تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الجی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

عیب یابی لباسشویی ال جی با برنامه موبایلی LG ThinQ

به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی، عیب یابی لباسشویی ال جی با گوشی موبایل از آپشن هایی به حساب می آید که با استفاده از آن می توانید عیب یابی لباسشویی ال جی خود را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهید.

 این آپشن معمولا با نام Smart Diagnosis شناخته می شود که به معنای سیستم عیب‌یابی هوشمند است، این آپشن به وسیله گوشی موبایل می تواند لباسشویی ال جی شما را عیب یابی کرده و ایرادات فنی و نحوه تعمیر آن را به شما اطلاع دهد، برای آموزش کامل این برنامه تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

نکته مهم قبل از عیب یابی لباسشویی ال جی با موبایل

بر اساس توصیه مهندسین بخش تعمیرات لباسشویی ال جی، قبل از انجام هرکاری بهتر است اطمینان حاصل کنید که لباسشویی ال جی شما از قابلیت سیستم عیب یابی هوشمند یا Smart Diagnosis پشتیبانی می کند. شما باید دفترچه راهنمای لباسشویی ال جی را مطالعه نمایید و یا مدل لباسشویی ال جی خود را در اینترنت جستجو کنید تا متوجه شوید، لباسشویی شما این آپشن را پشتیبانی می کند یا نه. علاوه بر این موارد، معمولا در لباسشویی های هوشمند ال جی، کمی پایین تر از دکمه power  می توانید نماد Smart Diagnosis  را مشاهده کنید، اگر که لباسشویی شما دارای این ویژگی بود، می بایستی فعال سازی برنامه را طبق مراحل زیر انجام دهید.

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

آموزش فعالسازی برنامه عیب یابی لباسشویی با تلفن همراه

به نقل از تکنسین های تعمیر تخصصی لباسشویی، جهت استفاده از آپشن سیستم عیب یابی هوشمند در ماشین لباسشویی‌های ال جی، در مرحله اول باید اپلیکیشن این کار را از وبسایت lg.com و یا از طریق اپ استور برای گوشی های موبایل ios و برای سیستم عامل های اندروید می توانید از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

پس از دانلود نرم افزار LG Smart ThinQ و نصب و اجرا کردن آن، یک صفحه‌ای باز باز می‌شود که شما باید گزینه + را در بالای صفحه انتخاب کنید.

در مرحله بعدی در صفحه Product Connction Guide باید به انتهای صفحه بروید  و گزینه Ok را بزنید.

با انجام این کار یک صفحه جدید باز خواهد شد که باید در بخش  Select a product، نوع لوازم خانگی خود را انتخاب نمایید. برای مثال اگر که ماشین لباسشویی شما مدل درب از جلو می باشد می بایستی گزینه Front load washer را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی که به آن بخش Classify product گفته می شود، تمامی گزینه ها را رد کنید و در نهایت گزینه No را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه صفحه Connection Product برای شما باز خواهد شد که در این قسمت می بایستی گزینه No button or Wi-Fi is not blinking را انتخاب نمایید و بعد از آن دکمه  ok را بزنید.

در بخش بعدی یک گزینه به نام Tag on نمایش داده خواهد شد که می بایستی گزینه No را انتخاب کنید. با انجام این کار در وسط صفحه Smart diagnosis به نمایش خواهد در آمد که باید بر روی آن گزینه Yes را انتخاب کنید. با انجام دادن این کار آپشن Smart diagnosis با تلفن همراه هوشمند به صورت اتوماتیک فعال می شود و به صفحه اول برنامه هدایت می شوید. اگر توضیحات گفته شده را به درستی انجام داده باشید، طبق گزارش تکنسین های تعمیر لباسشویی یک وسیله به لیست لوازم خانگی برنامه شما افزوده خواهد شد.

همچنین اگر که به دنبال کسب اطلاعات بیشتری درباره این موضوع هستید، می توانید مقاله آموزش اتصال لباسشویی ال جی به وای فای را مطالعه نمایید.

عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی با گوشی

آموزش کار با برنامه : LG ThinQ

1- اپلیکیشن را باز کنید ، برای باز کردن برنامه، باید روی نماد آن در صفحه گوشی خود ضربه بزنید.

بعد از اجرای برنامه، منویی با گزینه های گوناگون را مشاهده خواهید نمود. می بایستی گزینه Smart Diagnosis را انتخاب نمایید که به شما در عیب یابی لباسشویی ال جی شما کمک خواهد کرد.

