ارور لباسشویی الگانس, تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی الگانس

راهنمای جامع تمامی ارورهای لباسشویی الگانس

راهنمای جامع تمامی ارورهای لباسشویی الگانس

راهنمای جامع رفع ارورهای لباسشویی الگانس

ماشین لباسشویی الگانس یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین ماشین لباسشویی‌های در دنیاست. این ماشین لباسشویی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و عملکرد مناسبی دارد، با این حال، مانند هر وسیله دیگری، ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شود. یکی از مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی الگانس پیش بیاید، نمایش ارور است.

ارور ماشین لباسشویی الگانس به معنای وقوع یک مشکل در عملکرد دستگاه است. این خطاها با کدهای مختلفی نمایش داده می‌شوند. در این مقاله از مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی الگانس، به بررسی ارور لباسشویی الگانس می‌پردازیم و علت هر یک از این خطاها را توضیح می‌دهیم، توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله همراه تعمیرگاه مجاز باشید.

انواع ارور لباسشویی الگانس

ماشین لباسشویی الگانس طبق نظر تکنسین تعمیر لباسشویی، دارای 11 نوع ارور است. این خطاها عبارتند از:

  •  E1: قطع بودن آب
  •  E2: طولانی بودن تایم تخلیه
  •  E3: طولانی بودن تایم المنت
  •  E4: بالا رفتن حجم آب و سرریزشدن
  •  E5: افت ولتاژ برقی
  •  E6: قطعی ترموفیوز
  •  E7:قطعی ترموفیوز یا ترموستات
  •  E8: عدم رسیدن آب به المنت
  •  E9:عدم چرخش دیگ
  •  EA: عدم تخلیه آب
  •  F0: مشکل در برد الکترونیکی

علت ارور لباسشویی الگانس

علت ارور لباسشویی الگانس

طبق توضیحات تکنسین تعمیر لباسشویی، علت بروز هر یک از ارورهای لباسشویی الگانس متفاوت است. در ادامه به بررسی علت هر یک از این خطاها می‌پردازیم:

E1:قطع بودن آب

این ارور به معنای قطع بودن آب ورودی به ماشین لباسشویی است. ممکن است شیر ورودی آب بسته باشد، فیلتر ورودی آب مسدود شده باشد، یا پمپ آب معیوب شده باشد.

E2: طولانی بودن تایم تخلیه

این کدخطا به معنی طولانی شدن زمان تخلیه آب از لباسشویی است، ممکن است فیلتر تخلیه مسدود شده باشد، پمپ آب معیوب شده باشد، یا شیلنگ تخلیه آب دچار گرفتگی شده باشد.

E3:طولانی بودن تایم المنت

این ارور به معنای طولانی شدن زمان گرم شدن آب توسط المنت است. ممکن است المنت معیوب شده باشد، ترموستات معیوب شده باشد، یا برد الکترونیکی مشکل داشته باشد.

E4: بالا رفتن حجم آب و سرریزشدن

کدخطای E4 به معنای بالا رفتن حجم آب در ماشین لباسشویی و سرریز شدن آن است، امکان این وجود دارد که شیر ورودی آب خراب شده باشد یا پمپ تخلیه آب معیوب شده باشد.

E5:افت ولتاژ برقی

این کدخطا به معنای افت ولتاژ برق ورودی به ماشین لباسشویی است. ممکن است برق دچار نوسان شده باشد، یا پریز برقی که ماشین لباسشویی به آن متصل است، مشکل داشته باشد.

نکته مهم :

اگر دانش و مهارت لازم برای تعمیر ماشین لباسشویی را ندارید، بهتر است از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بگیرید.

برای جلوگیری از بروز ارورهای ماشین لباسشویی، به طور منظم از دستگاه خود مراقبت کنید. فیلترهای ورودی و خروجی آب را به طور مرتب تمیز کنید و ماشین لباسشویی را با آب و مواد شوینده مناسب بشویید.

E6: قطعی ترموفیوز

ترموفیوز یک قطعه ایمنی است که از آسیب رسیدن به المنت در اثر بالا رفتن بیش از حد دمای آب جلوگیری می‌کند. به نقل از تکنسین تعمیرات لباسشویی الگانس اگر ترموفیوز معیوب شود، این ارور نمایش داده می‌شود.

E7: قطعی ترموفیوز یا ترموستات

ترموستات نیز یک قطعه ایمنی می باشد که از آسیب رسیدن به لباس‌ها در اثر بالا رفتن بیش از حد دمای آب جلوگیری می‌کند. زمانی که ترموستات معیوب شود، این کدخطا نمایش داده می‌شود.

E8: عدم رسیدن آب به المنت

 

اگر آب به المنت نرسد، این ارور نمایش داده می‌شود. ممکن است شیر ورودی آب بسته باشد، فیلتر ورودی آب مسدود شده باشد، یا پمپ آب معیوب شده باشد.

E9: عدم چرخش دیگ

E9: عدم چرخش دیگ

زمانی دیگ ماشین لباسشویی نچرخد، کد E9 نمایش داده می‌شود. ممکن است موتور ماشین لباسشویی مشکل داشته باشد، تسمه موتور پاره شده باشد، یا بلبرینگ‌های دیگ خراب شده باشند.

EA: عدم تخلیه آب

اگر آب از ماشین لباسشویی تخلیه نشود، این ارور نمایش داده می‌شود. و امکان این وجود دارد که فیلتر تخلیه دچار انسداد شده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات تعمیرگاه مجاز پیشنهاد می کنیم، مقاله تعمیر لباسشویی الگانس را مطالعه نمایید.

مرکز تخصصی تعمیر لباسشویی الگانس

 

اگر که به هر کدام از ارورهای بالا در زمان استفاده از لباسشویی الگانس خود برخوردید، می توانید تعمیرات خود را به تکنسین های متخصص مجموعه تعمیرگاه مجاز بسپارید.

برای تماس با نمایندگی تعمیر لباسشویی الگانس ، می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ اقدام نمایید.

همچنین، شما می توانید از طریق فرم درخواست تعمیر در سایت تعمیرگاه مجاز، درخواست تعمیر لباسشویی خود را ثبت کنید، تکنسین های تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

سخن پایانی

ماشین لباسشویی الگانس یک دستگاه باکیفیت و قابل اعتماد است. با این حال، مانند هر وسیله دیگری، ممکن است گاهی اوقات دچار مشکل شود، در این مقاله به بررسی ارور لباسشویی الگانس پرداختیم و علت و نحوه رفع هر یک از این خطاها را توضیح دادیم.

همچنین شما می توانید سوالات و نظرات خود را در رابطه با لباسشویی الگانس را در بخش کامنت ها مطرح کنید. ما در اولین فرصت جواب سوالات شما را خواهیم داد.

مطالب مرتبط

5 5 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها