تعمیر لباسشویی

 توضیح جامع علت کدخطای CD در لباسشویی برند ال جی

ارور Cd در ماشین لباسشویی LG

 ارور Cd در ماشین لباسشویی LG

ما در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی ال جی، قصد داریم تا در ارتباط  با دلایل کدخطای CD در لباسشویی برند ال جی و روش برطرف کردن کدخطایCD در لباسشویی ال جی بیشتر صحبت بکنیم.

 به طور قطعی زمانی که شما بر روی صفحه نمایشگر لباسشویی برند ال جی تان، کدخطای CD را مشاهده کنید، برای شما این سوال پیش می آید که دلیل نمایش این کدخطا چیه چیزی است ؟و چطور می توان این ارور را برطرف نمود. تا انتهای این مقاله با تعمیرگاه مجاز همراه باشید، تا با روش رفع و دلایل به وجود آمدن این ارور آشنا شوید.

دلیل کدخطای CD در لباسشویی ال جی

علت کدخطای CD در لباسشویی برند ال جی، به نقل از تکنسین تعمیر لباسشویی الجی، در یک کلام به معنی پیام پایان چرخه ی خشک کن است، و در واقع پیام اصلی این ارور این است که لباسشویی ال جی در حال خنک شدن است.

پس با توجه به توضیحات بالا می توان این موضوع را عنوان کرد که cd، یک کدخطا محسوب نمی شود و می توان آن را یک نوع اعلام عمومی دانست. بعد از به نمایش در آمدن این ارور باید البسه را از لباسشویی خارج کرد، به دلیل این که چرخه شست و شو به اتمام رسیده است.

 در نتیجه در زمان مشاهده این ارور نگران نشوید، چون این پیام، یک پیغام عادی می باشد، بر اساس توضیحات داده شده تکنسین تعمیرات لباسشویی ال جی، اعلام این پیغام ممکن است با یک موسیقی هم همراه شود.

کدخطای CD در لباسشویی ال جی چه معنا و چه کاربردی دارد؟

بالاتر اشاره شده که، پیام CD را نمی توان یک ارور دانست، بلکه این کدخطا اعلام می کند که چرخه ی خشک کردن البسه به پایان رسیده است. طبق گفته تکنسین تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، ارور cd مختصر شده ی عبارت لاتین cool down  به معنی سرد شدن است، که بر روی پنل نمایشگر لباسشویی برند ال جی، در زمان پایان خشک شدن البسه به نمایش در می آید.

اگر که البسه، بعد از به پایان رسیدن چرخه شست و شو، برداشته نشود،می تواند دچار چین و چروک بشود. عملیات cool down ، با عملکرد فوق العاده مفید خود، می تواند مانع از چین و چروک شدن البسه بشود.

به این شکل که ماشین لباسشویی در طول این عملیات، به شکل سریعتری شروع به خنک شدن خواهد کرد، و موجب می شود که لباس ها چروک نشوند. در حقیقت می توان گفت که این آپشن لباسشویی ال جی به شما فرصت و زمان اضافه ای را می دهد که تا 4 ساعت آن را بعد از لباس ها را در لباسشویی بگذارید و تا آن موقع البسه را چروک نکند.

همچنین اگر که مایل هستید، درباره ارورهای بیشتر لباسشویی ال جی اطلاعات به دست آورید، می توانید مقاله علت کدخطای AE در لباسشویی ال جی + ارائه راه حل را در وبسایت تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مطالعه نمایید.

کد خطا CD از لحاظ فنی چه مفهومی دارد؟

در حقیقت می توان گفت پیغام نمایش CD بر روی صفحه نمایشگر، یک پیام مقدماتی جهت خشک و خنک کردن دستگاه است. در حقیقت این پیغام به شما این مطلب را یادآوری می کند که لباس ها خشک شده، و علاوه بر آن عملیات خنک شدن در حال انجام شدن است.

طبق نظر تکنسین تعمیرات لباسشویی، در طول این چرخه، یک فن خنک کننده به مدت یک ساعت کار کرده تا هوای مرطوب از داخل دستگاه بیرون بیاید. و بعد از آن پایان این عملیات شما می توانید البسه را از لباسشویی خارج کنید.

ارور Cd در ماشین لباسشویی LG

برطرف کردن کدخطای CD در لباسشویی ال جی

امکان این وجود دارد که از خود بپرسید، این کدخطا تا چه زمانی بر روی پنل نمایشگر لباسشویی باقی می ماند، تا هنگامی که البسه را از لباسشویی خارج نکنید و یا دکمه ی START / PAUSE را فشار ندهید. این کدخطا نمایش داده خواهد شد.

در نتیجه برای برطرف کردن ارور CD در لباسشویی برند ال جی، تنها کاری که باید انجام بدهید این است که لباس ها را از لباسشویی خارج نمایید و لباسشویی را خاموش بکنید.

به همین آسانی خواهید توانست ارورCD را از پنل نمایشگر لباسشویی برند ال جی پاک بکنید. اما اگر که کدخطا از پنل نمایشگر شما پاک نشد، به احتمال زیاد در برد لباسشویی ال جی شما مشکلی وجود دارد که به اشتباه این کد خطا را به نمایش در می آورد، در این هنگام شما باید با تکنسین های مجرب تعمیر لباسشویی تماس بگیرید تا مشکل لباسشویی شما را بر طرف نمایند.

ارور Cd در ماشین لباسشویی LG

تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در تهران

برند تعمیرگاه مجاز آماده ارائه خدمات تعمیر لباسشویی با گارانتی 30 روزه به شما عزیزان می باشد.

شما میتوانید از طریق شماره تلفن‌های ۷۷۱۶۶۶۱ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ و یا فرم در خواست تعمیر موجود در سایت با تعمیرگاه مجاز لباسشویی ال جی در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جعفرآبادی
جعفرآبادی
4 ماه قبل

زعفرانیه هم شعبه تعمیر لباسشویی ال جی دارید؟