بعد از انتخاب گزینه Smart Diagnosis، توانایی این را خواهید داشت که با انجام دادن مراحلی را که بالاتر عنوان کردیم، عیب یابی ماشین لباسشویی خود را انجام بدهید.

2- بر اساس توصیه های تکنسین تعمیر لباسشویی ال جی، دهانه گوشی خود را در بین لوگوی Smart Diagnosis و دکمه POWER را بر روی ماشین لباسشویی ال جی خود قرار بدهید.

نماد Smart Diagnosis و دکمه POWER دو قسمت از لباسشویی ال جی شما هستند که باید محل آنها را پیدا کنید. لوگوی Smart Diagnosis یک نماد کوچک است که در اغلب مواقع محل آن پایین تر از دکمه power می باشد،

دکمه  POWER لباسشویی ال جی یک دکمه دایره ای بزرگ می باشد که جهت روشن یا خاموش کردن لباسشویی ال خود می توانید از آن استفاده نمایید. این دکمه هم در اغلب موارد در گوشه سمت راست بالای صفحه کنترل لباسشویی شما قرارگرفته است.

شما می توانید تلفن همراه خود را در بین این دو قسمت قرار بدهید، به صورتی که دهانه گوشی شما به لوگوی Smart Diagnosis و دکمه POWER نزدیک بشود. دهانه گوشی شما بخشی از دستگاه شما است که در زمان تماس با آن صحبت می کنید. و در اکثر مواقع در لبه پایینی گوشی شما قرار گرفته است.

با قرار دادن موبایل خود میان نماد Smart Diagnosis و دکمه POWER به دستگاه لباسشویی ال جی خود این امکان را می دهید که به وسیله سیگنال های صوتی بتوانند با تلفن شما ارتباط داشته باشند.

3-پس از انتخاب کردن دکمه شروع عیب یابی، باید گزینه TEMP را فشار بدهید و تا شمارش معکوس بر روی پنل نمایشگر لباسشویی ال جی نمایش پیدا بکند.

دکمه TEMP گزینه ای  در لباسشویی ال جی شما می باشد که با فشردن آن می توانید دمای آب را برای عملیات شست و شو خود تنظیم نمایید. در بیشتر مواقع این دکمه در سمت راست پنل کنترل لباسشویی ال جی قرار گرفته است.

بعد از آغاز عملیات تشخیص هوشمند که کامل شدن آن در حدود 3 دقیقه طول می‌کشد، شمارشگر معکوس به شما نمایش داده خواهد شد، که چند دقیقه تا پایان فرایند عیب یابی باقی مانده است. این طور به نظر می رسد که :

در زمان عملیات عیب یابی، ممکن است یک سری سر و صدا را از واشر خود بشنوید. با شنیدن این صداها نباید نگران شوید، این صداها نشانگر این هستند که لباسشویی ال جی شما در حال ارسال داده به تلفن همراه شما می باشد.

همچنین کارشناسان تعمیر لباسشویی الجی همواره تاکید می کنند که  تا زمانی که فرایند عیب یابی لباسشویی شما کامل نشده است، تلفن همراه خود را جابجا یا قطع نکنید.

بعد از اتمام فرایند عیب یابی، نتایج برنامه می توانید مشاهده کنید، و برنامه نکته ها و راه‌حل‌های مفیدی را برای هر نوع مشکل به شما پیشنهاد خواهد داد.

4-این نرم افزار جزئیات عملکرد لباسشویی شما را می تواند نمایش دهد و هر مشکلی را که اهمیت دارد، به شما نمایش خواهد داد.

اطلاع از جزئیات عملکرد لباسشویی ال با LG ThinQ :

جزئیات عملکردی که برنامه LG ThinQ در مورد ماشین لباسشویی شما نمایش می دهد، شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • میزان سطح آب و دمای آب لباسشویی ال جی
  • سرعت چرخیدن و زمان چرخش لباسشویی ال جی
  • عملیات آبکشی و زمان عملیات آبکشی لباسشویی ال جی
  • مقدار مواد شوینده و نوع مواد شوینده استفاده شده توسط لباسشویی ال جی
  • مصرف انرژی و بهره وری انرژی لباسشویی ال جی

 

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران

اگر که لباسشویی شما به هر علتی دچار مشکل شد و شما با روش بالا نتوانستید عیب یابی لباسشویی خود را انجام دهید، می توانید عیب یابی و تعمیر لباسشویی خود را به نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی در تهران بسپارید، شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 6 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها