکات ایمنی

 

از دیگر امکانات لباسشویی های هوشمند که سرویس کاران تعمیر ماشین لباسشویی همواره به آن اشاره می کنند، این مورد است که اگر که درب لباسشویی شما باز بماند یا ماشین لباسشویی به منبع آب وصل نشده باشد فرایند شستشو آغاز نخواهد شد.

از دیگر امکانانت این لباسشویی های هوشمند می توانیم به آپشن اضافه کردن لباس یا افزودن آیتم اشاره کنیم، که اگر مایل باشید تا در زمان فرایند شستشو به آن لباسی را اضافه کنید و یا از آن لباسی را خارج کنید بتوانید فعالیت دستگاه را متوقف کنید .

چه برندهای لباسشویی هوشمند را با چه برنامه هایی تولید می کنند ؟

برنامه برندهای Hover وSumsung

بر اساس اطلاعات تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی باید گفت که ، این دو برند جزو اولین سازنده های لباسشویی هوشمند دارای قابلت اتصال به Wi-Fi  بودند. و هم اکنون به شکل گسترده ای تولید این لباسشویی ها را انجام می دهند، به صورتی که از هر سه دستگاه تولید شده توسط این دو کمپانی، یکی از آن ها لباسشویی هوشمند می باشد.

برنامه برند Bosch

برند بوش برای انجام امور مرتبط با تنظیمات لباسشویی هوشمند از برنامه Home Connect استفاده می نماید ، این اپلیکیشن این توانایی را دارد که لوازم برقی تولید شده توسط برند های گوناگون را کنترل کند. در گذشته تنها تعدادی از لوازم برقی برند بوش هوشمند بودند – اما از سال 2019 آپشن وصل شدن به wi -fi از ویژگی “premium” به یک ویژگی “core” تبدیل شده ، که این موضوع به این معناست که تمامی دستگاه های ساخته از سال 2019 به بعد دارای قابلیت اتصال به وای فای می باشند.

همانند دیگر برنامه ها ، از Home connectمی توانید برای شروع و متوقف کردن و همچنین برای اتمام چرخه شستشو استفاده نمایید .

علاوه بر موارد ذکر شده این برنامه می تواند، بهترین فرایند و یا فناوری شستشو را جهت شست و شوی لباس های شما انتخاب نماید و به شما اعلام می کند که آیا لباسی وجود دارد که باید بیرون آورده شود و به شکل دیگری شسته شود یا خیر.

شما این توانایی را دارید که  از طریق همین برنامه فرایند شست و شو را متوقف بکنید و زمانی که بیرون از منزل هستید و دوست ندارید زمانی که به خانه بر می گردید البسه تان در ماشین لباس شویی بوی بد گرفته باشند، فوق العاده می باشد.

مدل های هوشمند و جدید ماشین لباسشویی بوش، در اغلب موارد حدود 600 تا 800 پوند قیمت دارند، و شما امکان این را دارید که از یک لباسشویی اورجینال او کیفیت و اصلی – با این قیمت تهیه کنید.

لباسشویی هوشمند چیست؟ + معرفی 7 برند برتر

سایر برنامه های کاربردی برای لباسشویی های هوشمند

 

برنامه برند Miele

برنامه Miele یک برنامه نسبتا جدید به حساب می آید و فقط در مدلهای جدید این برند در دسترس می باشد.

علاوه بر موارد عنوان شده برای کاربرد های برنامه های هوشمند لباسشویی ،این برنامه در زمان احتیاج  به پر کردن ماده های شوینده ، اعلان هایی را به موبایل صاحب دستگاه ارسال می کند ، همچنین این برنامه یک قابلیت اتصال مستقیم به فروشگاه Miele را ارائه می دهد تا امکان این را داشته باشید که لوازم مورد نظر خود را انتخاب و سفارش بدهید

بر اساس گزارش های تکنسین های تعمیر لباسشویی، بهتر است که به این نکته توجه نمایید، که برند  Mieleبه صورت معمول در  مقایسه با رقیب های خود از قیمت بالاتری برخوردار می باشد.

برنامه برند Candy

آپشن Smart Touch لمسی هوشمند که توسط  برند کندی به عنوان یک دستیار شخصی عرضه شده است ، از طریق اپلیکیشن Simply-Fi قابل دسترس می باشد و می توانید از امکانات آن استفاده کنید.  این برند لباسشویی، نخستین لباسشویی هوشمند را تولید کرده است که با صدا یا  voiceهم می تواند کار کند و فرمان بگیرد.

برند کندی معتقد است که صحبت کردن با بیانکا امکان این را دارد که پیشنهاد های شست و شو را ارائه بدهد، الگوهای شستشوی شما را یاد بگیرد و حتی بتواند اشتباه های ماشین لباسشویی را تشخیص بدهد ، همانند انتخاب یک برنامه اشتباه برای بار.

علاوه بر این موارد Smart Touch حاوی یک آپشن بررسی است که وضعیت لباسشویی شما را زیر نظر می گیرد و ارورهای آن را رفع می کند.

برنامه Hover magic

Hover magic یکی از نخستین برندهایی بود که از فناوری هوشمند استفاده می کرد. این برند ادعا می کند که برنامه Wizard به شما این قابلیت را می دهد، لباسشویی خود را به آن وصل کنید و آن را مدیریت و کنترل نمایید.

بر اساس تحقیقات انجام شده توسط تکنسین های نمایندگی مجاز لباسشویی به نظر نمی رسد که برنامه این برند،نزد کاربران برنامه محبوبی باشد به این علت در مارکت های دانلود برنامه فقط  یک ستاره به آن داده شده است.

برنامه LG ، Smart ThinkQ

خب در این قسمت از مقاله لباسشویی هوشمند چیست؟، به بررسی و معرفی فناوری هوشمند LG  می پردازیم،  LG ، Smart ThinkQ محتوی آپشن های اساسی می باشد که تعداد زیادی  از رقبا نیز به همین ترتیب ارائه آن ها را می دهند ، مانند آغاز و متوقف کردن فرایند شست و شو ، اعلان ها در زمان اتمام کار و یادآوری نمودن تعمیرات ماشین لباسشویی.

علاوه برا این موارد این برنامه عرضه شده شرکت ال جی، محتوی20 فناوری اضافه شست و شو می باشد ، که می تواند مشکل های کوچک را برطرف بکند و از طریق Alexaیا Google assistantقابل کنترل می باشد.

همچنین اگر که به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد این برنامه و نحوه کار کردن با آن هستید به شما خواندن مقاله آموزش اتصال لباسشویی ال جی به وای فای را توصیه می کنیم. در این مقاله به صورت کامل و مفصل نحوه آموزش کارکردن، نحوه دانلود کردن و مورد های مرتبط دیگر با این برنامه را پرداخته ایم.

تعمیرگاه مجاز لباسشویی هوشمند

 

شما مشتریان گرامی می توانید، برای تعمیر لباسشویی هوشمند یا دیگر مدل های لباسشویی مانند درب از جلو، درب از بالا و… با تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی  از طریق شماره تلفن های  ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _  ۸۸۵۹۲۶۵۰ و فرم درخواست تعمیر موجود در وبسایت در ارتباط باشید و سفارش تعمیر خود را ثبت کنید،اپراتور های نمایندگی تعمیر لباسشویی در تهران، در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و اطلاعات مربوط به مشکل و آدرس شما را دریافت خواهند کرد،و در اسرع وقت هماهنگی های لازم را جهت تعمیر لباسشویی در منزل با شما انجام خواهند داد.

مطالب مرتبط

5 2 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها