نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی برقی تعمیرگاه مجاز مرکزی

نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز با داشتن نمایندگی های متعدد در سراسر تهران کلیه خدمات تعمیرات لوازم خانگی خود را از جمله تعمیر، سرویس و تعویض قطعه ی تمامی لوازم خانگی از جمله: تعمیر لباسشویی، ظرفشویی، یخچال، اجاق گاز، فر، هواپز، پلوپز، آبمیوه گیری، آون توستر، مایکروفر، جاروبرقی، قهوه ساز، چای ساز، پنکه و تعمیرات انواع لوازم خانگی را ارائه می دهد. اما یکی از بهترین و مجهزترین شعبه های ما شعبه نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز است.

مناطقی تحت پوشش نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز می باشد شامل:

ولیعصر، جهاد، کریمخان، عباس آباد، استاد معین،  مهرآباد(سر آسیاب)، بریانک، انقلاب، جمهوری، بهارستان، فردوسی، لاله زار، سنگلج، فاطمی، آزادی، ستارخان، گیشا و تمامی مناطق مرکزی شهر تهران.

نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز

اما این امکان وجود دارد که لوازم خانگی شما دچار مشکلاتی شود که این مشکلات به دو دسته مشکلات غیر تخصصی و تخصصی تقسیم میشود که مشکلات غیر تخصصی را می توان با کمی آشنایی و داشتن تخصص برطرف کرد، اما مشکلات تخصصی شامل مشکلاتی هستند که برطرف آن ها نیاز به تخصص بالایی دارد. ما در نمایندگی مرکزی لوازم خانگی تعمیرگاه مجاز با داشتن کادری مجرب، تکنسین های با تجربه، و دوره آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه تعمیرات، سرویس و تعویض قطعات در تمامی برندهای لوازم خانگی به شما دوستان عزیز است.

در صورتی که هریک از لوازم خانگی شما دچار مشکلی شده است که نیاز به تخصص بالایی برای برطرف کردن مشکل خود دارید فرقی نمی کند که برند دستگاه شما چیست می توانید به نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز مراجعه کنید و مشکل خود را برطرف کنید. فرقی نمی کند که برند دستگاه شما چیست ما در نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز تعمیرات تخصصی تمامی برندها در تمامی لوازم خانگی اتجام می دهیم.

برندهای تحت پوشش ما در شرکت نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز عبارتند از:

الجی، سامسونگ، بوش، دوو، حایر، کندی، آبسال، بوتان، مرسی، بهی، بست، اوشن، ایندزیت، آاگ، زانوسی، فریجیدر، زیمنس، مدیا، پارس، پاکشوما، هوور، هیتاچی، مولینکس، کنوود، تکنو، بلک اند دکر، گاسونیک، تفال، امرسان، پارس خزر، ارج، فلر، اسنوا، هیمالیا، جنرال، ایستکول، الکترلوکس، ایکس ویژن، جی پلاس، بیمکث، وستینگهاوس، وستل، آرچیلیک، مجیک شف، کرال، نف، مابه، زیرووات، سوزوکی، وسپر، تیوا، ساینا، ناسیونال، بیشل، لیدر، ایوولی، براون، دسینی، دلونگی، تفال، اخوان، موریس، فاگور، مارشال، روبینا، کن، سینجر، سایا، بلوئی، سونیا، یورواستار، آر تی سی، سنسی، باماتیک، الگانس، ویرپول، هیمالیا، امرسان، دلونگی، اسمگ، زونر، تیوا، ناسا، تی سی ال، ریتون، ایستکول و تمامی برند های موجود در بازار.

نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز

چرا مشتریان نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز را برای تعمیر لوازم خانگی خود انتخاب میکنند .

با همکاری متخصصین مجرب در زمینه ی تعمیرات لوازم خانگی آماده ایم تا بهترین خدمات را به شما دوستان عزیز ارائه دهیم.

از آنجا که تعمیرگاه مجاز در مناطق مختلف مرکزی تهران دارای شعب نمایندگی مجاز تعمیرات می باشد قادر به خدمات رسانی در کوتاه ترین زمان ممکن می باشد.

کلیه تعمیرات لوازم خانگی در منزل انجام شده و به هیچ عنوان دستگاه از منزل شما حمل نخواهد شد. در صورت خرابی قطعه قسمت معیوب از دستگاه جدا شده به کارگاه فرستاده می شود و پس از تعمیر بر روی دستگاه شما و در حضور شما نصب می شود. متاسفانه بعضی از شرکت ها می گویند که دستگاه باید حمل بشود اما ما در منزل شما و در حضور شما تعمیرات لوازم برقی را انجام می دهیم.

هزینه تعمیر لوازم خانگی در نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز چقدر میشود؟

دوست عزیز از آنجا که مشکلات دستگاه متفاوت است و مدل های دستگاه نیز باهم فرق دارند تا دستگاه بازدید و عیب یابی نشود نمی توان قیمت دقیقی اعلام نمود اما تمام سعی نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز بر این است که بتواند با مبالغی مناسب و با کیفیت بالا خدمات خود را ارائه دهد.

اینستاگرام تعمیرگاه مجاز

 

 

 

 

” جهت مشاهده ویدیوهای آموزشی ما در زمینه تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی و اطلاعات بیشتر از آدرس و تلفن نمایندگی مرکزی تعمیرگاه مجاز  در اینستاگرام  ما رو دنبال کنید.

 

مطالب مرتبط

0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها