تعمیر لباسشویی, تعمیر لباسشویی آبسال

آموزش گزینه قفل کودک لباسشویی آبسال

آموزش گزینه قفل کودک لباسشویی آبسال

قفل کودک لباسشویی آبسال یک ویژگی کاربردی ایمنی محسوب می شود، که در زمان روشن شدن لباسشویی از افراد کم سن و خردسال، کودکان در مقابل صدمه های احتمالی مراقبت می نماید. به نقل از تکنسین های تعمیر لباسشویی آبسال این ویژگی مانع آسیب دیدن افراد کهن سال و ضعیف هم می‌شود.

قابلیت قفل کودک ماشین لباسشویی آبسال آپشن ویژه و منحصر به فردی نیست. و این قابلیت در اکثر مدل های لباسشویی آبسال وجود دارد.

اما ممکن است ک هنوز بعضی از افراد وجود داشته باشند که اطلاعات کافی را در این باره و در ارتباط با فعال و غیر فعال کردن آن نداشته باشند.

لباسشویی چگونه کار می‌کند؟

اگر که مایل هستید، از ویژگی قفل کودک لباسشویی آبسال خود استفاده نمایید، در قدم اول باید روش کارکرد آن را بدانید. آپشن قفل کودک با فشار دادن یک کلید ترکیبی در زمان شست و شو، صفحه کنترل،پنل لباسشویی را قفل می‌کنند.

با وجود این کاربرد قفل کودک لباسشویی آبسال دیگر جای ترسی باقی نمی ماند، که فرزند خردسال شما به لباسشویی نزدیک بشود. حتی اگر این احتمال را در نظر بگیریم که به صورت تصادفی، فرزند شما دکمه‌ها را فشار بدهد و دکمه های برنامه را بچرخاند پنل لباسشویی کار نخواهد کرد.

هنگامی که برنامه شست و شو به اتمام می رسد و افراد این قابلیت را دارند که قفل لباسشویی را باز کنند و با خیالی آسوده آن را خاموش می کند.

برند تولید کننده با تبلیغ کردن قابلیت قفل کودک لباسشویی آبسال، بر این امر تأکید می‌کند که افراد خردسال توانایی این را ندارند که لباسشویی را خراب کنند و یا به آن صدمه بزنند یا شست و شو را قطع بکنند و حتی ممکن است، که شما مجبور به تعمیرات لباسشویی آبسال بشوید.

شما می توانید از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ با مجموعه تعمیرگاه مجاز در تماس باشید، و جهت ثبت سفارش برای تعمیر تخصصی لباسشویی خود با ما تماس بگیرید.

گزینه هایی که قفل کودک در پنل نمایشگر لباسشویی قفل می کند

بعد از انتخاب کردن گزینه قفل کودک تعدادی از برنامه ها یا فناوری های شستشو قفل می شوند مانند :

دکمه‌هایی که موجب تغییر برنامه می شوند.

دکمه‌هایی که موجب توقف و شروع برنامه می شوند.

دکمه‌های «چرخش» و دما

دکمه‌های شستشوی متمرکز، انتظار،آبکشی فوق‌العاده.

به صورت کلی با فعال کردن گزینه قفل کودک تمامی موردها به غیر از دکمه روشن و خاموش قفل می‌گردند. با این وجود هنوز هم مشکل برطرف نشده به این علت که دکمه روشن و خاموش می‌تواند برای کودک جذاب به نظر برسد.

در صورتیکه که با کلیک کردن روی آن، فرد خردسال دقیقا در میانه برنامه شست و شو، می تواند لباسشویی را خاموش بکند.

در حین شستشو اگر لباسشویی خاموش بشود پس عملکرد قفل کودک چه فایده‌ای دارد؟

هر فردی امکان این را دارد، که قفل کودک را فعال و بعد از آن را غیر فعال بکند. جهت فعال کردن ویژگی قفل کودک لباسشویی آبسال، بر اساس نظرات تکنسین های تعمیر لباسشویی آبسال می توانید مرحله های زیر را دنبال بکنید:

دکمه پاور را بفشارید تا برنامه شست و شوی اولیه فعال بشود. بعد از آن، امکان این را دارید که با فشار دادن دکمه شروع یا توقف شست شو را شروع بکنید.

جهت  فعال کردن قفل کودک، می توانید هر دو دکمه شست و شو

 و چرخش را به صورت همزمان برای مدت زمان 3 ثانیه فشار بدهید و آن را نگه دارید. اگر ویژگی Child-Lock فعال باشد، نماد Child-Lock به چشمک زن در می‌ آید.

بعد از فعال کردن قفل کودک چه کارهایی را باید انجام داد ؟

پس از فعال کردن گزینه قفل کودک، می بایست کارهای زیر را انجام بدهید.

حتی با وجود این که اگر گزینه قفل کودک فعال باشد هر دکمه باید تا باز شدن درب کار بکند.

زمانی که درب را باز می‌کنید در صورتی که گزینه قفل کودک فعال باشد، باید زنگ هشدار سر و صدا کند و پیغام خطا ظاهر بشود. در مدت زمان ۳۰ ثانیه، تخلیه باید به صورت اتوماتیک شروع بشود. اگر درب لباسشویی را ظرف مدت زمان ۳۰ ثانیه ببندید آب نباید تخلیه بشود.

اگر که پس از 30 ثانیه از باز کردن درب لباسشویی سپری شده باشد، هنگامی که گزینه قفل کودک فعال باشد، خطایCL  به نمایش در می آید و لباسشویی از کار می افتد . اگر که آب در وان ماشین لباسشویی وجود داشته باشد به صورت اتوماتیک تخلیه می گردد.

جهت اضافه کردن البسه زیادتر، گزینه قفل کودک لباسشویی آبسال را غیرفعال نمایید.

جهت خاموش کردن قفل کودک لباسشویی آبسال، هر دو دکمه شستشو و چرخش را به صورت همزمان برای مدت زمان 3 ثانیه فشار بدهید و آن را نگه دارید. اگر که گزینه Child-Lock غیرفعال باشد نماد Child-Lock خاموش می‌گردد.

جهت پاک کردن کد خطای CL بر روی پنل نمایشگر، بعد از تخلیه کردن کامل آب وان، درب لباسشویی را ببندید. بعد از آن برق را خاموش کنید و دوباره آن روشن بکنید.

نکاتی که باید در مورد عملکرد قفل کودک لباسشویی بدانید:

آموزش گزینه قفل کودک لباسشویی آبسال
آموزش گزینه قفل کودک لباسشویی آبسال

در این بخش از مقاله قفل کودک لباسشویی آبسال تکنسین های تعمیرگاه مجاز تعمیر لباسشویی ، نکات مهمی را بیان کرده اند، که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

اگر در هنگام فعال شدن ویژگی قفل کودک، درب لباسشویی باز بشود آب به زور تخلیه می گردد تا از خفه شدن خردسالان در آب پیشگیری بشود.

حتی اگر که برق خاموش و بعد از آن روشن باشد، Child-Lock فعال باقی می‌ماند.

هنگامی که قفل کودک فعال بشود حتی زمانی که برق دستگاه قطع است،  یا درب باز بشود، آب به صورت خودکار ظرف ۳۰ ثانیه تخلیه می‌ گردد.

زمانی که کد خطای CL نمایش داده می‌شود نمی‌توانید عملکرد قفل کودک را غیرفعال کنید. با این وجود ویژگی Child-Lock را می‌توان همزمان با نمایش ارور dE غیرفعال نمود.

سخن پایانی

فعال شدن قفل کودک لباسشویی آبسال یکی از متداول ترین مشکل های لباسشویی آبسال می باشد، که مصرف کنندگان را از استفاده از  لباسشویی خود باز می‌دارد. اما خبر خوش این است که غیرفعال کردن قفل کودک لباسشویی آبسال فوق العاده آسان می باشد.

وابسته به مدل لباسشویی شما، راه‌ حل های گوناگونی جهت غیرفعال کردن قفل کودک لباسشویی آبسال وجود دارد.

همچنین اگر که به تعمیر لباسشویی آبسال در منزل احتیاج دارید، می توانید با نمایندگی مجاز لباسشویی از طریق شماره تلفن های درج شده در وبسایت تعمیرگاه مجاز و فرم درخواست تکنسین، درخواست خود را برای تعمیرات ماشین لباسشویی آبسال ثبت کنید.

مطالب مرتبط

5 10 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها