تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی وستل, تعویض شیر برقی لباسشویی وستل

تعویض شیر برقی لباسشویی وستل

تعویض شیر برقی لباسشویی وستل

شیر برقی لباسشویی وستل

ماشین لباسشویی از قطعات مختلفی ایجاد شده است که یکی از اصلی ترین قطعات بکار رفته در لباسشویی شیر برقی لباسشویی وستل می باشد. وظیفه اصلی این قطعه کنترل میزان آب ورودی به لباسشویی در هنگام شستشو می باشد. توجه داشته باشید که به طور کل این قطعه به دو قسمت تقسیم می شودکه شامل: شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم می شود. البته به این موضوع دقت کنید که در لباسشویی های جدید تنها یک شیر برقی تهیه شده است که شیر برقی آب سرد می باشد، و آب نیاز مربوط به شستشوی لباس ها از طریق هیتر لباسشویی تامین خواهد شد. برای اینکه با نحوه تعویض شیر برقی لباسشویی وستل آشنا شوید در ادامه مقاله با ما هراه باشید.

خرابی شیر برقی لباسشویی وستل

برای اینکه مطمئن شوید خرابی پیش آمده مربوط به شیر برقی لباسشویی وستل می باشد باید به بررسی مواردی که در ادامه گفته می شود بپردازید. در اولین اقدام باید بررسی نمایید که نشتی آب در لباسشویی مربوط به کدام قسمت آن می باشد. توجه کنید که اگر نشتی آب در قسمت پشتی و زیر ماشین لباسشویی است این احتمال وجود دارد که مشکل پیش آمده مربوط به خرابی شیر برقی باشد. (مخصوصا در مواردی که لاستیک درب ماشین لباسشویی سالم می باشد و نشتی ندارد.)

بعد از مرحله باید این مورد را بررسی نمایید که نشتی آب در چه زمانی بوجود آمده است. اگر نشتی آب را هنگام آبگیری مشاهده می کنید باید بدانید که مشکل پیش آمده مربوط به خرابی شیر برقی لباسشویی می باشد. از آنجا که تعویض شیر برقی لباسشویی وستل نیازمند تخصص بالایی می باشد، ما به شما عزیزان توصیه می کنیم که به نمایندگی تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی مراجعه نمایید و از خدمات تخصصی ما در زمینه تعویض شیر برقی لباسشویی وستل استفاده نمایید تا مشکل پیش آمده را برطرف نمایید. اما در صورتی که خودتان قصد تعویض شیر برقی لباسشویی وستل را دارید می توانید ادامه این مطلب را با دقت مطالعه نمایید و خودتان به تعمیر لباسشویی وستل بپردازید.

نحوه تعویض شیر برقی لباسشویی وستل

قبل از اینکه به تعویض شیر برقی لباسشویی وستل بپردازید باید بدانید که نیاز به ابزار مخصوص دارید که این ابزار شامل موارد زیر می شوند: شیر برقی تازه تهیه شده، پیچ گوشتی و انبردست.

تعویض شیر برقی لباسشویی وستلپس با توجه به این موضوع اول باید این موارد را تهیه فرمایید و بعد از آن به تعویض شیر برقی ماشین لباسشویی وستل بپردازید. بعد از اینکه این ابزار را تهیه کردید می توانید نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید و به تعمیر لباسشویی وستل بپردازید.

قطع ارتباط لباسشویی با برق:

در اولین اقدام و قبل از انجام هر کاری باید ارتباط لباسشویی را با برق قطع نمایید. پس در اولین مرحله دوشاخه لباسشویی را از پریز بکشید.

پیدا کردن محل نشتی آب شیر برقی لباسشویی وستل:

در مرحله دوم باید پیچ های پنل موجود در پشت که در برخی از مدل در کنار هم هستند را باز نمایید و بعد از پنل را به سما عقب بکشید و آن را خارج نمایید. بعد از جدا کردن پنل لباسشویی می توانید شیر برقی ها را مشاهده نمایید. یک شیر برقی مخصوص آب گرم و دیگری مخصوص آب سرد می باشد. توجه کنید که معمولا این شیر برقی آب گرم با فیلتر قرمز و شیر برقی آب سرد با فیلتر آبی رنگ مشخص شده است. البته توجه داشته باشید که در برخی از لباسشویی ها تنها یک شیر برقی تهیه شده است.  برای اینکه از خرابی شیر برقی لباسشویی مطمئن شوید باید اطراف شیر برقی را دست بزنید و از نشتی نداشتن آن مطمئن شوید. همچنین در صورتی که رسوب نیز مشاهده شد می توانید از خرابی شیر برقی مطمئن شوید.

جدا کردن شیر برقی خراب:

اولین اقدامی که باید برای جدا کردن شیر برقی خراب انجام دهید جدا کردن شیر برقی خراب می باشد. برای جدا کردن شیر برقی خراب باشد اتصالات یا همان دسته سیم ها را جدا نمایید. برای جدا سازی این سیم ها می توانید از پیچ گوشتی استفاده نمایید. در مرحله بعدی باید شلنگ هایی که به شیر برقی متصل هستند را جدا نمایید. برای انجام دادن این کار می توانید از یک انبر دست استفاده نمایید و با کمی زور زدن این شلنگ ها را جدا نمایید. بعد از اینکه اتصالات و شلنگ ها را از شیر برقی جدا کردید، باید شیر برقی لباسشویی وستل را از بدنه لباسشویی جدا نمایید. برای اینکه بتوایند راحت شیر برقی را جدا نمایید، باید به شیوه اتصال شیر برقی لباسشویی دقت نمایید تا راه خارج کردن آن را جدا نمایید.

(توجه کنید که دربرندها و مدل‌های مختلف لباسشویی شیوه این کار متفاوت است).

تعویض شیر برقی لباسشویی وستلوصل کردن شیر برقی جدید:

بعد از انجام دادن مرحله قبلی یعنی جا کردن شیر برقی خراب، در این مرحله باید شیر برقی تازه تهیه شده را در لباسشویی جایگذاری کنیم. بعد از اینکه شیر برقی لباسشویی را وصل کردید، شلنگ ها و اتصالات را باید مانند قبل نصب نمایید. هنگام انجام دادن این کار باید دقت کنبد که تا با مشکلی در لباسشویی روبرو نشوید.

تعمیر لباسشویی وستل

در صورتی که کاربر لباسشویی وستل هستید و لباسشویی شما دچار مشکل شده است و با مشکلات مختلفی در هنگام شستشو روبرو شده است، می توانید با استفاده کمک گرفتن از تعمیرکاران متخصص ما مشکلات لباسشویی خود را برطرف نمایید. این امکان وجود دارد که لباسشویی شما دچار مشکل شده باشد و شما خودتان بخواهید این مشکلات را برطرف نمایید، اما توصیه ما به شما عزیزان این است که در صورت بروز مشکل برای لباسشویی از دست کاری کردن آن جلوگیری و در صورت مشاهده کردن مشکلات لباسشویی با کمک گرفتن از تعمیرکاران ما مشکل پیش آمده در لباسشویی خود را برطرف نمایید.

برای ثبت سفارش خرابی دستگاه خود می توانید از طریق فرم ثبت سفارش آنلاین خرابی دستگاه خود را ثبت نمایید و یا از طریق شماره های ثبت شده شرکت:

77166615_22737566_44287993_33812686_88592650_55810742  (021)

[gravityform id=”1″ title=”true” description=”true”]

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها